Ik ben net een wikipediaquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wilde hier posten, maar las dit en ging dus naar de active topics van Nem, vervolgens via een andere user naar weer een ander topic, etc.
Weg anderhalf uur.![]()
Ga jij dat een heel snel doen luie donderquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:20 schreef LadyBlack het volgende:
Ik moet nog: hond uitlaten, boodschappen doen en stofzuigen.... misschien moet ik dat maar eens gewoon allemaal in één ruk gaan doen, dan voel ik me wat minder nutteloos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is er een van CSN&Y Soempie!quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Da's meer dan mij hoor
Misschien vindt jij TM's cd wel weer in de kelder
quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ga jij dat een heel snel doen luie donder![]()
Ik ben vandaag de luie donder hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Buiten de computer en de tv inschakelen heb ik nog helemaal niks gedaan."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Net in 10 minuten ALLES uit de kelder getrokken. Ligt de schoen helemaal onderin onder de trap.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wedden dat die schoen helemaal achterin ligt.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Net in 10 minuten ALLES uit de kelder getrokken. Ligt de schoen helemaal onderin onder de trap.![]()
In 2 minuten heb ik alles er weer in gegooid.
Geen before and after pics zekerquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Net in 10 minuten ALLES uit de kelder getrokken. Ligt de schoen helemaal onderin onder de trap.![]()
In 2 minuten heb ik alles er weer in gegooid.
Ik had een kant helemaal leeg en toen dacht ik: hij zal toch niet onder de bank liggen ofzo he.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
of op de plek waar je het laatst zoekt/ verwact waar die ligt
quote:
Nee.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geen before and after pics zeker
Geen kans op after pics ook zekerquote:
Ik vond alleen een cd van de bosatlas.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het is er een van CSN&Y Soempie!
ruilen tegen een schoen?
Moment.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geen kans op after pics ook zeker
quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vond alleen een cd van de bosatlas.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vond alleen een cd van de bosatlas.![]()
Je denkt zeker dat ik gekke Henkie ben en de kelder weer opnieuw leeg haal?quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]Welk jaar, mss is die te koppelen aan mijn bosatlas
Die tent he...heb ik meerder malen gezien op Lowlandsquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:43 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de duidelijkheid: als ik onderaan de trap sta komt m'n hoofd tot aan de drempel.
Maar wat is dat onder die tent?quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die tent he...heb ik meerder malen gezien op Lowlands
quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die tent he...heb ik meerder malen gezien op Lowlands
quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik had het vast al verteld, maar Sven en z'n vader gaan over een paar weken naar de Ardennen om te kamperen en z'n vader wil onze tent niet mee.
quote:
Onder de slaapzak dan?quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik zie sowieso de tent niet op de foto. Die ligt ergens onder.
Slaapzak danquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik zie sowieso de tent niet op de foto. Die ligt ergens onder.
Het had me juist erg grappig geleken. 's Morgens twee van die kerels die uit zo'n tent komen kruipen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Niet verteld of over het hoofd gezien
Maar ik snap het best
Dat is een ding voor een kerstboom.quote:
Oh, ik dacht dat je uit vooruit liep op zaken. Zo iets.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is een ding voor een kerstboom.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je uit vooruit liep op zaken. Zo iets.
[ afbeelding ]
Alles al ingepakt en je staat te trappelen om te vertrekken?quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:53 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb gewoon het idee dat ik op schoolreis ga
quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:53 schreef Nesle het volgende:
Ik heb helemaal zelf een nieuwe laptop gekocht, van mn geld dat ik met werken in de zomervakantie heb verdiend. Mijn eerste echt dure aankoop mensen, het leven is begonnen
quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:53 schreef Nesle het volgende:
Ik heb helemaal zelf een nieuwe laptop gekocht, van mn geld dat ik met werken in de zomervakantie heb verdiend. Mijn eerste echt dure aankoop mensen, het leven is begonnen
quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alles al ingepakt en je staat te trappelen om te vertrekken?
Ben je naar de Randstad verhuisd?quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[Vooroordeelbevestigendepost]
Hoorde op school een klasgenoot met iemand anders praten dat zij naar onze klas wou omdat er in haar klas allemaal Antillianen zaten en die pratte de hele tijd Papiaments en ze hadden bijna allemaal al een kind of meer
[/Vooroordeelbevestigendepost]
* in wang knijptquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[Vooroordeelbevestigendepost]
Hoorde op school een klasgenoot met iemand anders praten dat zij naar onze klas wou omdat er in haar klas allemaal Antillianen zaten en die pratte de hele tijd Papiaments en ze hadden bijna allemaal al een kind of meer
[/Vooroordeelbevestigendepost]
nee gelukkig nietquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ben je naar de Randstad verhuisd?
volgens mij dachten ze dat ze alle kanslozen maar beter in 1 klas konden doenquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Spreiding kennen ze niet op jouw school?
Deze keer niet, naar Lowlands welquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
* in wang knijpt
Heb je ook pakjes drinken mee?
en gesmeerde bolletjes?quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
* in wang knijpt
Heb je ook pakjes drinken mee?
De vraag is..welke klas beschouwen ze nu als de kanslozenklas?quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
volgens mijd achten ze dat ze alle kanslozen maar beter in 1 klas konden doen
quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De vraag is..welke klas beschouwen ze nu als de kanslozenklas?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |