Zo werkt dat gewoon niet in Nederland, zeker niet als je 13 (bijna 14 whatever) bentquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:51 schreef Anarki het volgende:
[..]
Prima, maar er zijn mensen die van avontuur icm vrijheid houden.
Dat zullen we nog wel eens zien in geval van Lauraquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:54 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Zo werkt dat gewoon niet in Nederland, zeker niet als je 13 (bijna 14 whatever) bent
Nee, tuurlijk niet, maar wél elk meisje van dertien.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:51 schreef Anarki het volgende:
[..]
Jij zou iedereen afraden om de wereld rond te zeilen omdat de kans dat je het niet overleeft aanwezig is?
Prima, maar er zijn mensen die van avontuur icm vrijheid houden.
Want jij denkt dat ze alsnog weggaat voordat dat onderzoek er is geweest?quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:01 schreef Anarki het volgende:
[..]
Dat zullen we nog wel eens zien in geval van Laura
Alsof elk meisje van dertien hetzelfde is, en dat is natuurlijk niet zoquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet, maar wél elk meisje van dertien.
Nee, ik heb goede hoop op de uitspraak vd rechtbank voor Laura en haar familie.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:08 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Want jij denkt dat ze alsnog weggaat voordat dat onderzoek er is geweest?
And how can you be so sure?
Die is pas in oktober/november en volgens experts is haar route dan niet meer veilig genoeg...quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:11 schreef Anarki het volgende:
[..]
Nee, ik heb goede hoop op de uitspraak vd rechtbank voor Laura en haar familie.
O ja, dat is waar ook, die discussie is hier nog helemaal niet gevoerdquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:09 schreef Anarki het volgende:
[..]
Alsof elk meisje van dertien hetzelfde is, en dat is natuurlijk niet zo
Laura's hersenmassa is vast al volgroeid. Dat zou haar inderdaad bijzonder maken. Of een mutant. Hoe je het ook wil zienquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
O ja, dat is waar ook, die discussie is hier nog helemaal niet gevoerd![]()
Er is vast een alternatieve route te bedenken.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:13 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Die is pas in oktober/november en volgens experts is haar route dan niet meer veilig genoeg...
Zo is het maar net, Dicky.. maar slecht voorbereid op wereldreis, geheel zelfstandig terwijl minderjarig, zich onttrekkend aan de leer- en schoolplicht.. Daar hebben sommige mensen niet geheel onterecht bezwaar tegen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:09 schreef Anarki het volgende:
[..]
Alsof elk meisje van dertien hetzelfde is, en dat is natuurlijk niet zo
Vast, maar die moet dan ook weer beoordeeld worden, en tegen die tijd is die route vast ook niet meer veilig.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:17 schreef Anarki het volgende:
[..]
Er is vast een alternatieve route te bedenken.
Zich ontrekkend aan school en leerplicht --> dat doet ze niet; ze zou in die twee jaar een havo opleiding doen meen ik te weten.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:17 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Zo is het maar net, Dicky.. maar slecht voorbereid op wereldreis, geheel zelfstandig terwijl minderjarig, zich onttrekkend aan de leer- en schoolplicht.. Daar hebben sommige mensen niet geheel onterecht bezwaar tegen.
Ik denk dat ze gedeeltelijk een reptillian is, verbonden met de belangrijkste bloedlijnen van de grootste koninklijke huizen. Vandaar de reeds volgroeide hersenen.Haar vader is natuurlijk bij de Tempeliers en de Illuminatie.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:17 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Laura's hersenmassa is vast al volgroeid. Dat zou haar inderdaad bijzonder maken. Of een mutant. Hoe je het ook wil zien
Die aanvraag hiervoor was afgekeurd door de leerplichtambtenaar omdat ze alleen is en er daardoor geen garantie van onderwijs is.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:25 schreef Anarki het volgende:
[..]
Zich ontrekkend aan school en leerplicht --> dat doet ze niet; ze zou in die twee jaar een havo opleiding doen meen ik te weten.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:17 schreef Anarki het volgende:
[..]
Er is vast een alternatieve route te bedenken.
Kom eens bij ons in BNW kijken, you'll fit right inquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:25 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gedeeltelijk een reptillian is, verbonden met de belangrijkste bloedlijnen van de grootste koninklijke huizen. Vandaar de reeds volgroeide hersenen.Haar vader is natuurlijk bij de Tempeliers en de Illuminatie.
Het idee komt van de Bilderberggroep die het wel een leuk experiment vonden.
De rechtbank zei al dat hij een ander perspectief had!
The hidden agendaquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:25 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gedeeltelijk een reptillian is, verbonden met de belangrijkste bloedlijnen van de grootste koninklijke huizen. Vandaar de reeds volgroeide hersenen.Haar vader is natuurlijk bij de Tempeliers en de Illuminatie.
Het idee komt van de Bilderberggroep die het wel een leuk experiment vonden.
De rechtbank zei al dat hij een ander perspectief had!
Nou dan zie ik haar kansen gerduceert tot erg weinig, want scholing is wel erg belangrijk.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:26 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Die aanvraag hiervoor was afgekeurd door de leerplichtambtenaar omdat ze alleen is en er daardoor geen garantie van onderwijs is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |