Zo is het maar net, Dicky.. maar slecht voorbereid op wereldreis, geheel zelfstandig terwijl minderjarig, zich onttrekkend aan de leer- en schoolplicht.. Daar hebben sommige mensen niet geheel onterecht bezwaar tegen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:09 schreef Anarki het volgende:
[..]
Alsof elk meisje van dertien hetzelfde is, en dat is natuurlijk niet zo
Vast, maar die moet dan ook weer beoordeeld worden, en tegen die tijd is die route vast ook niet meer veilig.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:17 schreef Anarki het volgende:
[..]
Er is vast een alternatieve route te bedenken.
Zich ontrekkend aan school en leerplicht --> dat doet ze niet; ze zou in die twee jaar een havo opleiding doen meen ik te weten.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:17 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Zo is het maar net, Dicky.. maar slecht voorbereid op wereldreis, geheel zelfstandig terwijl minderjarig, zich onttrekkend aan de leer- en schoolplicht.. Daar hebben sommige mensen niet geheel onterecht bezwaar tegen.
Ik denk dat ze gedeeltelijk een reptillian is, verbonden met de belangrijkste bloedlijnen van de grootste koninklijke huizen. Vandaar de reeds volgroeide hersenen.Haar vader is natuurlijk bij de Tempeliers en de Illuminatie.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:17 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Laura's hersenmassa is vast al volgroeid. Dat zou haar inderdaad bijzonder maken. Of een mutant. Hoe je het ook wil zien
Die aanvraag hiervoor was afgekeurd door de leerplichtambtenaar omdat ze alleen is en er daardoor geen garantie van onderwijs is.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:25 schreef Anarki het volgende:
[..]
Zich ontrekkend aan school en leerplicht --> dat doet ze niet; ze zou in die twee jaar een havo opleiding doen meen ik te weten.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:17 schreef Anarki het volgende:
[..]
Er is vast een alternatieve route te bedenken.
Kom eens bij ons in BNW kijken, you'll fit right inquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:25 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gedeeltelijk een reptillian is, verbonden met de belangrijkste bloedlijnen van de grootste koninklijke huizen. Vandaar de reeds volgroeide hersenen.Haar vader is natuurlijk bij de Tempeliers en de Illuminatie.
Het idee komt van de Bilderberggroep die het wel een leuk experiment vonden.
De rechtbank zei al dat hij een ander perspectief had!
The hidden agendaquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:25 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gedeeltelijk een reptillian is, verbonden met de belangrijkste bloedlijnen van de grootste koninklijke huizen. Vandaar de reeds volgroeide hersenen.Haar vader is natuurlijk bij de Tempeliers en de Illuminatie.
Het idee komt van de Bilderberggroep die het wel een leuk experiment vonden.
De rechtbank zei al dat hij een ander perspectief had!
Nou dan zie ik haar kansen gerduceert tot erg weinig, want scholing is wel erg belangrijk.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:26 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Die aanvraag hiervoor was afgekeurd door de leerplichtambtenaar omdat ze alleen is en er daardoor geen garantie van onderwijs is.
Nee hoor, echt nietquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:28 schreef Hephaistos. het volgende:
Zijn jullie nou nog steeds bezig?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:28 schreef Hephaistos. het volgende:
Zijn jullie nou nog steeds bezig?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:28 schreef Anarki het volgende:
[..]
Nou dan zie ik haar kansen gerduceert tot erg weinig, want scholing is wel erg belangrijk.
"Rechtdoor naar school en kantoor"quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
die van huis naar school en weer terug
Ik kan het je nog sterker vertellen.. Ik ben een tijdje bij de Vrijmetselarij geweestquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:26 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Kom eens bij ons in BNW kijken, you'll fit right in![]()
quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik kan het je nog sterker vertellen.. Ik ben een tijdje bij de Vrijmetselarij geweest
Oh? Ik bespeur een ommekeerquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:28 schreef Anarki het volgende:
[..]
Nou dan zie ik haar kansen gerduceert tot erg weinig, want scholing is wel erg belangrijk.
Nee Lavenderr nee.quote:
Zo is het precies. Daarbij zijn leer- en schoolplicht niet hetzelfde. Bij schoolplicht wordt bedoeld dat je daadwerkelijk een school bezoekt, zelfstudie voldoet niet aan die norm.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:37 schreef Anarki het volgende:
[..]
Nee Lavenderr nee.
Ik heb nergens gezegd dat scholing niet belangrijk is, maar ik dacht dat ze een soort van wereldschool zou volgen, maar er wordt gezegd dat ze dat niet mag daar ze niet onderwezen kan worden, en zichzelf niet mag onderwijzen of iets dergelijks.
Moet ik daar echt op ingaan?quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:25 schreef Anarki het volgende:
[..]
Zich ontrekkend aan school en leerplicht --> dat doet ze niet; ze zou in die twee jaar een havo opleiding doen meen ik te weten.
En slecht voorbereid? WIe zegt dat en waar staat dat?
Ja tuurlijkquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:35 schreef Dragorius het volgende:
[..]Mag ik je PM'en?
BNW kan wel wat vers bloed gebruiken.....![]()
Maakt me niet uit wat er in de vorige 16 delen allemaal de revue is gepaseerd.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Moet ik daar echt op ingaan?De afgelopen 16 delen is de argumentatie daarvoor een keer of 500 de revue gepasseerd..
Maar omdat ze alleen op pad zou gaan kan ze geen onderwijs bij de wereldschool volgen en dat dáár nog geeneens aan is gedacht betekent al dat het project slecht voorbereid is.
En dat kun je bij zo'n riskante onderneming stomweg niet gebruiken. Vandaar de twijfel bij velen.
Dat is toch alleszins redelijk? Er zou echt veel minder weerstand zijn als haar project met gedegen organisatie en voorbereiding was omgeven, inplaats van met vaagheden.
Dat ze ondanks die afwijzing (die was er al veel eerder namelijk) er alsnog vandoor wou gaan is mijns insziens anders vrij onverantwoord en ondoordacht. Ergo > slecht voorbereid.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:46 schreef Anarki het volgende:
[..]
Maakt me niet uit wat er in de vorige 16 delen allemaal de revue is gepaseerd.
Dat het project slecht is voorbereid moet nog blijken en in het kader van het onderwijs dat ze op een bepaalde manier moet volgen, dat is de grootste barrière.
Het moet nog blijken dat er uberhaupt iets aan de voorbereiding is gedaan.. Ze heeft iig. de schijn tegen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:46 schreef Anarki het volgende:
[..]
Maakt me niet uit wat er in de vorige 16 delen allemaal de revue is gepaseerd.
Dat het project slecht is voorbereid moet nog blijken en in het kader van het onderwijs dat ze op een bepaalde manier moet volgen, dat is de grootste barrière.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |