Mwoh, als ik m'n SCC niet op tijd binnenheb, hoef ik me er niet eens druk over te maken.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:37 schreef Foca het volgende:
[..]
5% van 26000 is 1300 kaarten hebben we recht op. Maar ik hoorde dat we zo'n 1800 kaarten zouden krijgen. Waarschijnlijk wordt er volgende week meer duidelijk over het verkoopschema.
quote:Maarten Stekelenburg is vrijdag op de training van de Oranjeselectie in de aanloop naar het oefenduel met Japan geblesseerd van het veld gegaan.
De Ajax-doelman kreeg een bal recht op een vinger. Er wordt een foto gemaakt om de aard van de blessure vast te kunnen stellen. Bondscoach Van Marwijk denkt dat de blessure meevalt.
Als Stekelenburg zaterdag niet ingezet kan worden, is Piet Velthuizen op basis van de training zaterdag in Enschede zijn vervanger.
Maar dat is dan wel weer het nadeel aan interlandsquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:30 schreef Schanulleke het volgende:
Och, niet meteen het ergste denken, misschien is het alleen een beetje gekneusd...
Ik hoop het wel. Ik vind Vermeer meer een personality in het doel. Zijn huidskleur zal daar heus wel debet aan zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:30 schreef Schanulleke het volgende:
Och, niet meteen het ergste denken, misschien is het alleen een beetje gekneusd...
Jouw ideale speler heeft volgens mij een bruingetinte huidskleur, dijbenen als staalkabels, een kop als een pitbull, een onderstel van een Hummer, het charisma van Wouter Bos en een werklust waar ze in Nederlandse havens jaloers op zouden zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Ik vind Vermeer meer een personality in het doel. Zijn huidskleur zal daar heus wel debet aan zijn.²
B.A. is al te oud ofniet?quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:42 schreef Luco het volgende:
[..]
Jouw ideale speler heeft volgens mij een bruingetinte huidskleur, dijbenen als staalkabels, een kop als een pitbull, een onderstel van een Hummer, het charisma van Wouter Bos en een werklust waar ze in Nederlandse havens jaloers op zouden zijn.
Slecht nieuws, Obama is geen voetballer, Schwarzenegger (Hihi, ik zei Schwarz) ook niet
Zie TTquote:
Dat klopt inderdaad. En het is gewoon zaak dat er nu een tijdlang dezelfde defensie staat.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:47 schreef Dvm86 het volgende:
Paniek! Zonder Stekelenburg gaan we punten verspelen. Vermeer is immers zoveel slechter
Het gaat meer om het principe dat een club weer de dupe is van een tussentijdse interland, en dan ook nog een oefenpot.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
EEN KEEPER DIE EEN BAL OP ZIJN VINGER KRIJGT, DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!.
Onbegrijpelijk ja. Die bal moet je vangen met je héle hand, niet met je vingertje.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
EEN KEEPER DIE EEN BAL OP ZIJN VINGER KRIJGT, DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Het gaat meer om het principe dat een club weer de dupe is van een tussentijdse interland, en dan ook nog een oefenpot.
Zelfs als hij er dan nog een wedstrijdje uit ligt is dat niet rampzalig. We hebben een prima vervanger, ook al zie ik wel liever Stekelenburg in de basis.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:05 schreef NoizEkick het volgende:
Klinkt niet heel ernstig allemaal. Die wedstrijd tegen Japan boeit me niet, als 'ie tegen NAC maar op goal staat.
quote:Doelman Maarten Stekelenburg is niet inzetbaar in het oefenduel van Oranje met Japan, zaterdag in Enschede.
De sluitpost van Ajax liep vrijdag op de training een klein scheurtje in een botje van zijn linkerringvinger op. Hij blijft wel gewoon bij de spelersgroep, aangezien bondscoach Bert van Marwijk naar alle waarschijnlijkheid wel een beroep op de goalie kan doen voor het WK-kwalificatieduel met Schotland.
Piet Velthuizen (Vitesse) is, op basis van de training, Stekelenburgs vervanger tegen Japan. Hij maakt in dat geval zijn debuut in het grote Oranje.
Ik en 2 maatjes hebben een voorrangskaart EU, maar die maat die altijd rijd die heeft natuurlijk weer een normalequote:Op vrijdag 4 september 2009 11:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Top, thanks.
Dat wordt indd stevige loterij. CC bij sigarenboer en zelf online proberen dan maar. En dan hopen...
Klopt.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:40 schreef Jasza het volgende:
Ze Eduardo heeft btw nog een maand nodig voordat hij topfit is, Kerlon zal wel hetzelfde voor gelden.
Klopt.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:40 schreef Jasza het volgende:
Ze Eduardo heeft btw nog een maand nodig voordat hij topfit is, Kerlon zal wel hetzelfde voor gelden.
Hoe kan dat?quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:40 schreef Jasza het volgende:
Hopelijk blijft hij een flinke tijd langs de kant staan, kunnen we wellicht punten gaan pakken aankomende tijd.quote:
Dat is een vereiste als je een contract wil tekenen bij Ajax. Je mag niet wedstrijdfit zijn.quote:
Brazilianen en vakantie, volg jij alleen basketbal en geen voetbal?quote:
In basketbal hebben Brazilianen ook weleens vakantie hoor...quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:53 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Brazilianen en vakantie, volg jij alleen basketbal en geen voetbal?
Ik kan helaas niet. Mijn gappies vertrekken op dinsdag, maar ik heb dinsdagavond nog een tentamen. Dus vrij van school nemen wordt hem niet. Balen dat die wedstrijd op woensdag wordt gespeeld. Maarja, niets aan te doen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:15 schreef Silenus het volgende:
Ik zit nog even te kijken om evt. naar Timisoara te gaan, maar ik heb iets gevonden voor in totaal 147 euro. Kriebelt nu wel hoor.
Iig in die 147 euro zit een retourticket Boedapest, autohuur/benzine, hostel in Boedapest, geschatte kostprijs kaartje wedstrijd.
Je zou inderdaad bijna denken dat we vooral gaan voor de 20% niet-wedstrijdfit-kortingquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:52 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat is een vereiste als je een contract wil tekenen bij Ajax. Je mag niet wedstrijdfit zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |