quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:17 schreef miss_sly het volgende:
Net even naar Hema geweest en lekker ingeslagen: nog een omslagdoek (die met de stippen), nog een aankleedkussenhoes (wat zijn die dingen vaak in de was, 2 was net te weinig), een mooie roze slaapzak met bijpassende pyjama
en nog wat kleine spulletjes.
Ik was nooit zo kapot van de Hema maar ik ben helemaal fan
nah, allebei natuurlijk! maar ik heb geen tijd om ff naar buiten te gaan momenteel de dagen zijn om gevlogen!quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:20 schreef Lois het volgende:
O alleen het werk mist menow I feel better
2 dagen kermis was al top
Lenaatje, weet je zeker dat het bulten zijn en geen kleine konijntjes?quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:56 schreef Lenaatje het volgende:
Goedenavond dames!
Ieuw tandarts. Moet ik eigenlijk ook nog bellen! Dapper hoor Lois!
Na vorig jaar durf ik eigenlijk niet meer.....
Ik ging net mijn konijntjes eten geven en was zo suf het hok open te laten staan, en terwijl er 1 aanvalt dacht de ander lekker achter mij aan te lopen. Meestal pak je ze niet zo gauw (je lacht je rot als ze los zijn en weer naar binnen moeten, ik of Tazz met bezem en de ander er achteraan...) Maar nu had ik haar in 1x te pakken en voelde ik allemaal nare bulten op haar buik.... En het is vrijdag en kan ik geen dierenarts bellen eerder als maandag en op google kan ik ook niets vinden....
Zitten hier nijnenkenners????
Meneer Minnaar die gaatjes zoekt, vindt en vultquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik héb een hele leukeHij heet nog Meneer Minnaar ook
Geen fan van de HEMA ?quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:17 schreef miss_sly het volgende:
Net even naar Hema geweest en lekker ingeslagen: nog een omslagdoek (die met de stippen), nog een aankleedkussenhoes (wat zijn die dingen vaak in de was, 2 was net te weinig), een mooie roze slaapzak met bijpassende pyjama
en nog wat kleine spulletjes.
Ik was nooit zo kapot van de Hema maar ik ben helemaal fan
of opgezette melkklieren.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:05 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Lenaatje, weet je zeker dat het bulten zijn en geen kleine konijntjes?
(Dat was het indertijd bij het konijn van m'n zusje.)
Ik dacht dat bij een konijn ook tepies zaten bij de oksels.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:13 schreef Lenaatje het volgende:
Moussy dat dacht ik ook, dat heeft ze wel vaker maar het zit zef maar niet rond de tepels, meer in de oksels zeg maar, of kan dat ook... Nou ja morgen nog maar even voelen, ze was zo bang daar straks dat ik niet heel goed heb kunnen kijken. Dus dan even met zijn 2tjes doen
*aai*quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:14 schreef _evenstar_ het volgende:
ik ben helemaal niet fan van de hema
Dan ga ik er maar vanuit dat dat het is. Ik schrok wel, ik had echt alleen maar bulten in de handen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:14 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik dacht dat bij een konijn ook tepies zaten bij de oksels.
ik ben van kinderen die iets aan willen, ik heb 2 van die jammerkonten die absoluut niet aantrekken waarvan ze ook maar denken dat het niet leuk is!quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:16 schreef _evenstar_ het volgende:
ik ben meer van de action en xenos
Voedsters zijn wel gevoelig voor tumoren, vooral in de baarmoeder en bij de tepels, goed in de gaten houden iddquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:17 schreef Lenaatje het volgende:
[..]
Dan ga ik er maar vanuit dat dat het is. Ik schrok wel, ik had echt alleen maar bulten in de handen.
Maandag maar even bellen met de dierenarts. Pff abonnement op geloof ik het afgelopen jaar!!
Welnéé joh! Komt goed, áls het zo is ben je er toch op tijd bijquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:21 schreef Lenaatje het volgende:
He bah dat moet je niet zeggen hoor, al dacht ik het zelf meteen ook. Moet alleen al huilen bij de gedachte....
En weet je waar ik dan meteen aan denk... ik heb er 2 en dit is de meest zelfstandige, de ander hangt echt aan haar en als ze ook maar 2 minuten weg is is ze helemaal van slag. En dan denk ik meteen als ze dood gaat gaat die ander er meteen achteraan... Hoezo doemdenken......
Heftig zeg! Kan me voorstellen dat het je bezig houdt, het lijkt me verschrikkelijk..!quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:37 schreef Fuente het volgende:
Pfff moet het even van me aftikken hoor. Vrienden van ons hebben een tweeling (j/m). Ze zijn 2. Nu bleek afgleopen week (nadat de moeder in 2 weken tijd 4 maal is weggestuurd bij de huisarts met 'het zal wel een buikgriepje zijn' en al meerdere malen in het afgelopen jaar had aangegeven dat ze dacht dat er iets niet goed was) dat het meiske een tumor ter grootte van een tennisbal in haar linker hersenhelft had. Ze zijn diezelfde dag (eergisteren) nog naar Groningen gestuurd waar het meiske met een crashcar en al teruggehaald moest worden omdat het helemaal misging. Gisteren ladingen onderzoeken geweest, het meisje werd in een kunstmatige slaap gehouden en er was een drain in haar hoofd geplaatst (ze spuugde dus al 2 weken lang vanwege een verhoogde druk in haar hoofd).
Vandaag is ze geopereerd, het ding moest er gewoon snel uit. Alles is op zich goedgegaan, maar ze weten nog niet of ze alles hebben kunnen weghalen en ze weten ook nog niet of het goed of kwaadaardig is. De operatie heeft bijna 8 uur geduurd.
Nu is het afwachten, volgens de laatste berichten is ze langzaam aan het wakker worden en tot nu toe lijkt het dat ze reageert op haar omgeving.
Maar het houdt me zo bezig, de onmacht die je dan als ouders hebt. Nu afwachten en hopen dat het iig goedaardig is, en hopen dat ze er geen schade aan overhoudt..
een vriendin had em op twitter staan. Die werkt daar ook.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heeeee, die was het jaHoe weet jij dat nou weer?
Claire gaat wel mooi de verkeerde kant op met d'r lege flessenquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:27 schreef k_i_m het volgende:
Ik zoek een nieuwe lamp voor boven de tafel, maar dat is nog verdraaid lastig.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:27 schreef k_i_m het volgende:
Ik zoek een nieuwe lamp voor boven de tafel, maar dat is nog verdraaid lastig.
Ja, en als ik dan extra licht wil, trek ik gewoon zijn onderbroek van zijn poepert!quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:38 schreef moussy het volgende:
Man ophangen boven tafel, probleem opgelost!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |