Hoeft niks meer aan verbeterd te worden? Je probeert hem nooit een heel klein beetje te veranderen. Of hoopt dat hij dat uit zichzelf doet?quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoeft niks meer aan verbeterd te worden? Je probeert hem nooit een heel klein beetje te veranderen. Of hoopt dat hij dat uit zichzelf doet?
Roze brilquote:Op vrijdag 4 september 2009 08:36 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]niets!
Misschien dat hij me ooit huwt en kinderen schenkt maar dat is niet echt iets wat veranderd moet worden
quote:
100% perfect lichaam?quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:36 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]niets!
Misschien dat hij me ooit huwt en kinderen schenkt maar dat is niet echt iets wat veranderd moet worden
quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:44 schreef Keiichi het volgende:
Ik ben een paradox![]()
Voor mijn vrouw dan
Daar zou je toch een minderwaardigheidscomplex van krijgen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
100% perfect lichaam?
100% perfecte persoonlijkheid?
doet nooit iets waarvan je denkt, nou, had dat maar niet gedaan?
voor anderen misschien niet maar voor mij welquote:Op vrijdag 4 september 2009 08:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
100% perfect lichaam?
100% perfecte persoonlijkheid?
doet nooit iets waarvan je denkt, nou, had dat maar niet gedaan?
En als je iets aan je man wil proberen te verbeteren dan moet je volgens mij gewoon opzoek naar een anderequote:Op vrijdag 4 september 2009 08:18 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb de perfecte man voor mij!
Ik ken zoveel vrouwen die het hebben geprobeerd en een heel eind zijn gekomen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En als je iets aan je man wil proberen te verbeteren dan moet je volgens mij gewoon opzoek naar een andere
Een heel eind? Hoe ver is datquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ken zoveel vrouwen die het hebben geprobeerd en een heel eind zijn gekomen.
Ze zijn together. Maar iedereen kent de gezellige jongen die elk weekend in was voor flink stappen en die nadat hij een vriendin kreeg langzaam verdween in de vergetelheid.quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een heel eind? Hoe ver is daten zijn ze nog happy together?
Maar tuurlijk moet je kleine dingen kunnen veranderen (ook al begrijp ik het niet want je bent toch op hem verliefd geworden om hoe en wie hij was)
Als een vrouw verlangt naar een imperfecte man is er geen paradox, want die imperfecte man hoeft niet verbeterd te worden, want ze wil immers een imperfecte man, maar omdat vrouwen altijd iets moeten verbeteren aan een man kan ze bij de imperfecte man haar gang gaan terwijl ze haar perfecte man heeft.quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:13 schreef stbabylon het volgende:
Elke vrouw zal altijd proberen om haar vriend/verloofde/man te blijven verbeteren in haar optiek. De perfecte man voor een vrouw, hoeft niet verbeterd te worden, en is dus niet perfect, want er moet iets te verbeteren zijn. De perfecte man is daardoor dus (iig in een heteroseksuele verhouding) een paradox.
Genoeg geprikkeld? Prove me wrong
Nee hoor, ik ben het ondertussen gewend en kan me prima staande houden.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:54 schreef Garisson72 het volgende:
En dat die nare vrouwen je altijd proberen te veranderen maakt je onzeker, of zo? Begrijp ik dat goed?
Ok. Je stelling zal best degelijk in elkaar zitten, maar ik zie niet zo goed wat je ermee opschiet. Ik vind er een bittere connotatie aan zitten.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:27 schreef stbabylon het volgende:
Wilde gewoon een prikkelende stelling deponeren.
omdat er altijd iets te verbeteren valt ben ik maar opgehouden met verbeterenquote:Op vrijdag 4 september 2009 08:13 schreef stbabylon het volgende:
Elke vrouw zal altijd proberen om haar vriend/verloofde/man te blijven verbeteren in haar optiek. De perfecte man voor een vrouw, hoeft niet verbeterd te worden, en is dus niet perfect, want er moet iets te verbeteren zijn. De perfecte man is daardoor dus (iig in een heteroseksuele verhouding) een paradox.
Ik mis volgens mij iets... logica?quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:40 schreef El_Matador het volgende:
Toch liever een vrouw die een beetje verandering wil bewerkstelligen dan een nicht die elke dag loopt te zeiken en je 's avonds in je reet wil neuken.
neequote:
Dat zouden meer vrouwen moeten doen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:47 schreef Chocolate het volgende:
[..]
omdat er altijd iets te verbeteren valt ben ik maar opgehouden met verbeterenonbegonnen werk. Beschouw zijn imperfectie als perfect, en verwacht niets. Dan bestaat de perfecte man dus wel. Het ligt niet aan de man maar aan de vrouw en haar verwachtingen/voorstellingen/idealen.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:13 schreef stbabylon het volgende:
De perfecte man voor een vrouw, hoeft niet verbeterd te worden, en is dus niet perfect
Jouw perfecte analogie toont iig aan dat JIJ het helemaal begrepen hebt.quote:Op zondag 6 september 2009 14:08 schreef RobbieRivera het volgende:
Ja, want rood is rood, en hoeft niet verbeterd te worden omdat het niet rood is....![]()
Echte liefde heeft niet te maken met hoe geweldig je partner is. Het heeft te maken met hoe geweldig je zelf kunt worden in je relatie.quote:Op zondag 6 september 2009 14:37 schreef SG-sam het volgende:
Perfectie kent geen standaard.
Juist door gebreken kan iemand volmaakt zijn, gewoon zoals hij / zij is.
Of om de upper hand te krijgen in de relatie - als het de vrouw lukt de man naar haar hand te zetten, is zij de sterkere gebleken in de relatie.quote:Op zondag 6 september 2009 14:37 schreef SG-sam het volgende:
Mensen die anderen willen veranderen, doen dit regelmatig uit ontevredenheid over zichzelf.
De vrouw is de baas, je weet toch?quote:Op zondag 6 september 2009 14:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vandaar dat er naast veel vrouwen een man loopt met een geknakte ruggengraat en een gebroken wil.
quote:Op zondag 6 september 2009 17:50 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
De vrouw is de baas, je weet toch?
Maar je kan als man ook een vrouw laten denken dat ze de baas is, ondertussen weet je wel beter. Gewoon lekker laten mekkeren die hap. Ben je van dat gezeur af.
Zolang je eten maar klaar staat, huis schoon is en een wippie wanneer weer is met een kloppende knop zit.quote:Op zondag 6 september 2009 17:50 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
De vrouw is de baas, je weet toch?
Maar je kan als man ook een vrouw laten denken dat ze de baas is, ondertussen weet je wel beter. Gewoon lekker laten mekkeren die hap. Ben je van dat gezeur af.
Yep, de doodgewone Nederlander....quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:20 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Zolang je eten maar klaar staat, huis schoon is en een wippie wanneer weer is met een kloppende knop zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |