Het is meteen wel duidelijk wat jouw beweegredenen zijnquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:35 schreef Jumparound het volgende:
Nee, Catbert is de enige die kennelijk op Anitawijven met het verstand van een doperwtje valt, succes met je 600 euro
quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:35 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Nee, Catbert is de enige die kennelijk op Anitawijven met het verstand van een doperwtje valt, succes met je 600 euro
Wat hebben jullie al precies besproken?quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:38 schreef mailoen het volgende:
[..]
hahahaha, je moest eens weten hoe ik er uit zie![]()
MAARGOED.
Kunnen we nu gewoon bij het onderwerp blijven, het ging dus om geld dat ik terug zou krijgen, en het tot op de dag van vandaag, nog geen cent heb gehad..
Mensen die zeggen "ach die 600 euro"
Ik vind dat genoeg om er zo veel moeite voor te doen
een eind dataquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:50 schreef mailoen het volgende:
Hij zou het in eerste instantie 2 maanden later terug betalen. Hij heeft zich niet aan zijn afspraken gehouden.
Heb al een brief opgestuurd, en daarin heb ik gewoon een eind data gezet. Hij kan nu beter gewoon het bedrag terug betalen
Doet hij dit niet, dan gaat er iemand op hem af.
Ja, dan maar lekker over taal gaan zeiken, volwassenquote:
quote:
Kon het niet latenquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:27 schreef mailoen het volgende:
[..]
Op de bankafschriften staan toch data's
toen is de naam van haar vriendquote:
quote:
Om bepaalde redenen kan hier geen 06 nummer staan. Als u serieuse intresse heb moet u mailen en dan zal Johnny u bellen of terug meelen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:38 schreef Roy_T het volgende:
[..]
Prutsers. http://www.knokploeg.nl moet je hebben.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:02 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Om bepaalde redenen kan hier geen 06 nummer staan. Als u serieuse intresse heb moet u mailen en dan zal Johnny u bellen of terug meelen.
Johnny en zijn personeel kan tot zijn spijt geen garanties geven over de veiligheid van de mensen waar uw geld of andere dingen van krijgt!!!!
dan speel je het via hunquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:24 schreef mailoen het volgende:
Heb trouwens geen schriftelijk contract, hij heeft wel toegegeven aan zijn moeder en zus dat hij me het geld nog schuldig was.
Hoe gaat hij te werk? Vraag ik me af..quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:51 schreef ASroma het volgende:
big frank dus, positieve ervaringen mee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |