Hoe bedoel je dat nou, er zijn mensen van 18 die al een orgaan nodig hebben en jij vind dat die dan maar moeten stervenquote:Op donderdag 3 september 2009 20:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
dan is er dus ook geen gezeik.
Voor de doodstraf ook. Puik argument, kortom.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Er is anders behoorlijk wat steun voor.
En spermadonor!quote:Op donderdag 3 september 2009 20:13 schreef Yozzz het volgende:
Ook nog even bloeddonor worden, stelletje hansworsten!
Ik zie het nog wel gebeuren eerlijk gezegd. Mensen zijn idd steeds minder geneigd om iets te doen zonder wederprestatie. Daar past dat systeem perfect inquote:Op donderdag 3 september 2009 20:14 schreef Ringo het volgende:
[..]
Voor de doodstraf ook. Puik argument, kortom.
Jij vind het natuurlijk hartstikke vanzelfsprekend dat die die persoon wordt opengesneden, er een of ander uitheems orgaan uit een of ander zakje wordt gepakt en vervolgens erin geplant wordt, weer dichtgenaaid wordt etc?quote:Op donderdag 3 september 2009 20:12 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat nou, er zijn mensen van 18 die al een orgaan nodig hebben en jij vind dat die dan maar moeten sterven![]()
Ik zie hier iig een gedeeltelijke oplossing. Als jij bijvoorbeeld een kogel door je kop jaagt ben jij blij en er is weer 1 mens minder. En misschien dat je familie nog wel toestemming geeft om alsnog organen van je te gebruikenquote:Op donderdag 3 september 2009 20:13 schreef Melancholiek het volgende:
Juist ja; ik sterf liever. Sowieso wel gezien hier.
Alsof we godverdomme mensen tekort hebben
Ik vind dat beter ja dan dat jonge mensen al moeten sterven aan ziektes, lijkt me logisch.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:17 schreef Melancholiek het volgende:
[..]
Jij vind het natuurlijk dat die die persoon wordt opengesneden, er een of ander uitheems orgaan uit een of ander zakje wordt gepakt en vervolgens erin geplant wordt, weer dichtgenaaid wordt etc? Doe toch normaal. Idioterie. Natuur is natuur.
Het is vaak al te belachelijk dat mensen zich laten helpen aan kwaaltjes. Want owee; stel we merken dat we sterfelijk zijn.
En alles wat 'natuurlijk' is, is goed hè? Los van de precieze definitie is het natuurlijk gewoon wartaalquote:Op donderdag 3 september 2009 20:17 schreef Melancholiek het volgende:
[..]
Jij vind het natuurlijk dat die die persoon wordt opengesneden, er een of ander uitheems orgaan uit een of ander zakje wordt gepakt en vervolgens erin geplant wordt, weer dichtgenaaid wordt etc? Doe toch normaal. Idioterie. Natuur is natuur.
Het is vaak al te belachelijk dat mensen zich laten helpen aan kwaaltjes. Want owee; stel we merken dat we sterfelijk zijn.
Zo gepiept!quote:Op donderdag 3 september 2009 20:13 schreef Yozzz het volgende:
Ook nog even bloeddonor worden, stelletje hansworsten!
Mijn familie is allemaal dood grapjas. En nee, NIEMAND heeft iets afgestaan.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zie hier iig een gedeeltelijke oplossing. Als jij bijvoorbeeld een kogel door je kop jaagt ben jij blij en er is weer 1 mens minder. En misschien dat je familie nog wel toestemming geeft om alsnog organen van je te gebruiken![]()
Daar ben ik ook wel voor, dat je meer zeggenschap krijgt over wie jou organen mogen krijgen. Zo zou je zelfs een heel netwerk van donoren op kunnen zetten die alleen aan elkaar doneren. Politiek ook haalbaarder dan een totaalverbod op doneren aan niet-donorsquote:Op donderdag 3 september 2009 20:18 schreef Iets-Anders het volgende:
Je hebt geen zeggenschap over aan wie je je donor orgaan gaat geven...
Voor hetzelfde geld komt ie in een lichaam van zo'n triest hooligan figuur die onschuldigen afslachten...
Neej, mij niet gezien...
Nou ja, opgeruimd staat netjes zullen we dan maar zeggen hè?quote:Op donderdag 3 september 2009 20:20 schreef Melancholiek het volgende:
[..]
Mijn familie is allemaal dood grapjas. En nee, NIEMAND heeft iets afgestaan.
Vandaar die username.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:20 schreef Melancholiek het volgende:
[..]
Mijn familie is allemaal dood grapjas.
Dat scheelt wel lekker met kerst- en verjaaardagscadeautjesquote:Op donderdag 3 september 2009 20:20 schreef Melancholiek het volgende:
[..]
Mijn familie is allemaal dood grapjas. En nee, NIEMAND heeft iets afgestaan.
ALS HET AL verplicht zou moeten, dan zou dit prettig zijn. Maar dan nog: dan ben je tijdens je LEVEN bezig met een plekje te zoeken voor je eigen organen. Dingen veranderen toch steeds. Misschien overlijd target wel eerder dan jou. En wat als je gehandicapped bent en niet kunt beslissen? Of gewoonweg pas baby bent? Dan wordt er zeker voor je beslist net zoals ouders dat vaak met dopen doen?quote:Op donderdag 3 september 2009 20:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel voor, dat je meer zeggenschap krijgt over wie jou organen mogen krijgen. Zo zou je zelfs een heel netwerk van donoren op kunnen zetten die alleen aan elkaar doneren. Politiek ook haalbaarder dan een totaalverbod op doneren aan niet-donors
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |