abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72422268
quote:
GROOT BRITANNIË - In het Britse Sheffield hebben twee broers, van tien en twaalf jaar oud, voor de rechter toegegeven dat zij twee andere jongens, van negen en elf, op gruwelijke wijze hebben mishandeld.

Pas nadat de beide jongens tot hun bekentenis overgingen, werd duidelijk hoe gruwelijk de marteling was geweest.

De jonge slachtoffertjes werden met een smoes naar een afgelegen plek gelokt. Daar werden zij beroofd van hun mobiele telefoons en van ongeveer vijf Engelse ponden aan zakgeld. Daarna sloegen de beide broest hen met stokken en bekogelden hen met stenen.

Het bleef echter niet bij slaan en gooien. Terwijl de jeugdige daders een biertje dronken, dwongen zij de afgeranselde jongens seksuele handelingen bij elkaar te verrichten en vervolgens in elkaars mond te plassen.

De elfjarige jongens werd daarna een strop om de nek gebonden. Waarna het duo vertelde hem te zullen ophangen. De arme jongen was er zo erg aan toe, dat hij hen zelfs smeekte te mogen sterven.

Maar ook het negenjarige ventje kreeg ervan langs. De boosaardige broers staken hem met een puntige stok in de arm en drukten sigarettenpeuken in de open wonden en oogleden van het kereltje.

Na hun martelingen dwongen zij het jongetje de plek te verlaten en ergens ,,zelfmoord te gaan plegen''. Hij werd uiteindelijk door buurtbewoners onder het bloed teruggevonden.

Even later werd ook de elfjarige bewusteloos aangetroffen. Beide kinderen werden met ernstige wonden naar het ziekenhuis gebracht.

De brute broers waren overigens geen onbekenden van de politie. Op het ogenblik dat ze de jongens aan het martelen waren, moesten ze eigenlijk op het politiebureau zijn voor eerdere misdaden. De rechter
doet binnenkort uitspraak.

http://www.ad.nl/bizar/34(...)ennen_marteling.html
Zullen er gezien hun nog zeer jeugdige leeftijd vast geen hoge straffen aan overhouden maar ik wil niet weten wat voor psychopaten dit worden tegen de tijd dat ze volwassen zijn
Pure evil gewoon.
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  vrijdag 4 september 2009 @ 02:16:05 #2
261659 Folmer
To fly, or to fall?
pi_72422279
Tering...
pi_72422284
Lekkere jong daar in Engeland..

Hopelijk krijgen ze een flinke straf maar dat zal weer niet..
pi_72422288
wat een stel psychopaten, uit wat voor thuissituatie kom je dan als je zo jong zulk gedrag vertoond?
pi_72422305
WOW
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 02:17 schreef DesertCamel het volgende:
wat een stel psychopaten, uit wat voor thuissituatie kom je dan als je zo jong zulk gedrag vertoond?
ik wil het niet weten denk ik.

Benieuwd wat de rechter gaat doen, is er nog hoop?
pi_72422327
quote:
Misschien wel gewoon hele lieve fatsoenlijke mensen hoor. Vnwege het extreme sadisme lijkt het me eerder een psychisch gestoord kind die misschien wel zo geboren is .
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_72422368
10 en 12 jaar zijn en dan al wegens misdrijven bij de politie bekend zijn. Deze kinderen moeten onmiddellijk bij hun ouders worden weggehaald; die hebben overduidelijk gefaald in de opvoeding. Het aangerichte leed kan nooit meer ongedaan worden gemaakt, maar het is te hopen dat de jongens een riante financiële schadevergoeding krijgen en dat de daders én hun ouders daar de rest van hun verrotte leven krom voor mogen liggen. Verder onderstreept een voorbeeld als dit weer eens hoe achterhaald het strafrecht in veel landen is. Deze twee jonge criminelen moeten lang, heel lang uit de maatschappij worden verwijderd.
pi_72422420
Wat een kankerkinderen zeg, nekschot ftw, dit gaat nooit meer iets worden.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_72422475
Die zijn dus duidelijk verloren voor de maatschappij...hoe komen kinderen in vredesnaam tot zulke daden? Toch teveel horrorfilms gezien of zo en de realiteit uit het oog verliezen of toch gewoon gewetenloos geboren?
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_72423189
hebben de film eden lake gekeken? Tsjah werkt aanstekelijk dan
  vrijdag 4 september 2009 @ 08:06:53 #11
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_72423398
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 02:53 schreef trovey het volgende:
Die zijn dus duidelijk verloren voor de maatschappij...hoe komen kinderen in vredesnaam tot zulke daden? Toch teveel horrorfilms gezien of zo en de realiteit uit het oog verliezen of toch gewoon gewetenloos geboren?
In de UK geboren. Volgens mij is het geweld onder kinderen nergens zo hoog als daar.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_72423415
quote:
Dat vraag ik mij ook af. Zijn het twee broers? Hebben ze er nog meer broers en zussen rondlopen
quote:
De brute broers waren overigens geen onbekenden van de politie. Op het ogenblik dat ze de jongens aan het martelen waren, moesten ze eigenlijk op het politiebureau zijn voor eerdere misdaden. De rechter
doet binnenkort uitspraak.
Ik denk niet dat je dit soort voorlopig los moet laten. Uit elkaar halen en straf uit zitten. Daarna door naar gesloten inrichting.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_72423475
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 08:06 schreef MrTorture het volgende:

[..]

In de UK geboren. Volgens mij is het geweld onder kinderen nergens zo hoog als daar.
In Europa zou dat kloppen volgens een bericht van 2007
Criminaliteit Nederland op drie na hoogste in EU
Nederland zou ook goed scoren trouwens
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_72423698
quote:
Ik vraag me ook altijd af wat het is dat ze tot zulke gruweldaden in staat zijn! Het doet me trouwens heel erg aan dit verhaal denken:
http://en.wikipedia.org/wiki/Murder_of_James_Bulger
  vrijdag 4 september 2009 @ 08:41:09 #15
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_72423777
oeps verkeerde topic
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_72423780
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 02:28 schreef isogram het volgende:
10 en 12 jaar zijn en dan al wegens misdrijven bij de politie bekend zijn. Deze kinderen moeten onmiddellijk bij hun ouders worden weggehaald; die hebben overduidelijk gefaald in de opvoeding. Het aangerichte leed kan nooit meer ongedaan worden gemaakt, maar het is te hopen dat de jongens een riante financiële schadevergoeding krijgen en dat de daders én hun ouders daar de rest van hun verrotte leven krom voor mogen liggen. Verder onderstreept een voorbeeld als dit weer eens hoe achterhaald het strafrecht in veel landen is. Deze twee jonge criminelen moeten lang, heel lang uit de maatschappij worden verwijderd.
Ik zou een stap verder gaan en me serieus gaan afvragen of zulke kinderen nog wel te redden zijn. Preventief ruimen lijkt me hier een alternatief. Een geweten wordt gevormd in de eerste levensjaren, ik meen max tot je achtste. Daar is het hier al dus te laat voor.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  vrijdag 4 september 2009 @ 08:43:36 #17
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_72423803
Schiet ze maar af.
Voor iedereen beter.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  vrijdag 4 september 2009 @ 08:43:54 #18
3542 Gia
User under construction
pi_72423808
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 02:23 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Misschien wel gewoon hele lieve fatsoenlijke mensen hoor. Vnwege het extreme sadisme lijkt het me eerder een psychisch gestoord kind die misschien wel zo geboren is .
Kom op, kinderen worden niet psychotisch geboren. En dan ook nog 2 uit dezelfde nest?

Neuh, die ouders hebben flink wat fouten gemaakt in de opvoeding. Wellicht te beschermd? Hand boven het hoofd houden, als ze rottigheid uithaalden. Nooit ergens voor straffen.
pi_72423846
Hoe komt een kind tot zulke daden? Hier zullen zich ook wel enkele psychiaters zich over buigen.
Misschien toch iets te extreme computerspellen gespeeld? En welke straf leg je een kind op? Ze moeten ooit toch terug de maatschappij in.
uit in Rotterdam? www.uitrotterdam.nl
pi_72424782
Die kids zijn al zo verknipt dat een spuitje waarschijnlijk de beste oplossing is...
  Moderator vrijdag 4 september 2009 @ 09:41:42 #21
8781 crew  Frutsel
pi_72424850
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 08:47 schreef Vinboy het volgende:
Hoe komt een kind tot zulke daden? Hier zullen zich ook wel enkele psychiaters zich over buigen.
Misschien toch iets te extreme computerspellen gespeeld?
Krijgen we dat weer
  vrijdag 4 september 2009 @ 09:42:00 #22
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_72424855
Dat wordt jeugd-tbs en als ze 18 zijn mogen ze weer vrolijk de straat op. Of eerder....
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_72424868
Jezus.
Ik werd helemaal misselijk.
Die jochies zijn nu waarschijnlijk getekend voor het leven.

Ik ga even kotsen
pi_72424934
quote:
Het zijn gewoon twee psychopaten die een nekschot verdienen. Ligt niet aan horrorfilms of aan games !
pi_72425050
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 08:06 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Dat viel mij laatst ook al op, met al die geweldadige CCTV-beelden.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')