Misschien heeft ie wel geen smaak dat kan toch ook?quote:Op donderdag 3 september 2009 16:21 schreef Stoeprand het volgende:
En als je lelijk was, dan had dat ook een KLB-topic geweest.Zeur niet.
quote:Op donderdag 3 september 2009 16:21 schreef de_boswachter het volgende:
Als ik je username zie dan moet ik altijd aan dat ene plaatje denken van die dildofiets.!
Milfquote:Op donderdag 3 september 2009 16:31 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik ben geen tiener meer ik ga al richting de 30.
Jezus, jij bent idd niet jong meerquote:Op donderdag 3 september 2009 16:31 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik ben geen tiener meer ik ga al richting de 30.
quote:Op donderdag 3 september 2009 16:33 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Jezus, jij bent idd niet jong meer
Lezen is ook een optiequote:Op donderdag 3 september 2009 16:34 schreef Skylark. het volgende:
Hoezo kwam jij in de stad? Had je tegen je man gezegd dat je boodschappen ging doen?
Hoer is een typisch NL scheldwoord, omdat er hier zoveel boeren wonen. In een normaal land was TS bitch genoemd.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:23 schreef Ereinion het volgende:
Ben je ook een hoer? Of heb je een ander beroep?
Anders zou het inderdaad wel een beetje een vreemde aantijging zijn.
Ik zou jou wel gevenquote:Op donderdag 3 september 2009 16:49 schreef Chai het volgende:
Tering waarom vindt iedereen zichzelf hier toch altijd zo belangrijk dat ze mee delen of ze iemand wel of niet zouden geven (terwijl degene die ze dan wel of niet zouden willen geven hem in 99% absoluut nooit zou nemen).
Omdat mannen de baas zijn.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:49 schreef Chai het volgende:
Tering waarom vindt iedereen zichzelf hier toch altijd zo belangrijk dat ze mee delen of ze iemand wel of niet zouden geven (terwijl degene die ze dan wel of niet zouden willen geven hem in 99% absoluut nooit zou nemen).
Eh nee hoor zijn gelaatsuitdrukkingen zeiden toch wat ik ervan dacht.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:52 schreef 9611Niels het volgende:
Maar TS, had het niet gekund dat die man jou gewoon vriendelijk goedemorgen wenste en jij het verkeerd opvatte?
En ze drinkt bier.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:54 schreef Otis. het volgende:
Die TS zeg. Jeetjemineetje. Wat een typetje hoor die meid. Lekkere pittige tante.
'Vanmorgen regende het hard dus cyclinggirl besloot om met het OV naar haar werk te gaan. 'quote:Op donderdag 3 september 2009 16:56 schreef leetzors het volgende:
Je naam, waarom ga je dan met het OV?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |