abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72773449
Ohja want jij bepaalt welke klacht serieus is en welke niet Over niveau gesproken.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
pi_72775101
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 17:49 schreef swarmahoer het volgende:
heel grappig trollmans
Nee maar echt, als ik eens een topic over limburgers open ofzo wéét ik gewoon dat de eerste 20 posts gebash gaan worden en moet ik al in FB gaan huilen om het schoon te houden.
Dat is toch treurig
Ga weg
pi_72775956
Waarom heb ik 2 notes erbij, swarma?
pi_72775983
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_72776012
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:22 schreef swarmahoer het volgende:
http://www.fok.nl/shop/notes.php

succes
Goeie grap.

Zeg nou maar.
  dinsdag 15 september 2009 @ 20:40:16 #256
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_72779812
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:23 schreef jordeeeh het volgende:

[..]

Goeie grap.

Zeg nou maar.
Over de inhoud mogen we niks zeggen. Dat is een policy voor crew.

Wat betreft die topics over die 'banned' onderwerpen; KLB en haar users hebben bewezen dat dat soort topics voorlopig gewoon niet kunnen. Dit om de doodsimpele reden dat ze verbaggeren en wij geen energie gaan steken in topics waarvan iedereen kan zien aankomen wat er mee gaat gebeuren.

Wellicht in een nabije toekomst, maar voor nu steken we onze energie liever in topics die gewoon wel kunnen. Nogmaals, ik ga het werk niet opzoeken. En wat betreft de reacties in dergelijke topics, kun je ook een conclusie trekken. Iedereen is een beetje baas, patat, Hyves, TS is.. en - moe.

Ook al is je topic een soort 'protest'.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  dinsdag 15 september 2009 @ 20:45:07 #257
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_72780060
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:07 schreef jordeeeh het volgende:
Ohja want jij bepaalt welke klacht serieus is en welke niet Over niveau gesproken.
Yup, in bepaalde lijnen wel. Anders kunnen we net zo goed op de bank gaan zitten en jou laten bepalen wat wel en niet kan. Nofi.

Ik zit hier niet voor de lol. Heb enigszins nog een doel volgens mij.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_72780557
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 20:45 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Yup, in bepaalde lijnen wel. Anders kunnen we net zo goed op de bank gaan zitten en jou laten bepalen wat wel en niet kan. Nofi.

Je zit niet voor de lol op fok? Best wel sad eigelijk
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_72782329
Wtf swarma waarom is dat topic over de NOS op slot? Gewoon een normale klacht.
pi_72782866
ik vind het geen klb waardig topic, ik baal er ook van dat southpark op n kuttijd wordt uitgezonden, maak ik ook geen topic over
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_72782916
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 20:40 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Over de inhoud mogen we niks zeggen. Dat is een policy voor crew.

Wat betreft die topics over die 'banned' onderwerpen; KLB en haar users hebben bewezen dat dat soort topics voorlopig gewoon niet kunnen. Dit om de doodsimpele reden dat ze verbaggeren en wij geen energie gaan steken in topics waarvan iedereen kan zien aankomen wat er mee gaat gebeuren.

Wellicht in een nabije toekomst, maar voor nu steken we onze energie liever in topics die gewoon wel kunnen. Nogmaals, ik ga het werk niet opzoeken. En wat betreft de reacties in dergelijke topics, kun je ook een conclusie trekken. Iedereen is een beetje baas, patat, Hyves, TS is.. en - moe.

Ook al is je topic een soort 'protest'.
Laat Swarma het dan een keer goed verwoorden ipv zo onduidelijk.
En nee, k had niet gedacht aan de voorspelbare opmerkingen en t was ook geen protest.

Dat waren de reacties dan misschien wel, waar ik denk notes voor gekregen te hebben, maar note dan iedereen die een TS zit te bashen of van die achterlijke oneliners zit te maken constant.
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 20:45 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Nah zo bedoel ik t ook niet. Meer dat hij zegt dat mijn klacht niet serieus is, terwijl ik wel een graftehekel aan de 'gebaas' heb.
  dinsdag 15 september 2009 @ 21:46:47 #262
167923 appelsjap
All the above
pi_72783113
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 21:42 schreef jordeeeh het volgende:

[..]

Laat Swarma het dan een keer goed verwoorden ipv zo onduidelijk.
En nee, k had niet gedacht aan de voorspelbare opmerkingen en t was ook geen protest.

Dat waren de reacties dan misschien wel, waar ik denk notes voor gekregen te hebben, maar note dan iedereen die een TS zit te bashen of van die achterlijke oneliners zit te maken constant.
[..]

Nah zo bedoel ik t ook niet. Meer dat hij zegt dat mijn klacht niet serieus is, terwijl ik wel een graftehekel aan de 'gebaas' heb.
Gast, doe niet zo achterlijk domme mongool. Swarma heeft duidelijk uitgelegd waarom ie m op slot ging, staat zelfs in de LAPO, maar blijkbaar ben je te achterlijk om te lezen, en te snappen dat je topic gewoon ver onder KLB maat was.

EDIT: ze hebben al tig keer, beide uitgelegd waarom, etc, en jij gaat maar door. Kap gewoon, hij gaat toch niet open.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_72783680
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 21:46 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Gast, doe niet zo achterlijk domme mongool. Swarma heeft duidelijk uitgelegd waarom ie m op slot ging, staat zelfs in de LAPO, maar blijkbaar ben je te achterlijk om te lezen, en te snappen dat je topic gewoon ver onder KLB maat was.

EDIT: ze hebben al tig keer, beide uitgelegd waarom, etc, en jij gaat maar door. Kap gewoon, hij gaat toch niet open.
En jouw posts liggen ver onder FOK-niveau, wanneer ga jij weg? Kankeruser Blijf gewoon in ONZ, waar je hoort.
  dinsdag 15 september 2009 @ 22:04:56 #264
104871 remlof
Europees federalist
pi_72784010
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 21:58 schreef jordeeeh het volgende:

[..]

En jouw posts liggen ver onder FOK-niveau, wanneer ga jij weg? Kankeruser Blijf gewoon in ONZ, waar je hoort.
Iedereen is hier welkom, zolang ze zich netjes gedragen.

Dat laatste kan ik van jou niet zeggen, gezien je (terecht verwijderde) posts in Pittige vlotte kapsels die ineens stoppen

Als je zo doorgaat lig je er weer af, lang. Wees gewaarschuwd.
pi_72784014
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 21:46 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Ben je een babe? Nee? Blijf dan in ONZ Nee vind dat iedereen op heel fok mag posten. Iedereen is welkom hier
pi_72784268
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 22:04 schreef remlof het volgende:

[..]

Iedereen is hier welkom, zolang ze zich netjes gedragen.

Dat laatste kan ik van jou niet zeggen, gezien je (terecht verwijderde) posts in Pittige vlotte kapsels die ineens stoppen

Als je zo doorgaat lig je er weer af, lang. Wees gewaarschuwd.
Waarom blijven al die andere TS-bashposts wel altijd staan dan? Of al dat gebagger en oneliners in elk KLB topic. K dacht dat t was toegestaan dus k doe mee, maar toch niet?
pi_72784434
ligt aan de user of bagger mag
pi_72786047
En heb ik nu ineens nog 3 notes extra gekregen?
  dinsdag 15 september 2009 @ 22:51:56 #269
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_72786370
Stuk voor stuk terecht. En we geven verder geen FB over je notes. Denk dat je iets moet doen aan je postgedrag. Dringend. Want het enige wat je doet is op de man af kankeren. Kanker autist, autist, kanker dit, kankeruser, verkankeren en heel veel meer.

Geen idee wat je duidelijk wil maken, maar je kweekt er bar weinig goodwill mee.
pi_72786383
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 22:44 schreef jordeeeh het volgende:
En heb ik nu ineens nog 3 notes extra gekregen?
Het is 1 grote Area52 complot om jou weer te bannen jordeeeh
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_72786719
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 22:51 schreef Biogarde het volgende:
Stuk voor stuk terecht. En we geven verder geen FB over je notes. Denk dat je iets moet doen aan je postgedrag. Dringend. Want het enige wat je doet is op de man af kankeren. Kanker autist, autist, kanker dit, kankeruser, verkankeren en heel veel meer.

Geen idee wat je duidelijk wil maken, maar je kweekt er bar weinig goodwill mee.
Zucht, sinds wanneer wordt elke post met kanker genote? K zie zat users de hele dag kankeren, steeds maar weer.. Maar daar gebeurd niks mee.
Ik kanker 1 keer, en ja.. alleen vandaag omdat ik me dood begin te ergeren aan het verneuk van KLB en ik krijg ineens voor elke kankerpost een note?

Prima dat ik een note krijg, want t waren inderdaad kutposts, maar doe dat ook gelijk bij iedereen dan, misschien dat KLB dan nog een keer weer gezellig wordt. Je ziet niet voor niks de laatste tijd steeds meer topics dat KLB vroeger leuker was.
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 22:52 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Het is 1 grote Area52 complot om jou weer te bannen jordeeeh

I don't remember asking you a goddamn thing.
  dinsdag 15 september 2009 @ 23:01:52 #272
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_72786876
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 22:58 schreef jordeeeh het volgende:

[..]

Zucht, sinds wanneer wordt elke post met kanker genote? K zie zat users de hele dag kankeren, steeds maar weer.. Maar daar gebeurd niks mee.
Ik kanker 1 keer, en ja.. alleen vandaag omdat ik me dood begin te ergeren aan het verneuk van KLB en ik krijg ineens voor elke kankerpost een note?

Prima dat ik een note krijg, want t waren inderdaad kutposts, maar doe dat ook gelijk bij iedereen dan, misschien dat KLB dan nog een keer weer gezellig wordt. Je ziet niet voor niks de laatste tijd steeds meer topics dat KLB vroeger leuker was.
[..]

[ afbeelding ]
I don't remember asking you a goddamn thing.
KANKERUSER, AUTIST, KANKER(vul maar in) IS IETS HEEL ANDERS DAN: M'N KANKERAUTO WIL WEER NIET STARTEN.

DAT NOTEN WE BIJ IEDEREEN EN IS NIET TOEGESTAAN OMDAT HET DAN GEEN KRACHTTERM MEER IS QUA CONTEXT.

Helder?
  PR/Manusje van alles dinsdag 15 september 2009 @ 23:02:00 #273
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_72786885
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 22:58 schreef jordeeeh het volgende:

[..]
omdat ik me dood begin te ergeren aan het verneuk van KLB
Begin eerst eens bij jezelf.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_72787022
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 23:01 schreef Biogarde het volgende:

[..]

KANKERUSER, AUTIST, KANKER(vul maar in) IS IETS HEEL ANDERS DAN: M'N KANKERAUTO WIL WEER NIET STARTEN.

DAT NOTEN WE BIJ IEDEREEN EN IS NIET TOEGESTAAN OMDAT HET DAN GEEN KRACHTTERM MEER IS QUA CONTEXT.

Helder?
Fijn dat je t even wilt overdrijven, maar is duidelijk
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 23:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Begin eerst eens bij jezelf.
Oh ik was prima bezig hoor
pi_72791481
Wat was er nou met dat lolz topic over andere identiteiten?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')