Woef!quote:Op donderdag 3 september 2009 23:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Doe even normaal, zwakzinnige.
quote:Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
GOH DE ALMACHTIGE SINITI WIST DAT NIET EENS!!!
Ik ben nieuw.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:12 schreef Skylark. het volgende:
Is het vanavond leuk hier of zit de kansloze vaste crew van tegenwoordig er?
Ehm, BK PK Fas en IQM en ik zijn er.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:12 schreef Skylark. het volgende:
Ik schaam me wel een beetjequote:Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
GOH DE ALMACHTIGE SINITI WIST DAT NIET EENS!!!
Ik ben er.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:12 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben er.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:12 schreef Skylark. het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 23:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ehm, BK PK Fas en IQM en ik zijn er.
Verder newbie en co.
Je had ook weg mogen blijven, PUB ftw jwt!!!!111quote:
Naar die dikke?quote:Op donderdag 3 september 2009 23:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik kom binnenkort keertje naar Groningen.
Ik was er ook vanmiddagquote:Op donderdag 3 september 2009 23:14 schreef Skylark. het volgende:
Okay, gelukkig. Ik wil geen namen noemen, maar ik bedoel de 'middag-mensen'.
quote:Op donderdag 3 september 2009 23:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je had ook weg mogen blijven, PUB ftw jwt!!!!111
Zou ik ook doen. Een rasautist als jij zou alles op t forum gelezen moeten hebben.quote:
Jep.quote:
En dat zijn we hier niet, dus doei.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zit alleen in de PUB omdat de mensen in de SC aardig zijn.
Middag mensen?quote:Op donderdag 3 september 2009 23:14 schreef Skylark. het volgende:
quote:Op donderdag 3 september 2009 23:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En dat zijn we hier niet, dus doei.
quote:Op donderdag 3 september 2009 23:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ehm, BK PK Fas en IQM en ik zijn er.
Verder newbie en co.
quote:Op donderdag 3 september 2009 23:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En dat zijn we hier niet, dus doei.
Ik niet. Ik ben een kankerlijer die graag mensen het leven zuur maakt.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zit alleen in de PUB omdat de mensen in de SC aardig zijn.
Lief dagboekquote:Op donderdag 3 september 2009 23:15 schreef Zotheid het volgende:
hallooo.
ja gaat wel goed hoor
weer naar school ene kant wel weer zin andere kant niet
school is soms wel kut maar van die hele dagen werken word je ook gek van zooo saai
en mooi dat het goed tussen jullie gaat
k gun jou het echt ook al dacht ik dat je geplayd had maar dat had ik gewoon fout en dus gun ik joou het echt
en het gaat wel met mijn lovlife hoor
zit nou al wel een tijdje een beetje met iemand maar gewoon geen haast ja toch?
xxx
Mijn heldquote:Op donderdag 3 september 2009 23:13 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had hem zo graag willen kennen.
Wat liefquote:Op donderdag 3 september 2009 23:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben een kankerlijer die graag mensen het leven zuur maakt.
IK BEN ERRRRRquote:Op donderdag 3 september 2009 23:12 schreef Skylark. het volgende:
quote:Hee allemaal, ik zit echt met een probleem ..
Ik heb al 8 maanden met een jongen en t was altijd heel leuk en k was ook echt gek van hem! Zaterdag was hij bij mij en vond k h mecht heel leuk. Zondag was mn broertje jarig, en kwam hij dus ook nog even langs. Hij had een shirt aan wat k echt heel lelijk vond en dus k had al zoiets van hmm..Maar toen hij wegging kon ik hem gewoon niet zoenen! Het hele gevoel was weg, en dat is nu nog steeds zo.. Sinds zondag. Ik weet het gewoon echt niet, aan de ene kant kan je ook niet zonder want het is zooo lang! Hij zit ook niet meer bij me op school, dus ik zie hm ook al minder.. Maar ik heb ook wel een beetje het geveol dat ik vrij wil zijn.. Als hij me iets liefs smst zoals gister van houvanje, kan ik het gewoon niet terugsturen.. Ik heb helemaal een blokkade, ik weet niet wat het is.. Ik heb een heel erg schuldgevoel enzo en ik weet echt niet wat ik moet. Kan iemand mij helpen?! xx
Zo'n shirt heeft dan ook een impact hequote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 23:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zo'n shirt heeft dan ook een impact he
Sorryquote:
Ik heb een foto van hem hier liggenquote:Op donderdag 3 september 2009 23:16 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mijn held
Hij kon ook zo goed chocolade verkopen
Als ik in een discotheek naar een potentieel slachtoffer kijk, dan kijk ik niet naar haar shirtje hoor. Dan kijk ik naar wat de mogelijkheden erachter zijnquote:Op donderdag 3 september 2009 23:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kanker, het is nog herkenbaar ook.
Ik ben in zijn museum geweest met croisantjes aan de muurquote:Op donderdag 3 september 2009 23:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb een foto van hem hier liggen![]()
... Neuhquote:Op donderdag 3 september 2009 23:19 schreef Skylark. het volgende:
Willen de newbies niets posten zodat ik gewoon alle tijd heb om rustig mijn postje te doen? Alvast bedankt.
Zou je willen.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:19 schreef Skylark. het volgende:
Willen de newbies niets posten zodat ik gewoon alle tijd heb om rustig mijn postje te doen? Alvast bedankt.
Dit ging om een relatie.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:19 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Als ik in een discotheek naar een potentieel slachtoffer kijk, dan kijk ik niet naar haar shirtje hoor. Dan kijk ik naar wat de mogelijkheden erachter zijn
Ik kijk altijd of ze een wit shirt hebben. Daar zien tieten er toch altijd net wat mooier in uit.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:19 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Als ik in een discotheek naar een potentieel slachtoffer kijk, dan kijk ik niet naar haar shirtje hoor. Dan kijk ik naar wat de mogelijkheden erachter zijn
quote:Op donderdag 3 september 2009 23:19 schreef Skylark. het volgende:
Ja.quote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 23:18 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik had jou een tijdje niet zien posten![]()
Ik zou als ik jou was het glas opruimen en daar dan 5 uur over doen zodat alle splinters wel écht weg zijn. Oh en FOK! afsluiten als je bezig bent.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:20 schreef Mozy het volgende:
GODVERKUT IK LAAT MIJN GLAS VALLEN.
er zat gelukkig geen cola in.
MAAR NU IS IE HELEMAAL KAPOT.
Dat mag wat liever tegen Mozy, hij kan er ook niets aan doen dat hij nog niet wist dat PUB voor losers is.quote:
Yesquote:Op donderdag 3 september 2009 23:18 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is Maisnon's last.fm plaatje
heb je de gesmolten klokken gezien in het boijmans?quote:Op donderdag 3 september 2009 23:19 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik ben in zijn museum geweest met croisantjes aan de muur
Pas op voor getik en vreemde mensen hè.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:21 schreef behangplakker het volgende:
Ik ga kijken of RV bier heeft. Oude tijden herleven, communiceren via de computer en F5'en
Whaha, nu heb ik mijzelf gesneden aan het glasquote:Op donderdag 3 september 2009 23:20 schreef Mozy het volgende:
GODVERKUT IK LAAT MIJN GLAS VALLEN.
er zat gelukkig geen cola in.
MAAR NU IS IE HELEMAAL KAPOT.
Jack Daniels.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:21 schreef behangplakker het volgende:
Ik ga kijken of RV bier heeft. Oude tijden herleven, communiceren via de computer en F5'en
Kankeremo, optyfen naar PUBquote:Op donderdag 3 september 2009 23:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
Whaha, nu heb ik mijzelf gesneden aan het glas
quote:Op donderdag 3 september 2009 23:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat mag wat liever tegen Mozy, hij kan er ook niets aan doen dat hij nog niet wist dat PUB voor losers is.
Ook al gehoordquote:Op donderdag 3 september 2009 23:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Pas op voor getik en vreemde mensen hè.
BLEEEEEED!!!quote:Op donderdag 3 september 2009 23:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
THANKS FOR THE INFO, NOW I CAN SLEEP VERY WELL.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zou er met m'n polsen in zijn gevallen zodat al m'n pezen door worden gesneden en ik niet meer kon typen.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was het glas opruimen en daar dan 5 uur over doen zodat alle splinters wel écht weg zijn. Oh en FOK! afsluiten als je bezig bent.
Deed ie t expres?quote:Op donderdag 3 september 2009 23:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Kankeremo, optyfen naar PUB
Bij ons zag je dat voorbij trekken, je zag ver weg allemaal kronkels en flitsen, heel gaaf!quote:Op donderdag 3 september 2009 23:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als ik al die naabs zie durf ik soms niet meer.
Jeuj, onweer is weer terug!
No problemo, kont.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:23 schreef reetveter het volgende:
[..]
THANKS FOR THE INFO, NOW I CAN SLEEP VERY WELL.
Emo'squote:Op donderdag 3 september 2009 23:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Deed ie t expres?
Dan ben ik t met je eens
*snijsnij*quote:Op donderdag 3 september 2009 23:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Kankeremo, optyfen naar PUB
Nee, ben daar nooit geweestquote:Op donderdag 3 september 2009 23:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
heb je de gesmolten klokken gezien in het boijmans?
quote:
Gaaf lied, zoals ik al verwachtte.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:23 schreef Maisnon het volgende:
Nogmaals, een hele mooie zomerse clip inclusief mooie meisjes, graan, monniken, sektes en vuur
En de eckte eckte eckte.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:25 schreef reetveter het volgende:
Ik eis de oude dagen terug, topic #25. Toen de eckte eckte er waren.
Ik hierquote:Op donderdag 3 september 2009 23:25 schreef Devvie het volgende:
[..]
Nee, ben daar nooit geweest
[ afbeelding ]
Daar ben ik geweest
Toen #100 een mijlpijl was, met flinke rellen.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:25 schreef reetveter het volgende:
Ik eis de oude dagen terug, topic #25. Toen de eckte eckte er waren.
Is die nog terug te vinden?quote:Op donderdag 3 september 2009 23:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Toen #100 een mijlpijl was, met flinke rellen.
Toen zaten er nog +- 20 users in de SC die allemaal 1/20ste posten. Nu zitten er 50 users in en Jitzzze, waarbij Jitzzze 90% van de posts voor zijn rekening neemt, die allemaal de smiley 'quote:Op donderdag 3 september 2009 23:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hoi, Skylark,quote:Op donderdag 3 september 2009 23:14 schreef Skylark. het volgende:
Jawel hoor. Moet je even zoeken.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is die nog terug te vinden?
Ik ben wel benieuwd
Ik kwam pas bij de 435, net te laatquote:Op donderdag 3 september 2009 23:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik vind dat falsetto zingen wel mooi, zo hoogquote:Op donderdag 3 september 2009 23:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gaaf lied, zoals ik al verwachtte.
quote:Op donderdag 3 september 2009 23:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Toen zaten er nog +- 20 users in de SC die allemaal 1/20ste posten. Nu zitten er 50 users in en Jitzzze, waarbij Jitzzze 90% van de posts voor zijn rekening neemt, die allemaal de smiley '' bevatten.
Hey jij bent nog minderjarig, tetten?quote:Op donderdag 3 september 2009 23:29 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jawel hoor. Moet je even zoeken.
Jeetje, ik dacht je helpt me welquote:Op donderdag 3 september 2009 23:29 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jawel hoor. Moet je even zoeken.
Wie is minderjarig.. jordeeeh?quote:Op donderdag 3 september 2009 23:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hey jij bent nog minderjarig, tetten?
Ik in Mallorca. Waar je na 10 shotjes zon chick op het podium mocht bangen. Did it twice.quote:
Hee, niet zeiken, ik heb je nog gesteund als nieuwe KB mod vandaag.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:29 schreef Biels het volgende:
[..]
Ben jij ook een serieuze slowchat-poster? Oh man.
Ik ben ouder dan jijquote:Op donderdag 3 september 2009 23:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hey jij bent nog minderjarig, tetten?
Alsof ik een kans maak om mod te wordenquote:Op donderdag 3 september 2009 23:31 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Hee, niet zeiken, ik heb je nog gesteund als nieuwe KB mod vandaag.
Vrouwen zijn allemaal kuthoeren, dump haar.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:32 schreef Mozy het volgende:
Ik hoef niet naar een stripclub.
Ik heb een vriendin.
Klinkt spannend hahaquote:Op donderdag 3 september 2009 23:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik ben ouder dan jij
[KLB Bagger SC #99] Meester Argos en Slaaf Dave
Dat was 99.
Met meester ArgosDe dorpshomo en sm-meester
Dus hoef je niet naar een stripclub. Maakt niet uit jongen, op een gegeven moment kom jij ook in de puberteit en waardeer je andere tieten.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:32 schreef Mozy het volgende:
Ik heb een vriendin.
Boh, dat had ik ook gelezenquote:Op donderdag 3 september 2009 23:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik in Mallorca. Waar je na 10 shotjes zon chick op het podium mocht bangen. Did it twice.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 september 2009 23:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Vrouwen zijn allemaal kuthoeren, dump haar.
Wat is er met jou aan de hand?quote:Op donderdag 3 september 2009 23:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Vrouwen zijn allemaal kuthoeren, dump haar.
Jij onderschat mijn invloed.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:32 schreef Biels het volgende:
[..]
Alsof ik een kans maak om mod te worden. Als de FA's beslissen wordt het gewoon iemand uit OUD ofzo.
Als die van haar saai worden?quote:Op donderdag 3 september 2009 23:33 schreef Biels het volgende:
[..]
Dus hoef je niet naar een stripclub. Maakt niet uit jongen, op een gegeven moment kom jij ook in de puberteit en waardeer je andere tieten.
Ik niet dan?quote:Op donderdag 3 september 2009 23:32 schreef Mozy het volgende:
Ik heb een vriendin.
Joah, ik heb recent die cover van hen van Beyoncé ontdekt, tering wat mooi.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik vind dat falsetto zingen wel mooi, zo hoog
Ken je Anthony & The Johnsons? Persoonlijk trok ik dat niet helemaal goed, maar Hercules & Love Affair wel, waar hij ook in zingt
Mijn vrullie (red: Limburgs woord, vrouw enkv/mv) doet moeilijk. Of mijn, dat is juist het probleem.quote:
Je bent wel érg blij met haar, hè?quote:Op donderdag 3 september 2009 23:32 schreef Mozy het volgende:
Ik heb een vriendin.
Ik ken limburgs hoor.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn vrullie (red: Limburgs woord, vrouw enkv/mv) doet moeilijk. Of mijn, dat is juist het probleem.
Nee. En jouw invloedquote:Op donderdag 3 september 2009 23:34 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Jij onderschat mijn invloed.
Heb je wel een sollicitatiemail gestuurd?
quote:Op donderdag 3 september 2009 23:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ken limburgs hoor.
Maar veel succes. [ afbeelding ]
Of in.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:35 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee. En jouw invloed. Zijn er buiten KLB wel mensen die je mogen ofzo.
De enige invloed die jij hebt is de persoonlijkheid van je die je pilletjes weigert.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:34 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Jij onderschat mijn invloed.
Heb je wel een sollicitatiemail gestuurd?
NEE! Is Crack_ jullie kloon?!!! Daar gaat mijn hoop.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Joah, ik heb recent die cover van hen van Beyoncé ontdekt, tering wat mooi.Hij heeft een hele mooie stem, heel gevoelig.
Meester Argosquote:Op donderdag 3 september 2009 23:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik ben ouder dan jij
[KLB Bagger SC #99] Meester Argos en Slaaf Dave
Dat was 99.
Met meester ArgosDe dorpshomo en sm-meester
En je wil geen andere tieten zien? Jezus, of je bent homo die in de ontkenningsfase zit of je zit eeeeeeeerg onder de plakquote:
De tekst impliceert al dat er hierbinnen weinig mensen te vinden zullen zijn, dus dit is een beetje een stomme vraag dan.quote:
Heel veel.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:35 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee. En jouw invloed. Zijn er buiten KLB wel mensen die je mogen ofzo.
What are you talking about?quote:Op donderdag 3 september 2009 23:37 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
NEE! Is Crack_ jullie kloon?!!! Daar gaat mijn hoop.
Was ook maar een grapje hoor.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
En je wil geen andere tieten zien? Jezus, of je bent homo die in de ontkenningsfase zit of je zit eeeeeeeerg onder de plak.
En hard.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je vriendin zit op FOK....
Autist
Hij heeft haar ontmoet op FOKquote:Op donderdag 3 september 2009 23:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
Autist
Ik vind dat topic wel spannendquote:
Waarom datquote:Op donderdag 3 september 2009 23:39 schreef Biels het volgende:
Ik ben uit een stripclub gezet. 1e keer dat ik er kwam.
Nou, ik geef je wel een schreeuw zodra ik blauw ben.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:38 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Heel veel.
Zoek maar in Onzin op Lamon.
Crack_ en ik zouden naar een concert van Anthony and the Johnsons gaan samen.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
What are you talking about?
Ik las je 'wel' anders. Jij bedoelde 'wél'. Jouw fout dus.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:38 schreef Biels het volgende:
[..]
De tekst impliceert al dat er hierbinnen weinig mensen te vinden zullen zijn, dus dit is een beetje een stomme vraag dan.
Heb je het wel opgeruimd?quote:Op donderdag 3 september 2009 23:39 schreef Biels het volgende:
21 euro? O wacht Baliquote:Op donderdag 3 september 2009 23:39 schreef reetveter het volgende:
In Bali hebben we ook een prostituee voor 21 euro gehuurd voor een jarige.
Ik ben ook een keer naar een stripclub gegaan, maar ze hebben me weggepest omdat ik alleen de hele collectie Trigië en Asterix en Obelix had.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:39 schreef Biels het volgende:
Die tijd vielen er ook aardig wat bans binnen de SCquote:
Kloptquote:Op donderdag 3 september 2009 23:40 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Die tijd vielen er ook aardig wat bans binnen de SC
Zoeen met of zonder piemel?quote:Op donderdag 3 september 2009 23:39 schreef reetveter het volgende:
In Bali hebben we ook een prostituee voor 21 euro gehuurd voor een jarige.
34-jarige gaat meeten met een 17-jarige.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:39 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Crack_ en ik zouden naar een concert van Anthony and the Johnsons gaan samen.
Het toeval wordt zo groot.
Er was dus zo'n mokkel aan het dansen, en 2 vrienden gingen zo aan dat podium zitten terwijl ik aan de bar ging loungen. Kwam even later dat mokkel naast me zitten toen ze klaar was, dus even babbelen. Zegt ze "je moet drank voor me kopen, anders mag ik niet meer met je praten. Ik wil champagne van 25 euro per glas". Dus ik zei 'dikke tering voor jequote:
Jouwe ookquote:Op donderdag 3 september 2009 23:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
Autist
Toen was de SC nog leuk.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:40 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Controleert Remmie hier niet meer dan?quote:Op donderdag 3 september 2009 23:40 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 september 2009 23:41 schreef Biels het volgende:
[..]
Er was dus zo'n mokkel aan het dansen, en 2 vrienden gingen zo aan dat podium zitten terwijl ik aan de bar ging loungen. Kwam even later dat mokkel naast me zitten toen ze klaar was, dus even babbelen. Zegt ze "je moet drank voor me kopen, anders mag ik niet meer met je praten. Ik wil champagne van 25 euro per glas". Dus ik zei 'dikke tering voor je' en ze ging ergens anders zitten. Toen ging ik een beetje ernaast zitten van 'nanananaaaanaaaa, jij mag niet meer met me praaaaaaaaa-teeeeeeeeeeen'. Na 5 minuten mocht ik vertrekken van de vriendelijke meneer die het deurbeleid regelt.
Ze is een 16-jarig meisje.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:39 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Crack_ en ik zouden naar een concert van Anthony and the Johnsons gaan samen.
Het toeval wordt zo groot.
De "ofzo" aan het eind van de zin maakt de eerste optie al onmogelijk. Helaas, je gaat de boot in.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik las je 'wel' anders. Jij bedoelde 'wél'. Jouw fout dus.
Het 'tuig' post hier amper hequote:Op donderdag 3 september 2009 23:42 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Controleert Remmie hier niet meer dan?
Lamon.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze is een 16-jarig meisje.![]()
En nee geen kloon van mij, waar zie je me voor aan.
Helemaal nietquote:Op donderdag 3 september 2009 23:42 schreef Biels het volgende:
[..]
De "ofzo" aan het eind van de zin maakt de eerste optie al onmogelijk. Helaas, je gaat de boot in.
quote:
SC'ers rellen wat minder, dus niet zoveelquote:Op donderdag 3 september 2009 23:42 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Controleert Remmie hier niet meer dan?
Eenquote:Op donderdag 3 september 2009 23:42 schreef Skylark. het volgende:
Wil iemand mijn grappen van de vorige pagina even quoten en er een ':')' onder zetten? Reactie += reactie +
terug.
Ik heb geen grap gevonden?quote:Op donderdag 3 september 2009 23:42 schreef Skylark. het volgende:
Wil iemand mijn grappen van de vorige pagina even quoten en er een ':')' onder zetten? Reactie += reactie +
terug.
Ik ben nog niet helemaal klaar met lezen, maar de modjes maakten dramaquote:Op donderdag 3 september 2009 23:40 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij, IQM?quote:Op donderdag 3 september 2009 23:41 schreef IQM het volgende:
[..]
34-jarige gaat meeten met een 17-jarige.
PEDO-ALERT!!!
quote:Op donderdag 3 september 2009 23:43 schreef IQM het volgende:
[..]
't Is te hopen van niet: http://fotoboek.fok.nl/Bron
Wie de fuck is maartjequote:Op donderdag 3 september 2009 23:44 schreef Mozy het volgende:
Ben ik de enige hier die Maartje ooit heeft gezien in het echt?
Als ik FoK!sters zou daten was je niet de enige geweest.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:44 schreef Mozy het volgende:
Ben ik de enige hier die Maartje ooit heeft gezien in het echt?
Beide kanten op zich wel.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben nog niet helemaal klaar met lezen, maar de modjes maakten drama
zo te zien?!
't Verschil in leeftijd tussen mij en Bt is haast even groot als het verschil in leeftijd tussen jou en Crack_, maar Bt is meerderjarig.quote:
Echt waar. Als er stond "die je wel mogen (ofzo)" had ik bedoeld dat het gaat over hem mensen die hem mogen (ofzo). Nu maakt het impliciet duidelijk dat ik vraag of ze hem buiten KLB wel mogen. Tekstverklaren, jeweet.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Helemaal niet. Je lult, pwnt.
Wat een hoerenquote:Op donderdag 3 september 2009 23:41 schreef Biels het volgende:
[..]
Er was dus zo'n mokkel aan het dansen, en 2 vrienden gingen zo aan dat podium zitten terwijl ik aan de bar ging loungen. Kwam even later dat mokkel naast me zitten toen ze klaar was, dus even babbelen. Zegt ze "je moet drank voor me kopen, anders mag ik niet meer met je praten. Ik wil champagne van 25 euro per glas". Dus ik zei 'dikke tering voor je' en ze ging ergens anders zitten. Toen ging ik een beetje ernaast zitten van 'nanananaaaanaaaa, jij mag niet meer met me praaaaaaaaa-teeeeeeeeeeen'. Na 5 minuten mocht ik vertrekken van de vriendelijke meneer die het deurbeleid regelt.
Kanker aandachtshoer is dat.quote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 23:43 schreef reetveter het volgende:
Ik was dit keer op tijd vertrokken, zou het erg vinden om ook de tweede keer te laat moeten komen.
En dus stond ik 10 minuten voor de afgesproken tijd al te wachten aan het begin van de weg.
En 5 min voor tijd belde ik aan, het hek zwaaide open en mijn hartslag ging omhoog.
De laatste dagen had ik aan niets anders kunnen denken dan aan wat er tijdens de komende sessie zou kunnen gebeuren en nu was het weer zover, heerlijk.
Ik kleedde me snel uit op mijn kuisheids gordel na dan deed mijn boeien om en ging in de slavenhouding op handen en voeten wachten op wat komen ging.
Toen kwam Meester Argos binnen, liep eens om me heen en constateerde naar tevredenheid dat ik op de mat had plaats genomen.
Ik mocht opstaan en tegen het kruis gaan staan, met mijn nog ongeschonden billen ertegenaan.
Meester Argos nam eerst mijn slaventepels eens flink onder handen, en het was maar goed dat hij me goed vast had gezet.
Ik zou echt niet meer vragen of Meester Argos geen klemmen gebruikte aangezien hij meer dan genoeg kracht in de vingers heeft om mijn tepels goed te pijnigen.
Meester Argos maakte me los van het kruis en liet me mijn kuisheidsgordel afdoen, mijn slavenpenis sprong meteen naar voren en ik werd meteen gemeen in mijn ballen geknepen.
Toen mocht ik plaats nemen op het verbeterde Sm werktuig het bondage rad waar je op vastgebonden rond de as kan draaien, waar ik stevig met touwen werd vastgezet.
Mijn slavenpenis werd vrij gehouden van de bondage maar voor de rest voelde ik me als een rollade en kon lekker geen kant op.
Het rad werd horizontaal gezet en ik kreeg een blinddoek om, en toen werd het voor de eerste keer losgelaten en zwiepte ik rond wat een sensationele ervaring was.
Vooruit en achteruit ben ik een flink aantal maal rond gegaan.
Even later werd er ook een paar gewichten aan mijn voorhuid en ballen gehangen die vrij rond konden zwiepen tijdens de omwentelingen.
Het was Meester Argos kennelijk niet spannend genoeg of ik kermde niet genoeg want de gewichten konden ook nog aan het velletje van mijn eikel gehangen worden tijdens de wentelingen zonder er vanaf te schieten.
Daarna verwende Meester Argos mijn tepels even met zijn nagels om ze wat gevoeliger te maken en verdeelde de gewichten over mijn tepels en penis om weer verder te gaan met het rond draaien, af en stoppend om me op de kop hangend wat rust te gunnen en rustig van het uitzicht te kunnen genieten.
Daarna haalde Meester Argos de gewichten van mijn penis en verwende mijn slavenpenis op een erg hardhandige en lekkere manier, mij wel waarschuwend niet het lef te hebben om zonder toestemming klaar te komen.
Daarna maakte Meester Argos me los van het martelwerktuig en mocht ik als beloning zijn partner die op de bok zittend het schouwspel had zitten bekijken en de hele sessie fotografeerde, met de mond verwennen.
Dat liet ik me geen twee keer zeggen en ging enthousiast aan het pijpen.
Ik kreeg ondertussen zonder pardon een plug in mijn kont gedrukt, het was gelukkig niet het grootste formaat maar had toch niet kunnen protesteren aangezien ik mijn mond vol had.
Ik stond daar met knikenden knieën flink mijn best te doen om de partner van Meester Argos net zo te laten genieten als ikzelf deed, maar moest er al veel te snel mee ophouden en me omdraaien.
Meester Argos vond kennelijk dat ik er teveel plezier in beleefde en pakte me bij mijn ballen en draaide deze eens flink om, of hij vond dat ik niet genoeg mijn best erop deed.
Dat zou ook natuurlijk kunnen, maar goed ik stond daar al wat onvast op mijn benen en klapte nu bijna tegen de grond.
En daar mocht ik dan ook op plaats nemen op handen en voeten natuurlijk, vond ik wel jammer daar ik zo graag word vastgebonden als ik met de zweep krijg.
Gelukkig stond ik wel op de mat wat alweer een luxe is natuurlijk
Maar ik weet nu al wel iets wat ik te graag wil dat krijg ik niet zomaar wat natuurlijk ook een deel van de bdsm is.
Meester Argos koos een stevige zweep uit zette zijn been tussen mijn benen tegen de plug die nog in mijn kont zat en begon met de zweep mijn rug te bewerken.
Langzaam de kracht opvoerend en de zweep alle delen van mijn rug bewerkend werd mijn rug goed opgewarmd.
Onderwijl ook met de nagel af en toe een striem getrokken voor de afwisseling.
Ik hunkerde naar het moment dat ook mijn billen aan de beurt zouden zijn wat maar duurde en duurde.
Meester Argos pakte twee patroonwieltjes en drukte die diep in mijn in brand staande rug om ze tergend langzaam naar beneden te bewegen op weg naar mijn nog blanke billen.
Pas na 528 zweepslagen op mijn rug mocht ik opstaan en tegen het kruis gaan staan.
Mijn rug stond ondertussen in brand er er zouden aardig wat striemen als souvenir blijven staan.
Met mijn gloeiende rug tegen het koele kruis vastgeketend werd ik ter compensatie weer flink in mijn tepels geknepen, en daarna een gasmasker opgezet.
Toen kreeg ik nog een beetje breatcontrol omdat Meester Argos de luchtinlaat dichtkneep. Maar ik heb genoeg
vertouwen in Meester Argos om te weten
dat hij mij niet laat stikken.
Hij maakte me los en ik mocht me omdraaien,
nu waren mijn billen dus aan de beurt.
Eerst met de plak daarna met een soort
mattenklopper en toen met een bat.
De mattenklopper was werkelijk een hels martelapparaat en toen Meester Argos mij vroeg wat mijn favoriet was en ik deze mocht voelen voor de laatste 10 klappen koos ik voor de plak.
Na in totaal 592 zweepslagen was het tijd om wat anders te gaan doen en mocht ik op mijn rug plaats nemen op de bondage bank waar een zwart zeil overheen was gelegd
Helaas werd ik alweer niet vastgemaakt wat voor mij dus ook een straf is.
Er werden een paar waxinelichtjes op mijn buik en borst neergezet en aangestoken voor mij een extra stimulans om stil te blijven liggen en toen kwam Meester aan met een van de 12 dikke kaarsen die hij zonder pardon over mijn borst het kaarsvet van leeg liet lopen.
Mijn slavenpik was al snel een zielig wit hoopje kaarsvet en mijn borstkast was al snel een doolhof van stroompjes stollend kaarsvet, aangezien Meester Argos de kaarsen een voor een leeg liet lopen.
Het was natuurlijk een zeer mooi gezicht de witte stroompjes gestold kaarsvet en de mooi rood gekleurde rug en billen.
Ik had nog mazzel dat mijn voorhuid niet was terug getrokken dat bood nog een beetje bescherming.
Het was werkelijk een straf om niet vastgebonden te liggen maar op een gegeven moment was het kaarsvet vergoten en werd het tijd om mij te bevrijden van het opgedane kaarsvet.
Ik mocht zelf een zweep uitzoeken om de kaarsvet te verwijderen en koos de lange stroken zweep om er maar snel vanaf te zijn.
Ik moest maar buiten gaan staan zodat ik de rommel later makkelijk op zou kunnen ruimen.
Helaas werd de kaarsvet er zeer moeizaam van afgeslagen en moest ik aardig op mijn tanden bijten om de zweep te weerstaan.
De laatste restjes mocht ik er weer binnen met mijn handen vanaf halen ook omdat ik niet meer zweepslagen op mijn al gevoelige tepels kon verdragen.
Omdat we alweer een tijdje buiten hadden gestaan om het kaarsvet te verwijderen mocht ik daarna een beetje opwarmen voor de kachel waar Meester Argos me af en toe liefdevol met zijn nagel over mijn rug striemde.
Daarna mocht ik plaats nemen in de sling en begon Meester Argos me vol te zetten met knijpers van mijn slavenpenis was al snel niet veel meer zichtbaar door de hoeveelheid wasknijpers en daarna waren mijn al zeer gevoelige tepels en omstreken aan de beurt
Van mijn buik tot mijn oksels alles werd vol gezet met knijpers en die werden ook natuurlijk een beetje in beweging gehouden.
Mijn slaven penis werd weer een beetje verwend en de plug werd uit mijn kont gehaald.
Maar erg lang duurde dat niet aangezien Meester Argos mijn prostaat met zijn vinger bewerkte.
Hij drukte er niet lang erna twee vingers in en ik dacht kom op ik kan wel wat meer hebben maar kreeg weer niet wat ik zo graag wou{ moet nog een hoop leren en me leren te beheersen}
Ik mocht klaarkomen maar hoe ik mijn best ook deed het lukte me niet met al die knijpers op mijn slavenpik en lichaam.
Al was het wel vreselijk kicken ik kon niet klaarkomen.
Dat had Meester Argos dan ook al wel snel in de gaten en haalde de knijpers van mijn slavenpenis af en verwende mij op een gruwelijk lekkere manier.
Ik kon nog net toestemming vragen of ik nog steeds klaar mocht komen en toen Meester Argos mij toestemming verleende kwam ik ook op een geweldige manier klaar.
Ik zag gewoon sterretjes en het was maar goed dat ik goed en vast in de sling lag anders was ik eruit gevallen Heerlijk gewoon.
Toen ik een beetje tot mijn zinnen was gekomen mocht ik uit de sling komen en kreeg ik de kans om Meester Argos op gepaste wijze te bedanken.
Het was een fantastiese sessie geweest en we hebben nadat ik mezelf had opgefrist nog even nagepraat en toen maar naar huis toe.
Met een paar gevoelige billen en nog wat lekker pijnlijke plekjes.
Slaaf van Meester Argos;dave
17, en volwassener dan die hele relbende in KB bij elkaar, en meeten is nog geen seks ofzo.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze is een 16-jarig meisje.![]()
En nee geen kloon van mij, waar zie je me voor aan.
Als je genoeg in dit boerendorp komt had je haar allang kunnen daten zonder er ooit achter te komen dat ze op FOK! zat.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als ik FoK!sters zou daten was je niet de enige geweest.
GT had daar toch nog een UI vanquote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 23:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Kanker aandachtshoer is dat.
Bullshit.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:46 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
en volwassener dan die hele relbende in KB bij elkaar
Trusten.quote:
Welk dorp?quote:Op donderdag 3 september 2009 23:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als je genoeg in dit boerendorp komt had je haar allang kunnen daten zonder er ooit achter te komen dat ze op FOK! zat.
Dat wil je ook echt.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als je genoeg in dit boerendorp komt had je haar allang kunnen daten zonder er ooit achter te komen dat ze op FOK! zat.
Nee, die 'ofzo' hoort daar niet eens te staan. Die slaat nergens op. Met je lelijke spreektaal op een forum.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:45 schreef Biels het volgende:
[..]
Echt waar. Als er stond "die je wel mogen (ofzo)" had ik bedoeld dat het gaat over hem mensen die hem mogen (ofzo). Nu maakt het impliciet duidelijk dat ik vraag of ze hem buiten KLB wel mogen. Tekstverklaren, jeweet.
Jupquote:
DUDE, NIET COOLquote:Op donderdag 3 september 2009 23:43 schreef reetveter het volgende:
Ik was dit keer op tijd vertrokken, zou het erg vinden om ook de tweede keer te laat moeten komen.
En dus stond ik 10 minuten voor de afgesproken tijd al te wachten aan het begin van de weg.
En 5 min voor tijd belde ik aan, het hek zwaaide open en mijn hartslag ging omhoog.
De laatste dagen had ik aan niets anders kunnen denken dan aan wat er tijdens de komende sessie zou kunnen gebeuren en nu was het weer zover, heerlijk.
Ik kleedde me snel uit op mijn kuisheids gordel na dan deed mijn boeien om en ging in de slavenhouding op handen en voeten wachten op wat komen ging.
Toen kwam Meester Argos binnen, liep eens om me heen en constateerde naar tevredenheid dat ik op de mat had plaats genomen.
Ik mocht opstaan en tegen het kruis gaan staan, met mijn nog ongeschonden billen ertegenaan.
Meester Argos nam eerst mijn slaventepels eens flink onder handen, en het was maar goed dat hij me goed vast had gezet.
Ik zou echt niet meer vragen of Meester Argos geen klemmen gebruikte aangezien hij meer dan genoeg kracht in de vingers heeft om mijn tepels goed te pijnigen.
Meester Argos maakte me los van het kruis en liet me mijn kuisheidsgordel afdoen, mijn slavenpenis sprong meteen naar voren en ik werd meteen gemeen in mijn ballen geknepen.
Toen mocht ik plaats nemen op het verbeterde Sm werktuig het bondage rad waar je op vastgebonden rond de as kan draaien, waar ik stevig met touwen werd vastgezet.
Mijn slavenpenis werd vrij gehouden van de bondage maar voor de rest voelde ik me als een rollade en kon lekker geen kant op.
Het rad werd horizontaal gezet en ik kreeg een blinddoek om, en toen werd het voor de eerste keer losgelaten en zwiepte ik rond wat een sensationele ervaring was.
Vooruit en achteruit ben ik een flink aantal maal rond gegaan.
Even later werd er ook een paar gewichten aan mijn voorhuid en ballen gehangen die vrij rond konden zwiepen tijdens de omwentelingen.
Het was Meester Argos kennelijk niet spannend genoeg of ik kermde niet genoeg want de gewichten konden ook nog aan het velletje van mijn eikel gehangen worden tijdens de wentelingen zonder er vanaf te schieten.
Daarna verwende Meester Argos mijn tepels even met zijn nagels om ze wat gevoeliger te maken en verdeelde de gewichten over mijn tepels en penis om weer verder te gaan met het rond draaien, af en stoppend om me op de kop hangend wat rust te gunnen en rustig van het uitzicht te kunnen genieten.
Daarna haalde Meester Argos de gewichten van mijn penis en verwende mijn slavenpenis op een erg hardhandige en lekkere manier, mij wel waarschuwend niet het lef te hebben om zonder toestemming klaar te komen.
Daarna maakte Meester Argos me los van het martelwerktuig en mocht ik als beloning zijn partner die op de bok zittend het schouwspel had zitten bekijken en de hele sessie fotografeerde, met de mond verwennen.
Dat liet ik me geen twee keer zeggen en ging enthousiast aan het pijpen.
Ik kreeg ondertussen zonder pardon een plug in mijn kont gedrukt, het was gelukkig niet het grootste formaat maar had toch niet kunnen protesteren aangezien ik mijn mond vol had.
Ik stond daar met knikenden knieën flink mijn best te doen om de partner van Meester Argos net zo te laten genieten als ikzelf deed, maar moest er al veel te snel mee ophouden en me omdraaien.
Meester Argos vond kennelijk dat ik er teveel plezier in beleefde en pakte me bij mijn ballen en draaide deze eens flink om, of hij vond dat ik niet genoeg mijn best erop deed.
Dat zou ook natuurlijk kunnen, maar goed ik stond daar al wat onvast op mijn benen en klapte nu bijna tegen de grond.
En daar mocht ik dan ook op plaats nemen op handen en voeten natuurlijk, vond ik wel jammer daar ik zo graag word vastgebonden als ik met de zweep krijg.
Gelukkig stond ik wel op de mat wat alweer een luxe is natuurlijk
Maar ik weet nu al wel iets wat ik te graag wil dat krijg ik niet zomaar wat natuurlijk ook een deel van de bdsm is.
Meester Argos koos een stevige zweep uit zette zijn been tussen mijn benen tegen de plug die nog in mijn kont zat en begon met de zweep mijn rug te bewerken.
Langzaam de kracht opvoerend en de zweep alle delen van mijn rug bewerkend werd mijn rug goed opgewarmd.
Onderwijl ook met de nagel af en toe een striem getrokken voor de afwisseling.
Ik hunkerde naar het moment dat ook mijn billen aan de beurt zouden zijn wat maar duurde en duurde.
Meester Argos pakte twee patroonwieltjes en drukte die diep in mijn in brand staande rug om ze tergend langzaam naar beneden te bewegen op weg naar mijn nog blanke billen.
Pas na 528 zweepslagen op mijn rug mocht ik opstaan en tegen het kruis gaan staan.
Mijn rug stond ondertussen in brand er er zouden aardig wat striemen als souvenir blijven staan.
Met mijn gloeiende rug tegen het koele kruis vastgeketend werd ik ter compensatie weer flink in mijn tepels geknepen, en daarna een gasmasker opgezet.
Toen kreeg ik nog een beetje breatcontrol omdat Meester Argos de luchtinlaat dichtkneep. Maar ik heb genoeg
vertouwen in Meester Argos om te weten
dat hij mij niet laat stikken.
Hij maakte me los en ik mocht me omdraaien,
nu waren mijn billen dus aan de beurt.
Eerst met de plak daarna met een soort
mattenklopper en toen met een bat.
De mattenklopper was werkelijk een hels martelapparaat en toen Meester Argos mij vroeg wat mijn favoriet was en ik deze mocht voelen voor de laatste 10 klappen koos ik voor de plak.
Na in totaal 592 zweepslagen was het tijd om wat anders te gaan doen en mocht ik op mijn rug plaats nemen op de bondage bank waar een zwart zeil overheen was gelegd
Helaas werd ik alweer niet vastgemaakt wat voor mij dus ook een straf is.
Er werden een paar waxinelichtjes op mijn buik en borst neergezet en aangestoken voor mij een extra stimulans om stil te blijven liggen en toen kwam Meester aan met een van de 12 dikke kaarsen die hij zonder pardon over mijn borst het kaarsvet van leeg liet lopen.
Mijn slavenpik was al snel een zielig wit hoopje kaarsvet en mijn borstkast was al snel een doolhof van stroompjes stollend kaarsvet, aangezien Meester Argos de kaarsen een voor een leeg liet lopen.
Het was natuurlijk een zeer mooi gezicht de witte stroompjes gestold kaarsvet en de mooi rood gekleurde rug en billen.
Ik had nog mazzel dat mijn voorhuid niet was terug getrokken dat bood nog een beetje bescherming.
Het was werkelijk een straf om niet vastgebonden te liggen maar op een gegeven moment was het kaarsvet vergoten en werd het tijd om mij te bevrijden van het opgedane kaarsvet.
Ik mocht zelf een zweep uitzoeken om de kaarsvet te verwijderen en koos de lange stroken zweep om er maar snel vanaf te zijn.
Ik moest maar buiten gaan staan zodat ik de rommel later makkelijk op zou kunnen ruimen.
Helaas werd de kaarsvet er zeer moeizaam van afgeslagen en moest ik aardig op mijn tanden bijten om de zweep te weerstaan.
De laatste restjes mocht ik er weer binnen met mijn handen vanaf halen ook omdat ik niet meer zweepslagen op mijn al gevoelige tepels kon verdragen.
Omdat we alweer een tijdje buiten hadden gestaan om het kaarsvet te verwijderen mocht ik daarna een beetje opwarmen voor de kachel waar Meester Argos me af en toe liefdevol met zijn nagel over mijn rug striemde.
Daarna mocht ik plaats nemen in de sling en begon Meester Argos me vol te zetten met knijpers van mijn slavenpenis was al snel niet veel meer zichtbaar door de hoeveelheid wasknijpers en daarna waren mijn al zeer gevoelige tepels en omstreken aan de beurt
Van mijn buik tot mijn oksels alles werd vol gezet met knijpers en die werden ook natuurlijk een beetje in beweging gehouden.
Mijn slaven penis werd weer een beetje verwend en de plug werd uit mijn kont gehaald.
Maar erg lang duurde dat niet aangezien Meester Argos mijn prostaat met zijn vinger bewerkte.
Hij drukte er niet lang erna twee vingers in en ik dacht kom op ik kan wel wat meer hebben maar kreeg weer niet wat ik zo graag wou{ moet nog een hoop leren en me leren te beheersen}
Ik mocht klaarkomen maar hoe ik mijn best ook deed het lukte me niet met al die knijpers op mijn slavenpik en lichaam.
Al was het wel vreselijk kicken ik kon niet klaarkomen.
Dat had Meester Argos dan ook al wel snel in de gaten en haalde de knijpers van mijn slavenpenis af en verwende mij op een gruwelijk lekkere manier.
Ik kon nog net toestemming vragen of ik nog steeds klaar mocht komen en toen Meester Argos mij toestemming verleende kwam ik ook op een geweldige manier klaar.
Ik zag gewoon sterretjes en het was maar goed dat ik goed en vast in de sling lag anders was ik eruit gevallen Heerlijk gewoon.
Toen ik een beetje tot mijn zinnen was gekomen mocht ik uit de sling komen en kreeg ik de kans om Meester Argos op gepaste wijze te bedanken.
Het was een fantastiese sessie geweest en we hebben nadat ik mezelf had opgefrist nog even nagepraat en toen maar naar huis toe.
Met een paar gevoelige billen en nog wat lekker pijnlijke plekjes.
Slaaf van Meester Argos;dave
Kan ik er wat aan doenquote:
Rip aan de nabestaanden man.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jup![]()
. Maar GT is overleden
.
Natuurlijk slaat dat wel ergens op. Zo hoef ik geen apostrof op mijn wel te zetten. Niks spreektaal, ongeletterde Limburger.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, die ofzo hoort daar niet eens te staan. Die slaat nergens op. Met je lelijke spreektaal op een forum.!
quote:Op donderdag 3 september 2009 23:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Teringhond je zou bier halen.
quote:Op donderdag 3 september 2009 23:46 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
17, en volwassener dan die hele relbende in KB bij elkaar
Daar hoop je wel vurig op.quote:en meeten is nog geen seks ofzo.
http://fotoboek.fok.nl/crack_quote:Op donderdag 3 september 2009 23:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Teringhond je zou bier halen.
[..]
Wie + pics?
Apostrof, wtf?quote:Op donderdag 3 september 2009 23:48 schreef Biels het volgende:
[..]
Natuurlijk slaat dat wel ergens op. Zo hoef ik geen apostrof op mijn wel te zetten. Niks spreektaal, ongeletterde Limburger.
Ach kom op.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:46 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
17, en volwassener dan die hele relbende in KB bij elkaar, en meeten is nog geen seks ofzo.
En ik zou nog wel met hem naar de FOK! meet gaanquote:
Nee, hij voegt helemaal niets toe in de zin. Je hebt hem gewoon toegevoegd om wat incorrecte nonchalance uit te stralen, maar daar ga ik niet mee akkoord. Dat doe je maar op MSN, stuk Randstad.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:48 schreef Biels het volgende:
[..]
Natuurlijk slaat dat wel ergens op. Zo hoef ik geen apostrof op mijn wel te zetten. Niks spreektaal, ongeletterde Limburger.
Daar hoopte ik inderdaad op tijdens de SC meetquote:Op donderdag 3 september 2009 23:49 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Daar hoop je wel vurig op. [ afbeelding ]
Neem je C. toch mee.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En ik zou nog wel met hem naar de FOK! meet gaan. Niet dat ie doorgaat maar kankercare.
Neen.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:50 schreef Japsnars het volgende:
Volgende topic wordt een naamtopic ter ere van mijn 18e verjaardag
Wat is je naam dan?quote:Op donderdag 3 september 2009 23:50 schreef Japsnars het volgende:
Kom je dan ook?quote:
Ji-Ja-Jappie-Japannerquote:
Je moet je smoel houden, je weet dat ik gelijk heb. En als het je niet bevalt kom je maar hierheen, dan vecht ik je dood.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, hij voegt helemaal niets toe in de zin. Je hebt hem gewoon toegevoegd om wat incorrecte nonchalance uit te stralen, maar daar ga ik niet mee akkoord. Dat doe je maar op MSN, stuk Randstad.
Dit topic is al dicht voordat jij jarig bent dus nee.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:50 schreef Japsnars het volgende:
Flikker op, meester argos herrineringstopic.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:50 schreef Japsnars het volgende:
Ik zou jou al dood hebben vermoord voordat je mij gezien hebt.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:51 schreef Biels het volgende:
[..]
Je moet je smoel houden, je weet dat ik gelijk heb. En als het je niet bevalt kom je maar hierheen, dan vecht ik je dood.
HELMONDquote:Op donderdag 3 september 2009 23:52 schreef Skylark. het volgende:
't Is wel een bazendorp. Alles in een radius van 100km van mijn dorp is baas.
Behalve Helmond uiteraard.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:52 schreef Skylark. het volgende:
't Is wel een bazendorp. Alles in een radius van 100km van mijn dorp is baas.
Daarom juistquote:Op donderdag 3 september 2009 23:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dit topic is al dicht voordat jij jarig bent dus nee.
Een mannetje van 19quote:Op donderdag 3 september 2009 23:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zou jou al dood hebben vermoord voordat je mij gezien hebt.
18, wel bijna 19. 1.80, 73kg, vers aan de haak.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:53 schreef Biels het volgende:
[..]
Een mannetje van 19. Hoe lang ben je. En gewicht.
Het is "schoon aan de haak", nerdquote:Op donderdag 3 september 2009 23:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
18, wel bijna 19. 1.80, 73kg, vers aan de haak.
quote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 23:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
18, wel bijna 19. 1.80, 73kg, vers aan de haak.
Ik ookquote:Op donderdag 3 september 2009 23:54 schreef wolvendagen het volgende:
Volgend jaar wil ik meedoen aan HNTM. Srsly.
quote:Op donderdag 3 september 2009 23:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Het is "schoon aan de haak", nerd
Doh.quote:
Ze zat bij mij op school.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:51 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Hoe gaat dat buiten de randstad in die dorpjes, kennen jullie elkaar allemaal ofzo?
Nee man, je bent gewoon 1 grote taalfail.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oja kut, ik zat met schoon in m'n hoofd omdat ik dat tegen iemand op MSN aan het typen was.. Kanker, m'n hele semi-mooie uitdrukking naar de haaien.
Ik zet in voor Biels.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:53 schreef Biels het volgende:
[..]
Een mannetje van 19. Hoe lang ben je. En gewicht.
Dat is natuurlijk kolder wat je zegt he.quote:
Ik heb gewoon lichte bottenquote:Op donderdag 3 september 2009 23:54 schreef Biels het volgende:
[..]
![]()
![]()
!!!!!!
Hij vermoordt me dood, zegt 'ie dan!!!!
Mag het?quote:
En jouw naam begint niet met een hoofdletter.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:55 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee man, je bent gewoon 1 grote taalfail.
Bewust gedaan.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En jouw naam begint niet met een hoofdletter.
Dat worden mooie bitchfights, mocht je in het huis belanden.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:54 schreef wolvendagen het volgende:
Volgend jaar wil ik meedoen aan HNTM. Srsly.
Best wel faal ja.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
En die chick van je komt bij deventer vandaan?????
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |