Past bij Elin's nieuwe doek straksquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:13 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ik heb m nog niet gezien vandaag
Maar ik ben al wel bezig met nog een muts voor hem..1 die hij al had maar dan dus nieuw.
en deze
daar moet ie toch wel vrolijk van worden!
[ afbeelding ]
Heeft ie wat variatie
dattie niet zou komen of dat jij m zou brengen?quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:14 schreef RockabeIIa het volgende:
Heb ik vanochtend door mijn vriend mijn kind laten wegbrengen naar het KDV blijkt dat dat helemaal niet was afgesproken...
Mijn schuld... nu zijn ze boos ofzo...
Hij was in de eerste instantie voor Elin..alleen is ie bizar groot uitgevallen door al die kleurenpracht..dus nu moet ik m maar weggevenquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:14 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Past bij Elin's nieuwe doek straks
quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:47 schreef RockabeIIa het volgende:
'Ja maar de volgende keer dan moet u dat wel laten weten hoor!' (en dan 6x in de herhaling)
Ik mag hem dus wel foutief afleveren als ik hun maar van tevoren in kennis stel?
Heb trouwens wel sorry gezegd, hoor.
een soort van misheard lyrics maar dan meer misheard omdat je nog te klein bent om te begrijpen wat ze zeggenquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:47 schreef _evenstar_ het volgende:
hahaha KD, zo waren er best veel van die liedjes waarvan je dacht dat het iets anders was, volgens mij was er ooit een topic over ergens
oeh, jah! ik heb wel al een roze octopusje in de planningquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:51 schreef bixister het volgende:
kd ik zag gisteren ergens erg leuke mutsjes à la de spookjes van pacman. leek me ook echt iets voor jou om te maken!
ja ikke..quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:23 schreef aeque het volgende:
Had iemand het hier nou laatst over dat de ergenissen pagina van teletekst weg was?
Hij is vandaag eenmalig terug op 409!
pfff, dat had mij ook kunnen overkomenquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:58 schreef Guuzewuus het volgende:
Zo, ik ben weer binnen.
Dit keer had ik de sleutels in mijn voordeur laten hangen (aan de binnenkant) ipv in de auto
.
Maar enkele werklieden hier in de straat zijn met hun ladders en stoere werkpakken mijn slaapkamerraam ingeklommen.
Dusssss.....
Serieus? Die broeken kosten 15 euro? Davinnik goedkoop.quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:34 schreef Baby_Girl het volgende:
[..]
Name-it is ook lang en smal. Maar wel beetje aan de prijzige kant vindt ik.
Of de citoscores van je kind, en dat je ze tussen de scores van de andere kinderen moet uitvissen. Wat nog weergegeven wordt in handige staafdiagrammen dus je zit in één oogopslag wie er hoog en wie er laag scoort. Superirritant!quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Het zal je maar gebeuren ook...
Ik kan der ook niet tegen als bij uitzendbureaus, CWI's, dokters, ziekenhuizen en noem maar op, dossiers van andere mensen zo open en bloot daar zo op tafel liggen.
Vast wel! Bij H& M verkopen ze iig extra generous. Maar het kan verkeren, mijn vroeger lekkere mollige peuter is nu op het magere af. Alleen maar spieren. Draagt een zwembroek maat 122/128 terwijl hij bijna 1.50 isquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:33 schreef RockabeIIa het volgende:
sMiddags buufke!
Ik vind persoonlijk de Hema-jeansjes 'normaal' van pasvorm. Name it zit zo strak om B's buik. En H&M ook. Nu weet ik ook wel dat ie een patsertje is, hij heeft een nieuw bodywarmertje maat 104 en dat zit em ook niet echt wijd.![]()
Is er geen 'Gorilla-wear' voor peuters?
Ja was heel gezellig (voorwerk, vergaderingen enzo, dinsdag pas weer voor de klas). En na de klusdagen hier in huis ben ik echt toe aan mentale arbeidquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:27 schreef Sugar het volgende:
Ging je eerste werkdag goed trouwens? Wel fijn weer?
Ze hoeft geen brood!quote:
maar maar maar .. ik heb heul geen twitterquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:25 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh, ik heb net alles geschuurd en afgenomen! Ik kan tussendoor wel effe een fotootje schieten, alhoewel het voor bepaalde delen de 2e keer is dat ik ze ga lakkenDan zet ik ze wel op twitter
(ik dacht effe dat je schreef 'hoe strak het is geworden' maar dat kan helemaal niet. Hier is nog nooit iets strak geworden![]()
)
15 euro vind ik ook niet duur. kosten ze bij de H&M ook...quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Serieus? Die broeken kosten 15 euro? Davinnik goedkoop.Of ben ik nou zo een big spender
![]()
En Vicky, ze zijn echt smal. Mijn middelste krijgt ook altijd last van die knoopies aan de binnenkant, maar deze broeken zijn we het over eens.![]()
En natuurlijk een goedemiddag op deze stralend zonnige vrijdag!
En deze hebben een zwaardere kwaliteit. Die van H&M zijn ze binnen een maand doorheen op den knie dan hèquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:03 schreef Vicky het volgende:
[..]
15 euro vind ik ook niet duur. kosten ze bij de H&M ook...
mnijn schoonmoeder belde net... Amber is ziek aan het worden. Heeft rode wangen, is strontverkouden en loopt alleen maar te niesen...
Misschien is er een verschil tussen jongens en meiden broeken, dat weet ik niet. Maar gewoon een recht model kost 14,95.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:13 schreef _Ingrid_ het volgende:
Name it it is.
In de uitverkoop tijdje geleden tshirt gekocht. Bevalt goed. Ik dacht dat de broeken 30,- waren trouwens van name it.
Ik heb nog 8 (!!!!) broeken liggen die gelapt moeten worden.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:11 schreef Rewimo het volgende:
O buuv, jij kent die gaten op de knie ook al, merk ik
herkenbaar..quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:28 schreef Rewimo het volgende:
En vanmorgen zag ik dat meneer hoog water krijgt ook nog eens. Dat stomme gegroei altijd
Mja, die optie zie ik voor Christan niet zo zittenquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:29 schreef Vicky het volgende:
herkenbaar..
Amber eheft 1 broek en die zit prima bij haar kont en haar benen, maar hij is ietsje te kort
ik heb 'm gewoon omgerold en dan leuke schoenen eronder.. kan prima
bij een jongen vin ik het ook niet echtr staanquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mja, die optie zie ik voor Christan niet zo zittenMaar ik knip ze gewoon af en dan heeft ie (als ze bovenaan nog passen) er een korte broek bij voor volgende zomer
Ik wilde je aan de tweets!quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:55 schreef moussy het volgende:
[..]
maar maar maar .. ik heb heul geen twitter
3 meter lang, 1 meter breedquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:48 schreef Sugar het volgende:
Hihi, ik moet lachen om je balkon-updates zo af en toe, Vicky.![]()
![]()
Ziet er goed uit! Is het groot?
Ja dat dacht ik dus ookquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:13 schreef _Ingrid_ het volgende:
Name it it is.
In de uitverkoop tijdje geleden tshirt gekocht. Bevalt goed. Ik dacht dat de broeken 30,- waren trouwens van name it.
Watvoor werk doe je Pvoesss?quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:30 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat Rocka.
Ik moet maandag eigenlijk weer aan het "werk" eerst 2000282 cursussen voor ik weer aan de slag kan etc.
Maar nu is de cursus een week verschoven..![]()
Dus nu maandag maar wat leuks doen!
Administratief werk deed ik.quote:
Heeeee, die was het jaquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:25 schreef Estrys het volgende:
Heej Rewimo, was ie lekker? krijg er honger van. Ik ga mijn baas eens schoppen dat we hier ook een verwendagje hebben
[ afbeelding ]
Ik heb je toegevoegdquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:14 schreef Pandora73 het volgende:
Totaal tussendoor: Rewimo, ik heb je net een twitterverzoek gestuurd... Voor het geval je je afvraagt wie dat is.
Edit: en vanuit jouw lijst nog wat dames... Als je binnen nu en een half uur een verzoekje krijgt, dan ben ik het dus waarschijnlijk.
Thanks!quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb je toegevoegdEn meteen jou ook in mijn lijstje gezet
Hahahahaquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:55 schreef _evenstar_ het volgende:
Mooi balkon vicky![]()
Kleurdoos ik moest aan vanochtend denken over het verkeerd verstaan van liedjes, misschien ken je het al wel.
Zus liet het me zien, ik heb me rot gelachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |