Een "ludiek" grapje is het weer.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:36 schreef Biels het volgende:
Het is een leuk grapje voor die ene generatie die 5 jaar geleden wat te zeggen had op Fok en nu nog teren op die roem.
Boeiend, over 2 dagen wordt er toch niet meer gepost en bloedt het langzaam dood.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:36 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Mooi. Ik vind het namelijk niet nodig, zo een subforum.
Waarom niet? Laat ze lekker een irc channel beginnen ofzo, of een eigen forum. Verder heb je op allerlei subfora's SC's waar je kan slowchatten, en ik neem aan dat er toch niet veel anders dan dat zal gebeuren in dat subforum.
Dat subforum heet KLB.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:37 schreef Shoombak het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds op HIV -> het subforum om hyvesgebruikers te bashen
Dat dus. Nu druk ik op ZUU als ik GC wil openenquote:Op donderdag 3 september 2009 19:37 schreef jordeeeh het volgende:
En dan ook nog bovenaan.
Pleur lekker in thema rotzooi ding, zodat ik m dicht kan klappen.
Dezelfde mensen die OLD in het leven geroepen hebben.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:38 schreef Kopbal het volgende:
Het is gewoon wederom een kansloos subforum. Welke humorloze mongool verzint trouwens al dat nieuws de laatste tijd? Permban voor die gast...
Ik wacht al jaren op BAG. Na 24 uur gewoon alles wissen en weer overnieuw beginnen.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:41 schreef FunkyHomosapien het volgende:
wanneer krijgen wij - de users - een keer een baggerbak?
email lezen ze nietquote:Op donderdag 3 september 2009 19:42 schreef kurk_droog het volgende:
email gestuurd om mij daar post rechten te laten hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |