Zullen er gezien hun nog zeer jeugdige leeftijd vast geen hoge straffen aan overhouden maar ik wil niet weten wat voor psychopaten dit worden tegen de tijd dat ze volwassen zijnquote:GROOT BRITANNIË - In het Britse Sheffield hebben twee broers, van tien en twaalf jaar oud, voor de rechter toegegeven dat zij twee andere jongens, van negen en elf, op gruwelijke wijze hebben mishandeld.
Pas nadat de beide jongens tot hun bekentenis overgingen, werd duidelijk hoe gruwelijk de marteling was geweest.
De jonge slachtoffertjes werden met een smoes naar een afgelegen plek gelokt. Daar werden zij beroofd van hun mobiele telefoons en van ongeveer vijf Engelse ponden aan zakgeld. Daarna sloegen de beide broest hen met stokken en bekogelden hen met stenen.
Het bleef echter niet bij slaan en gooien. Terwijl de jeugdige daders een biertje dronken, dwongen zij de afgeranselde jongens seksuele handelingen bij elkaar te verrichten en vervolgens in elkaars mond te plassen.
De elfjarige jongens werd daarna een strop om de nek gebonden. Waarna het duo vertelde hem te zullen ophangen. De arme jongen was er zo erg aan toe, dat hij hen zelfs smeekte te mogen sterven.
Maar ook het negenjarige ventje kreeg ervan langs. De boosaardige broers staken hem met een puntige stok in de arm en drukten sigarettenpeuken in de open wonden en oogleden van het kereltje.
Na hun martelingen dwongen zij het jongetje de plek te verlaten en ergens ,,zelfmoord te gaan plegen''. Hij werd uiteindelijk door buurtbewoners onder het bloed teruggevonden.
Even later werd ook de elfjarige bewusteloos aangetroffen. Beide kinderen werden met ernstige wonden naar het ziekenhuis gebracht.
De brute broers waren overigens geen onbekenden van de politie. Op het ogenblik dat ze de jongens aan het martelen waren, moesten ze eigenlijk op het politiebureau zijn voor eerdere misdaden. De rechter
doet binnenkort uitspraak.
http://www.ad.nl/bizar/34(...)ennen_marteling.html
ik wil het niet weten denk ik.quote:Op vrijdag 4 september 2009 02:17 schreef DesertCamel het volgende:
wat een stel psychopaten, uit wat voor thuissituatie kom je dan als je zo jong zulk gedrag vertoond?
Misschien wel gewoon hele lieve fatsoenlijke mensen hoor. Vnwege het extreme sadisme lijkt het me eerder een psychisch gestoord kind die misschien wel zo geboren is .quote:Op vrijdag 4 september 2009 02:17 schreef DesertCamel het volgende:
wat een stel psychopaten, uit wat voor thuissituatie kom je dan als je zo jong zulk gedrag vertoond?
In de UK geboren. Volgens mij is het geweld onder kinderen nergens zo hoog als daar.quote:Op vrijdag 4 september 2009 02:53 schreef trovey het volgende:
Die zijn dus duidelijk verloren voor de maatschappij...hoe komen kinderen in vredesnaam tot zulke daden? Toch teveel horrorfilms gezien of zo en de realiteit uit het oog verliezen of toch gewoon gewetenloos geboren?
Dat vraag ik mij ook af. Zijn het twee broers? Hebben ze er nog meer broers en zussen rondlopenquote:Op vrijdag 4 september 2009 02:17 schreef DesertCamel het volgende:
Ik denk niet dat je dit soort voorlopig los moet laten. Uit elkaar halen en straf uit zitten. Daarna door naar gesloten inrichting.quote:De brute broers waren overigens geen onbekenden van de politie. Op het ogenblik dat ze de jongens aan het martelen waren, moesten ze eigenlijk op het politiebureau zijn voor eerdere misdaden. De rechter
doet binnenkort uitspraak.
In Europa zou dat kloppen volgens een bericht van 2007quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:06 schreef MrTorture het volgende:
[..]
In de UK geboren. Volgens mij is het geweld onder kinderen nergens zo hoog als daar.
Ik vraag me ook altijd af wat het is dat ze tot zulke gruweldaden in staat zijn! Het doet me trouwens heel erg aan dit verhaal denken:quote:Op vrijdag 4 september 2009 02:53 schreef trovey het volgende:
Die zijn dus duidelijk verloren voor de maatschappij...hoe komen kinderen in vredesnaam tot zulke daden? Toch teveel horrorfilms gezien of zo en de realiteit uit het oog verliezen of toch gewoon gewetenloos geboren?
Ik zou een stap verder gaan en me serieus gaan afvragen of zulke kinderen nog wel te redden zijn. Preventief ruimen lijkt me hier een alternatief. Een geweten wordt gevormd in de eerste levensjaren, ik meen max tot je achtste. Daar is het hier al dus te laat voor.quote:Op vrijdag 4 september 2009 02:28 schreef isogram het volgende:
10 en 12 jaar zijn en dan al wegens misdrijven bij de politie bekend zijn. Deze kinderen moeten onmiddellijk bij hun ouders worden weggehaald; die hebben overduidelijk gefaald in de opvoeding. Het aangerichte leed kan nooit meer ongedaan worden gemaakt, maar het is te hopen dat de jongens een riante financiële schadevergoeding krijgen en dat de daders én hun ouders daar de rest van hun verrotte leven krom voor mogen liggen. Verder onderstreept een voorbeeld als dit weer eens hoe achterhaald het strafrecht in veel landen is. Deze twee jonge criminelen moeten lang, heel lang uit de maatschappij worden verwijderd.
Kom op, kinderen worden niet psychotisch geboren. En dan ook nog 2 uit dezelfde nest?quote:Op vrijdag 4 september 2009 02:23 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Misschien wel gewoon hele lieve fatsoenlijke mensen hoor. Vnwege het extreme sadisme lijkt het me eerder een psychisch gestoord kind die misschien wel zo geboren is .
quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:47 schreef Vinboy het volgende:
Hoe komt een kind tot zulke daden? Hier zullen zich ook wel enkele psychiaters zich over buigen.
Misschien toch iets te extreme computerspellen gespeeld?
Het zijn gewoon twee psychopaten die een nekschot verdienen. Ligt niet aan horrorfilms of aan gamesquote:Op vrijdag 4 september 2009 02:53 schreef trovey het volgende:
Dat viel mij laatst ook al op, met al die geweldadige CCTV-beelden.quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:06 schreef MrTorture het volgende:
[..]
In de UK geboren. Volgens mij is het geweld onder kinderen nergens zo hoog als daar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |