abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72422268
quote:
GROOT BRITANNIË - In het Britse Sheffield hebben twee broers, van tien en twaalf jaar oud, voor de rechter toegegeven dat zij twee andere jongens, van negen en elf, op gruwelijke wijze hebben mishandeld.

Pas nadat de beide jongens tot hun bekentenis overgingen, werd duidelijk hoe gruwelijk de marteling was geweest.

De jonge slachtoffertjes werden met een smoes naar een afgelegen plek gelokt. Daar werden zij beroofd van hun mobiele telefoons en van ongeveer vijf Engelse ponden aan zakgeld. Daarna sloegen de beide broest hen met stokken en bekogelden hen met stenen.

Het bleef echter niet bij slaan en gooien. Terwijl de jeugdige daders een biertje dronken, dwongen zij de afgeranselde jongens seksuele handelingen bij elkaar te verrichten en vervolgens in elkaars mond te plassen.

De elfjarige jongens werd daarna een strop om de nek gebonden. Waarna het duo vertelde hem te zullen ophangen. De arme jongen was er zo erg aan toe, dat hij hen zelfs smeekte te mogen sterven.

Maar ook het negenjarige ventje kreeg ervan langs. De boosaardige broers staken hem met een puntige stok in de arm en drukten sigarettenpeuken in de open wonden en oogleden van het kereltje.

Na hun martelingen dwongen zij het jongetje de plek te verlaten en ergens ,,zelfmoord te gaan plegen''. Hij werd uiteindelijk door buurtbewoners onder het bloed teruggevonden.

Even later werd ook de elfjarige bewusteloos aangetroffen. Beide kinderen werden met ernstige wonden naar het ziekenhuis gebracht.

De brute broers waren overigens geen onbekenden van de politie. Op het ogenblik dat ze de jongens aan het martelen waren, moesten ze eigenlijk op het politiebureau zijn voor eerdere misdaden. De rechter
doet binnenkort uitspraak.

http://www.ad.nl/bizar/34(...)ennen_marteling.html
Zullen er gezien hun nog zeer jeugdige leeftijd vast geen hoge straffen aan overhouden maar ik wil niet weten wat voor psychopaten dit worden tegen de tijd dat ze volwassen zijn
Pure evil gewoon.
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  vrijdag 4 september 2009 @ 02:16:05 #2
261659 Folmer
To fly, or to fall?
pi_72422279
Tering...
pi_72422284
Lekkere jong daar in Engeland..

Hopelijk krijgen ze een flinke straf maar dat zal weer niet..
pi_72422288
wat een stel psychopaten, uit wat voor thuissituatie kom je dan als je zo jong zulk gedrag vertoond?
pi_72422305
WOW
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 02:17 schreef DesertCamel het volgende:
wat een stel psychopaten, uit wat voor thuissituatie kom je dan als je zo jong zulk gedrag vertoond?
ik wil het niet weten denk ik.

Benieuwd wat de rechter gaat doen, is er nog hoop?
pi_72422327
quote:
Misschien wel gewoon hele lieve fatsoenlijke mensen hoor. Vnwege het extreme sadisme lijkt het me eerder een psychisch gestoord kind die misschien wel zo geboren is .
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_72422368
10 en 12 jaar zijn en dan al wegens misdrijven bij de politie bekend zijn. Deze kinderen moeten onmiddellijk bij hun ouders worden weggehaald; die hebben overduidelijk gefaald in de opvoeding. Het aangerichte leed kan nooit meer ongedaan worden gemaakt, maar het is te hopen dat de jongens een riante financiële schadevergoeding krijgen en dat de daders én hun ouders daar de rest van hun verrotte leven krom voor mogen liggen. Verder onderstreept een voorbeeld als dit weer eens hoe achterhaald het strafrecht in veel landen is. Deze twee jonge criminelen moeten lang, heel lang uit de maatschappij worden verwijderd.
pi_72422420
Wat een kankerkinderen zeg, nekschot ftw, dit gaat nooit meer iets worden.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_72422475
Die zijn dus duidelijk verloren voor de maatschappij...hoe komen kinderen in vredesnaam tot zulke daden? Toch teveel horrorfilms gezien of zo en de realiteit uit het oog verliezen of toch gewoon gewetenloos geboren?
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_72423189
hebben de film eden lake gekeken? Tsjah werkt aanstekelijk dan
  vrijdag 4 september 2009 @ 08:06:53 #11
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_72423398
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 02:53 schreef trovey het volgende:
Die zijn dus duidelijk verloren voor de maatschappij...hoe komen kinderen in vredesnaam tot zulke daden? Toch teveel horrorfilms gezien of zo en de realiteit uit het oog verliezen of toch gewoon gewetenloos geboren?
In de UK geboren. Volgens mij is het geweld onder kinderen nergens zo hoog als daar.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_72423415
quote:
Dat vraag ik mij ook af. Zijn het twee broers? Hebben ze er nog meer broers en zussen rondlopen
quote:
De brute broers waren overigens geen onbekenden van de politie. Op het ogenblik dat ze de jongens aan het martelen waren, moesten ze eigenlijk op het politiebureau zijn voor eerdere misdaden. De rechter
doet binnenkort uitspraak.
Ik denk niet dat je dit soort voorlopig los moet laten. Uit elkaar halen en straf uit zitten. Daarna door naar gesloten inrichting.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_72423475
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 08:06 schreef MrTorture het volgende:

[..]

In de UK geboren. Volgens mij is het geweld onder kinderen nergens zo hoog als daar.
In Europa zou dat kloppen volgens een bericht van 2007
Criminaliteit Nederland op drie na hoogste in EU
Nederland zou ook goed scoren trouwens
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_72423698
quote:
Ik vraag me ook altijd af wat het is dat ze tot zulke gruweldaden in staat zijn! Het doet me trouwens heel erg aan dit verhaal denken:
http://en.wikipedia.org/wiki/Murder_of_James_Bulger
  vrijdag 4 september 2009 @ 08:41:09 #15
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_72423777
oeps verkeerde topic
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_72423780
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 02:28 schreef isogram het volgende:
10 en 12 jaar zijn en dan al wegens misdrijven bij de politie bekend zijn. Deze kinderen moeten onmiddellijk bij hun ouders worden weggehaald; die hebben overduidelijk gefaald in de opvoeding. Het aangerichte leed kan nooit meer ongedaan worden gemaakt, maar het is te hopen dat de jongens een riante financiële schadevergoeding krijgen en dat de daders én hun ouders daar de rest van hun verrotte leven krom voor mogen liggen. Verder onderstreept een voorbeeld als dit weer eens hoe achterhaald het strafrecht in veel landen is. Deze twee jonge criminelen moeten lang, heel lang uit de maatschappij worden verwijderd.
Ik zou een stap verder gaan en me serieus gaan afvragen of zulke kinderen nog wel te redden zijn. Preventief ruimen lijkt me hier een alternatief. Een geweten wordt gevormd in de eerste levensjaren, ik meen max tot je achtste. Daar is het hier al dus te laat voor.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  vrijdag 4 september 2009 @ 08:43:36 #17
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_72423803
Schiet ze maar af.
Voor iedereen beter.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  vrijdag 4 september 2009 @ 08:43:54 #18
3542 Gia
User under construction
pi_72423808
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 02:23 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Misschien wel gewoon hele lieve fatsoenlijke mensen hoor. Vnwege het extreme sadisme lijkt het me eerder een psychisch gestoord kind die misschien wel zo geboren is .
Kom op, kinderen worden niet psychotisch geboren. En dan ook nog 2 uit dezelfde nest?

Neuh, die ouders hebben flink wat fouten gemaakt in de opvoeding. Wellicht te beschermd? Hand boven het hoofd houden, als ze rottigheid uithaalden. Nooit ergens voor straffen.
pi_72423846
Hoe komt een kind tot zulke daden? Hier zullen zich ook wel enkele psychiaters zich over buigen.
Misschien toch iets te extreme computerspellen gespeeld? En welke straf leg je een kind op? Ze moeten ooit toch terug de maatschappij in.
uit in Rotterdam? www.uitrotterdam.nl
pi_72424782
Die kids zijn al zo verknipt dat een spuitje waarschijnlijk de beste oplossing is...
  Moderator vrijdag 4 september 2009 @ 09:41:42 #21
8781 crew  Frutsel
pi_72424850
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 08:47 schreef Vinboy het volgende:
Hoe komt een kind tot zulke daden? Hier zullen zich ook wel enkele psychiaters zich over buigen.
Misschien toch iets te extreme computerspellen gespeeld?
Krijgen we dat weer
  vrijdag 4 september 2009 @ 09:42:00 #22
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_72424855
Dat wordt jeugd-tbs en als ze 18 zijn mogen ze weer vrolijk de straat op. Of eerder....
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_72424868
Jezus.
Ik werd helemaal misselijk.
Die jochies zijn nu waarschijnlijk getekend voor het leven.

Ik ga even kotsen
pi_72424934
quote:
Het zijn gewoon twee psychopaten die een nekschot verdienen. Ligt niet aan horrorfilms of aan games !
pi_72425050
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 08:06 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Dat viel mij laatst ook al op, met al die geweldadige CCTV-beelden.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  † In Memoriam † vrijdag 4 september 2009 @ 09:51:00 #26
264940 8108139dpths
pi_72425055
10 en 12 jaar en dan al zo ver heen... en het was niet eens de eerste keer, deze 2 hadden al een strafblad. Het gaat er bij mij maar niet in hoe zulke jonge kinderen tot zoiets gruwelijks komen... die kinderen horen onbezorgd op straat te spelen met vriendjes.

Mogelijk onder invloed van alcohol, dat is voor zulke jonge figuurtjes al niet goed... maar dit slaat echt alles...
pi_72425216
Doodstraf voor deze terroristen
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_72425706
quote:
Het bleef echter niet bij slaan en gooien. Terwijl de jeugdige daders een biertje dronken, dwongen zij de afgeranselde jongens seksuele handelingen bij elkaar te verrichten en vervolgens in elkaars mond te plassen.

De elfjarige jongens werd daarna een strop om de nek gebonden. Waarna het duo vertelde hem te zullen ophangen. De arme jongen was er zo erg aan toe, dat hij hen zelfs smeekte te mogen sterven.

Maar ook het negenjarige ventje kreeg ervan langs. De boosaardige broers staken hem met een puntige stok in de arm en drukten sigarettenpeuken in de open wonden en oogleden van het kereltje.

Die kinderen die dit gedaan hebben zijn zo fucked up, die moet je idd "ruimen" klinkt aso maar doe zoals het hoort en doe niets en bekijk de kerfstok van beide heren eens na 40 jaar.
En dan krijg je het achteraf gelul
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  vrijdag 4 september 2009 @ 10:23:43 #29
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_72425763
Natuurlijk was mijn eerste reactie ook: ruimen die gasten, dat wordt nooit meer wat. Is beter voor hunzelf, beter voor de maatschappij.

Maar ja, willen we een samenleving die tienjarige kinderen doodmaakt?
pi_72425845
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 10:23 schreef Frollo het volgende:
Natuurlijk was mijn eerste reactie ook: ruimen die gasten, dat wordt nooit meer wat. Is beter voor hunzelf, beter voor de maatschappij.

Sja ik snap je punt hoor, maar willen we een samenleving waarin jouw kinderen dit kunnen overkomen omdat de strafmaat geen ene flikker voorstelt.
Misschien is mijn post wel ff te, maar ik ben als de dood dat dit soort figuren in herhaling vallen. Wat wil je dan? Ze opsluiten voor 10 jaar? Nee wat komt er dan terug in de maatschappij?

Maar idd "een samenleving die tienjarige kinderen doodmaakt?" is ook wel erg extreem.
En wat nou als deze personen 18 waren? willen we zo'n samenleving wel die 18 jarige tieners doodmaakt?
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_72425911
quote:

Eigenlijk niet, omdat wij in de veronderstelling zijn dat tienjarige knapen hele andere dingen doen, zoals wij zelf deden toen we tien waren.

Eerst maar onderzoeken of deze knapen enig schuldgevoel hebben.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_72426047
Inderdaad waht, lijkt op een behoorlijk verstoorde gewetensfunctie. Bizar en gruwelijk verhaal - hier lijken geen straffen voor te bestaan. Hopelijk wordt er heel veel gedaan voor de slachtoffertjes, om ze nog een toekomst te geven. Die daders hebben hun toekomst nu al verspeeld.
pi_72426157
Geef ze een clubhuis! Ze vervelen zich vast en dat is de schuld van de maatschappij.

Jacqui Smith, kom er maar in.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_72426168
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 08:43 schreef Hyperdude het volgende:
Schiet ze maar af.
Voor iedereen beter.
Lawamena hitihala Lawamena haulala
  vrijdag 4 september 2009 @ 10:45:52 #35
3542 Gia
User under construction
pi_72426271
Je vraagt je ook af hoe ze aan dat bier komen. Waarschijnlijk thuis meegenomen, want kopen kan niet. Waar zijn de ouders?
pi_72426325
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 10:45 schreef Gia het volgende:
Je vraagt je ook af hoe ze aan dat bier komen. Waarschijnlijk thuis meegenomen, want kopen kan niet. Waar zijn de ouders?
Ik kocht op mijn 8e al sloffen sigaretten (niet voor mezelf, maar voor mijn moeder).

Dat kan in de UK vast nog veel makkelijker. Sheffield he, dat is de shithole van Midden-Engeland. Een avondwinkel vraagt echt niet om ID ofzo. En anders jatten ze het wel, zo zijn dit soort knaapjes wel.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

vrijdag 4 september 2009 @ 10:52:34 #37
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_72426422
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 10:48
Dat kan in de UK vast nog veel makkelijker. Sheffield he, dat is de shithole van Midden-Engeland. Een avondwinkel vraagt echt niet om ID ofzo. En anders jatten ze het wel, zo zijn dit soort knaapjes wel.
Expert aannames.

Kinderexecuties... Walgelijk!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  vrijdag 4 september 2009 @ 10:53:50 #38
3542 Gia
User under construction
pi_72426451
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 10:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik kocht op mijn 8e al sloffen sigaretten (niet voor mezelf, maar voor mijn moeder).
Ja, ik ook. Dat kon vroeger nog. Nu kan een kind van 14 nog niet eens een aansteker kopen.
Vroeger kon je op je 13de ook gewoon een biertje bestellen in de kroeg. Hoef je nu niet meer te proberen, tenzij je eruit ziet als 18 en je ID niet wordt gevraagd.
quote:
Ik denk vooral dat laatste. Engeland is heel streng in de controle op alcohol en personen onder de 14.
Je mag als ouders niet eens met een kind onder de 14 in de buurt van een bar komen. Ook niet als je daar in de 'familyroom wat wilt drinken en je 13-jarige alleen even mee wat drinken moet dragen.
Heb dat 5 jaar geleden ervaren. Ze schieten compleet in een stuip als er een kind onder de 14 bij de bar komt. Staan echt lijnen op de vloer waar ze niet overheen mogen.

Dus, mijn gok: Ze hebben het thuis gejat. Zal wel niemand thuis zijn geweest. Werkende ouders, geen oppas geregeld.
pi_72426468
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 10:52 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Expert aannames.
Jij denkt dat mannetjes die andere knulletjes gruwelijk martelen ineens netjes gaan betalen voor hun drank? Of zouden ze het allemaal netjes via de legale weg kopen?

Naiveling.

vrijdag 4 september 2009 @ 10:54:47 #40
3542 Gia
User under construction
pi_72426473
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 10:52 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Expert aannames.

Kinderexecuties... Walgelijk!
Och, afschieten hoeft van mij niet. Maar gewoon naar een inrichting en pas eruit als zeker is dat ze 'genezen' zijn, wat waarschijnlijk nooit is.
pi_72426500
We weten toch helemaal niks van die kinderen, misschien zaten ze al in een tehuis of wat dan ook.
pi_72426515
quote:

waarom niet? hun daden waren allerminst kinderachtig.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 september 2009 @ 10:59:48 #43
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_72426569
Ik heb altijd het idee dat dit soort daders zo volledig van het padje af zijn dat het nooit meer goed komt. Net als toen die twee die die peuter o de trainrails bonden. Net zoiets als tever doorgefokte honden. Die verzuip je, maar wat doe je met losgeslagen kinderen?
  vrijdag 4 september 2009 @ 11:05:38 #44
3542 Gia
User under construction
pi_72426676
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 10:59 schreef Swetsenegger het volgende:
maar wat doe je met losgeslagen kinderen?
Vastzetten!

Overigens mogen er wmb wel heel veel internaten komen voor kinderen die zich niet kunnen gedragen in de maatschappij. En dan heb ik het niet over een robbertje vechten of een keer een kampvuurtje maken, maar over kinderen die tasjes roven, dieren martelen, of dit soort zieke shit uithalen.
Allemaal opbergen tot minimaal 23 jaar.
pi_72426732
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 10:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb altijd het idee dat dit soort daders zo volledig van het padje af zijn dat het nooit meer goed komt. Net als toen die twee die die peuter o de trainrails bonden. Net zoiets als tever doorgefokte honden. Die verzuip je, maar wat doe je met losgeslagen kinderen?
waarom niet verzuipen? puur en alleen omdat ze kind zijn? alsof kinderen geen gruweldaden kunnen verrichten, zo komt het altijd over op mij. en dat vind ik persoonlijk onzin, kinderen zoals deze ontzien alleen omdat ze kind zijn.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 september 2009 @ 11:09:58 #46
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_72426767
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 11:05 schreef Gia het volgende:

[..]

Vastzetten!

Overigens mogen er wmb wel heel veel internaten komen voor kinderen die zich niet kunnen gedragen in de maatschappij. En dan heb ik het niet over een robbertje vechten of een keer een kampvuurtje maken, maar over kinderen die tasjes roven, dieren martelen, of dit soort zieke shit uithalen.
Allemaal opbergen tot minimaal 23 jaar.
Ja dat zal helpen. Komen er over 10 jaar volledig losgeslagen jonge volwassenen in de maatschappij. En dan?
  vrijdag 4 september 2009 @ 11:10:46 #47
3542 Gia
User under construction
pi_72426781
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 11:08 schreef apelul het volgende:

[..]

waarom niet verzuipen? puur en alleen omdat ze kind zijn?
Dat doe je ook niet bij volwassenen.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 september 2009 @ 11:11:32 #48
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_72426798
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 11:08 schreef apelul het volgende:

[..]

waarom niet verzuipen? puur en alleen omdat ze kind zijn? alsof kinderen geen gruweldaden kunnen verrichten, zo komt het altijd over op mij. en dat vind ik persoonlijk onzin, kinderen zoals deze ontzien alleen omdat ze kind zijn.
Nee kinderen ontzien omdat ze het product zijn van hun opvoeding en kinderen geen benul van goed of slecht hebben. Moraal wordt je aangeleerd. Ontbreekt die les ontstaan dit soort excessen. Wanneer je ouder wordt kan je een en ander nog auto-didactisch achterhalen.
  vrijdag 4 september 2009 @ 11:15:45 #49
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_72426921
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 11:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja dat zal helpen. Komen er over 10 jaar volledig losgeslagen jonge volwassenen in de maatschappij. En dan?
Dat hoeft niet, zoals je al aangeeft in een reactie hierboven. Kans is groter dat deze jongens later in aanraking komen met de politie dan iemand die alles gewoon van zijn ouders leert, maar het kan goed komen.

Ik zou in ieder geval geen maatschappij willen met überhaupt een doodstraf, laat staan voor kinderen!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_72426955
http://www.thesun.co.uk/s(...)sher-films-at-6.html

Read it and weep.(al zou maar de helft waar zijn).
pi_72426972
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 11:09 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Als ze dan nog losgeslagen zijn dan moeten ze gewoon vastblijven. Het is nog wat vroeg om te zeggen of je dit soort kids voor altijd uit de maatschappij moet halen. Op dit moment zou ik daar meteen naar neigen maar het hangt verder nogal van hun gewetensfuncties af. In ieder geval zijn dit types waar je heel erg bovenop moet zitten en die niet in een of ander traject mogen komen waardoor ze weer worden vrijgelaten omdat de zon schijnt of omdat ze een lepe advocaat hebben.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 september 2009 @ 11:17:41 #52
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_72426975
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 11:15 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat hoeft niet, zoals je al aangeeft in een reactie hierboven. Kans is groter dat deze jongens later in aanraking komen met de politie dan iemand die alles gewoon van zijn ouders leert, maar het kan goed komen.

Ik zou in ieder geval geen maatschappij willen met überhaupt een doodstraf, laat staan voor kinderen!
Sommige lessen moet je voor een bepaalde leeftijd geleerd hebben. Sowieso is empathie wel een standaard emotie volgens mij. En die ontbreekt. Blijft natuurlijk dat de ouders daar in een gezonde situatie al veel eerder op geanticipeerd zouden hebben.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 september 2009 @ 11:18:26 #53
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_72426995
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 11:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Als ze dan nog losgeslagen zijn dan moeten ze gewoon vastblijven. Het is nog wat vroeg om te zeggen of je dit soort kids voor altijd uit de maatschappij moet halen. Op dit moment zou ik daar meteen naar neigen maar het hangt verder nogal van hun gewetensfuncties af. In ieder geval zijn dit types waar je heel erg bovenop moet zitten en die niet in een of ander traject mogen komen waardoor ze weer worden vrijgelaten omdat de zon schijnt of omdat ze een lepe advocaat hebben.
eens.
pi_72427006
Kinderen die zo gruwelijk martellen... kan dat goed komen?
Dan ben je behoorlijk fucked up in je kop... Kijk had ie iemand behoorlijk in elkaar geslagen dan ok..
Maar op die uitgekiende wijze (en dat is het) langdurig iemand martellen... no way...
pi_72427033
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 11:11 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nee kinderen ontzien omdat ze het product zijn van hun opvoeding en kinderen geen benul van goed of slecht hebben. Moraal wordt je aangeleerd. Ontbreekt die les ontstaan dit soort excessen. Wanneer je ouder wordt kan je een en ander nog auto-didactisch achterhalen.
dit is juist precies wat ik bedoel.
er is altijd wel een oorzaak, die is er ook bij volwassenen (zelfs bij volwassenen kan de oorzaak in de jeugd liggen), die worden toch ook niet ontzien?

en je maakt mij niet wijs dat kinderen bij zulke extreme daden niet weten of dat nou goed of slecht is.
pi_72427035
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 11:16 schreef Huisjesmelkert het volgende:

Read it and weep.(al zou maar de helft waar zijn).
Ah, de conservatieve Sun die drugs en films de schuld geven in plaats van een falende moeder.

pi_72427058
Ik lees in dat stukje dat die kinderen ook al dieren molesteerden. Dat vind ik altijd al zo'n veeg teken, als je in staat bent om dieren iets gruwelijks aan te doen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 4 september 2009 @ 11:22:33 #58
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_72427093
quote:
quote:
Bekend bij politie

De twee broers, die op het moment van de aanval allebei bij een pleeggezin woonden, waren al langer bekend bij de politie.
Daar heb je je antwoord
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_72427344
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 11:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ah, de conservatieve Sun die drugs en films de schuld geven in plaats van een falende moeder.
Ik doelde ook op de moeder. (was niet duidelijk geloof ik)
pi_72427439
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 11:21 schreef SCH het volgende:
Ik lees in dat stukje dat die kinderen ook al dieren molesteerden. Dat vind ik altijd al zo'n veeg teken, als je in staat bent om dieren iets gruwelijks aan te doen.
Kinderen hebben inderdaad als ze een goede opvoeding hebben gehad meestal erg veel met dieren. Zie je ook altijd op het jeugdjournaal, zo rond de verkiezingen dan laten ze kinderen stemmen en komt PvdD er als grootste uit.
Als kinderen moedwillig dieren pijn gaan doen wordt het tijd om ze eens goed te laten onderzoeken.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_72427611
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 11:31 schreef Huisjesmelkert het volgende:

[..]

Ik doelde ook op de moeder. (was niet duidelijk geloof ik)
Ja, nee, ik had ook geen commentaar op jou, maar op de Sun die weer es de verkeerde conclusies weet te trekken.

pi_72428037
Goeiegrutten.....!
pi_72430509
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 08:41 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik zou een stap verder gaan en me serieus gaan afvragen of zulke kinderen nog wel te redden zijn. Preventief ruimen lijkt me hier een alternatief. Een geweten wordt gevormd in de eerste levensjaren, ik meen max tot je achtste. Daar is het hier al dus te laat voor.
Vind ik wat overdreven. Hoe walgelijk hun daden ook zijn, het rechtvaardigt geen levenslange gevangenisstraf ofzo. Ik hoop dat ze flink moeten boeten, zowel qua straf als qua schadevergoeding.

Dat er bij deze twee een steekje los zit, is duidelijk. Via (her)opvoeding zal daar heel wat aan moeten gebeuren. Dit soort jongens moet je langdurig wegstoppen in een opvoedingskamp. De ouders moeten uit de ouderlijke macht worden ontzet en wat mij betreft strafrechtelijk worden vervolgd vanwege de gevolgen van hun falende opvoeding.
  vrijdag 4 september 2009 @ 13:54:02 #64
3542 Gia
User under construction
pi_72431226
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 13:29 schreef isogram het volgende:

[..]

Vind ik wat overdreven. Hoe walgelijk hun daden ook zijn, het rechtvaardigt geen levenslange gevangenisstraf ofzo. Ik hoop dat ze flink moeten boeten, zowel qua straf als qua schadevergoeding.

Dat er bij deze twee een steekje los zit, is duidelijk. Via (her)opvoeding zal daar heel wat aan moeten gebeuren. Dit soort jongens moet je langdurig wegstoppen in een opvoedingskamp. De ouders moeten uit de ouderlijke macht worden ontzet en wat mij betreft strafrechtelijk worden vervolgd vanwege de gevolgen van hun falende opvoeding.
Dat laatste lijkt me moeilijk aantoonbaar. Maar wie weet zit er bij de ouders ook een flinke steek los en hebben ze hun kinderen mishandeld op jonge leeftijd, waardoor ze zo geworden zijn. Totaal geen empathisch vermogen. Niet voor niks zitten ze in een pleeggezin.

Deze kinderen dienen opgenomen te worden in een psychiatrisch instituut, want ze sporen gewoon totaal niet. En het is maar de vraag of dit nog ooit goed zal komen. De maatschappij is er niet bij gebaat als er straks 2 gewetenloze moordenaars rondlopen.
pi_72431629
Op de website van The Sun staan nog veel meer wetenswaardigheden over de zaak:
http://www.thesun.co.uk/s(...)-torturing-boys.html

De beide broers hielpen om het huis van een man aan te vallen, slechts enkele dagen voordat ze de twee jongens mishandelden:
quote:
The louts were put in care weeks earlier when their mum told social workers: "I can't control them." But their foster parents - a couple in their 60s - were also unable to cope.
Interessant, want de moeder heeft dus duidelijk aangegeven: ik heb ze niet onder controle. Maar wat gebeurt er? De broers worden geplaatst bij adoptieouders, maar had men niet kunnen voorzien dat een koppel in de 60 die jongens ook niet aan zou kunnen?

Verder komt naar voren dat het gezin 7 kinderen heeft en dat de ouders falen in de opvoeding, onder meer vanwege drank- en drugsgebruik. "They didn't stand a chance" zeggen buurtbewoners over de gewelddadige broers. Bij de voordeur van het gezin hangt - hoe toepasselijk - een bordje: Beware of the kids.

De daders hebben een week eerder ook al een 11-jarige jongen aangevallen en met de dood bedreigd. Ze hebben een staat van dienst wat betreft het terroriseren van buurtbewoners en schorsingen op school. Overigens is het 11-jarige slachtoffer de oom van het 9-jarige slachtoffer.

Niet alleen de ouders, maar ook instanties hebben in deze zaak ernstig gefaald.
pi_72431777
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 11:15 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

het zijn geen kinderen maar monsters
pi_72433559
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 14:13 schreef swarleyswarley het volgende:
het zijn geen kinderen maar monsters
Dat die kinderen monsters zijn geworden, heeft oorzaken. Bij zulke jonge kinderen moet je die oorzaken meewegen in je aanpak, wat niet wil zeggen dat je die kinderen niet moet bestraffen voor wat ze hebben gedaan.
pi_72433843
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 15:18 schreef isogram het volgende:

[..]

Dat die kinderen monsters zijn geworden, heeft oorzaken. Bij zulke jonge kinderen moet je die oorzaken meewegen in je aanpak, wat niet wil zeggen dat je die kinderen niet moet bestraffen voor wat ze hebben gedaan.
De vraag zou moeten zijn, zou jij ze na een straf samen met jouw kinderen in een kamer laten?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_72434126
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 15:18 schreef isogram het volgende:

[..]

geworden ...

wie zegt dat ze zo niet gewoon geboren zijn.
altijd grappig dat mensen denken dat je alles kunt genezen met therapie
pi_72434177
Een sigaret in je oog doet wel echt pijn.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_72435162
quote:
Wie zegt dat die ouders gefaald hebben in de opvoeding? Misschien is er gewoon iets mis met de hersenen van die kinderen (lijkt me duidelijk). Maar het kan natuurlijk ook dat de ouders ze op de een of andere manier misbruikt hebben (geestelijk en/of lichamelijk) en dat ze daar niet mee om konden gaan en helemaal zijn ontspoort.
  vrijdag 4 september 2009 @ 20:23:04 #72
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_72442902
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 16:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wie zegt dat die ouders gefaald hebben in de opvoeding? Misschien is er gewoon iets mis met de hersenen van die kinderen (lijkt me duidelijk). Maar het kan natuurlijk ook dat de ouders ze op de een of andere manier misbruikt hebben (geestelijk en/of lichamelijk) en dat ze daar niet mee om konden gaan en helemaal zijn ontspoort.
mwa, dit lijkt me niet echt de best mogelijke opvoeding:
quote:
The female relative, who does not want to be named, added: "From the age of about six or seven they used to watch horror movies - Chucky films, the sort that even grown-ups daren't watch.

"Their mum just sat in the house doing nothing. She wasn't really bothered.

"The father used to do a lot more for the children than she did.

"He was a tough dad - maybe a little too tough and strict and they rebelled against him. If he smacked the boys for being naughty, she would just tell them to tell him to 'f*** off'.

"Their mum used to put cannabis in their tea so they could have an early night and she could have a quiet night in.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_72446155
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 20:23 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

[..]

The Sun

Uit de lucht gegrepen geroddel...
pi_72455612
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 20:23 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

[..]

Dat las ik inderdaad later, maar zaten ze niet bij een pleeggezin?
Ik weet niet wat voor een impact horror films en drugs op jonge leeftijd hebben, maar dit lijkt mij toch meer oorzaken te hebben. Dan klopte er sowieso al iets niet met die kinderen (vind je het gek met zulke ouders).
pi_72455708
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 11:11 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Maar hoe groot zie je de kans dat je dit soort gedrag er nog uit krijgt?

-edit-
Half topic gemist.. hmm
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_72456150
De kans dat ze in Engeland een flinke straf krijgen is groot

In Nederland een taakstrafje bij wijze van spreken, want het zijn nog kinderen een ze verdienen een tweede kans enzo
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  zaterdag 5 september 2009 @ 14:02:21 #77
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_72459923
quote:
10 jaar heropvoedkamp lijkt me wel wat
pi_72474906
holy fuck dit is wel heel erg ziek
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_72475489
Ik wil die ouders wel eens ontmoeten.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  Moderator dinsdag 8 september 2009 @ 16:03:17 #80
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_72553055
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 10:44 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Maar hoe groot zie je de kans dat je dit soort gedrag er nog uit krijgt?

Niet. Hoogstens kun je de schade beperken. Heropvoeding is dan nog te licht, je zou moeten herprogramméren. Waarbij andere waarden en normen er in gebrainwashed worden, op z'n Clockwork Orange.

Maar steek eerst maar aandacht in de slachtoffertjes. Misschien zijn die nog wél te redden.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')