abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 september 2009 @ 17:41:54 #201
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_72588797
Knap dat dat je eigen nagels zijn, maar ik vind het veel te lang om nog mooi te zijn. Je wijsvinger heeft de perfecte lengte.

Om het fimoverhaal enigszins ontopic te houden , dit kun je er dus mee als je de plakjes dun genoeg maakt:
Knoei
pi_72588926
Mwa, die vind ik dan juist weer wat aan de korte kant .

Maar, ik moet er wel weer even mee bezig, want zo ziet het er niet zo heel geweldig uit.
pi_72590884
quote:
Op woensdag 9 september 2009 16:33 schreef snkr-xxx het volgende:
Grr mijn werk zit praktisch naast een Kruidvat... Moet me inhouden om niet even drie minuten naar buiten te rennen. Hmmmmmmmmmmmmm.
Ben je al geweest? Bij mij de Kruidvat hadden ze die limited edition niet maar bij de Trekpleister wel. Weet alleen niet of dat landelijk zo is.

Loqi wat leuk! Je kan die dingen wel gaan verkopen.

@Flabbelaar: jeumig wat een lange nagels! Erger je je niet aan dat lengteverschil? Ik kan het zelf niet uitstaan als ze niet allemaal even lang zijn, dan moeten ze allemaal korter.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_72591969
@Loqi, dat ziet er echt heel erg kunstig uit, pas maar op voordat ik je inhuur om het bij mij te doen

@MinderMutsig, Ik ben bezweken, sorry voor het na-apen . Ik vind 'm erg mooi, hij lijkt qua kleur best op die Bellydancing van Sephora, maar die is een klein beetje duochrome, dus deze moest ik ook natuurlijk . En toen ik daar stond heb ik meteen 2 van die nieuwe Essence lakjes erbij gekocht, die roze en die taupe. Gelukkig kost het geen drol, dus ik voel me niet zo schuldig

@Flabbelaar, zo dat zijn idd lange nagels! Ben echt jaloers op de lengte van jouw nagelbed, en het feit dat je witte nagels hebt! Je nagels zelf zijn voor mijn smaak wel een beetje te lang. Zit zelf altijd in dubio of ik ze langer zal laten groeien, maar ik zit nu echt op de max denk ik. Krijg ook best wel eens negatief commentaar op de lengte, zelfs van wildvreemden! Heb jij dat nooit?
pi_72592698
quote:
Op woensdag 9 september 2009 16:33 schreef snkr-xxx het volgende:
Grr mijn werk zit praktisch naast een Kruidvat... Moet me inhouden om niet even drie minuten naar buiten te rennen. Hmmmmmmmmmmmmm.
hahaha ben jij soms een collega van mij?
Ik werk ook zowat naast een Kruidvat!
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_72592797
quote:
Op woensdag 9 september 2009 15:34 schreef MinderMutsig het volgende:
Ding Ding Ding!
[ afbeelding ]

Zoveel geweldigheid voor zo weinig geld.
Dit is serieus de fijnste nagellak die ik ooit gebruikt heb en ik heb er best veel gebruikt. De formule van deze is perfect, het kwastje is helemaal goed, hij dekt bijna volledig in 1 laagje en na 2 laagjes is hij perfect, de kleur is mooi, gewoon alles is goed.

OMG
Ik ben verliefd! Ik ga deze morgen scoren in mijn lunchpauze!!!
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
pi_72592843
@MissJ Denk het niet! Want ik werk eigenlijk bijna met alleen maar mannen . Dus geen nagelfreaks bij mij op de werkvloer

Maar wel fijn, zo'n Kruidvat op loopafstand
pi_72592909
Ow ja, nog een vraag:
hoe lang blijft nagellak nou echt mooi zitten bij jullie?
Ok ligt aan het merk enzo, maar wat is jullie ervaring bij verschillende merken?

Ik heb nu een paar lakjes van Rimmel, deze versie:

Daar staat op dat ie 10 dagen zou blijven zitten, nou echt niet!
Blijft bij mij 2 dagen prachtig zitten (mét basecoat en topcoat) en daarna begint helaas het verval aan mijn nagelranden dat er stukjes vanaf gaan.......
Ligt dat nou aan mij, of ligt dat ergens anders aan?
pi_72593099
quote:
Op woensdag 9 september 2009 19:44 schreef snkr-xxx het volgende:
@MissJ Denk het niet! Want ik werk eigenlijk bijna met alleen maar mannen . Dus geen nagelfreaks bij mij op de werkvloer

Maar wel fijn, zo'n Kruidvat op loopafstand
Hmm nee geen collega's zijn we dus, want ik heb juist meer vrouwelijke collega's
Ja echt heerlijk ja, en die bij mij is ook nog eens super groot!
  woensdag 9 september 2009 @ 20:10:12 #210
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_72593898
@MissJ: bij mij blijft het een kleine week zitten maar daarna moet het er echt wel af.

Die fimo shizzle vind ik niet echt wat hoor heb erg veel met fimo gedaan, kralen, kettingen etc...maar nagels?....

Over de lengte van nagels, mijne zijnj op het punt beland waar ze irritant lang zijn geworden. Ik kan niet meer lekker typen. Ik wil typen met mijn vingertoppen en niet met mijn nagels, maar nu moet het wel met mijn nagels en dat vind ik gewoon niet fijn werken. Dus wie weet ga ik ze wat korter vijlen. (vIJlen dus! niet veilen )
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 9 september 2009 @ 20:32:57 #211
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_72594862
quote:
Op woensdag 9 september 2009 18:50 schreef MinderMutsig het volgende:
quote:
Op woensdag 9 september 2009 19:22 schreef snkr-xxx het volgende:
@Loqi, dat ziet er echt heel erg kunstig uit, pas maar op voordat ik je inhuur om het bij mij te doen
Ik heb 30 en 70cm aan canes als alles met het bakken enzo goed gaat dat krijg ik van z'n leven niet op. Dusseh, als ze lukken weet ik jullie te vinden
Knoei
pi_72595216
quote:
Op woensdag 9 september 2009 20:32 schreef Loqi het volgende:

[..]

[..]

Ik heb 30 en 70cm aan canes als alles met het bakken enzo goed gaat dat krijg ik van z'n leven niet op. Dusseh, als ze lukken weet ik jullie te vinden
Anders zou ik er wel een aantal cm van willen. Krijg er zelf zin van om ook te gaan fimo'en, eens kijken voor bv kersjes.
pi_72595463
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 15:25 schreef MinderMutsig het volgende:
Picspam!

De Nfu Oh #61 van gisteren in de zon:
heeft die lak van nfu.oh nog een naam eigenlijk?
of wordt hij gewoon overal nr. 61 genoemd?
*in hongkong aan kijken is*
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_72596759
quote:
Op woensdag 9 september 2009 18:50 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ben je al geweest? Bij mij de Kruidvat hadden ze die limited edition niet maar bij de Trekpleister wel. Weet alleen niet of dat landelijk zo is.

@Flabbelaar: jeumig wat een lange nagels! Erger je je niet aan dat lengteverschil? Ik kan het zelf niet uitstaan als ze niet allemaal even lang zijn, dan moeten ze allemaal korter.
Mwa, valt mee. Soms wel en dan maak ik ze ook allemaal gelijk. En soms (gelukkig niet vaak) breekt er een af en dan heb ik zo snel geen zin om er mee bezig te gaan
pi_72596836
quote:
Op woensdag 9 september 2009 19:22 schreef snkr-xxx het volgende:

@MinderMutsig, Ik ben bezweken, sorry voor het na-apen . Ik vind 'm erg mooi, hij lijkt qua kleur best op die Bellydancing van Sephora, maar die is een klein beetje duochrome, dus deze moest ik ook natuurlijk . En toen ik daar stond heb ik meteen 2 van die nieuwe Essence lakjes erbij gekocht, die roze en die taupe. Gelukkig kost het geen drol, dus ik voel me niet zo schuldig

@Flabbelaar, zo dat zijn idd lange nagels! Ben echt jaloers op de lengte van jouw nagelbed, en het feit dat je witte nagels hebt! Je nagels zelf zijn voor mijn smaak wel een beetje te lang. Zit zelf altijd in dubio of ik ze langer zal laten groeien, maar ik zit nu echt op de max denk ik. Krijg ook best wel eens negatief commentaar op de lengte, zelfs van wildvreemden! Heb jij dat nooit?
Ik vind ze ook wel lang nu hoor . Zal er binnenkort weer eens mee bezig. Ik krijg er eigenlijk nooit echt commentaar over, behalve van mijn vriend . Die vindt het soms vervelend als ik bijvoorbeeld (per ongeluk) met mijn nagel(s) over de tafel ga, of als ik aan het typen ben

Mja, ik doe er helemaal niets voor om ze zo lang te laten worden. Ik laat ze gewoon groeien en af en toe vijl ik..ik lak bijna nooit.
  woensdag 9 september 2009 @ 21:44:42 #216
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72597450
quote:
Op woensdag 9 september 2009 17:21 schreef Flabbelaar het volgende:
Ik doe er verder nauwelijks iets aan, soms alleen wat veilen. Dit zijn dus ook mijn echte nagels (ze zijn op dit moment jammer genoeg niet meer allemaal even lang)

[ afbeelding ]
Die moeten gelijk gevijld worden en gelakt natuurlijk,dan is het mooi.Ik vind lange nagels die niet gelakt zijn niet mooi dan kun je ze beter kort knippen (maar da's gewoon mijn tik hoor)

Ow ik werk naast het Kruidvat,ik vind die lak van Catrice zo gaaf voordat ik begin ga ik ik die 1st halen

Today(gisteren gedaan maar eigenlijk al beu )

[ Bericht 12% gewijzigd door Guess. op 09-09-2009 22:17:42 ]
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_72600331
Bij deze mijn eerste nagelshowfoto:

Foto is redelijk wazig, hopelijk worden mijn volgende foto's beter, moet nog ff oefenen met dit soort foto's maken

Mijn nagels zijn op dit moment niet heel lang dus, normaal heb ik ze wel iets langer, maar omdat er 3 gebroken waren heb ik ze allemaal kortgewiekt. Ik vind dat namelijk echt niet mooi als mijn nagels overduidelijk allemaal verschillende lengtes hebben, dus als er te veel niet meer mooi zijn vijl ik ze allemaal een stuk korter.
pi_72600611
Mooi hoor, MissJ!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_72602101
@ MissJ: Die Rimmel Pro blijft bij mij vrij lang zitten maar hij verkleurd mijn nagels wel enorm dus ik draag hem eigenlijk niet meer.

@Loqi: als die fimodingen lukken heb ik zeker interesse. Ik houd wel van die over the top nagels voor af en toe.

@ Mirjam: Nfu Oh heeft geen namen, alleen nummers. En je moet niet in Hongkong gaan kijken maar gewoon op die link in de OP. Ze hebben heel snelle levertijden en 15% korting!

Mooie foto's weer.
pi_72602460
quote:
Op woensdag 9 september 2009 23:47 schreef MinderMutsig het volgende:
@ MissJ: Die Rimmel Pro blijft bij mij vrij lang zitten maar hij verkleurd mijn nagels wel enorm dus ik draag hem eigenlijk niet meer.

Oh dat is minder dat ie je nagels verkleurde.. dat heb ik gelukkig niet.
Op mijn teennagels blijft ie trouwens wel echt 10 dagen prachtig zitten, dus zoals ze beloven.
Alleen op mijn vingernagels dus niet
Hoe zal dat komen dan denken jullie? Ik doe ook eerst een laagje basecoat (ook van Rimmel), dan 2 lagen nagellak en daarna nog een laagje topcoat...
Ik vind het trouwens al snel niet mooi meer hoor.. dus dat is misschien ook per persoon verschillend, de één zal het minder snel lelijk vinden dan een ander.
Bij mij begint het altijd bij de randen van mijn nagels dat het gaat afbladderen. Dat is op dag 2 al een klein beetje, op dag 3 nog iets meer en dat is dan echt de max voor mij qua nog mooi zijn, dus na 3 dagen moet alles eraf.

En dan nog een vraag:
wat is jullie ervaring, welke nagellak blijft het langste mooi zitten?
pi_72602568
hoe krijgen jullie je nagels zo netjes gevijld?
ik heb net m'n pinken gevijld, die zijn wat langer, maar kennelijk nogal scheef
pi_72602582
quote:
Op woensdag 9 september 2009 23:47 schreef MinderMutsig het volgende:

@ Mirjam: Nfu Oh heeft geen namen, alleen nummers. En je moet niet in Hongkong gaan kijken maar gewoon op die link in de OP. Ze hebben heel snelle levertijden en 15% korting!
ik vind het soms leuk om gewoon te kijken of ik spullies voor veel minder geld uit hong kong kan laten komen
lekker de hele avond op de website pluizen enzo
pi_72602583
quote:
Op woensdag 9 september 2009 23:05 schreef Oblivion het volgende:
Mooi hoor, MissJ!
dank je
pi_72602877
Doe jij nog iets met je nagels/handen voor je gaat lakken? Nagelriemspul, handcrème, koken etc.?
Het kan zijn dat je nagels wat vettig zijn en dat het daarom niet goed blijft zitten. Je zou voor je gaat lakken eens kunnen proberen om eerst je handen goed te wassen met zeep en dan met een watje met azijn, alcohol of nagellakremover je nagels ontvetten. Goed laten drogen en dan de basecoat. Dan bij het eerste laagje nagellak ook het randje van je nageltip even met het kwastje bewerken en datzelfde doe je ook met de topcoat.

Het kan ook door je topcoat of basecoat komen, niet alle combinaties zijn even geslaagd. En je moet je nagels natuurlijk niet als gereedschap gebruiken. Dus niet met je nagels blikjes openen, stickers peuteren, knopjes indrukken of andere dingen die ze kunnen beschadigen.

Ik heb verder geen idee welke lak het langst blijft zitten ik draag mijn nagellak zelden langer dan een dag of vier en dan ziet het er altijd nog prima uit. Ik merk vooralsnog geen verschil tussen goedkope merken of bijvoorbeeld Nfu Oh of China Glaze. OPI moet ik nog proberen.

@Mirjam: nagels vijlen terwijl er nog nagellak op zit. Dan zie je veel beter of het recht is en word je niet afgeleid door lengteverschil van je tips, scheve nagels en meer van die ellende. En ook vanaf de binnenkant van je hand kijken of het recht is.
  donderdag 10 september 2009 @ 06:28:46 #225
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_72605058
quote:
Op woensdag 9 september 2009 20:42 schreef Crientj het volgende:

[..]

Anders zou ik er wel een aantal cm van willen. Krijg er zelf zin van om ook te gaan fimo'en, eens kijken voor bv kersjes.
wat een interesse allemaal, is goed hoor!

Als iedereen die een stukje wil mij even een pm stuurt, dan kan ik makkelijker bijhouden wie er wil. Ook kan ik dan 'eerst komt eerst maalt' doen want ik heb vast niet zat voor iedereen.
Geen garanties! Ik weet niet of het bakken lukt en of ze dan goed snijbaar zijn, en ik weet niet of ik dat binnenkort gedaan krijg (ik heb het vanaf vandaag echt mega druk), maar ik ga het proberen en dan laat ik het jullie weten.

Wat lief van jullie

[ Bericht 0% gewijzigd door Loqi op 10-09-2009 06:33:53 ]
Knoei
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')