Dan zouden ze dat afgelopen juni al gedaan hebbenquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:00 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Ok, ik hoop stiekem van wel natuurlijk. Ik had een gerucht gelezen dat er misschien een blu-ray speler in de Macbooks zou komen, maarja, het blijft een gerucht
Maar daar kun je alleen volledig scherm capturen toch?quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Er zit ook gewoon een screencapture functionaliteit in de nieuwe Quicktime...
Neejhoor, op wat kleine dingen vindt ik hem erg goed draaien.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:01 schreef Tomasso het volgende:
Volgens mij ben ik de enige zonder problemen met SL
Qftquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:46 schreef Junkie het volgende:
[..]
Neejhoor, op wat kleine dingen vindt ik hem erg goed draaien.
En kinderziektes hou je toch. En wat ik zo zie valt nog mee, en is gewoon een kwestie van wachten tot de update er is.
En wij gebruiken 't OS wat intensiever en kritischer dan de normale gebruiker. Waardoor dit soort kinderziektes veel worden besproken.
Ik heb ook geen enkel probleem. Draait top hier!quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:01 schreef Tomasso het volgende:
Neu hoor, ik ben ook ruim tevreden!quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:01 schreef Tomasso het volgende:
Deel 300.quote:Op zaterdag 5 september 2009 06:09 schreef TwyLight het volgende:
Die meet zou toch al bij deel 100 én bij deel 200 komen?
Niet dat ik een meet wil ofzo
Hier ook 2 machines zonder problemen. Mijn unibody werd eerst wat warmer maar na een PRAM reset is dat over. Wat kleine incopatibilities in 3rd party apps, maar niets noemens waardig. Verder roeleren de nieuwe stacks grote tijd.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:01 schreef Tomasso het volgende:
quote:Hacker 'GreyHatHacks', die twee weken geleden door de beveiliging van Fok heenbrak, heeft diverse databases met persoonsgegevens te koop aangeboden. De hacker verkoopt de gegevens van leden van Fok echter niet.
De hacker, die schuilgaat achter het e-mailadres GreyHatHacks@hotmail.com, bood een database van de website GratisOpTeHalen.nl aan. In die database stonden 31.467 profielen van mensen die zich hadden aangemeld. Hij bood ook de databases van GameSpy en MoneyBunker te koop aan, maar die sites had hij nog niet gehackt.
Dit blijkt uit een mailwisseling van GreyHatHacks en iemand die anoniem wenst te blijven: die laatste had zich voorgedaan als spammer, die geïnteresseerd was om de database van Fok te kopen. De hele mailwisseling is in handen van Tweakers.net. GreyHatHacks wilde dat de betaling zou geschieden, door een zak geld achter te laten vlak in een struik naast een spoorbaan ergens in Nijmegen.
Coda licentie voor 1.6.3 staat gewoon in een KCNScrew pack: die biedt elke BT-boer wel aan.quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hier ook 2 machines zonder problemen. Mijn unibody werd eerst wat warmer maar na een PRAM reset is dat over. Wat kleine incopatibilities in 3rd party apps, maar niets noemens waardig. Verder roeleren de nieuwe stacks grote tijd.
Nog steeds op zoek naar een coda licentie trouwens (of espresso!)
Ik gebruik het zakelijk dus vind illegaal iets te illegaal.quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Coda licentie voor 1.6.3 staat gewoon in een KCNScrew pack: die biedt elke BT-boer wel aan.
Eh, iemand kan hem toch een keer in een bundle gekocht hebben en niets met coda doen? De vraag kwam voornamelijk omdat ik van mening was dat hij in macheist 3 zat, maar dat was dus espresso. Daar kan ik ondertussen een serial voor kopen, legaal. Dus ik ga binnenkort bekijken of espresso me net zo goed bevalt als coda nu doet en als dat niet het geval is koop ik coda inderdaad voor de volle mep.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:18 schreef TwyLight het volgende:
Dan koop je hem toch?
Je kan hem legaal kopen, of illegaal ergens vandaan halen, er zit echt niks tussenin
Je hebt PM, maar alleen omdat je er nu al 3 keer om gevraagd hebt hier en ik het wel zat ben.
Ja.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:50 schreef -Menn0- het volgende:
Vraagje:
Ik heb altijd dit programma gebruikt om muziek dvd's te rippen, maar de laatste tijd is de kwaliteit echt kut. Veel te veel bas, het klinkt nu alsof (zelfs op heel laag) volume m'n oordopjes/boxen aan het scheuren zijn.
Iemand een goed (Mac) alternatief? Wil trouwens wel per hoofdstuk kunnen dus niet dat het 1 grote mp3 wordt...
Nee. Ik las muziek CD's.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:56 schreef -Menn0- het volgende:
Kan ik daar dvd's mee rippen?
quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:26 schreef Zeiksnor het volgende:
Iemand kan voor mij een timecapsule meenemen uit de US en ik ben benieuwd of daar nog haakjes en oogjes aanzitten?
Krijg je ook een europese stekker bij of moet er nog iets tussen om van 110 naar 220 te kunnen?
Alvast voor eventuele antwoorden :-)
http://www.apple.com/timecapsule/specs.htmlquote:Line voltage: 100-240V AC
iSkysoft DVD Ripper for Macquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:50 schreef -Menn0- het volgende:
Vraagje:
Ik heb altijd dit programma gebruikt om muziek dvd's te rippen, maar de laatste tijd is de kwaliteit echt kut. Veel te veel bas, het klinkt nu alsof (zelfs op heel laag) volume m'n oordopjes/boxen aan het scheuren zijn.
Iemand een goed (Mac) alternatief? Wil trouwens wel per hoofdstuk kunnen dus niet dat het 1 grote mp3 wordt...
Check!quote:Op zondag 6 september 2009 14:24 schreef GoeRoe86 het volgende:
Hebben we Aperture gebruikers hier?
Ik wil met Aperture een rand om mijn foto's heen maken. Ik weet hoe het moet in Photoshop maar dat is een wanproduct wat ik niet wil installeren alleen voor die feature...quote:
Geen idee!quote:Op zondag 6 september 2009 15:18 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik wil met Aperture een rand om mijn foto's heen maken. Ik weet hoe het moet in Photoshop maar dat is een wanproduct wat ik niet wil installeren alleen voor die feature...
Ik! Prima kwaliteit, op tijd geleverd. Echt dik tevreden mee, een aanraderquote:Op zondag 6 september 2009 18:09 schreef TwyLight het volgende:
Iemand hier had toen toch zo'n fotoboek via iPhoto besteld?
Is die al al binnen? En zo ja, zou je wat foto's van dat boek willen posten?
Lijkt er wel op ja.quote:Op zondag 6 september 2009 21:45 schreef Jarno het volgende:
Is demonoid down?
Zou ik ook zeggenquote:Op maandag 7 september 2009 04:49 schreef TwyLight het volgende:
omg
Zit ik net een beetje op vkmag te kijken, wil ik via exposé naar een ander venster gaan zie ik dit:
[ afbeelding ]
Mooi, maar echt super duur. En de dithering (is dat de juiste term hier) in de foto's vind ik ook niet heel mooi als je van dichtbij kijkt - er zijn ook leveranciers van fotoboeken die een wat dikker, fotopapier achtige kwaliteit gebruiken met een ander afdrukprocedé.quote:Op zondag 6 september 2009 21:24 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik! Prima kwaliteit, op tijd geleverd. Echt dik tevreden mee, een aanrader
Foto's kan ik ook nog wel maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |