Volgens mij doelen deze plaatjes op een theorie waarover bij ons ook weinig duidelijkheid is. Waarom zijn de breuklijnen en vulkanen ontstaan? Waarom is vulkanisch as bijvoorbeeld zo vruchtbaar?quote:Op donderdag 10 september 2009 16:05 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
'
Zijn sdat niet gewoon de breuklijnen?
Wat betreft dat vulkanische.. ooit ergens een stuk gelezen over dat Mozes zijn volk hielp met behulp van vulkanische gassen ed.. vraag me alleen niet om een bron, want ik heb geen flauw idee hoe ik daar ooit terecht kwam.. wellicht dat iemand het verhaal (ook) kent?quote:Op donderdag 10 september 2009 19:41 schreef mediaconsument het volgende:
Volgens mij doelen deze plaatjes op een theorie waarover bij ons ook weinig duidelijkheid is. Waarom zijn de breuklijnen en vulkanen ontstaan? Waarom is vulkanisch as bijvoorbeeld zo vruchtbaar?
Laatst is er bijvoorbeeld ook weer een unieke vondst gedaan bij een vulkaan: een rat van 82 cm.
http://www.nu.nl/wetensch(...)dekt-in-vulkaan.html
Zijn er kaarten waarop vulkanen duidelijk staan aangegeven? Misschien is het iets om deze over die van het aardraster heen te gooien. Misschien dat hier overigens al wel iets staat op de kaarten die ik al eerder postte.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:07 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Wat betreft dat vulkanische.. ooit ergens een stuk gelezen over dat Mozes zijn volk hielp met behulp van vulkanische gassen ed.. vraag me alleen niet om een bron, want ik heb geen flauw idee hoe ik daar ooit terecht kwam.. wellicht dat iemand het verhaal (ook) kent?
Wel interessant dat vulkanisch as zo vruchtbaar is idd
Vulkanen wereldwijdquote:Op donderdag 10 september 2009 20:20 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Zijn er kaarten waarop vulkanen duidelijk staan aangegeven? Misschien is het iets om deze over die van het aardraster heen te gooien. Misschien dat hier overigens al wel iets staat op de kaarten die ik al eerder postte.
Oversight zei hier laatst nog wat interessants over trouwens.
Stel dat we nou eens met z'n allen uit een donker gat zijn gekropen.
De Grote Bosatlas, alle kaarten met vulkanen en vulkanisch gebied. En kort google-en over vulkanen leert ons het volgende > aardplaten, beweging, uitstulping waar excessief magma (daarna lava, of andersomquote:Op donderdag 10 september 2009 20:20 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Zijn er kaarten waarop vulkanen duidelijk staan aangegeven? Misschien is het iets om deze over die van het aardraster heen te gooien. Misschien dat hier overigens al wel iets staat op de kaarten die ik al eerder postte.
Oversight zei hier laatst nog wat interessants over trouwens.
Stel dat we nou eens met z'n allen uit een donker gat zijn gekropen.
Daar ga ik eens mee bezig.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:24 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Vulkanen wereldwijd
Als voorbeeldje (USGS kan je sowieso veel helpen, daar staat echt enorm veel info over Vulkanen en Aardbevingen.. anders is er ook nog het De Elementen: onstuimige Aarde forum)
Aan de hand van dit plaatje heb ik overigens een nieuwe theorie.quote:
http://www.bibliotecapley(...)avityworldgrid03.htmquote:Op donderdag 10 september 2009 20:48 schreef PPL het volgende:
Kan ik ergens iets meer vinden over de Grid Wars?
Puik topic overigens!
Die heb ik ook al ergens gehoord... Je bent overigens niet de enige die deze theorie bedacht heeft (of zelfs voor waarheid neemt): google searchquote:Op donderdag 10 september 2009 20:36 schreef mediaconsument het volgende:
Aan de hand van dit plaatje heb ik overigens een nieuwe theorie.
Wat als de Aarde lang geleden nou eens heel wat kleiner was?
Inderdaad, daarom ben ik nu ook benieuwd naar de positionering van vulkanen. Het verhaal omvat overigens meerdere onderdelen. Dit earth-grid verhaal heeft volgens mij ook te maken met dingen die gebeuren op de aarde zelf. Daarom dat bijvoorbeeld de levitation technique wordt aangehaald in deze bron: http://www.bibliotecapley(...)avityworldgrid03.htmquote:Op donderdag 10 september 2009 21:11 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Die heb ik ook al ergens gehoord... Je bent overigens niet de enige die deze theorie bedacht heeft (of zelfs voor waarheid neemt): google search
Qua H.A.A.R.P. ben ik enigzins bekend. Het is echt een ver van je bed show, maar dat het enkel onderzoek zou zijn.. betwijfel het. Hier ooit een documentaire van Nick Begich van gezien, maar die wordt dan weer door sommigen als niet wetenschappelijk/conspiracy-aanhanger gezien. Dat betwijfel ik zelf weer..
Ik ben wel benieuwd hoe jouw verhaal bij jou in het hoofd zie, want ik heb het idee dat ik de grote lijnen begin te ontwaren. Wellicht is voor jou interessant om te onderzoeken of/waarom gebouwen als Gizeh/Stonehenge op bepaalde plekken staan. Past ook wel weer in het verhaal denk ik zo
Weer de Chinezen. Volgens mij is het om deze reden geen wonder dat juist zij veel kennis hebben van het menselijk lichaam. Aka Acupunctuur en dergelijke.quote:Met dit soort kaarten vertrokken uit o.m. Rotterdam Olivier van Noort, Cornelis Matelieff, de schepen van Johan van der Veeken en natuurlijk ook de overige VOC schepen. Ook de WIC maakte gebruik van dit soort verbazend gedetailleerde kaarten.
Nou waren de Portugezen eerder in Indië dan de Hollanders, maar toch was het met de kennis van toen nauwelijks mogelijk om dit soort gedetailleerde kaarten samen te stellen.
Ook is het al eeuwen lang een raadsel hoe mensen als Columbus, Vasco da Gama, Magalhaes, Cook en vele anderen hun weg hebben gevonden. Tegenwoordig worden ze ook terecht geen ontdekkingsreizigers meer genoemd, maar wordt, ook weer terecht, gesteld dat zij het kontakt legden met het Westen.
De laatste jaren verschijnen er steeds meer theorieën dat, zeg een eeuw voor 1492, een andere toen machtige natie de wereldzeeën heeft verkend. Een land dat ieder land in ons West-Europa, achteraf, maar dat wist toen eigenlijk niemand, overtrof in grootte, welstand, kennis, afijn noem maar op :
Stapje verder.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:09 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
http://www.bibliotecapley(...)avityworldgrid03.htm
Hier heb ik mijn informatie voornamelijk vandaan. Ben nog op zoek van betere bronnen mbt. dit onderwerp.
Even nog het plaatje erbij voor de zekerheid (diagram 13):quote:The "three florida's" (Florida, Korea and Vietnam) are still critical Earth Grid points after two bloody wars (see diagram 13 (dit is het plaatje wat ik al eerder liet zien)). The "boost shock-point" to this triangle is Libya.
The Carribean Plate has more recently seen a triangulation attempt that ended in military invasion. The Carribean Plate shock-wave was to have been Cuba-Grenada-Nicaragua. The next try in this general area is absolute control of the Chilean Earth Grid point. The Union of South-Africa's grid point is critically necessary for control of both Europa and Australia. The Phillipines position on the major fault/plate system is pivotal to control of both Australia and Japan in the Pacific Basin. The Soviets already have secured and activated the site in Afghanistan.
Now, read again about the targeted countries in the daily newspapers and figure out who is currently winning the Earth Grid wars.
Jup, dit verhaal is volgens mij de rode draad in het geheel. Ben benieuwd naar je reactie.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:51 schreef merlin693 het volgende:
moet wel zeggen dat de draad hier beter op zn plek is en dat als je parralellen vind het weer een BNW topic word.....
ik lees me in (ik zie net de post die gemaakt zijn) en zal zeker reageren gezien uitwijding hier juist op zn plek is
dat is het dus met die grid's ze komen overeen !.quote:Wellicht is voor jou interessant om te onderzoeken of/waarom gebouwen als Gizeh/Stonehenge op bepaalde plekken staan. Past ook wel weer in het verhaal denk ik zo
Leuke informatie.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:00 schreef merlin693 het volgende:
er was ook eens een piloot genaamd Bruce Cathie die voor nieuw zeeland vloog en met meerdere crew leden UFO's heeft gezien die naar zijn zeggen een grid vorm van navigatie punten hadden.
hiernaar schreef hij dit
http://www.whale.to/m/cathie.html
Carl P. Munck bedoel je?quote:Op donderdag 10 september 2009 23:09 schreef merlin693 het volgende:
heb de lezing hier op video maar je kunt hem ook op YouTube vinden.
Beware of The Kiwi accent
BTW Hij noemt ook Carl voor de basis omdat hij toen overeenkomsten zag
quote:The analytical work of Carl P. Munck, The Code, covering several volumes now, reflects the numbers of the ancient reckoning system in relation to a pyramidal matrix of the ancient sites around the world. The mathematical procedure followed by Mr. Munck represents a method for computing the pyramidal structures in relation to one another, whereby the coordinates of one site determine and relate to the other sites on the matrix. The implications of Mr. Munck's work are far reaching. If the numerous pyramidal sites around the globe are relational to one another through a mathematical and geometrical matrix, then a conclusion might be forth-coming that the distinct structures of many different cultures are in fact related through conscious design. Such a conscious design would imply a more profound and unified origin for the different structures than has usually been suggested by academia.
The Earth itself was the laboratory of the ancients. The pyramidal structures stretching across the worldly grid represent an enormous effort and purpose displayed by the ancients. The very vastness of this artistic expression, which implies a scientific basis of knowledge in its placement on the grid, implies a profound meaning suspected by all, but still beyond our theoretical reach. The original work of Carl P. Munck (like the seminal work of other authors such as that of Hugh Harleston, Jr.) is definitely pointing us in a specific direction. We may not comprehend the complete meaning of the numbers as yet, but that does not mean that the numbers have no meaning. Quite the opposite, the very presence of the numbers reflected in definite relationships of mathematics and geometry, suggest at least one obvious meaning: a purpose of communication. As Mr. Munck has so pointedly said, the ancients are attempting to tell us something, and they went to a lot of trouble to communicate with us. We must become good listeners. For those who are listening, the work of Carl P. Munck represents one of the foremost efforts at translating that ancient communication into our own language.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |