Woef!quote:Op donderdag 3 september 2009 23:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Doe even normaal, zwakzinnige.
quote:Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
GOH DE ALMACHTIGE SINITI WIST DAT NIET EENS!!!
Ik ben nieuw.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:12 schreef Skylark. het volgende:
Is het vanavond leuk hier of zit de kansloze vaste crew van tegenwoordig er?
Ehm, BK PK Fas en IQM en ik zijn er.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:12 schreef Skylark. het volgende:
Ik schaam me wel een beetjequote:Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
GOH DE ALMACHTIGE SINITI WIST DAT NIET EENS!!!
Ik ben er.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:12 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben er.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:12 schreef Skylark. het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 23:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ehm, BK PK Fas en IQM en ik zijn er.
Verder newbie en co.
Je had ook weg mogen blijven, PUB ftw jwt!!!!111quote:
Naar die dikke?quote:Op donderdag 3 september 2009 23:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik kom binnenkort keertje naar Groningen.
Ik was er ook vanmiddagquote:Op donderdag 3 september 2009 23:14 schreef Skylark. het volgende:
Okay, gelukkig. Ik wil geen namen noemen, maar ik bedoel de 'middag-mensen'.
quote:Op donderdag 3 september 2009 23:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je had ook weg mogen blijven, PUB ftw jwt!!!!111
Zou ik ook doen. Een rasautist als jij zou alles op t forum gelezen moeten hebben.quote:
Jep.quote:
En dat zijn we hier niet, dus doei.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zit alleen in de PUB omdat de mensen in de SC aardig zijn.
Middag mensen?quote:Op donderdag 3 september 2009 23:14 schreef Skylark. het volgende:
Okay, gelukkig. Ik wil geen namen noemen, maar ik bedoel de 'middag-mensen'.
quote:Op donderdag 3 september 2009 23:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En dat zijn we hier niet, dus doei.
quote:Op donderdag 3 september 2009 23:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ehm, BK PK Fas en IQM en ik zijn er.
Verder newbie en co.
quote:Op donderdag 3 september 2009 23:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En dat zijn we hier niet, dus doei.
Ik niet. Ik ben een kankerlijer die graag mensen het leven zuur maakt.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zit alleen in de PUB omdat de mensen in de SC aardig zijn.
Lief dagboekquote:Op donderdag 3 september 2009 23:15 schreef Zotheid het volgende:
hallooo.
ja gaat wel goed hoor
weer naar school ene kant wel weer zin andere kant niet
school is soms wel kut maar van die hele dagen werken word je ook gek van zooo saai
en mooi dat het goed tussen jullie gaat
k gun jou het echt ook al dacht ik dat je geplayd had maar dat had ik gewoon fout en dus gun ik joou het echt
en het gaat wel met mijn lovlife hoor
zit nou al wel een tijdje een beetje met iemand maar gewoon geen haast ja toch?
xxx
Mijn heldquote:Op donderdag 3 september 2009 23:13 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had hem zo graag willen kennen.
Wat liefquote:Op donderdag 3 september 2009 23:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben een kankerlijer die graag mensen het leven zuur maakt.
IK BEN ERRRRRquote:Op donderdag 3 september 2009 23:12 schreef Skylark. het volgende:
quote:Hee allemaal, ik zit echt met een probleem ..
Ik heb al 8 maanden met een jongen en t was altijd heel leuk en k was ook echt gek van hem! Zaterdag was hij bij mij en vond k h mecht heel leuk. Zondag was mn broertje jarig, en kwam hij dus ook nog even langs. Hij had een shirt aan wat k echt heel lelijk vond en dus k had al zoiets van hmm..Maar toen hij wegging kon ik hem gewoon niet zoenen! Het hele gevoel was weg, en dat is nu nog steeds zo.. Sinds zondag. Ik weet het gewoon echt niet, aan de ene kant kan je ook niet zonder want het is zooo lang! Hij zit ook niet meer bij me op school, dus ik zie hm ook al minder.. Maar ik heb ook wel een beetje het geveol dat ik vrij wil zijn.. Als hij me iets liefs smst zoals gister van houvanje, kan ik het gewoon niet terugsturen.. Ik heb helemaal een blokkade, ik weet niet wat het is.. Ik heb een heel erg schuldgevoel enzo en ik weet echt niet wat ik moet. Kan iemand mij helpen?! xx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |