Past bij Elin's nieuwe doek straksquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:13 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ik heb m nog niet gezien vandaag
Maar ik ben al wel bezig met nog een muts voor hem..1 die hij al had maar dan dus nieuw.
en deze
daar moet ie toch wel vrolijk van worden!
[ afbeelding ]
Heeft ie wat variatie
dattie niet zou komen of dat jij m zou brengen?quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:14 schreef RockabeIIa het volgende:
Heb ik vanochtend door mijn vriend mijn kind laten wegbrengen naar het KDV blijkt dat dat helemaal niet was afgesproken...
Mijn schuld... nu zijn ze boos ofzo...
Hij was in de eerste instantie voor Elin..alleen is ie bizar groot uitgevallen door al die kleurenpracht..dus nu moet ik m maar weggevenquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:14 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Past bij Elin's nieuwe doek straks
quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:47 schreef RockabeIIa het volgende:
'Ja maar de volgende keer dan moet u dat wel laten weten hoor!' (en dan 6x in de herhaling)
Ik mag hem dus wel foutief afleveren als ik hun maar van tevoren in kennis stel?
Heb trouwens wel sorry gezegd, hoor.
een soort van misheard lyrics maar dan meer misheard omdat je nog te klein bent om te begrijpen wat ze zeggenquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:47 schreef _evenstar_ het volgende:
hahaha KD, zo waren er best veel van die liedjes waarvan je dacht dat het iets anders was, volgens mij was er ooit een topic over ergens
oeh, jah! ik heb wel al een roze octopusje in de planningquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:51 schreef bixister het volgende:
kd ik zag gisteren ergens erg leuke mutsjes à la de spookjes van pacman. leek me ook echt iets voor jou om te maken!
ja ikke..quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:23 schreef aeque het volgende:
Had iemand het hier nou laatst over dat de ergenissen pagina van teletekst weg was?
Hij is vandaag eenmalig terug op 409!
pfff, dat had mij ook kunnen overkomenquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:58 schreef Guuzewuus het volgende:
Zo, ik ben weer binnen.
Dit keer had ik de sleutels in mijn voordeur laten hangen (aan de binnenkant) ipv in de auto
.
Maar enkele werklieden hier in de straat zijn met hun ladders en stoere werkpakken mijn slaapkamerraam ingeklommen.
Dusssss.....
Serieus? Die broeken kosten 15 euro? Davinnik goedkoop.quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:34 schreef Baby_Girl het volgende:
[..]
Name-it is ook lang en smal. Maar wel beetje aan de prijzige kant vindt ik.
Of de citoscores van je kind, en dat je ze tussen de scores van de andere kinderen moet uitvissen. Wat nog weergegeven wordt in handige staafdiagrammen dus je zit in één oogopslag wie er hoog en wie er laag scoort. Superirritant!quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Het zal je maar gebeuren ook...
Ik kan der ook niet tegen als bij uitzendbureaus, CWI's, dokters, ziekenhuizen en noem maar op, dossiers van andere mensen zo open en bloot daar zo op tafel liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |