En als het nu eens echt een pittig vlot kapsel was?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:31 schreef Trannellius het volgende:
"JA ALS IK ER PITTIGE VLOTTE KAPSELS IN VERWERK MAAK IK ZEKER FOKVRIENDJES!!1"
flikker op met die niet leuke opmerkingen over kapsels. eerste keer was het redelijke grappig, tweede keer al eenen nu een
Je hebt er ook niet bij verteld watvoor schoenen ze droeg. Beide feiten hadden niks met de klacht te maken, dus gebruik je het in de hoop dat je bijval krijgt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:33 schreef smiksmaksmek het volgende:
[..]
En als het nu eens echt een pittig vlot kapsel was?
Moet ik dan, speciaal om jou tevree te stellen, gaan beweren dat het mens kaal was?
Nah, ik som alleen op wat ik me nog voor de geest kan halen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:38 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Je hebt er ook niet bij verteld watvoor schoenen ze droeg. Beide feiten hadden niks met de klacht te maken, dus gebruik je het in de hoop dat je bijval krijgt.
En dat is uitermate treurig.
Ik sta altijd open voor eventueel betere onomatopeeën.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:40 schreef 9611Niels het volgende:
En trouwens...
'Mot' als je tegen iemand opbotst?
Ik ookquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:51 schreef Drinky het volgende:
Ik dacht dat het topic pittige korte kapsels ging die ineens ophielden, dus niet goed gekniot
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:00 schreef smiksmaksmek het volgende:
[..]
De kassameiden zijn er lekker. In de Aldi zitten er geen blonde stoten.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:37 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nein, daar zitten ex-nazi wetenschappers met über tolle labjassen
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |