Zal Cas leuk vinden, een kittig roze glitter riempjequote:
Waarmee ik niet wil zeggen dat "omdat we het al sinds heul lang zo doen" een goede reden is om iets niet te veranderen hoor... Als dat zo was liepen we nu nog in berenvellen mammoetten te knuppelen tenslottequote:
Bij Leen Bakker natuurlijk!quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mous..ff een lastig vraagje hoor..maar weet jij misschien waar ik brood kan kopen?
dat bedoelde ik inderdaad!quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:45 schreef Pandora73 het volgende:
Waarmee ik niet wil zeggen dat "omdat we het al sinds heul lang zo doen" een goede reden is
ik wil best een riemachtig ding voor je haken (zwart, bruin, groen, blauw oid)..zet je er meerdere knopen op en kan je m zelf verstellen?quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:42 schreef moussy het volgende:
[..]
Zal Cas leuk vinden, een kittig roze glitter riempje![]()
Bix, wel al wat beter, ik ben me nu aan het opofferen voor de hond anders zit ze wéér een hele ochtend in de bench (ze kan niet los als er niemand in de woonkamer is voor een paar uur) maar ik wil heel graag mn bed terug in.
ghihiquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:00 schreef bixister het volgende:
hihi leen bakker.alleen moet je 't daar wel weer terugbrengen na gebruik...
mooi, dan kan ik straks lekker alles wegkopenquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:01 schreef k_i_m het volgende:
Ik wil naar Loods5. Maar mijn wederhelft wil pas morgen.
Ah welnee joh, daar maakt hij toch alleen maar een lasso van om zn zuster te vangenquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:58 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik wil best een riemachtig ding voor je haken (zwart, bruin, groen, blauw oid)..zet je er meerdere knopen op en kan je m zelf verstellen?
Op zaterdag is het veel te druk!quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:01 schreef k_i_m het volgende:
Ik wil naar Loods5. Maar mijn wederhelft wil pas morgen.
ah, waar moet ik m naartoe sturen ?quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:04 schreef moussy het volgende:
[..]
Ah welnee joh, daar maakt hij toch alleen maar een lasso van om zn zuster te vangen
Neeeeeee!quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:04 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
mooi, dan kan ik straks lekker alles wegkopen
Name-it is ook lang en smal. Maar wel beetje aan de prijzige kant vindt ik.quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:21 schreef Vicky het volgende:
Amber had gister al een lange broek aan. Vanmorgen ook maar die broek was te klein. Ik mag weer op spijerbroekenjacht voor d'r.
Nu zit ik in dubio over de maat. Ze is 104 cm dus zou theoretisch maat 104 moeten alleen heeft mevrouw nogal lange benen dus ws moet z maat 110, maar aangezien ze geen babybuikie meer heeft maar een slanke den is, zalmaat 110 in dr taille wel weer te groot zijn.
Oh! Als ik weer op pad kan ff zelf maken!quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:38 schreef Pvoesss het volgende:
Voor de mama's met taille problemen in de kinderbroeken Dappersnappers!!
Loods 5 is leuk hoor!quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:34 schreef Vicky het volgende:
Ik ben nog nooit in Loods5 geweest. ik hoor er zoveel moeders over praten...
Ik heb ooit naailes gehad?quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:49 schreef Pvoesss het volgende:
Ja het is inderdaad ook zelf te maken. ik heb die handigheid totaal niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |