3 meter lang, 1 meter breedquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:48 schreef Sugar het volgende:
Hihi, ik moet lachen om je balkon-updates zo af en toe, Vicky.![]()
![]()
Ziet er goed uit! Is het groot?
Ja dat dacht ik dus ookquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:13 schreef _Ingrid_ het volgende:
Name it it is.
In de uitverkoop tijdje geleden tshirt gekocht. Bevalt goed. Ik dacht dat de broeken 30,- waren trouwens van name it.
Watvoor werk doe je Pvoesss?quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:30 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat Rocka.
Ik moet maandag eigenlijk weer aan het "werk" eerst 2000282 cursussen voor ik weer aan de slag kan etc.
Maar nu is de cursus een week verschoven..![]()
Dus nu maandag maar wat leuks doen!
Administratief werk deed ik.quote:
Heeeee, die was het jaquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:25 schreef Estrys het volgende:
Heej Rewimo, was ie lekker? krijg er honger van. Ik ga mijn baas eens schoppen dat we hier ook een verwendagje hebben
[ afbeelding ]
Ik heb je toegevoegdquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:14 schreef Pandora73 het volgende:
Totaal tussendoor: Rewimo, ik heb je net een twitterverzoek gestuurd... Voor het geval je je afvraagt wie dat is.
Edit: en vanuit jouw lijst nog wat dames... Als je binnen nu en een half uur een verzoekje krijgt, dan ben ik het dus waarschijnlijk.
Thanks!quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb je toegevoegdEn meteen jou ook in mijn lijstje gezet
Hahahahaquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:55 schreef _evenstar_ het volgende:
Mooi balkon vicky![]()
Kleurdoos ik moest aan vanochtend denken over het verkeerd verstaan van liedjes, misschien ken je het al wel.
Zus liet het me zien, ik heb me rot gelachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |