Een "ludiek" grapje is het weer.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:36 schreef Biels het volgende:
Het is een leuk grapje voor die ene generatie die 5 jaar geleden wat te zeggen had op Fok en nu nog teren op die roem.
Boeiend, over 2 dagen wordt er toch niet meer gepost en bloedt het langzaam dood.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:36 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Mooi. Ik vind het namelijk niet nodig, zo een subforum.
Waarom niet? Laat ze lekker een irc channel beginnen ofzo, of een eigen forum. Verder heb je op allerlei subfora's SC's waar je kan slowchatten, en ik neem aan dat er toch niet veel anders dan dat zal gebeuren in dat subforum.
Dat subforum heet KLB.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:37 schreef Shoombak het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds op HIV -> het subforum om hyvesgebruikers te bashen
Dat dus. Nu druk ik op ZUU als ik GC wil openenquote:Op donderdag 3 september 2009 19:37 schreef jordeeeh het volgende:
En dan ook nog bovenaan.
Pleur lekker in thema rotzooi ding, zodat ik m dicht kan klappen.
Dezelfde mensen die OLD in het leven geroepen hebben.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:38 schreef Kopbal het volgende:
Het is gewoon wederom een kansloos subforum. Welke humorloze mongool verzint trouwens al dat nieuws de laatste tijd? Permban voor die gast...
Ik wacht al jaren op BAG. Na 24 uur gewoon alles wissen en weer overnieuw beginnen.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:41 schreef FunkyHomosapien het volgende:
wanneer krijgen wij - de users - een keer een baggerbak?
email lezen ze nietquote:Op donderdag 3 september 2009 19:42 schreef kurk_droog het volgende:
email gestuurd om mij daar post rechten te laten hebben
top idee, welke FA voert hem door?quote:Op donderdag 3 september 2009 19:43 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik wacht al jaren op BAG. Na 24 uur gewoon alles wissen en weer overnieuw beginnen.
zou wel humor zijn die naar ZUU te schoppenquote:Op donderdag 3 september 2009 19:43 schreef Conflict het volgende:
[..]
email lezen ze niet
Meld je hier als je in ZUU wilt posten
als ze kurk_droog zien staan wel !quote:Op donderdag 3 september 2009 19:43 schreef Conflict het volgende:
[..]
email lezen ze niet
Meld je hier als je in ZUU wilt posten
hihihi... neequote:Op donderdag 3 september 2009 19:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zou wel humor zijn die naar ZUU te schoppen
HAHA DAT ZOU ECHT LACHEN ZIJN!quote:Op donderdag 3 september 2009 19:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
OCH VERDIKKEME! IK HEB NOG NOOIT ZO HARD GELACHENquote:Op donderdag 3 september 2009 19:46 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
HAHA DAT ZOU ECHT LACHEN ZIJN!![]()
IK KOM NIET MEER BIJ JOH, WAT EEN GOEDE FOP
Gewoon doen, zitten er maar 5 users in dat nieuwe stukje kanker, dat is mooi genoegquote:Op donderdag 3 september 2009 19:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 september 2009 19:46 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
HAHA DAT ZOU ECHT LACHEN ZIJN!![]()
IK KOM NIET MEER BIJ JOH, WAT EEN GOEDE FOP
quote:Op donderdag 3 september 2009 19:46 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
OCH VERDIKKEME! IK HEB NOG NOOIT ZO HARD GELACHEN![]()
![]()
Nou Swarma, DAT WAS ECHT LACHEN!
quote:Op donderdag 3 september 2009 19:47 schreef jordeeeh het volgende:
Oke, even serieus
Dat was echt, echt lachen
quote:Op donderdag 3 september 2009 19:47 schreef kurk_droog het volgende:
ON_GE_LO_FE_LIJK dat je iedereen zo laat lachen hier SWARMAAA!!!
HAHAHAHA MOET JE NA GAAN HOE GRAPPIG HET WAS SWARMAquote:Op donderdag 3 september 2009 19:49 schreef jordeeeh het volgende:
Ik zit nog steeds een beetje te gniffelen
wie houdt jou tegen?quote:Op donderdag 3 september 2009 19:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 september 2009 19:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Leuk en ludiek voor een avond en dan is het weer een extra nutteloos subforum op FOK!.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:47 schreef Biels het volgende:
[..]
Gewoon doen, zitten er maar 5 users in dat nieuwe stukje kanker, dat is mooi genoeg.
WHAHAHAHAH JIJ DOET NET ALSOF JE MOET LACHEN MAAR DAT IS NATUURLIJK HELEMAAL NIET ZO, DAT IS DE GRAP IK SNAP HEMquote:Op donderdag 3 september 2009 19:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
HAHAHAHA MOET JE NA GAAN HOE GRAPPIG HET WAS SWARMA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 september 2009 19:52 schreef kurk_droog het volgende:
Eigenlijk zou er een subforum voor KLB moeten komen.. KLB²
Daar hebben we ONZ voor.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:43 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik wacht al jaren op BAG. Na 24 uur gewoon alles wissen en weer overnieuw beginnen.
Wat snap je niet aan : Na 24 uur gewoon alles wissen en weer overnieuw beginnen.quote:
Het doet mij juist denken aan de dierentuin. Beetje aapjes kijken.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:59 schreef Acinonyx het volgende:
En alleen crew-figuren kunnen dan posten, schandalig, discrimanatie zeg ik je !
quote:Op donderdag 3 september 2009 19:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Wat een puik plan!quote:Op donderdag 3 september 2009 20:00 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Mischien moeten we maar eens een serieuze KLB-rel gaan plannen (nee, niet zoals bij HvH) om dat nutteloze subforum te laten verdwijnen. Vervolgens een coupe in touw zetten voor BAG.
Ga je met andere dingen bezig houden man.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:00 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Mischien moeten we maar eens een serieuze KLB-rel gaan plannen (nee, niet zoals bij HvH) om dat nutteloze subforum te laten verdwijnen. Vervolgens een coupe in touw zetten voor BAG.
Ik meldquote:Op donderdag 3 september 2009 20:00 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
uhu,, gewoon om 9.00 iedereen een topic openen met een leuke naamquote:Op donderdag 3 september 2009 20:34 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Probleem enkel is dat ik niet echt creatief ben in deze. Het enige type rel dat ik op dit moment kan bedenken is met zijn allen tegelijk nutteloze (of dus wel nuttig, als de rel succes heeft) topics openen.
Iemand anders nog ideetjes?
Doe het en je bent je postrechten kwijtquote:Op donderdag 3 september 2009 20:37 schreef ploppperrrr het volgende:
[..]
uhu,, gewoon om 9.00 iedereen een topic openen met een leuke naam
Moeten wij serieus nemenquote:Op donderdag 3 september 2009 20:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe het en je bent je postrechten kwijt
Als er 50 kutlemmingen geopend worden dan gaan ze ook eerst vrolijk waarschuwen dat de volgende een ban krijgt.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:52 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Moeten wij serieus nemen?
Anyway, als, hypothetisch gezien, drie kwart van KLB een topic zou openen om 09.00 lijkt het me stug dat jullie elke user die mee deed gaan bannen
Ruimt lekker op. Win win.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:52 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Moeten wij serieus nemen?
Anyway, als, hypothetisch gezien, drie kwart van KLB een topic zou openen om 09.00 lijkt het me stug dat jullie elke user die mee deed gaan bannen
Nou je er toch bent: kan je dat forum (ZUU) niet een stuk omlaag schoppen richting Stad&Streek / Memory Lane.quote:
Gedaan. Staat nu onder GC, ONZ en KLB.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:57 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Nou je er toch bent: kan je dat forum (ZUU) niet een stuk omlaag schoppen richting Stad&Streek / Memory Lane.
Nu klik ik daar op ipv GC
Oeps, foutje, fixed.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:02 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Oké top, maar GC en ONZ zijn omgewisseld.
Hoezo niet zie?quote:Naja, nu vervalt mijn klacht deels omdat ik het subforum nu toch niet zie
Lolololol, dat zal ze leren inderdaad! Dikke raid, goed plan.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:37 schreef ploppperrrr het volgende:
[..]
uhu,, gewoon om 9.00 iedereen een topic openen met een leuke naam
graag alleen op ZUU.... niet op heul fok... anders hebben we weer een heule avond yvonne op twitterquote:
LOL.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
graag alleen op ZUU.... niet op heul fok... anders hebben we weer een heule avond yvonne op twitter
quote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 22:02 schreef golfer het volgende:
Wat een stel newbie-(ex)mods zijn er toch.
Allemaal namen die ik niet eens al user ken, laat staan dat ik weet dat ze ooit crew zijn geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |