abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79419941
quote:
Op zondag 21 maart 2010 20:44 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Is er een peer-reviewed onderzoek gedaan waar een dergelijk effect aan is getoond?
Het is al duizenden jaren bekend bij vele volkeren over de gehele wereld.

Dat is niet leuk voor de farmaceutische industrie, vandaar.
  zondag 21 maart 2010 @ 20:56:57 #42
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_79420373
quote:
Op zondag 21 maart 2010 20:51 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Het is al duizenden jaren bekend bij vele volkeren over de gehele wereld.

Dat is niet leuk voor de farmaceutische industrie, vandaar.
Oftewel, het antwoord is nee? Dan heb je gelijk je reden te pakken denk ik
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_79421896
quote:
Op zondag 21 maart 2010 20:56 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Oftewel, het antwoord is nee? Dan heb je gelijk je reden te pakken denk ik
Van mij mag je verder dromen.
pi_79422499
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 22:34 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Zonder verder een mening te geven over de psychiatrie; het aantal diagnoses prostaatkanker is ook toegenomen nadat er veel geld aan detectie is uitgegeven. Iemand heeft zijn causaliteit niet helemaal op een rijtje?
Kan, heb je de Tros Radar uitzending in die link ook al gezien?
quote:
We leven er goed van.

Een goed product verkoopt zichzelf, maar daar heb ik geen tijd voor.
http://www.trosradar.nl/index.php?id=uitzending&itemUid=1239

[ Bericht 14% gewijzigd door Resonancer op 22-03-2010 00:20:07 ]
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  zondag 21 maart 2010 @ 21:37:01 #45
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_79423785
quote:
Op zondag 21 maart 2010 21:15 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Van mij mag je verder dromen.
Droom zelf lekker verder zou ik zeggen. Vind jij het wenselijk als iedereen maar gewoon alles op een dergelijke verpakking kan vermelden? Dat lijkt mij iig niet wenselijk met zaken die zeggen een vorm van geneesmiddel te zijn.
Onikaan ni ov dovah
pi_79424446
quote:
Op zondag 21 maart 2010 21:37 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Droom zelf lekker verder zou ik zeggen. Vind jij het wenselijk als iedereen maar gewoon alles op een dergelijke verpakking kan vermelden? Dat lijkt mij iig niet wenselijk met zaken die zeggen een vorm van geneesmiddel te zijn.
"Ginseng werd beschouwd als goede rustgever en energiegever, bij vele volkeren". Daarbij bijv. uitleg hoe men dit verbouwde, gebruikte en in welke doses.

Is dit onwenselijke informatie ?
  zondag 21 maart 2010 @ 21:49:42 #47
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_79424898
quote:
Op zondag 21 maart 2010 21:44 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

"Ginseng werd beschouwd als goede rustgever en energiegever, bij vele volkeren". Daarbij bijv. uitleg hoe men dit verbouwde, gebruikte en in welke doses.

Is dit onwenselijke informatie ?
Kijk eens iets breder dan dat Als je dit soort dingen zomaar toestaat, hoe zit dat dan met andere stoffen? Daar kan je ook van claimen dat het poeroepoeroe volk het al eeuwen als reumaremmer gebruikt. Als dit niet waar blijft te zijn, en het iedere gebruiker langzaamaan chemisch castreerd.... Past mooi in een NWO verhaal, maar ik denk niet dat je er bijzonder blij van gaat worden, of wel dan?
Onikaan ni ov dovah
  zondag 21 maart 2010 @ 22:28:10 #48
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_79428660
quote:
Op zondag 21 maart 2010 20:44 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Is er een peer-reviewed onderzoek gedaan waar een dergelijk effect aan is getoond?
jij weet net zo goed als ik dat peerreview volslagen bullshit is.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 21 maart 2010 @ 22:31:16 #49
52357 Lambiekje
pi_79428964
quote:
Op zondag 21 maart 2010 21:37 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

en daarom heeft de hartstichting zich gelieerd met lichaamvernielende margarines. Het draait puur en alleen om geld. Commercie. Gezondheid is geen issue.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 21 maart 2010 @ 22:37:24 #50
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_79429330
quote:
Op zondag 21 maart 2010 22:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

jij weet net zo goed als ik dat peerreview volslagen bullshit is.
En jij weet donders goed dat ik die mening niet deel
Oftewel, doe's nie?
Onikaan ni ov dovah
pi_79434247
edit
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  maandag 22 maart 2010 @ 00:45:16 #52
52357 Lambiekje
pi_79435021
quote:
Op zondag 21 maart 2010 22:37 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En jij weet donders goed dat ik die mening niet deel
Oftewel, doe's nie?
peer review is verworden tot "wij van WC-eend".
  maandag 22 maart 2010 @ 00:50:16 #53
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_79435133
quote:
Op maandag 22 maart 2010 00:45 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

peer review is verworden tot "wij van WC-eend".
Dat is jouw mening, niet de mijne.
Onikaan ni ov dovah
  maandag 22 maart 2010 @ 00:53:51 #54
52357 Lambiekje
pi_79435204
quote:
Op maandag 22 maart 2010 00:50 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat is jouw mening, niet de mijne.
jij was ook diegene die vond dat ik te ver ging over onderwijs?!!

Nou Zembla gezien ?!! MBO is op sterven na dood en in wezen niet meer te redden.
  maandag 22 maart 2010 @ 01:07:13 #55
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_79435444
Dat is hier offtopic...
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 25 maart 2010 @ 15:24:22 #56
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_79572051
quote:
Dear all,

Anxious to know more about Ritalin? This evening at 9 PM, Esther Aarts, Jan Buitelaar and Roshan Cools will appear in Vara’s Nieuwslicht (Nederland 3) and will explain the ins and outs of Ritalin as (party) drug. For more info:

http://omroep.vara.nl/Home.2252.0.html

If you cannot make it this evening, you have got another chance Saturday at 8 PM or any time at http://www.uitzendinggemist.nl/

Regards,

Arthur
Wellicht interessant
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 27 maart 2010 @ 19:22:24 #57
52357 Lambiekje
pi_79650927
quote:
Bof waart rond onder studenten

BILTHOVEN - Bij ruim honderd mensen in Nederland is sinds december bof vastgesteld. Dat heeft het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) vrijdag gemeld. De ziekte, die over het algemeen mild verloopt, waart vooral rond onder studenten in Leiden, Delft en Utrecht.

Bof komt in Nederland nauwelijks nog voor sinds de inenting ertegen in 1987 werd opgenomen in het Rijksvaccinatieprogramma. Dat gebeurde omdat jaarlijks enkele honderden kinderen in het ziekenhuis terechtkwamen met een hersenontsteking als gevolg van bof. Kinderen krijgen twee keer een prik tegen bof, mazelen en rodehond.

Volgens RIVM-directeur Roel Coutinho is 90 procent van de besmette studenten minstens één keer gevaccineerd. Dat zij toch ziek zijn geworden, zou erop kunnen wijzen dat het vaccin na verloop van tijd niet meer zo goed werkt. Hoe dat precies komt, is niet duidelijk, aldus Coutinho.

bron
Nee Coutinho het vaccin heeft nóóit gewerkt. Duh!

oh en Anarchiel heeft er natuurlijk al een leuke blog van gemaakt.
quote:
Raaaaaaaaar. Roel C. geeft toe dat hij niet weet waarom het vaccin ineens niet meer blijkt te werken. Nou ja zeg, dat is me toch wat. Onze eigen Dr. Mengele van de Vaccinatielobby die niet kan uitleggen waarom het vaccin ineens niet meer werkt. Misschien omdat het vaccin slechts bedoeld is om mensen vol te spuiten met (ziekmakende) rotzooi zodat er aan verdiend kan worden? En dit geeft natuurlijk ook enorm veel rust wat betreft de aankomende HPV-vaccinaties. Die zijn tenslotte nog helemaal niet goed getest en als zo’n 23 jaar na de introductie van de inenting tegen de bof ineens blijkt dat het vaccin faalt, dan vraag ik mij ten zeerste af wat een HPV-vaccin allemaal wel niet voor gevolgen kan gaan hebben. Spannend!
bron
nice
pi_79651030
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:22 schreef Lambiekje het volgende:

Nee Coutinho het vaccin heeft nóóit gewerkt. Duh!
Hoezo niet?
  zaterdag 27 maart 2010 @ 19:28:12 #59
52357 Lambiekje
pi_79651111
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:25 schreef ToT het volgende:

[..]

Hoezo niet?
je mag nu na het misdadige mexgriepvaccin en de HPV-vaccin opdring- en omkooppraktijken toch wel beseffen dat vaccins nooit en te nimmer maar iets met gezondheid vandoen heeft gehad of ooit zullen zijn!?!
pi_79651274
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

je mag nu na het misdadige mexgriepvaccin en de HPV-vaccin opdring- en omkooppraktijken toch wel beseffen dat vaccins nooit en te nimmer maar iets met gezondheid vandoen heeft gehad of ooit zullen zijn!?!
Ehhhh......het feit dat een vaccin je zwaar door de strot wordt gedrukt zegt niets over dat het niet werkzaam zou zijn.

Je weet toch wel waar vaccins op gebaseerd zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')