moet je tegenwoordig 'in' zijn?quote:Op donderdag 3 september 2009 19:00 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Is 'samenvatting' niet meer 'in' tegenwoordig op KLB?
heb het nogal druk gehad en niet geleerd afgegaan op 3 borden (ik heb flink wat keren de aarde rond gereden in kilometers) die ik nog nooit gezien heb en nog wat vage dingen die je alleen in limburg tegenkomt.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Niet slagen voor theorie maakt de klacht bij voorbaat onterecht.
Volgens mij bedoel je: de theorie voor het motor rijbewijs halen vind ik zo'n onzin als je al een auto rijbewijs bezit.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:11 schreef Rosbief het volgende:
Een motorrijbewijs halen vind ik zon onzin als je ook al een normaal rijbewijs bezit. Alsof je op de motor ineens alle regels niet meer weet
Toen ik m'n B haalde, hadden A en B dezelfde theorie. Nu is A aanzienlijk moeilijker dan B. Probeer maar: http://www.online-theorie-examen.nl/A/index.php ... Theorie van A richt zich op andere dingen dan B, voornamelijk vanwege de kwetsbaarheid van de motorrijder.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:17 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je: de theorie voor het motor rijbewijs halen vind ik zo'n onzin als je al een auto rijbewijs bezit.
En daar ben ik het mee eens ja, alsof je ineens de verkeersregels niet meer kent![]()
Moet je alleen wel lid zijn (of worden) van motorplus....quote:Op donderdag 3 september 2009 19:23 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Toen ik m'n B haalde, hadden A en B dezelfde theorie. Nu is A aanzienlijk moeilijker dan B. Probeer maar: http://www.online-theorie-examen.nl/A/index.php ... Theorie van A richt zich op andere dingen dan B, voornamelijk vanwege de kwetsbaarheid van de motorrijder.
Gratis proefding.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:30 schreef rene29 het volgende:
[..]
Moet je alleen wel lid zijn (of worden) van motorplus....
quote:Op donderdag 3 september 2009 19:02 schreef Drinky het volgende:
Onterechte klacht, je moet je zaken gewoon op orde hebben als je zo'n examen gaat doen
Waarom moest je daar eigenlijk naar toe, en kon je hem/haar niet gewoon even bellen met uitleg?quote:Op donderdag 3 september 2009 18:58 schreef Posergoth6667 het volgende:
plus dat ik eerst naar mijn werk moest om toestemming aan mijn leidinggevende te vragen.
quote:Op donderdag 3 september 2009 19:23 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Toen ik m'n B haalde, hadden A en B dezelfde theorie. Nu is A aanzienlijk moeilijker dan B. Probeer maar: http://www.online-theorie-examen.nl/A/index.php ... Theorie van A richt zich op andere dingen dan B, voornamelijk vanwege de kwetsbaarheid van de motorrijder.
quote:Op donderdag 3 september 2009 19:02 schreef Drinky het volgende:
Onterechte klacht, je moet je zaken gewoon op orde hebben als je zo'n examen gaat doen
Het is niet moeilijk. Je moet gewoon serieus aandacht er aan besteden en dan komt het heus wel goed.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:11 schreef Rechterbal het volgende:
De theorie is gewoon fucking moeilijk en elke fokker die anders beweert mag me ballen komen likken.
geen telefoon bij me :Squote:Op donderdag 3 september 2009 21:11 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Waarom moest je daar eigenlijk naar toe, en kon je hem/haar niet gewoon even bellen met uitleg?
inderdaad.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is niet moeilijk. Je moet gewoon serieus aandacht er aan besteden en dan komt het heus wel goed.
quote:Op donderdag 3 september 2009 19:20 schreef Afwazig het volgende:
Die lui hebben zich echt bezeken nadat jij de deur uit was om die pasfoto op te halen
Theorie.Moeilijk.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:11 schreef Rechterbal het volgende:
De theorie is gewoon fucking moeilijk en elke fokker die anders beweert mag me ballen komen likken.
quote:
Moeilijkquote:Op donderdag 3 september 2009 23:11 schreef Rechterbal het volgende:
Je maakt jezelf onsterfelijk belachelijkquote:Op vrijdag 4 september 2009 00:07 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
enige reden dat ik het niet gehaald heb is omdat ik geen tijd heb gehad om te leren. had ook niet verwacht het te halen met die *$58# vragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |