Hoe kan dit?quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:16 schreef mailoen het volgende:
Hoi,
ik heb begin dit jaar geld geleend aan toen mijn vriend.
-knip-
(er was trouwens al wel een topic over dit onderwerp, maar die was bijna 2 jaar oud)
Incassobureau, mailtjes en bankafschriften overleggen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:16 schreef mailoen het volgende:
Hoi,
ik heb begin dit jaar geld geleend aan toen mijn vriend.
Het gaat om een bedrag van 600 euro. Wij zijn een paar maanden later uit elkaar gegaan.
Toch spreken wij elkaar nog dagelijks, en hebben we goed contact, totdat ik over het geld begon.
Toen die tijd hebben wij duidelijk afgesproken dat hij het terug betaald. Op dat moment had hij het niet, en heeft hij veel gewerkt. Ik weet zeker dat hij het nu heeft, en het me niet terug betaald om mij gvd dwars te zitten![]()
Ik heb nog allerlei e-mails en bankafschriften waar in staat dat hij het me terug wil betalen. Dit heeft hij nog steeds niet gedaan. Vervolgens zegt hij in ruzies; je hebt me boos gemaakt dus nu kun je langer op je geld wachten. Ik vind dit heel erg onredelijk en niet kloppen
Ik ben het nu zat, weet iemand of ik stappen kan ondernemen tegen hem?![]()
Ik hoor het wel!
(er was trouwens al wel een topic over dit onderwerp, maar die was bijna 2 jaar oud)
Als je zo reageert, zoek je het maar uitquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:21 schreef mailoen het volgende:
weet jij wat ik kan doen? Nee, houdt dan je mond
quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Incassobureau, mailtjes en bankafschriften overleggen.
Verwachte reactie:
- "Maar ik wil zijn vriendschap niet kwijt"
- "Maar dan wordt 'ie boos"
Ja, pech.
Iemand met een soortgelijk probleem bedoelt ze, ze is een beetje over de kook denk ikquote:
Het maakt geen fuck uit of je een contract hebtquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:24 schreef mailoen het volgende:
Heb trouwens geen schriftelijk contract, hij heeft wel toegegeven aan zijn moeder en zus dat hij me het geld nog schuldig was.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:24 schreef Dinus het volgende:
[..]
Iemand met een soortgelijk probleem bedoelt ze, ze is een beetje over de kook denk ik
quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:28 schreef mailoen het volgende:
[..]
haha precies, en jaaaa ik ben over de kook.![]()
Mijn ex haalt het bloed onder mijn nagels vandaan, maar ik zal eens even rond gaan bellen!
thanks!
Ja duh.quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:30 schreef mailoen het volgende:
Heb dus gebeld! Naar een of ander bureau.
Zij zeggen dat ik hem een brief moet sturen en daarin een periode moet zetten waarin hij het terug moet betalen. Bijvoorbeeld; binnen vier weken. Als hij hier niet op ingaat, of niet met een ander voorstel komt kan ik pas iemand inschakelen.![]()
Wat een gedoe. Ik zou het lekker laten zitten. Klinkt me toch als een ex waar je geen contact meer mee wil, als die zo met je omgaat.quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:30 schreef mailoen het volgende:
[..]
Heb dus gebeld! Naar een of ander bureau.
Zij zeggen dat ik hem een brief moet sturen en daarin een periode moet zetten waarin hij het terug moet betalen. Bijvoorbeeld; binnen vier weken. Als hij hier niet op ingaat, of niet met een ander voorstel komt kan ik pas iemand inschakelen.![]()
Of je zoekt een paar Byzantijnen of Inca's om dat klusje te klaren. Die zijn veel goedkoper.quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:39 schreef Misan het volgende:
ja of je stuurt gewoon een paar joego's op 'm af
alleen gaan die ook minder snelquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:48 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Of je zoekt een paar Byzantijnen of Inca's om dat klusje te klaren. Die zijn veel goedkoper.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:21 schreef mailoen het volgende:
weet jij wat ik kan doen? Nee, houdt dan je mond
Welja, laat die 600 euro lekker zitten, stelt toch niks voorquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat een gedoe. Ik zou het lekker laten zitten. Klinkt me toch als een ex waar je geen contact meer mee wil, als die zo met je omgaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |