abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 september 2009 @ 11:24:33 #1
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_72393577
Nou , ongeveer zo:

http://www.dumpert.nl/med(...)t_wordt_gemaakt.html

Ik eet al jaren eigenlijk geen vlees meer, maar dit is toch wel hartverscheurend hoor. Deze kuikentjes zullen wel voor hun vachtje worden gebruikt ofzo.

Niet voor mensen met een zwakke maag, hoewel je het gewoon eens zou moeten zien. Dit is nu de consumptiemaatschappij.
From feudal serf to spender.
pi_72393815
Hmmm lekker stukje vlees
pi_72393867
Lekker boeiend, die zijn ervoor gefokt. Hoe denk je dat een koe of varken aan zijn eind komt
pi_72393919
Kunnen ze niet zo de frituur in, vraag je je af.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  donderdag 3 september 2009 @ 11:38:18 #6
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_72393967
lol, all die kuikentjes.

Waar maar men zich druk om. Vlees is goed voor je
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  donderdag 3 september 2009 @ 11:39:30 #7
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_72393996
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
pi_72394019
Efficiënt
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
  donderdag 3 september 2009 @ 11:42:12 #9
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_72394060
Kuikentjes worden gescheiden op geslacht. De rest gaat aan de slag als diervoeding.

Dat gaat al zo lang de mens bovenaan de voedselketen te vinden is. Alleen nu wat efficiënter.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_72394064
mensen die geen vlees eten !
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
  donderdag 3 september 2009 @ 11:42:24 #11
265768 NBT
Bigger is better.
pi_72394065
ze gaan niet eens dood in het filmpje... jammer hoor..
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
pi_72394073
Ik dacht trouwens dat kuikens vergast werden of is dat Jamie Oliver propaganda?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  donderdag 3 september 2009 @ 11:42:42 #13
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_72394075
Ik vind het wel een hilarisch filmpje. is deze ook niet een keer bij zomergasten uitgezonden?

Al die kuikens.. Het ziet er echt best wel grappig uit. Het geeft ook maar weer aan hoe goed de mensheid zichzelf weet te voederen. Dankzij deze massa fabrieken is het mogelijk dat 'de massa' ook gewoon toegang heeft tot een dagelijks porsie vlees. en daar mogen we best trots op zijn.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_72394090
Verschrikkelijk dat dit gewoon elke dag gebeurd overal ter wereld. Ik vind ook dat je nergens beter kan zien hoe doorgeslagen de consumptie maatschappij is als in de bio industrie. Levende wezens zijn verworden tot niks anders dan producten. Dat blijft altijd schrikwekkend om te zien en geeft mij altijd een erg pessimistisch mensbeeld.
  donderdag 3 september 2009 @ 11:45:12 #15
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_72394141
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:43 schreef NoShitSherlock het volgende:
Verschrikkelijk dat dit gewoon elke dag gebeurd overal ter wereld. Ik vind ook dat je nergens beter kan zien hoe doorgeslagen de consumptie maatschappij is als in de bio industrie. Levende wezens zijn verworden tot niks anders dan producten. Dat blijft altijd schrikwekkend om te zien en geeft mij altijd een erg pessimistisch mensbeeld.
Maar wij eten vlees. En we zijn met 6 miljard. Snap je waar ik heen wil? Het ziet er lullig uit, maar deze dieren worden gekweekt om ons te voorzien van Chicken Tonight. En dat vinden wel lekker. En als we een supermarkt inwandelen willen we volle schappen met kippetjes.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_72394158
Ik had 't weleens gezien om NGC (op die 'grinder' na). Mijn maag keert er lichtelijk van om.
ijs_beer fan!
pi_72394182
willen wat??
pi_72394252
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:42 schreef Ryon het volgende:
Ik vind het wel een hilarisch filmpje. is deze ook niet een keer bij zomergasten uitgezonden?

Al die kuikens.. Het ziet er echt best wel grappig uit. Het geeft ook maar weer aan hoe goed de mensheid zichzelf weet te voederen. Dankzij deze massa fabrieken is het mogelijk dat 'de massa' ook gewoon toegang heeft tot een dagelijks porsie vlees. en daar mogen we best trots op zijn.
Ik vind dit eerlijk gezegd echt een achterlijke reactie. Getuigd echt van geen enkel rationeel inleving vermogen.
pi_72394263
Blijkbaar heeft niemand de film 'our daily bread' gezien?
pi_72394301
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:34 schreef Misan het volgende:
Lekker boeiend, die zijn ervoor gefokt. Hoe denk je dat een koe of varken aan zijn eind komt
Op maandag 23 november 2009 13:51 schreef longinus het volgende:
Masturberen is lekker maar je laten aftrekken is nog lekkerder, zie het als jezelf kietelen, dat werkt ook niet zo goed.
pi_72394325
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:43 schreef NoShitSherlock het volgende:
Zonder vlees kunnen we niet, aangezien er onvoldoende alternatieve zijn om de hele mensheid te voeren. En tevens moet deze massaproductie op zo'n tempo gebeuren om de vraag aan te kunnen...

als je een alternatief hebt prima, anders niet zeuren....
I'm not the man you think I am!
  donderdag 3 september 2009 @ 11:51:27 #22
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_72394335
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:48 schreef NoShitSherlock het volgende:

[..]

Ik vind dit eerlijk gezegd echt een achterlijke reactie. Getuigd echt van geen enkel rationeel inleving vermogen.
Mensen die honger hebben omdat er mensen zijn die het zielig vinden om dieren of vissen te slachten en te verwerken.. Dat is pas rationeel
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  donderdag 3 september 2009 @ 11:51:53 #23
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_72394347
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:45 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Maar wij eten vlees. En we zijn met 6 miljard. Snap je waar ik heen wil? Het ziet er lullig uit, maar deze dieren worden gekweekt om ons te voorzien van Chicken Tonight. En dat vinden wel lekker. En als we een supermarkt inwandelen willen we volle schappen met kippetjes.
Spreek voor jezelf en verschuil je niet laf achter de massa. "We" kunnen het verkeerd hebben. 1400 jaar geleden wilden "we" zesjarigen neuken, in de vorige eeuw vonden "we" het wel best dat joden vergast werden.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_72394356
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:51 schreef l3laster het volgende:

[..]

Zonder vlees kunnen we niet, aangezien er onvoldoende alternatieve zijn om de hele mensheid te voeren.
Hoho, die alternatieven zijn er alleen maar niet omdat we graag een kipfilet voor 50 eurocent willen.
pi_72394371
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:51 schreef Ryon het volgende:

[..]

Mensen die honger hebben omdat er mensen zijn die het zielig vinden om dieren of vissen te slachten en te verwerken.. Dat is pas rationeel
En dat de hele 3de wereld gevoed kan worden met het eten wat ons vee krijgt, is ook best rationeel.
ijs_beer fan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')