Dat is fijn, lekker zorgeloos genieten van een avond, glaasje van het 1 of ander en niet op de tijd te hoeven lettenquote:Op vrijdag 4 september 2009 07:37 schreef Faja-Lobi het volgende:
wij hebben voor vannacht een B&B geboekt
bleh!quote:Op vrijdag 4 september 2009 07:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Maar 4x er uit geweest vannacht, had erger verwacht
Zou ik het gewoon voor de grap eens doen..?quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:14 schreef moussy het volgende:
Ik zou er een mailtje aan de NS aan wagen!
misschien omdat het gewoon lekkerder bekt?
Nou geen alcohol voor mij de komende maanden, eerst maar eens in januari bevallen en dan misschien een keertje weer als de baby wat ouder is, Maar idd lekker zorgeloos genieten, niet op de tijd hoeven letten en niet 2 uur weer terug in de auto hoeven zitten midden in de nacht.quote:Op vrijdag 4 september 2009 07:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is fijn, lekker zorgeloos genieten van een avond, glaasje van het 1 of ander en niet op de tijd te hoeven letten
Ik had nog niet in V&A gekeken, mag ik er na het weekend even op terug komen??quote:Op vrijdag 4 september 2009 07:44 schreef Jelief het volgende:
Faja,al in v&a gekeken,ik heb een wipper voor je.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 06:56 schreef Stout het volgende:
Ja heerlijk he die wind !! Wat mij betreft wordt het nu ook echt herfst, ben een herfst kind...
[ afbeelding ]
Snottebellen blazen in het bosquote:Op vrijdag 4 september 2009 08:46 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Hier is het lekker zonnigWaait nog wel vrij stevig. Veel te lekker weer om binnen te zitten. Meer weer om door een bos te struinen of zo.
Niet echt, maar voel me ietsies beter dan gisterquote:
ik vind slapen onder een dekbed ook zo lekker, rol mezelf helemaal in.quote:Op vrijdag 4 september 2009 06:56 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
kort en onrustig geslapen, maar wel weer lekker onder een dekbed!
Ik haal ook nog niet alle zomerspul wegquote:Op vrijdag 4 september 2009 08:51 schreef moussy het volgende:
Ik heb alleen nog maar de lange broeken naar voren gehaald, tis toch nog lang geen winter
dat is alfabetischquote:Op vrijdag 4 september 2009 08:12 schreef aeque het volgende:
Goedemorgen!
En waarom roepen ze in trein altijd dames en heren, jongens en meisjes.
En niet dames en heren, meisjes en jongens?
Hoe kom jij ineens zo wakkerquote:
Wibra is wel lang en smal qua broekenquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:21 schreef Vicky het volgende:
Amber had gister al een lange broek aan. Vanmorgen ook maar die broek was te klein. Ik mag weer op spijerbroekenjacht voor d'r.
Nu zit ik in dubio over de maat. Ze is 104 cm dus zou theoretisch maat 104 moeten alleen heeft mevrouw nogal lange benen dus ws moet z maat 110, maar aangezien ze geen babybuikie meer heeft maar een slanke den is, zalmaat 110 in dr taille wel weer te groot zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |