Maar je was dus niet alleen, groot verschil.quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:37 schreef Casos het volgende:
[..]
Er zijn ook andere opties. Ik heb al de nodige mijlen gezeild op zee / oceaan, alleen nooit alleen. Maar je kan op je hand / arm gaan zitten of in een heel ongemakkelijke houding zitten / liggen. Wordt je snel genoeg wakker van de pijn.
En ik ben de 1e dagen toch zeeziek geworden en dan strontziek in zwaar komen. Grappig is dat als het echt nodig is, je de zeeziekte zo aan de kant zet, dat lukte mij iig. Schipper helpen met refen van de zeilen, alles nog eens nalopen, maar zodra klaar stort je weer in. Gelukkig kwam ik vrij snel in een bepaald ritme en had geen last meer van zeeziekte.
Klopt, maar vaak genoeg gesproken met zeilers die wel alleen waren en zij kwamen met deze tips.quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:39 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Maar je was dus niet alleen, groot verschil.
Beterschap! Ik hoop dat je iemand hebt die je een beetje kan verwennen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:39 schreef Dragorius het volgende:
Hoi ik ben Dragorius en ik vraag me af hoelang deze reeks nog gaat duren
Tot ze alsnog mag wegzeilen (laten we het hopen van niet)
Tot ze naar school gaat (bevestigd dan he)
Tot ze de uitspraak hoort over 2 maanden
Het lastige is dat we enkel kunnen speculeren aangezien niemand hier de familie goed genoeg kent om te weten hoe/wat.
Sorry ben een beetje vervelend door de OLE!-griep
2 kittens om me heen, telt dat? En verder Fok! om me op de been te houdenquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Beterschap! Ik hoop dat je iemand hebt die je een beetje kan verwennen.
Mijn inschatting is dat het blijft lopen tot de volgende uitspraak.
Kittens tellen zelfs dubbelquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:53 schreef Dragorius het volgende:
[..]
2 kittens om me heen, telt dat? En verder Fok! om me op de been te houden
Ik verwacht het ook inderdaad. Vind het wel jammer dat het nu ook heel stil is geworden, vooral erg benieuwd of ze nu op school zit en of ze niet moeite heeft met school omdat ze overtuigd was dat ze zou gaan.
Je hebt gelijk, ze hebben dat aangepast in het recentere verleden? Ik zat een aantal jaren geleden een kennis op haar flikker te geven in die context namelijk, zij was 's avonds aan de verkeerde kant van de weg en zonder licht aangereden, haar fiets helemaal in de kreukel en de automobilist maar dokken, ook voor haar fiets, ik was daar best wel boos om, vooral omdat zij er dolle pret om had.quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:25 schreef Leandra het volgende:
Je vergist je inderdaad. Art. 185 van de Nederlandse Wegenverkeerswet.
Bij iemand van 14 jaar of ouder maakt het uit of de zwakke verkeersdeelnemer schuldig is aan het ongeval.
Het is namelijk niet zo dat we allemaal maar ongegeneerd lopend of op de fiets door rood een voorangsweg kunnen oversteken omdat we nou toevallig geen auto zijn.
gokje .. als zij niet op school zou zitten hadden wij dat breeduit gehoord en gezien in alle mediaquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:39 schreef Dragorius het volgende:
Nee, en toen ze in 1997 een voorstel deden om het aan te passen (ook bij 14 jaar en ouder de automobilist volledig aansprakelijk stellen) leverde dat zoveel kritiek op dat het voorstel ingetrokken is.quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:02 schreef moussie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ze hebben dat aangepast in het recentere verleden? Ik zat een aantal jaren geleden een kennis op haar flikker te geven in die context namelijk, zij was 's avonds aan de verkeerde kant van de weg en zonder licht aangereden, haar fiets helemaal in de kreukel en de automobilist maar dokken, ook voor haar fiets, ik was daar best wel boos om, vooral omdat zij er dolle pret om had.
Maar ja, over een X aantal dagen, wanneer het ook is dat zij 14 wordt, wordt dit kind dus wel geacht te weten wat zij doet in het verkeer cq gaat je argument niet meer op.
Of het is nog niet bekend. Dat kan ook. Niet iedereen zal er na die uitspraak bovenop zijn gedoken.quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:04 schreef moussie het volgende:
[..]
gokje .. als zij niet op school zou zitten hadden wij dat breeduit gehoord en gezien in alle media
Heb je echt Mexicaanse griep? .. Heel veel beterschap!quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:39 schreef Dragorius het volgende:
Hoi ik ben Dragorius en ik vraag me af hoelang deze reeks nog gaat duren
Tot ze alsnog mag wegzeilen (laten we het hopen van niet)
Tot ze de uitspraak hoort over 2 maanden
Het lastige is dat we enkel kunnen speculeren aangezien niemand hier de familie goed genoeg kent om te weten hoe/wat.
Sorry ben een beetje vervelend door de OLE!-griep
Ik denk dat er een mediastop is..quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:10 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Of het is nog niet bekend. Dat kan ook. Niet iedereen zal er na die uitspraak bovenop zijn gedoken.
Hahaha, anarchi lijkt dan op anarki, maar nee, ik ben geen familie of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:13 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Heb je echt Mexicaanse griep? .. Heel veel beterschap!
Dit topic kan nog heel lang duren, misschien moeten we er een sticky 'fanfiction' topic van maken..
Hier vullen users zoveel zelf in.. Iedereen heeft zo zijn eigen beeld. En er is nog genoeg om over te praten. Alles over haar moeder, die niks wilde zeggen.
Alles over haar zusje die bij moeders woont.
Het verscheurde gezin en hoe het zover kon komen.
Laura's werkelijke beweegredenen (Misschien komt er wel een boekje 'Hoe overleef ik de Atlantische Oceaan' of 'Hoe overleef ik mijn zeilvader'.)
Waarom ze de hond wou meenemen, en of die dan ook aan een lijntje in de kajuit moet.
De eerste 4 jaren van haar leven aan boord.
Waarom vader buiten schot bleef, zowel bij de 'ik wil wonen in de haven' actie als bij de recente persconferenties.
Wat is de relatie tussen Moussie en het zeil'meisssie'?
Is de geheime identiteit van Anarki werkelijk Dick Dekker?
Waarom heeft Laura het over haar wereldreis en 'losbandig leven' ipv over een recordpoging?
Is zij een opstandige en boze puber die geëxploiteerd wordt door pa, en zich daarom van iedereen afkeert, door weg te willen zeilen?
Is er een cursus 'hoe zeil ik om piraten heen?'?
En er is vast nog veel meer te verzinnen!
Je staagt in de weg.quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:22 schreef Dragorius het volgende:
De Fok!-zeilsoap
Met aangepaste woordenlijjsten, zoals "Scheerlijn je weg!!!"
Of "Ik hoop dat je landrot!"
Haha, kijk morgen weer.....naar SOAP!!!quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:13 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Alles over haar moeder, die niks wilde zeggen.
Alles over haar zusje die bij moeders woont.
Het verscheurde gezin en hoe het zover kon komen.
Laura's werkelijke beweegredenen (Misschien komt er wel een boekje 'Hoe overleef ik de Atlantische Oceaan' of 'Hoe overleef ik mijn zeilvader'.)
Waarom ze de hond wou meenemen, en of die dan ook aan een lijntje in de kajuit moet.
De eerste 4 jaren van haar leven aan boord.
Waarom vader buiten schot bleef, zowel bij de 'ik wil wonen in de haven' actie als bij de recente persconferenties.
Wat is de relatie tussen Moussie en het zeil'meisssie'?
Is de geheime identiteit van Anarki werkelijk Dick Dekker?
Waarom heeft Laura het over haar wereldreis en 'losbandig leven' ipv over een recordpoging?
Is zij een opstandige en boze puber die geëxploiteerd wordt door pa, en zich daarom van iedereen afkeert, door weg te willen zeilen?
Is er een cursus 'hoe zeil ik om piraten heen?'?
Nou, zoals Pa Dekker zich afzet tegen de wetten van het land, kun je haast wel van een anarchist spreken. Wat hij wil, moet gebeuren, wet of geen wet.quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:19 schreef Anarki het volgende:
[..]
Hahaha, anarchi lijkt dan op anarki, maar nee, ik ben geen familie of iets dergelijks.
Nou je overdrijft hier wel een beetje erg, als iemand zijn dochter rond de wereld wil laten zeilen is het bijna een anarchist.... *proest* .quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Nou, zoals Pa Dekker zich afzet tegen de wetten van het land, kun je haast wel van een anarchist spreken. Wat hij wil, moet gebeuren, wet of geen wet.
Mijn opmerking zag meer op het Perham/Watson vs Dekker gebeuren. 7 maanden vs 24 maanden.quote:Op vrijdag 4 september 2009 02:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
21 dagen 24 uur per dag vind ik aardig non-stop. Maar ze kan inderdaad wel een paar haven aan doen, dat is toch wel een groot voordeel. Een warme douche, een keer geen deining en vers en lekker eten is wel iets waar je naar verlangt, na een paar dagen op zee. Ik althans.Goed koken is er op een twee pits fornuisje niet bij.
Dat zeg ik niet, Dicky. Als iemand de wet aan zijn laars lapt en gewoon zijn zin door wil drijven zie ik dat als anarchie.quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:53 schreef Anarki het volgende:
[..]
Nou je overdrijft hier wel een beetje erg, als iemand zijn dochter rond de wereld wil laten zeilen is het bijna een anarchist.... *proest* .
Dicky LOLquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, Dicky. Als iemand de wet aan zijn laars lapt en gewoon zijn zin door wil drijven zie ik dat als anarchie.
Iemand die zijn 13-jarige dochter rond de wereld wil laten zeilen zie ik hooguit als gestoord en onverantwoordelijk.
Dit snap ik niet. Zo'n reis kost toch alleen maar geld. Hoe kan dat geld opleveren dan?quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:05 schreef Anarki het volgende:
Als Laura eenmaal de wereld is rondgezeild en hij daar ook van meegeniet is niet erg in mijn ogen (denk aan zijn schip wat hij wil afbouwen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |