nou gewoon, de wekker ging zoals elke vrijdag om kwart voor 6. zwemdag he?quote:
Op zoek gaan naar broeken met knoopsgatenelastiek in de taille. Werkt hier ook geweldigquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:21 schreef Vicky het volgende:
Amber had gister al een lange broek aan. Vanmorgen ook maar die broek was te klein. Ik mag weer op spijerbroekenjacht voor d'r.
Nu zit ik in dubio over de maat. Ze is 104 cm dus zou theoretisch maat 104 moeten alleen heeft mevrouw nogal lange benen dus ws moet z maat 110, maar aangezien ze geen babybuikie meer heeft maar een slanke den is, zalmaat 110 in dr taille wel weer te groot zijn.
Kwart voor 6, pffff. Duimen maar dat het inderdaad nog maar 1 maand isquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:26 schreef lady-wrb het volgende:
nou gewoon, de wekker ging zoals elke vrijdag om kwart voor 6. zwemdag he?
als het goed is nog 1 maand
is goed, hij loopt niet weg.quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:23 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Ik had nog niet in V&A gekeken, mag ik er na het weekend even op terug komen??
in rotterdam werd er vroeger omgeroepen: "voor iedereen die staat, ligt of zit, is dit het einde van de rit"quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:32 schreef Pandora73 het volgende:
@Aeque: ik denk omdat het meestal zo is dat als je een groep kinderen toespreekt, het ook altijd "Jongens en meisjes..." is. Vanouds eigenlijk al. Nou ja, of "Lekkere rakkers van me" als Ome Willem het doet natuurlijk. Maar ik vrees dat een conducteur daar niet mee wegkomt.
Maar volgens mij zijn er geen regels hoor, roept iedere conducteur zo'n beetje wat hij zelf wil...
ah, goeie reden!quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:32 schreef Pandora73 het volgende:
@Aeque: ik denk omdat het meestal zo is dat als je een groep kinderen toespreekt, het ook altijd "Jongens en meisjes..." is. Vanouds eigenlijk al.
Cas krijgt altijd last van die knoopjes, hoe los de broek ook zit, maar dan hoef je weer geen broeken met elastiek in de taille te kopenquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Op zoek gaan naar broeken met knoopsgatenelastiek in de taille. Werkt hier ook geweldig
Zal Cas leuk vinden, een kittig roze glitter riempjequote:
Waarmee ik niet wil zeggen dat "omdat we het al sinds heul lang zo doen" een goede reden is om iets niet te veranderen hoor... Als dat zo was liepen we nu nog in berenvellen mammoetten te knuppelen tenslottequote:
Bij Leen Bakker natuurlijk!quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mous..ff een lastig vraagje hoor..maar weet jij misschien waar ik brood kan kopen?
dat bedoelde ik inderdaad!quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:45 schreef Pandora73 het volgende:
Waarmee ik niet wil zeggen dat "omdat we het al sinds heul lang zo doen" een goede reden is
ik wil best een riemachtig ding voor je haken (zwart, bruin, groen, blauw oid)..zet je er meerdere knopen op en kan je m zelf verstellen?quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:42 schreef moussy het volgende:
[..]
Zal Cas leuk vinden, een kittig roze glitter riempje![]()
Bix, wel al wat beter, ik ben me nu aan het opofferen voor de hond anders zit ze wéér een hele ochtend in de bench (ze kan niet los als er niemand in de woonkamer is voor een paar uur) maar ik wil heel graag mn bed terug in.
ghihiquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:00 schreef bixister het volgende:
hihi leen bakker.alleen moet je 't daar wel weer terugbrengen na gebruik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |