quote:Op donderdag 3 september 2009 00:32 schreef IQM het volgende:
Hoogstaande, je zou een ban moeten krijgen.
Nja, je kan eigenlijk toch niets anders dan blijven reizen met NS.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ze willen dat je blijft reizen met NS. Maar dan is dit wel een aardige 'tegemoetkoming'. Goed lokkertje.
Ik zie het probleem niet? Vanwaar die PI? Je hoeft het niet te doen.
Volgende week werd het goed weer toch?quote:Op donderdag 3 september 2009 00:37 schreef Otis. het volgende:
Volgende week wordt het weer kankerslecht weer hè. Ook wel weer eens fijn. Al verlang ik waarschijnlijk na een dag of twee weer naar 30 graden.
Ik zit al 6 dagen binnen met griep en verkoudheid.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:37 schreef Otis. het volgende:
Volgende week wordt het weer kankerslecht weer hè. Ook wel weer eens fijn. Al verlang ik waarschijnlijk na een dag of twee weer naar 30 graden.
donderdag 03 september tot en met maandag 07 september 2009quote:Op donderdag 3 september 2009 00:38 schreef S.Seagal het volgende:
Wat wordt het weer zaterdag? want dan wil ik een bbq geven voor verjaardag
Trouwen in de regenquote:Op donderdag 3 september 2009 00:40 schreef LudoSanders het volgende:
Hihi, vrijdag een huwelijk. Zal wel verregenen.
Wanneer ben je jarig dan?quote:Op donderdag 3 september 2009 00:40 schreef Japsnars het volgende:
Kenker, kut weer op mijn verjaardag dan
Vrijdagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |