* Mark draait Ludichrist, welkom bij de clubquote:Op maandag 7 september 2009 16:26 schreef mr_cucumber het volgende:
Wat een treurigheid, evenals die hele piraten ellende, ik geloof dat ik oud begin te worden
!quote:Op maandag 7 september 2009 12:13 schreef Mark het volgende:
[..]
Gewoon de Judgment Night CD opzetten
quote:Op maandag 7 september 2009 16:30 schreef Mark het volgende:
[..]
* Mark draait Ludichrist, welkom bij de club
Ska, gedverdemme.quote:Op maandag 7 september 2009 17:09 schreef RoW_0 het volgende:
gaat fucking snel ouwe. wollah. kan jullie niet bijhouwe
ik zoek trouwens nu vette ska, iemand?
nog altijd beter dan brutal death of dark ambientquote:
quote:Op maandag 7 september 2009 17:53 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nog altijd beter dan brutal death of dark ambient
quote:Op maandag 7 september 2009 16:12 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik zal het eens proberen
overigens.. :
Die meid zingt wel aardig.. maar die trance rommel erdoorheen vind ik echt NIET klinkenquote:Op zondag 6 september 2009 21:28 schreef ThE_ED het volgende:
Ach ik luister ook wel naar hiphop, dance en weetikveel, dus ach.
Had ik deze al genoemd? Eurodance meets metal;
Leuk juist! Ze hebben ook een 2 Unlimited en een Aqua cover!quote:Op maandag 7 september 2009 18:40 schreef strikey het volgende:
[..]
Die meid zingt wel aardig.. maar die trance rommel erdoorheen vind ik echt NIET klinken
Hahaha coolquote:Op maandag 7 september 2009 20:16 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Leuk juist! Ze hebben ook een 2 Unlimited en een Aqua cover!
Alles met piraten is tof!quote:Op maandag 7 september 2009 16:26 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Wat een treurigheid, evenals die hele piraten ellende, ik geloof dat ik oud begin te worden
quote:Op maandag 7 september 2009 22:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Alles met piratenZelfs Alleen Pipi is tof!
mja, het is wel weer een beetje dezelfde docu als Headbangers journey.quote:Op dinsdag 8 september 2009 08:50 schreef GoeRoe86 het volgende:
Heb de docu Global Metal gedownloadDie gasten Scot McFayden en Sam Dunn zijn goed bezig
Alle metal die uit Ehtiopië komt is sowieso blackquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:19 schreef BOKA het volgende:
[..]
mja, het is wel weer een beetje dezelfde docu als Headbangers journey.
En waar was Afrika? Ik wilde black metal uit Ethiopië.
De dudes zijn overigens ook bezig met een docu over Rushquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:19 schreef BOKA het volgende:
[..]
mja, het is wel weer een beetje dezelfde docu als Headbangers journey.
En waar was Afrika? Ik wilde black metal uit Ethiopië.
Coolquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:07 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
De dudes zijn overigens ook bezig met een docu over Rush
En ze was nog wel Opeth fanquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:16 schreef Darkestrah het volgende:
Over de Krentenbol-rel:
Krentenbol is een faker #3
Oh, ik heb dit helemaal gemist, vond er altijd wel iets aparts aan zitten...quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:16 schreef Darkestrah het volgende:
Over de Krentenbol-rel:
Krentenbol is een faker #3
Nogal jammer dat het elke keer dezelfde bands zijn...quote:
Whahahahahhahaquote:Op woensdag 9 september 2009 15:28 schreef Darkestrah het volgende:
Dit brengt mijn woonplaats dus voort..
Plaatsvervangende schaamte hierzoquote:Op woensdag 9 september 2009 15:28 schreef Darkestrah het volgende:
from the eastcoastquote:Op woensdag 9 september 2009 15:32 schreef strikey het volgende:
[..]
walls of jericho is wel vet.. agnostic stront..
Ik heb helaas geen geld.quote:
Baas.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:28 schreef Darkestrah het volgende:
en ditquote:Op woensdag 9 september 2009 15:28 schreef Darkestrah het volgende:
dance nicht, jij bent.quote:
Sleep tightquote:Op woensdag 9 september 2009 23:52 schreef Asta het volgende:
Net cocktails gedronken in m'n favoriete gaybar... super avond gehad. Jeej voor alcohol. Begint uit te werken, reality is setting in, time for sleep!
niets beter dan weken ongezond veel alcohol zuipen na een gebroken hartquote:Op woensdag 9 september 2009 23:52 schreef Asta het volgende:
Heh vriend van me heeft een AF tattoo, van toen ze net uit elkaar waren. Gaat iemand trouwens nog naar Speedfest in november?
Heb sinds... ooit... een mp3 speler bij me in't openbaar vervoer, maar met alleen Powerglove en Bolt Thrower erop. Ook maar es wat aan gaan doen morgen denk ik.
Net cocktails gedronken in m'n favoriete gaybar... super avond gehad. Jeej voor alcohol. Begint uit te werken, reality is setting in, time for sleep!
Wtf, ook het nummer lijkt een samenraapsel van allemaal vreemde dingen.quote:
het zijn experimenterende sletjes, iets wat ik ook altijd wel mag.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:02 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Wtf, ook het nummer lijkt een samenraapsel van allemaal vreemde dingen.![]()
Maarja, hoor ik daar blazers? Die mag ik in ieder geval best wel vaker terughoren in de metal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |