Het is al duizenden jaren bekend bij vele volkeren over de gehele wereld.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:44 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Is er een peer-reviewed onderzoek gedaan waar een dergelijk effect aan is getoond?
Oftewel, het antwoord is nee? Dan heb je gelijk je reden te pakken denk ikquote:Op zondag 21 maart 2010 20:51 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Het is al duizenden jaren bekend bij vele volkeren over de gehele wereld.
Dat is niet leuk voor de farmaceutische industrie, vandaar.
Van mij mag je verder dromen.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:56 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Oftewel, het antwoord is nee? Dan heb je gelijk je reden te pakken denk ik
Kan, heb je de Tros Radar uitzending in die link ook al gezien?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:34 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Zonder verder een mening te geven over de psychiatrie; het aantal diagnoses prostaatkanker is ook toegenomen nadat er veel geld aan detectie is uitgegeven. Iemand heeft zijn causaliteit niet helemaal op een rijtje?
quote:We leven er goed van.
Een goed product verkoopt zichzelf, maar daar heb ik geen tijd voor.
http://www.trosradar.nl/index.php?id=uitzending&itemUid=1239
Droom zelf lekker verder zou ik zeggen. Vind jij het wenselijk als iedereen maar gewoon alles op een dergelijke verpakking kan vermelden? Dat lijkt mij iig niet wenselijk met zaken die zeggen een vorm van geneesmiddel te zijn.quote:
"Ginseng werd beschouwd als goede rustgever en energiegever, bij vele volkeren". Daarbij bijv. uitleg hoe men dit verbouwde, gebruikte en in welke doses.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:37 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Droom zelf lekker verder zou ik zeggen. Vind jij het wenselijk als iedereen maar gewoon alles op een dergelijke verpakking kan vermelden? Dat lijkt mij iig niet wenselijk met zaken die zeggen een vorm van geneesmiddel te zijn.
Kijk eens iets breder dan datquote:Op zondag 21 maart 2010 21:44 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
"Ginseng werd beschouwd als goede rustgever en energiegever, bij vele volkeren". Daarbij bijv. uitleg hoe men dit verbouwde, gebruikte en in welke doses.
Is dit onwenselijke informatie ?
jij weet net zo goed als ik dat peerreview volslagen bullshit is.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:44 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Is er een peer-reviewed onderzoek gedaan waar een dergelijk effect aan is getoond?
en daarom heeft de hartstichting zich gelieerd met lichaamvernielende margarines. Het draait puur en alleen om geld. Commercie. Gezondheid is geen issue.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:37 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Droom zelf lekker verder zou ik zeggen. Vind jij het wenselijk als iedereen maar gewoon alles op een dergelijke verpakking kan vermelden? Dat lijkt mij iig niet wenselijk met zaken die zeggen een vorm van geneesmiddel te zijn.
En jij weet donders goed dat ik die mening niet deelquote:Op zondag 21 maart 2010 22:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
jij weet net zo goed als ik dat peerreview volslagen bullshit is.
peer review is verworden tot "wij van WC-eend".quote:Op zondag 21 maart 2010 22:37 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En jij weet donders goed dat ik die mening niet deel![]()
Oftewel, doe's nie?
Dat is jouw mening, niet de mijne.quote:Op maandag 22 maart 2010 00:45 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
peer review is verworden tot "wij van WC-eend".
jij was ook diegene die vond dat ik te ver ging over onderwijs?!!quote:Op maandag 22 maart 2010 00:50 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, niet de mijne.
Wellicht interessantquote:Dear all,
Anxious to know more about Ritalin? This evening at 9 PM, Esther Aarts, Jan Buitelaar and Roshan Cools will appear in Vara’s Nieuwslicht (Nederland 3) and will explain the ins and outs of Ritalin as (party) drug. For more info:
http://omroep.vara.nl/Home.2252.0.html
If you cannot make it this evening, you have got another chance Saturday at 8 PM or any time at http://www.uitzendinggemist.nl/
Regards,
Arthur
Nee Coutinho het vaccin heeft nóóit gewerkt. Duh!quote:Bof waart rond onder studenten
BILTHOVEN - Bij ruim honderd mensen in Nederland is sinds december bof vastgesteld. Dat heeft het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) vrijdag gemeld. De ziekte, die over het algemeen mild verloopt, waart vooral rond onder studenten in Leiden, Delft en Utrecht.
Bof komt in Nederland nauwelijks nog voor sinds de inenting ertegen in 1987 werd opgenomen in het Rijksvaccinatieprogramma. Dat gebeurde omdat jaarlijks enkele honderden kinderen in het ziekenhuis terechtkwamen met een hersenontsteking als gevolg van bof. Kinderen krijgen twee keer een prik tegen bof, mazelen en rodehond.
Volgens RIVM-directeur Roel Coutinho is 90 procent van de besmette studenten minstens één keer gevaccineerd. Dat zij toch ziek zijn geworden, zou erop kunnen wijzen dat het vaccin na verloop van tijd niet meer zo goed werkt. Hoe dat precies komt, is niet duidelijk, aldus Coutinho.
bron
nicequote:Raaaaaaaaar. Roel C. geeft toe dat hij niet weet waarom het vaccin ineens niet meer blijkt te werken. Nou ja zeg, dat is me toch wat. Onze eigen Dr. Mengele van de Vaccinatielobby die niet kan uitleggen waarom het vaccin ineens niet meer werkt. Misschien omdat het vaccin slechts bedoeld is om mensen vol te spuiten met (ziekmakende) rotzooi zodat er aan verdiend kan worden? En dit geeft natuurlijk ook enorm veel rust wat betreft de aankomende HPV-vaccinaties. Die zijn tenslotte nog helemaal niet goed getest en als zo’n 23 jaar na de introductie van de inenting tegen de bof ineens blijkt dat het vaccin faalt, dan vraag ik mij ten zeerste af wat een HPV-vaccin allemaal wel niet voor gevolgen kan gaan hebben. Spannend!
bron
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:22 schreef Lambiekje het volgende:
Nee Coutinho het vaccin heeft nóóit gewerkt. Duh!
je mag nu na het misdadige mexgriepvaccin en de HPV-vaccin opdring- en omkooppraktijken toch wel beseffen dat vaccins nooit en te nimmer maar iets met gezondheid vandoen heeft gehad of ooit zullen zijn!?!quote:
Ehhhh......het feit dat een vaccin je zwaar door de strot wordt gedrukt zegt niets over dat het niet werkzaam zou zijn.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
je mag nu na het misdadige mexgriepvaccin en de HPV-vaccin opdring- en omkooppraktijken toch wel beseffen dat vaccins nooit en te nimmer maar iets met gezondheid vandoen heeft gehad of ooit zullen zijn!?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |