abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 september 2009 @ 11:24:33 #1
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_72393577
Nou , ongeveer zo:

http://www.dumpert.nl/med(...)t_wordt_gemaakt.html

Ik eet al jaren eigenlijk geen vlees meer, maar dit is toch wel hartverscheurend hoor. Deze kuikentjes zullen wel voor hun vachtje worden gebruikt ofzo.

Niet voor mensen met een zwakke maag, hoewel je het gewoon eens zou moeten zien. Dit is nu de consumptiemaatschappij.
From feudal serf to spender.
pi_72393815
Hmmm lekker stukje vlees
pi_72393867
Lekker boeiend, die zijn ervoor gefokt. Hoe denk je dat een koe of varken aan zijn eind komt
pi_72393919
Kunnen ze niet zo de frituur in, vraag je je af.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  donderdag 3 september 2009 @ 11:38:18 #6
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_72393967
lol, all die kuikentjes.

Waar maar men zich druk om. Vlees is goed voor je
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  donderdag 3 september 2009 @ 11:39:30 #7
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_72393996
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
pi_72394019
Efficiënt
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
  donderdag 3 september 2009 @ 11:42:12 #9
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_72394060
Kuikentjes worden gescheiden op geslacht. De rest gaat aan de slag als diervoeding.

Dat gaat al zo lang de mens bovenaan de voedselketen te vinden is. Alleen nu wat efficiënter.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_72394064
mensen die geen vlees eten !
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
  donderdag 3 september 2009 @ 11:42:24 #11
265768 NBT
Bigger is better.
pi_72394065
ze gaan niet eens dood in het filmpje... jammer hoor..
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
pi_72394073
Ik dacht trouwens dat kuikens vergast werden of is dat Jamie Oliver propaganda?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  donderdag 3 september 2009 @ 11:42:42 #13
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_72394075
Ik vind het wel een hilarisch filmpje. is deze ook niet een keer bij zomergasten uitgezonden?

Al die kuikens.. Het ziet er echt best wel grappig uit. Het geeft ook maar weer aan hoe goed de mensheid zichzelf weet te voederen. Dankzij deze massa fabrieken is het mogelijk dat 'de massa' ook gewoon toegang heeft tot een dagelijks porsie vlees. en daar mogen we best trots op zijn.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_72394090
Verschrikkelijk dat dit gewoon elke dag gebeurd overal ter wereld. Ik vind ook dat je nergens beter kan zien hoe doorgeslagen de consumptie maatschappij is als in de bio industrie. Levende wezens zijn verworden tot niks anders dan producten. Dat blijft altijd schrikwekkend om te zien en geeft mij altijd een erg pessimistisch mensbeeld.
  donderdag 3 september 2009 @ 11:45:12 #15
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_72394141
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:43 schreef NoShitSherlock het volgende:
Verschrikkelijk dat dit gewoon elke dag gebeurd overal ter wereld. Ik vind ook dat je nergens beter kan zien hoe doorgeslagen de consumptie maatschappij is als in de bio industrie. Levende wezens zijn verworden tot niks anders dan producten. Dat blijft altijd schrikwekkend om te zien en geeft mij altijd een erg pessimistisch mensbeeld.
Maar wij eten vlees. En we zijn met 6 miljard. Snap je waar ik heen wil? Het ziet er lullig uit, maar deze dieren worden gekweekt om ons te voorzien van Chicken Tonight. En dat vinden wel lekker. En als we een supermarkt inwandelen willen we volle schappen met kippetjes.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_72394158
Ik had 't weleens gezien om NGC (op die 'grinder' na). Mijn maag keert er lichtelijk van om.
ijs_beer fan!
pi_72394182
willen wat??
pi_72394252
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:42 schreef Ryon het volgende:
Ik vind het wel een hilarisch filmpje. is deze ook niet een keer bij zomergasten uitgezonden?

Al die kuikens.. Het ziet er echt best wel grappig uit. Het geeft ook maar weer aan hoe goed de mensheid zichzelf weet te voederen. Dankzij deze massa fabrieken is het mogelijk dat 'de massa' ook gewoon toegang heeft tot een dagelijks porsie vlees. en daar mogen we best trots op zijn.
Ik vind dit eerlijk gezegd echt een achterlijke reactie. Getuigd echt van geen enkel rationeel inleving vermogen.
pi_72394263
Blijkbaar heeft niemand de film 'our daily bread' gezien?
pi_72394301
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:34 schreef Misan het volgende:
Lekker boeiend, die zijn ervoor gefokt. Hoe denk je dat een koe of varken aan zijn eind komt
Op maandag 23 november 2009 13:51 schreef longinus het volgende:
Masturberen is lekker maar je laten aftrekken is nog lekkerder, zie het als jezelf kietelen, dat werkt ook niet zo goed.
pi_72394325
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:43 schreef NoShitSherlock het volgende:
Zonder vlees kunnen we niet, aangezien er onvoldoende alternatieve zijn om de hele mensheid te voeren. En tevens moet deze massaproductie op zo'n tempo gebeuren om de vraag aan te kunnen...

als je een alternatief hebt prima, anders niet zeuren....
I'm not the man you think I am!
  donderdag 3 september 2009 @ 11:51:27 #22
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_72394335
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:48 schreef NoShitSherlock het volgende:

[..]

Ik vind dit eerlijk gezegd echt een achterlijke reactie. Getuigd echt van geen enkel rationeel inleving vermogen.
Mensen die honger hebben omdat er mensen zijn die het zielig vinden om dieren of vissen te slachten en te verwerken.. Dat is pas rationeel
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  donderdag 3 september 2009 @ 11:51:53 #23
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_72394347
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:45 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Maar wij eten vlees. En we zijn met 6 miljard. Snap je waar ik heen wil? Het ziet er lullig uit, maar deze dieren worden gekweekt om ons te voorzien van Chicken Tonight. En dat vinden wel lekker. En als we een supermarkt inwandelen willen we volle schappen met kippetjes.
Spreek voor jezelf en verschuil je niet laf achter de massa. "We" kunnen het verkeerd hebben. 1400 jaar geleden wilden "we" zesjarigen neuken, in de vorige eeuw vonden "we" het wel best dat joden vergast werden.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_72394356
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:51 schreef l3laster het volgende:

[..]

Zonder vlees kunnen we niet, aangezien er onvoldoende alternatieve zijn om de hele mensheid te voeren.
Hoho, die alternatieven zijn er alleen maar niet omdat we graag een kipfilet voor 50 eurocent willen.
pi_72394371
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:51 schreef Ryon het volgende:

[..]

Mensen die honger hebben omdat er mensen zijn die het zielig vinden om dieren of vissen te slachten en te verwerken.. Dat is pas rationeel
En dat de hele 3de wereld gevoed kan worden met het eten wat ons vee krijgt, is ook best rationeel.
ijs_beer fan!
pi_72394376
Maar goed, als je massakip in een supermarkt koopt verdien je het om voor de gek te houden te worden natuurlijk.
  donderdag 3 september 2009 @ 11:53:30 #27
15929 DiRadical
Everything's ruined
pi_72394388
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:42 schreef NBT het volgende:
ze gaan niet eens dood in het filmpje... jammer hoor..
Ik denk niet dat ze de extruder hebben overleeft.
Zo'n draaiende schroef is in de meeste gevallen wel dodelijk hoor.

Heb zelf in een slachthuis gewerkt als vakantiekracht, dus ik weet hoe het er aan toe gaat.
Dat waren dan wel varkens van 80 kg schoon aan de haak.
En dat bedoel ik echt schoon, in tweeën gezaagd en zonder ingewanden.

Zo wordt kipfilet overigens niet gemaakt. Dat zijn geen eendagskuikens

[ Bericht 6% gewijzigd door DiRadical op 03-09-2009 12:02:59 ]
Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR
  Admin donderdag 3 september 2009 @ 11:53:36 #28
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_72394391
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:42 schreef Jarno het volgende:
Ik dacht trouwens dat kuikens vergast werden of is dat Jamie Oliver propaganda?
Ik weet niet beter, en dat is al ver voor Jamie, dat kuikentjes op geslacht gesorteerd worden en wat niet bruikbaar is vergast wordt. Ideaal kattenvoer btw.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 3 september 2009 @ 11:53:43 #29
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_72394394
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:51 schreef eleusis het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf en verschuil je niet laf achter de massa. "We" kunnen het verkeerd hebben. 1400 jaar geleden wilden "we" zesjarigen neuken, in de vorige eeuw vonden "we" het wel best dat joden vergast werden.
Ah, goed werk. De afslachting van de Joden vergelijken met het opeten van kuikens. Dat is pas ziek.
--
pi_72394408
Eigenlijk zouden we gewoon wereldwijd moeten stoppen met het eten van vlees. Het zou perfect kunnen en het zou een hoop ellende schelen. Ik denk ook wel dat we over 500 jaar geen vlees meer zullen eten en op deze periode terug zullen kijken met dezelfde walging en verbazing als hoe we nu terugkijken op de levende verbranding van heksen in de middeleeuwen . Althans dat hoop ik, en ik hoop ook dat het sneller dan in 500 jaar gebeurd. Misschien dat ik het in mijn leven al mee maak.
  donderdag 3 september 2009 @ 11:54:43 #31
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_72394416
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:52 schreef NanKing het volgende:

[..]

En dat de hele 3de wereld gevoed kan worden met het eten wat ons vee krijgt, is ook best rationeel.
Moeten ze daar ook maar van die mooie kuikens fabrieken neerzetten.
--
  donderdag 3 september 2009 @ 11:54:46 #32
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_72394418
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:51 schreef eleusis het volgende:

[..]

Huh? Ik kan het verkeerd lezen, maar als iemand in die massa dat (jouw voorbeelden) roept, dan zou ik daar ook zo over denken?

Wel een heel verschil hè? En je vergelijk slaat als een lul op een drumstel. Of ben je nu verdrietig omdat je nu eindelijk beseft dat dat stukje vlees op je bord ooit vastzat aan een dier? Of ben je een vega? Want dan snap ik je reactie wel.

Maar je moet echt iets doen aan je vergelijkingen. Idioot.
  donderdag 3 september 2009 @ 11:54:47 #33
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_72394419
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:53 schreef Ryon het volgende:

[..]

Ah, goed werk. De afslachting van de Joden vergelijken met het opeten van kuikens. Dat is pas ziek.
Ik heb het alleen maar over de drogredenering "wat iedereen wil kun je niet tegenspreken". Daarbij geef ik wat voorbeelden. Consensus is niet synoniem aan juistheid. Dat jij niet kan lezen is ziek.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_72394435
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:51 schreef Ryon het volgende:

[..]

Je kan beter het voedsel wat je aan deze dieren voert direct aan mensen voeren dan is er geen eens honger meer.
pi_72394436
pi_72394473
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:54 schreef NoShitSherlock het volgende:
Eigenlijk zouden we gewoon wereldwijd moeten stoppen met het eten van vlees.
Owja? wat voor betaalbare alternatieven zijn er dan volgens jou?
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
  donderdag 3 september 2009 @ 11:56:56 #37
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_72394482
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:54 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Huh? Ik kan het verkeerd lezen, maar als iemand in die massa dat (jouw voorbeelden) roept, dan zou ik daar ook zo over denken?

Wel een heel verschil hè? En je vergelijk slaat als een lul op een drumstel. Of ben je nu verdrietig omdat je nu eindelijk beseft dat dat stukje vlees op je bord ooit vastzat aan een dier? Of ben je een vega? Want dan snap ik je reactie wel.

Maar je moet echt iets doen aan je vergelijkingen. Idioot.
Je post bevatte geen inhoud, misschien kun je daar eens mee beginnen voordat je gaat schelden.
  donderdag 3 september 2009 @ 12:00:16 #38
238047 Andiamo
Victory is mine!
pi_72394569
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:24 schreef S1nn3rz het volgende:
Nou , ongeveer zo:

http://www.dumpert.nl/med(...)t_wordt_gemaakt.html

Ik eet al jaren eigenlijk geen vlees meer, maar dit is toch wel hartverscheurend hoor. Deze kuikentjes zullen wel voor hun vachtje worden gebruikt ofzo.

Niet voor mensen met een zwakke maag, hoewel je het gewoon eens zou moeten zien. Dit is nu de consumptiemaatschappij.
Waarom zou je net geboren kuikens gebruiken voor hun vacht? Die zijn toch veel te klein
Daar heb je nertsen voor....
  donderdag 3 september 2009 @ 12:01:06 #39
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_72394590
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:56 schreef eleusis het volgende:

[..]

Je post bevatte geen inhoud, misschien kun je daar eens mee beginnen voordat je gaat schelden.
Ho ho, jij vergelijkt uitspraken met zaken waar ze je in bepaalde landen de cel voor intrappen. Misschien moet jij eens achter je oren krabben.

Dit zijn toch discussies waar je niet uit kan komen. Je hebt de mensen die na het zien van een filmpje pas beseffen dat het een dier was (dat biefstukje), je hebt de veganisten en de mensen die hun schouders ophalen en volle schappen willen. En het liefst een kilo kipfilet voor ¤3.
pi_72394667
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:54 schreef NoShitSherlock het volgende:
Eigenlijk zouden we gewoon wereldwijd moeten stoppen met het eten van vlees. Het zou perfect kunnen en het zou een hoop ellende schelen. Ik denk ook wel dat we over 500 jaar geen vlees meer zullen eten en op deze periode terug zullen kijken met dezelfde walging en verbazing als hoe we nu terugkijken op de levende verbranding van heksen in de middeleeuwen . Althans dat hoop ik, en ik hoop ook dat het sneller dan in 500 jaar gebeurd. Misschien dat ik het in mijn leven al mee maak.
Ik neem aan dat je niet rookt, geen alcohol drinkt, geen drugs gebruikt, 3 keer in de week sport en daar op de fiets naar toe gaat?
Zo wel, dan blijf ik lekker vlees eten, het liefst in grote hoeveelheden.
Zo niet, ,, ,,
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_72394669
quote:

[..]

Maar de derde wereld kan dat veevoer niet betalen, en wij kunnen wel die hamburger betalen. Hoe wil je dat oplossen?
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  donderdag 3 september 2009 @ 12:05:59 #42
15929 DiRadical
Everything's ruined
pi_72394713
quote:

[..]

Is het niet erg neo-kolonialistisch om de derde wereld afhankelijk te maken van plantaardig voedsel uit Europa of Noord\Zuid Amerika.
De grootste exporteurs van veevoer zijn nu niet echt de landen waar de meeste honger wordt geleden.
Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR
pi_72394790
quote:
Op donderdag 3 september 2009 12:04 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je niet rookt, geen alcohol drinkt, geen drugs gebruikt, 3 keer in de week sport en daar op de fiets naar toe gaat?
Zo wel, dan blijf ik lekker vlees eten, het liefst in grote hoeveelheden.
Zo niet, ,, ,,

ik voldoe aan die punten, maar ook al voldeed ik daar niet aan dan nog is het geen reden om wel vlees te blijven eten. Ik zie het verband er ook niet tussen.
  donderdag 3 september 2009 @ 12:10:56 #44
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_72394840
quote:
Op donderdag 3 september 2009 12:01 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Ho ho, jij vergelijkt uitspraken met zaken waar ze je in bepaalde landen de cel voor intrappen. Misschien moet jij eens achter je oren krabben.

Dit zijn toch discussies waar je niet uit kan komen. Je hebt de mensen die na het zien van een filmpje pas beseffen dat het een dier was (dat biefstukje), je hebt de veganisten en de mensen die hun schouders ophalen en volle schappen willen. En het liefst een kilo kipfilet voor ¤3.
Maar nu zeg je eigenlijk weer hetzelfde. De wereld is nu zoals hij is, is er verder niets over te melden? Heb je zelf geen mening? Moet alles in jouw ideaalbeeld in 2050 nog steeds precies hetzelfde zijn? Als je het prima vindt dat dit zo gebeurt (kan natuurlijk gewoon), kom daar dan gewoon voor uit, dan heb je wel een discussie

Ik zelf vind dit een van de minder nette kanten van de bioindustrie. Dit soort taferelen - als je het mij vraagt - zijn alleen mogelijk omdat het vrij goed stil wordt gehouden. Als het algemeen bekend zou zijn, vermoed ik dat er vanzelf wel een push zou komen naar iets diervriendelijker manieren van werken. Ik zelf ben bijvoorbeeld prima bereid meer te betalen voor "biologische" producten. En dat is het andere uiterste - je kan denken aan tussenvormen. De vraag naar nonbiologische producten is ook alleen maar zo hoog omdat die vanwege overcapaciteit praktisch worden gedumpt.

En die vergelijkingen waren voorbeelden van vroegere consensusgedachten die we nu niet meer juist vinden. Met andere woorden: er mag best gepraat worden over hoe wenselijk een algemeen aanvaarde situatie is, want door de tijd kan (en moet, zou "men" achteraf zeggen) dat veranderen. Ik trek helemaal niet de vergelijking tussen die zaken en de bioindustrie, daar moet je dus niet over vallen, wel goed lezen.

[ Bericht 6% gewijzigd door eleusis op 03-09-2009 12:17:10 ]
pi_72394862
quote:

[..]

Jij vind echt alles rationeel, als het maar op jou manier gaat eh? Zag net ook in 'n ander topic posts waarmee je met 'rationeel' dweept.. Alsof jij bepaalt wat rationeel is ofzo?
pi_72394905
quote:
Op donderdag 3 september 2009 12:05 schreef DiRadical het volgende:

[..]

Is het niet erg neo-kolonialistisch om de derde wereld afhankelijk te maken van plantaardig voedsel uit Europa of Noord\Zuid Amerika.
De grootste exporteurs van veevoer zijn nu niet echt de landen waar de meeste honger wordt geleden.
Ik bedoel niet dat de grootste exporteurs de landen zijn waar de meeste honger geleden wordt, eigenlijk bedoel ik gewoon qua eerlijke verdeling. Jaja, ik weets idealistisch .
ijs_beer fan!
  donderdag 3 september 2009 @ 12:16:51 #47
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_72395021
quote:

[..]

Nou niet bepaald achterlijk. Een emotionele band vormen met je eten is irrationeel. Heb je ooit tijgers tegen elkaar zien klagen over dat ze die buffel intijgerlijk hebben doodgemaakt?
Dat is het probleem tegenwoordig, ik denk dat er maar weinig mensen nog zijn die zonder problemen een kip de kop kunnen afhakken en hem daarna slachten.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_72395194
quote:
Op donderdag 3 september 2009 12:11 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Jij vind echt alles rationeel, als het maar op jou manier gaat eh? Zag net ook in 'n ander topic posts waarmee je met 'rationeel' dweept.. Alsof jij bepaalt wat rationeel is ofzo?
Rationeel is:
quote:
berustend op wetenschappelijke gronden of feiten;in overeenstemming met redelijkheid
quote:
Rationeel is een manier van denken waarbij niet enkel rekening houdt met logische principes, inhoud en uitgangspunten, maar ook met het Effect van het denkproces, d.w.z.

1. de mate waarin men zijn doel bereikt
2. de ongewenste maar reële neveneffecten van het denkproces.

Men vraagt zich m.a.w. niet enkel af of het denkproces juist is, maar veeleer of het nuttig is.
quote:
berustend op wetenschappelijke gronden of feiten;in overeenstemming met redelijkheid
Dus als iemand dan beweert trots op de mensheid te zijn op basis van dit soort beelden vind ik zo iemand niet rekening houdend met enige vormen van redelijkheid, en ook niet rekening houdend met het effect van zijn denkproces en hoe dit op andere overkomt en daarnaast vraag ik me dan af of zo iemand überhaupt over verstand beschikt. Dit is uiteraard zijn mening en daar heeft hij alle recht op maar aan de criteria van een rationeel denk proces voldoet het in ieder geval niet. En dat betekent niet dat mijn denk proces rationeel is of geheel de waarheid is maar mijn reactie voldoet in ieder geval meer aan een rationeel denk proces dan dit soort reacties.

[ Bericht 0% gewijzigd door NoShitSherlock op 03-09-2009 12:40:40 ]
pi_72395223
En TS heeft wat "nieuws" ontdekt...

Jankerd.

Wat moeten ze dan? De hanen laten opgroeien tot hanen? Dus te vreten geven terwijl er geen ei uitkomt en het vlees niet te vreten/te weinig is?

Neen, ik zit ook liever niet in een vleesmolen, maar feit is natuurlijk wel dat het beest meteen dood is.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  donderdag 3 september 2009 @ 12:24:01 #50
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_72395243
quote:
Op donderdag 3 september 2009 12:16 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Nou niet bepaald achterlijk. Een emotionele band vormen met je eten is irrationeel. Heb je ooit tijgers tegen elkaar zien klagen over dat ze die buffel intijgerlijk hebben doodgemaakt?
Dat is het probleem tegenwoordig, ik denk dat er maar weinig mensen nog zijn die zonder problemen een kip de kop kunnen afhakken en hem daarna slachten.
Exact. We zijn een stel slappe mietjes geworden. Onze voorouders van 1000 jaar geleden zouden supertrots op ons geweest zijn als ze dit zagen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')