abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73464105
De Bonis was ook al één van de renners die gepakt werden door dat bloedpaspoort. De Bonis brak pas echt door een jaar geleden in Romandië. Toen hadden weinig mensen nog van hem gehoord en won hij opeens uit het niets op een fantastische wijze een bergrit daar (die waar TD afstapte). Daarnaast stelde Gerolsteiner hem opeens niet meer op en dit jaar dook hij opeens op, omdat hij namens Diquigiovanni mee mocht doen aan de Giro (terwijl hij tot die tijd niet eens lid was van die ploeg). Kortom, een heel raar figuur.
pi_73464221
Van Gerolsteiner naar Diquigiovanni, net als Rebellin.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 18:56:46 #153
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_73464718
De Bonis zal wel door Savio op voorspraak van Rebellin zijn binnengehaald. Ach ja, als ploeg wil je nog wel eens te goeder trouw handelen, zie ook Silence-Lotto met Kohl en Dekker. Als je trouwens de lijst bekijkt dan kan je je beter afvragen welke ploegen niet in de afgelopen jaren dopinggevallen in hun gelederen hebben gehad.
That's...Montgomery Clift, honey!
pi_73464720
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 18:42 schreef Leatherface het volgende:
Van Gerolsteiner naar Diquigiovanni, net als Rebellin.
Hun gezamelijke dealer heeft 2 klanten minder?

Verrassend dat de hertesten niks opgeleverd hebben. Het AFLD heeft weer een hoop tam tam gemaakt om niets.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 19:17:56 #155
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_73465458
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 18:56 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Hun gezamelijke dealer heeft 2 klanten minder?

Verrassend dat de hertesten niks opgeleverd hebben. Het AFLD heeft weer een hoop tam tam gemaakt om niets.
De dealer van Gerolsteiner zal wel failliet zijn ondertussen. Is er nog iemand die bij die ploeg reed die niet hangt ??
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_73465663
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 19:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

De dealer van Gerolsteiner zal wel failliet zijn ondertussen. Is er nog iemand die bij die ploeg reed die niet hangt ??
Oliver Zaugg maar die is naar Liquigas gegaan
pi_73466859
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 19:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

De Försters en Fothens uit die ploeg, die nu geen platte prijs meer rijden bij Milram

Haussler rijdt zelfs de stenen uit de straat, terwijl die bij Gerolsteiner amper iets presteerde
pi_73466991
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 18:56 schreef Bismarck het volgende:
De Bonis zal wel door Savio op voorspraak van Rebellin zijn binnengehaald. Ach ja, als ploeg wil je nog wel eens te goeder trouw handelen, zie ook Silence-Lotto met Kohl en Dekker. Als je trouwens de lijst bekijkt dan kan je je beter afvragen welke ploegen niet in de afgelopen jaren dopinggevallen in hun gelederen hebben gehad.
Maar allez, bij Bruyneel wordt toch niemand effectief betrapt

Milram verder? En wat Franse ploegjes? Maar ja, die presteren er ook wel naar natuurlijk.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 20:44:45 #159
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_73468638
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 20:00 schreef wimderon het volgende:

[..]

Maar allez, bij Bruyneel wordt toch niemand effectief betrapt

Milram verder? En wat Franse ploegjes? Maar ja, die presteren er ook wel naar natuurlijk.
Bij Bruyneel inderdaad niet, maar zodra ze USPostal/Discovery/Astana verlaten lopen ze tegen de lamp. En als ze niet tegen de lamp lopen dan worden ze altijd wel in één adem genoemd met doping(zondaars). Zo zouden Klöden, Sinkewitz en Kessler in 2006 bloeddoping hebben ontvangen. Sinkewitz is twee jaar geschorst en Kessler is pas na een andere positieve test in 2007 voor twee jaar geschorst. Mogelijk dat hij volgend jaar bij een obscuur Tsjechisch ploegje (ik noem een PSK Whirlpool-Author) zijn rentree maakt. Klöden fietst nog vrolijk rond.

En ja, die Franse ploegen...wat je zegt Wim.
That's...Montgomery Clift, honey!
  woensdag 7 oktober 2009 @ 21:32:47 #160
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_73470398
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 19:57 schreef wimderon het volgende:

[..]

De Försters en Fothens uit die ploeg, die nu geen platte prijs meer rijden bij Milram

Haussler rijdt zelfs de stenen uit de straat, terwijl die bij Gerolsteiner amper iets presteerde
Die is met de hele voorraad aan de haal gegaan zeker ?
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_73470939
Ik word echt kotsmisselijk van dat hypocriete gedoe over doping.

Laat ze lekker een middel nemen waardoor ze snel herstellen. Boeien, ze fietsen in mijn ogen nog steeds zelf zo hard.

Van mij mag iedereen aan de dope, ik heb evenveel respect voor Rasmussen als voor Armstrong.
*verwijderd door Admin*
  woensdag 7 oktober 2009 @ 21:58:17 #162
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_73471352
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 21:47 schreef JanJanJan het volgende:
Van mij mag iedereen aan de dope, ik heb evenveel respect voor Rasmussen als voor Armstrong.
Om 2 uitersten met elkaar te vergelijken. 2 vaak beschuldigde renners met een serieuze dopingstank die eigenlijk nooit positief hebben getest op een verboden product.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_73486798
quote:
Wereldkampioene berglopen test positief

De Italiaanse atlete Elisa Desco, de wereldkampioene berglopen, is op 6 september in Campodolcino betrapt op het gebruik van verboden middelen.
Dat meldt de Italiaanse atletiekliga (FIDAL). Volgens La Gazzetta dello Sport werden in het bloed van de 27-jarige Desco sporen van cera, epo van de derde generatie, aangetroffen.

Desco is in afwachting van de tegenexpertise voorlopig geschorst. Ze zou zondag normaal aan de start zijn verschenen van het WK halve marathon in Birmingham.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 16:11:58 #164
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_73490084
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 21:47 schreef JanJanJan het volgende:
Laat ze lekker een middel nemen waardoor ze snel herstellen. Boeien, ze fietsen in mijn ogen nog steeds zelf zo hard.
Zodat de medesporters ook gedwongen worden schadelijke medicatie in te nemen om ook nog maar een beetje mee te kunnen?

Nee, dank je.
pi_73498205
quote:
Fabio Cannavaro,de aanvoerder van het Italiaanse elftal, is positief bevonden bij een dopingcontrole.Volgens zijn club Juventus is dat het gevolg van de behandeling van een wespensteek. Het Italiaans olympisch comité heeft een onderzoek ingesteld.
Bron: NOS

Zal wel met een sisser aflopen, het blijft nu eenmaal voetbal.
pi_73498402
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 20:07 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Met zo'n smoes was een wielrenner al helemaal afgebrand
pi_73498454
Het gaat hard in Italie.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 8 oktober 2009 @ 21:36:11 #168
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_73501848
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 20:07 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Juventus zal er wel een mooi oplossing mee weten. Daar hebben ze gelukkig verder een brandschoon verleden
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_73554577
Zoals verwacht:
quote:
'Cannavaro niet bestraft voor dopinggebruik'
Het Italiaans Olympisch Comité CONI gaat Fabio Cannavaro niet vervolgen voor het gebruik van verboden stimulerende middelen, weet De Telegraaf. De verdediger van Juventus testte onlangs positief tijdens een dopingcontrole.

Cannavaro, de aanvoerder van de Italiaanse nationale ploeg, wijt de positieve test aan de behandeling van een wespensteek. Het CONI deelt de visie van Cannavaro en vrijwaart hem derhalve van een straf.
pi_73559658
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 19:07 schreef TargaFlorio het volgende:
Zoals verwacht:
[..]

Hetzelfde CONI als dat zo fanatiek bezig is met de dopingjacht in het wielrennen
pi_73646800
quote:
Information L'Equipe : Le Parquet de Paris a ouvert, à l'issue du dernier Tour de France, par l'entremise du vice-Procureur Dominique Pérard, une enquête préliminaire concernant l'équipe Astana, celle de Lance Armstrong et Alberto Contador. L'ouverture de cette enquête, qui a été confiée à l'OCLAESP (Office central de lutte contre les atteintes à l'environnement et à la santé publique) fait suite à la découverte de plusieurs seringues suspectes dans l'un des containers confié par l'organisation de l'épreuve à toutes les équipes afin de récolter les déchets d'origine médicale. Ces seringues, utilisées par l'équipe d'Alberto Contador, le vainqueur de l'épreuve, ont été confiées au laboratoire parisien d'expertises judiciaires Toxlab du Professeur Gilbert Pépin et font actuellement l'objet d'analyses afin d'en déterminer le contenu. - Damien RESSIOT

Bron: L'Equipe
Kortom, volgens L'Equipe is er een nieuw dopingonderzoek ingesteld naar Astana. Er schijnen een aantal spuiten in een container te zijn gevonden die zouden gebruikt zijn door Astana.
pi_73647683
Vreemd, ik vind het moeilijk te geloven dat een ploeg van Bruyneel zo onvoorzichtig met dat soort zaken om zou gaan. Maar ja, dit soort onderzoeken hebben toch al de neiging om tot niks te leiden.
pi_73657364
Met de spuit in de kont stuif ik over de Mont Ventoux.....

Ben benieuwd. Eens kijken of ze de inhoud kunnen achterhalen om vervolgens wat DNA testen te doen.
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_73658536
Dit zou wel erg amateuristisch zijn. Eerder denk ik aan een grap van iemand. Maar aangezien ik erg hou van ophef en schandalen hoop ik dat ze kunnen bewijzen dat die hele ploeg aan de dope zat
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 14 oktober 2009 @ 14:59:18 #175
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_73682109
doping spuiten in dozen van de organisatie doen zo stom zouden ze toch niet zijn
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')