Dat is fijn, lekker zorgeloos genieten van een avond, glaasje van het 1 of ander en niet op de tijd te hoeven lettenquote:Op vrijdag 4 september 2009 07:37 schreef Faja-Lobi het volgende:
wij hebben voor vannacht een B&B geboekt
bleh!quote:Op vrijdag 4 september 2009 07:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Maar 4x er uit geweest vannacht, had erger verwacht
Zou ik het gewoon voor de grap eens doen..?quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:14 schreef moussy het volgende:
Ik zou er een mailtje aan de NS aan wagen!
misschien omdat het gewoon lekkerder bekt?
Nou geen alcohol voor mij de komende maanden, eerst maar eens in januari bevallen en dan misschien een keertje weer als de baby wat ouder is, Maar idd lekker zorgeloos genieten, niet op de tijd hoeven letten en niet 2 uur weer terug in de auto hoeven zitten midden in de nacht.quote:Op vrijdag 4 september 2009 07:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is fijn, lekker zorgeloos genieten van een avond, glaasje van het 1 of ander en niet op de tijd te hoeven letten
Ik had nog niet in V&A gekeken, mag ik er na het weekend even op terug komen??quote:Op vrijdag 4 september 2009 07:44 schreef Jelief het volgende:
Faja,al in v&a gekeken,ik heb een wipper voor je.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 06:56 schreef Stout het volgende:
Ja heerlijk he die wind !! Wat mij betreft wordt het nu ook echt herfst, ben een herfst kind...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |