Hoe kan dit?quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:16 schreef mailoen het volgende:
Hoi,
ik heb begin dit jaar geld geleend aan toen mijn vriend.
-knip-
(er was trouwens al wel een topic over dit onderwerp, maar die was bijna 2 jaar oud)
Incassobureau, mailtjes en bankafschriften overleggen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:16 schreef mailoen het volgende:
Hoi,
ik heb begin dit jaar geld geleend aan toen mijn vriend.
Het gaat om een bedrag van 600 euro. Wij zijn een paar maanden later uit elkaar gegaan.
Toch spreken wij elkaar nog dagelijks, en hebben we goed contact, totdat ik over het geld begon.
Toen die tijd hebben wij duidelijk afgesproken dat hij het terug betaald. Op dat moment had hij het niet, en heeft hij veel gewerkt. Ik weet zeker dat hij het nu heeft, en het me niet terug betaald om mij gvd dwars te zitten![]()
Ik heb nog allerlei e-mails en bankafschriften waar in staat dat hij het me terug wil betalen. Dit heeft hij nog steeds niet gedaan. Vervolgens zegt hij in ruzies; je hebt me boos gemaakt dus nu kun je langer op je geld wachten. Ik vind dit heel erg onredelijk en niet kloppen
Ik ben het nu zat, weet iemand of ik stappen kan ondernemen tegen hem?![]()
Ik hoor het wel!
(er was trouwens al wel een topic over dit onderwerp, maar die was bijna 2 jaar oud)
Als je zo reageert, zoek je het maar uitquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:21 schreef mailoen het volgende:
weet jij wat ik kan doen? Nee, houdt dan je mond
quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Incassobureau, mailtjes en bankafschriften overleggen.
Verwachte reactie:
- "Maar ik wil zijn vriendschap niet kwijt"
- "Maar dan wordt 'ie boos"
Ja, pech.
Iemand met een soortgelijk probleem bedoelt ze, ze is een beetje over de kook denk ikquote:
Het maakt geen fuck uit of je een contract hebtquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:24 schreef mailoen het volgende:
Heb trouwens geen schriftelijk contract, hij heeft wel toegegeven aan zijn moeder en zus dat hij me het geld nog schuldig was.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:24 schreef Dinus het volgende:
[..]
Iemand met een soortgelijk probleem bedoelt ze, ze is een beetje over de kook denk ik
quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:28 schreef mailoen het volgende:
[..]
haha precies, en jaaaa ik ben over de kook.![]()
Mijn ex haalt het bloed onder mijn nagels vandaan, maar ik zal eens even rond gaan bellen!
thanks!
Ja duh.quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:30 schreef mailoen het volgende:
Heb dus gebeld! Naar een of ander bureau.
Zij zeggen dat ik hem een brief moet sturen en daarin een periode moet zetten waarin hij het terug moet betalen. Bijvoorbeeld; binnen vier weken. Als hij hier niet op ingaat, of niet met een ander voorstel komt kan ik pas iemand inschakelen.![]()
Wat een gedoe. Ik zou het lekker laten zitten. Klinkt me toch als een ex waar je geen contact meer mee wil, als die zo met je omgaat.quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:30 schreef mailoen het volgende:
[..]
Zij zeggen dat ik hem een brief moet sturen en daarin een periode moet zetten waarin hij het terug moet betalen. Bijvoorbeeld; binnen vier weken. Als hij hier niet op ingaat, of niet met een ander voorstel komt kan ik pas iemand inschakelen.![]()
Of je zoekt een paar Byzantijnen of Inca's om dat klusje te klaren. Die zijn veel goedkoper.quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:39 schreef Misan het volgende:
ja of je stuurt gewoon een paar joego's op 'm af
alleen gaan die ook minder snelquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:48 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Of je zoekt een paar Byzantijnen of Inca's om dat klusje te klaren. Die zijn veel goedkoper.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:21 schreef mailoen het volgende:
Welja, laat die 600 euro lekker zitten, stelt toch niks voorquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat een gedoe. Ik zou het lekker laten zitten. Klinkt me toch als een ex waar je geen contact meer mee wil, als die zo met je omgaat.
Weegt het op tegen al het gedoe? Ik vind van niet. Het is een goede les om voortaan geen geld meer uit te lenen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:05 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Welja, laat die 600 euro lekker zitten, stelt toch niks voor
Wat dacht je dan?quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:30 schreef mailoen het volgende:
Tja, ik vind 600 euro meer dan genoeg om wat moeite te doen. Bovendien, hoeveel moeite is het om gewoon even een brief te sturen?quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:07 schreef Lienekien het volgende:
Weegt het op tegen al het gedoe? Ik vind van niet. Het is een goede les om voortaan geen geld meer uit te lenen.
Hahahaha ... Jezus .... Hoezo "pissen in je eigen bed"quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:21 schreef mailoen het volgende:
Ze heeft al een incassobureau gebeld kneus. Wat is het toch op vrijdag met al die stakkers en hun 'grappige' opmerkingen?quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:04 schreef A-mineur het volgende:
Bel de maffia, of een incasso bureau
Hoezo? Hij ging niet op d'r vraag in, ga dan lekker in KLB miepen als je je af moet reageren.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:09 schreef HighVolume het volgende:
Hahahaha ... Jezus .... Hoezo "pissen in je eigen bed"
Hoe kom je d'r bij dat ze het nu pas terug wil?quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:12 schreef Roi het volgende:
Waarom wil je het eigenlijk perse NU terug?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:10 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hoezo? Hij ging niet op d'r vraag in, ga dan lekker in KLB miepen als je je af moet reageren.
omdat ze dat zegt?quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:14 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hoe kom je d'r bij dat ze het nu pas terug wil?
Omdat ze weet dat hij het NU heeft? En misschien heeft hij het later niet meer?quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:12 schreef Roi het volgende:
Waarom wil je het eigenlijk perse NU terug?
TS krijgt relatie. TS leent geld. Afgesproken wordt dat het geld gewoon terugbetaald wordt. Relatie gaat uit. TS vraagt meerdere malen om geld, maar eerst is dat er niet, en later gaat 'ie irritant doen omdat ze hem 'boos' gemaakt heeft. Omdat nu blijkt dat 'ie het echt niet van plan is terug te betalen, post ze hier.quote:
e-mail als bewijsstuk...? hoe makkelijk manipuleerbaar zijn die dingen ook alweer? Als je geen keihard bewijs hebt (precies 600 euro overgemaakt per bank in dezelfde periode als jij aanhaalt en ondertekende getuigeverklaringen) kun je, zoals ik het zie, fluiten naar je centjes,quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:08 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat dacht je dan?
Je stuurt hem een aangetekende brief met een betalingsvoorstel. Je geeft ook aan dat je, als hij niet betaald, een incassobureau in gaat schakelen. Als 'ie daar niet op ingaat heb je met die brief en het bewijs (e-mail en bankafschrift) een prima case, en kan het incassobureau het voor je over nemen.
[..]
Tja, ik vind 600 euro meer dan genoeg om wat moeite te doen. Bovendien, hoeveel moeite is het om gewoon even een brief te sturen?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:23 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
e-mail als bewijsstuk...? hoe makkelijk manipuleerbaar zijn die dingen ook alweer? Als je geen keihard bewijs hebt (precies 600 euro overgemaakt per bank in dezelfde periode als jij aanhaalt en ondertekende getuigeverklaringen) kun je, zoals ik het zie, fluiten naar je centjes,
Ze heeft mail, bankafschriften en getuigen. Alleen mail is niet erg sterk (hoewel het als ze gewoon een hotmail adres heeft nogal lastig is voor leken uberhaupt iets te faken), maar hij betwist op dit moment uberhaupt niet dat ze dat geld nog van 'em krijgt.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:23 schreef JaZekerZ het volgende:
e-mail als bewijsstuk...? hoe makkelijk manipuleerbaar zijn die dingen ook alweer? Als je geen keihard bewijs hebt (precies 600 euro overgemaakt per bank in dezelfde periode als jij aanhaalt en ondertekende getuigeverklaringen) kun je, zoals ik het zie, fluiten naar je centjes,
daar moest ik ook aan denkenquote:
Gast ! .. Als jij een vraag stelt en iemand stelt daar een vraag over en je reageerd als een autist met een minderwaardigheids complex. Dan ben je gewoon zielig !quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:10 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hoezo? Hij ging niet op d'r vraag in, ga dan lekker in KLB miepen als je je af moet reageren.
o gaat dat zoquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:30 schreef mailoen het volgende:
Is catbert de enige die wel begrijpend nederlands kan lezen?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
TS krijgt relatie. TS leent geld. Afgesproken wordt dat het geld gewoon terugbetaald wordt. Relatie gaat uit. TS vraagt meerdere malen om geld, maar eerst is dat er niet, en later gaat 'ie irritant doen omdat ze hem 'boos' gemaakt heeft. Omdat nu blijkt dat 'ie het echt niet van plan is terug te betalen, post ze hier.
Hoe moeilijk is het zeg
Gewoon door laten etteren dus,quote:Ik ben het nu zat,
Gast! Iedereen met een beetje IQ had al gesnapt dat ze een oud topic gevonden had dat niet door haarzelf geopend was. Als je dat niet snapt, ben je gewoon zielig!quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:33 schreef HighVolume het volgende:
Gast ! .. Als jij een vraag stelt en iemand stelt daar een vraag over en je reageerd als een autist met een minderwaardigheids complex. Dan ben je gewoon zielig !
Nee, Catbert is de enige die kennelijk op Anitawijven met het verstand van een doperwtje valt, succes met je 600 euroquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:30 schreef mailoen het volgende:
Is catbert de enige die wel begrijpend nederlands kan lezen?
Het gaat om haar reactie knaap.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:34 schreef Catbert het volgende:
[..]
Gast! Iedereen met een beetje IQ had al gesnapt dat ze een oud topic gevonden had dat niet door haarzelf geopend was. Als je dat niet snapt, ben je gewoon zielig!
Omdat?quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:33 schreef JaZekerZ het volgende:
Ik denk dat je terecht naar je centjes kunt fluiten.
Het is meteen wel duidelijk wat jouw beweegredenen zijnquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:35 schreef Jumparound het volgende:
Nee, Catbert is de enige die kennelijk op Anitawijven met het verstand van een doperwtje valt, succes met je 600 euro
quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:35 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Nee, Catbert is de enige die kennelijk op Anitawijven met het verstand van een doperwtje valt, succes met je 600 euro
Wat hebben jullie al precies besproken?quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:38 schreef mailoen het volgende:
[..]
hahahaha, je moest eens weten hoe ik er uit zie![]()
MAARGOED.
Kunnen we nu gewoon bij het onderwerp blijven, het ging dus om geld dat ik terug zou krijgen, en het tot op de dag van vandaag, nog geen cent heb gehad..
Mensen die zeggen "ach die 600 euro"
Ik vind dat genoeg om er zo veel moeite voor te doen
een eind dataquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:50 schreef mailoen het volgende:
Hij zou het in eerste instantie 2 maanden later terug betalen. Hij heeft zich niet aan zijn afspraken gehouden.
Heb al een brief opgestuurd, en daarin heb ik gewoon een eind data gezet. Hij kan nu beter gewoon het bedrag terug betalen
Doet hij dit niet, dan gaat er iemand op hem af.
Ja, dan maar lekker over taal gaan zeiken, volwassenquote:
quote:
Kon het niet latenquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:27 schreef mailoen het volgende:
[..]
Op de bankafschriften staan toch data's
toen is de naam van haar vriendquote:
quote:
Om bepaalde redenen kan hier geen 06 nummer staan. Als u serieuse intresse heb moet u mailen en dan zal Johnny u bellen of terug meelen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:38 schreef Roy_T het volgende:
[..]
Prutsers. http://www.knokploeg.nl moet je hebben.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:02 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Om bepaalde redenen kan hier geen 06 nummer staan. Als u serieuse intresse heb moet u mailen en dan zal Johnny u bellen of terug meelen.
Johnny en zijn personeel kan tot zijn spijt geen garanties geven over de veiligheid van de mensen waar uw geld of andere dingen van krijgt!!!!
dan speel je het via hunquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:24 schreef mailoen het volgende:
Heb trouwens geen schriftelijk contract, hij heeft wel toegegeven aan zijn moeder en zus dat hij me het geld nog schuldig was.
Hoe gaat hij te werk? Vraag ik me af..quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:51 schreef ASroma het volgende:
big frank dus, positieve ervaringen mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |