Er wordt meer gewezen naar zijn voorgeschiedenis m.b.t. huisvesting waarbij hij zijn 10-jarige dochterje als pressiemiddel heeft gebruikt o.a.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:05 schreef Anarki het volgende:
[..]
Dicky LOL.
Hij wil gewoon dat de droom van zijn dochter Laura in vervulling gaat, dat de overheid zich bemoeit met het prive leven van mensen vind ik veel te ver gaan.
Dat Laura onderwijs moet hebben is prima, maar ook daar is aan gedacht.
Als Laura eenmaal de wereld is rondgezeild en hij daar ook van meegeniet is niet erg in mijn ogen (denk aan zijn schip wat hij wil afbouwen).
Een 13 jarige op een zeilboot de wereld rond laten varen zonder enige voorbereiding kwa route en voorzieningen is al een stuk onverantwoordelijker enz als de hele trip goed op poten zetten.
Volgens mij zijn we het station grappig nu inmiddels wel gepasseerd.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Dit snap ik niet. Zo'n reis kost toch alleen maar geld. Hoe kan dat geld opleveren dan?
Daarbij is het wel duidelijk dat het jou alleen maar te doen is om het afbouwen van je bootje. Dat je dochter verkracht zou kunnen worden door piraten is van ondergeschikt belang. Geld, GELD, GEEEELD!!!!!!
Rustig maar Gia, niet zo kermen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Dit snap ik niet. Zo'n reis kost toch alleen maar geld. Hoe kan dat geld opleveren dan?
Daarbij is het wel duidelijk dat het jou alleen maar te doen is om het afbouwen van je bootje. Dat je dochter verkracht zou kunnen worden door piraten is van ondergeschikt belang. Geld, GELD, GEEEELD!!!!!!
Is niet grappig bedoeld. Ik denk echt dat Anarki Dick Dekker is.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:13 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we het station grappig nu inmiddels wel gepasseerd.
Dan beleef jij de werkelijkheid niet zoals alle anderen oftewel --> je hebt een psychosequote:Op vrijdag 4 september 2009 11:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Is niet grappig bedoeld. Ik denk echt dat Anarki Dick Dekker is.
*knipperdeknip*
Beroemd? Eerder berucht. Ze komt te boek staan als die meid die zich niet aan de wet wenste te houden. Andere landen staan hier ook niet achter. De meeste mensen vinden het een belachelijk idee.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:14 schreef Anarki het volgende:
Na haar reis zou Laura zomaar beroemd kunnen worden, en daar valt altijd wel een slaatje uit te slaan, en wie houdt er nu niet van geld?
Nee, die psychose heeft Dick. Niet ik.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:17 schreef Anarki het volgende:
[..]
Dan beleef jij de werkelijkheid niet zoals alle anderen oftewel --> je hebt een psychose.
Maar wees gerust ik ben Dick Dekker echt niet.
Nou compleet doordraaien van een wereldreis lijkt me lichtelijk overdreven, en je weet zelf ook dat ze mentaal sterk is --> anders zeil je niet naar engeland toe in je uppie.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Beroemd? Eerder berucht. Ze komt te boek staan als die meid die zich niet aan de wet wenste te houden. Andere landen staan hier ook niet achter. De meeste mensen vinden het een belachelijk idee.
Nee, dat gaat geen kapitalen opleveren. Reken daar maar niet op.
En de kans is zelfs groot dat het kind het niet overleefd of compleet doordraait.
Antwoord op jouw vraag? Ik heb de vraag niet gezienquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:06 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
heb je al een antwoord op mijn vraag gevonden?
Dat heet een ander perspectief..quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:17 schreef Anarki het volgende:
[..]
Dan beleef jij de werkelijkheid niet zoals alle anderen oftewel --> je hebt een psychose.
Maar wees gerust ik ben Dick Dekker echt niet.
Nee, wat is dat voor onzin. Staat op verschillende sites dat hij al die zeebevretten heeft gehaaldquote:Op donderdag 3 september 2009 22:15 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Overzichtje van wat hij wanneer heeft behaald?
Nee hoor, Nieuw-Zeeland staat er niet achter. Is verschillende keren op het nieuws geweest.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:31 schreef Anarki het volgende:
[..]
Nou compleet doordraaien van een wereldreis lijkt me lichtelijk overdreven, en je weet zelf ook dat ze mentaal sterk is --> anders zeil je niet naar engeland toe in je uppie.
En andere landen, dat zijn meestal hoge functionarissen die formeel even laten weten hoe en wat, dus andere landen staan erook achter.
En de meeste mensen staan erook achter, als je van de meeste mensen je iets moet aantrekken dan....
De kans is zeer groot dat ze het wel overleeft...
Prostitutie is zo gewoon.. Als je haar wil exploiteren stop je je dochter in een levensgevaarlijke situatie en zoek je er sponsors voor.. Dat heeft wat meer cachet.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor, Nieuw-Zeeland staat er niet achter. Is verschillende keren op het nieuws geweest.
En dat de kans zeer groot is dat ze het wel overleeft kan zo zijn, maar dat houdt dus ook in dat er een kans is dat ze het níet overleeft, en ik zou als ik ouder van haar was die gok niet nemen.
Jij zou iedereen afraden om de wereld rond te zeilen omdat de kans dat je het niet overleeft aanwezig is?quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor, Nieuw-Zeeland staat er niet achter. Is verschillende keren op het nieuws geweest.
En dat de kans zeer groot is dat ze het wel overleeft kan zo zijn, maar dat houdt dus ook in dat er een kans is dat ze het níet overleeft, en ik zou als ik ouder van haar was die gok niet nemen.
Zo werkt dat gewoon niet in Nederland, zeker niet als je 13 (bijna 14 whatever) bentquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:51 schreef Anarki het volgende:
[..]
Prima, maar er zijn mensen die van avontuur icm vrijheid houden.
Dat zullen we nog wel eens zien in geval van Lauraquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:54 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Zo werkt dat gewoon niet in Nederland, zeker niet als je 13 (bijna 14 whatever) bent
Nee, tuurlijk niet, maar wél elk meisje van dertien.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:51 schreef Anarki het volgende:
[..]
Jij zou iedereen afraden om de wereld rond te zeilen omdat de kans dat je het niet overleeft aanwezig is?
Prima, maar er zijn mensen die van avontuur icm vrijheid houden.
Want jij denkt dat ze alsnog weggaat voordat dat onderzoek er is geweest?quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:01 schreef Anarki het volgende:
[..]
Dat zullen we nog wel eens zien in geval van Laura
Alsof elk meisje van dertien hetzelfde is, en dat is natuurlijk niet zoquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet, maar wél elk meisje van dertien.
Nee, ik heb goede hoop op de uitspraak vd rechtbank voor Laura en haar familie.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:08 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Want jij denkt dat ze alsnog weggaat voordat dat onderzoek er is geweest?
And how can you be so sure?
Die is pas in oktober/november en volgens experts is haar route dan niet meer veilig genoeg...quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:11 schreef Anarki het volgende:
[..]
Nee, ik heb goede hoop op de uitspraak vd rechtbank voor Laura en haar familie.
O ja, dat is waar ook, die discussie is hier nog helemaal niet gevoerdquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:09 schreef Anarki het volgende:
[..]
Alsof elk meisje van dertien hetzelfde is, en dat is natuurlijk niet zo
Laura's hersenmassa is vast al volgroeid. Dat zou haar inderdaad bijzonder maken. Of een mutant. Hoe je het ook wil zienquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
O ja, dat is waar ook, die discussie is hier nog helemaal niet gevoerd![]()
Er is vast een alternatieve route te bedenken.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:13 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Die is pas in oktober/november en volgens experts is haar route dan niet meer veilig genoeg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |