Ben je al geweest?quote:Op woensdag 9 september 2009 16:33 schreef snkr-xxx het volgende:
Grr mijn werk zit praktisch naast een Kruidvat... Moet me inhouden om niet even drie minuten naar buiten te rennen. Hmmmmmmmmmmmmm.
hahaha ben jij soms een collega van mij?quote:Op woensdag 9 september 2009 16:33 schreef snkr-xxx het volgende:
Grr mijn werk zit praktisch naast een Kruidvat... Moet me inhouden om niet even drie minuten naar buiten te rennen. Hmmmmmmmmmmmmm.
OMGquote:Op woensdag 9 september 2009 15:34 schreef MinderMutsig het volgende:
Ding Ding Ding!
[ afbeelding ]
Zoveel geweldigheid voor zo weinig geld.![]()
Dit is serieus de fijnste nagellak die ik ooit gebruikt heb en ik heb er best veel gebruikt. De formule van deze is perfect, het kwastje is helemaal goed, hij dekt bijna volledig in 1 laagje en na 2 laagjes is hij perfect, de kleur is mooi, gewoon alles is goed.
Hmm nee geen collega's zijn we dus, want ik heb juist meer vrouwelijke collega'squote:Op woensdag 9 september 2009 19:44 schreef snkr-xxx het volgende:
@MissJDenk het niet! Want ik werk eigenlijk bijna met alleen maar mannen
. Dus geen nagelfreaks bij mij op de werkvloer
Maar wel fijn, zo'n Kruidvat op loopafstand
quote:Op woensdag 9 september 2009 18:50 schreef MinderMutsig het volgende:
Loqi wat leuk! Je kan die dingen wel gaan verkopen.![]()
Ik heb 30 en 70cm aan canes als alles met het bakken enzo goed gaatquote:Op woensdag 9 september 2009 19:22 schreef snkr-xxx het volgende:
@Loqi, dat ziet er echt heel erg kunstig uit, pas maar op voordat ik je inhuur om het bij mij te doen![]()
Anders zou ik er wel een aantal cm van willen.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:32 schreef Loqi het volgende:
[..]
[..]
Ik heb 30 en 70cm aan canes als alles met het bakken enzo goed gaatdat krijg ik van z'n leven niet op. Dusseh, als ze lukken weet ik jullie te vinden
heeft die lak van nfu.oh nog een naam eigenlijk?quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:25 schreef MinderMutsig het volgende:
Picspam!![]()
De Nfu Oh #61 van gisteren in de zon:
Mwa, valt mee. Soms wel en dan maak ik ze ook allemaal gelijk. En soms (gelukkig niet vaak) breekt er een af en dan heb ik zo snel geen zin om er mee bezig te gaanquote:Op woensdag 9 september 2009 18:50 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ben je al geweest?Bij mij de Kruidvat hadden ze die limited edition niet maar bij de Trekpleister wel. Weet alleen niet of dat landelijk zo is.
Loqi wat leuk! Je kan die dingen wel gaan verkopen.![]()
@Flabbelaar: jeumig wat een lange nagels! Erger je je niet aan dat lengteverschil? Ik kan het zelf niet uitstaan als ze niet allemaal even lang zijn, dan moeten ze allemaal korter.
Ik vind ze ook wel lang nu hoorquote:Op woensdag 9 september 2009 19:22 schreef snkr-xxx het volgende:
@Loqi, dat ziet er echt heel erg kunstig uit, pas maar op voordat ik je inhuur om het bij mij te doen![]()
@MinderMutsig, Ik ben bezweken, sorry voor het na-apen. Ik vind 'm erg mooi, hij lijkt qua kleur best op die Bellydancing van Sephora, maar die is een klein beetje duochrome, dus deze moest ik ook natuurlijk
. En toen ik daar stond heb ik meteen 2 van die nieuwe Essence lakjes erbij gekocht, die roze en die taupe. Gelukkig kost het geen drol, dus ik voel me niet zo schuldig
![]()
@Flabbelaar, zo dat zijn idd lange nagels! Ben echt jaloers op de lengte van jouw nagelbed, en het feit dat je witte nagels hebt! Je nagels zelf zijn voor mijn smaak wel een beetje te lang. Zit zelf altijd in dubio of ik ze langer zal laten groeien, maar ik zit nu echt op de max denk ik. Krijg ook best wel eens negatief commentaar op de lengte, zelfs van wildvreemden!Heb jij dat nooit?
Die moeten gelijk gevijld worden en gelakt natuurlijk,dan is het mooi.Ik vind lange nagels die niet gelakt zijn niet mooi dan kun je ze beter kort knippen (maar da's gewoon mijn tik hoor)quote:Op woensdag 9 september 2009 17:21 schreef Flabbelaar het volgende:
Ik doe er verder nauwelijks iets aan, soms alleen wat veilen. Dit zijn dus ook mijn echte nagels (ze zijn op dit moment jammer genoeg niet meer allemaal even lang)
[ afbeelding ]
Oh dat is minder dat ie je nagels verkleurde.. dat heb ik gelukkig niet.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:47 schreef MinderMutsig het volgende:
@ MissJ: Die Rimmel Pro blijft bij mij vrij lang zitten maar hij verkleurd mijn nagels wel enorm dus ik draag hem eigenlijk niet meer.
ik vind het soms leuk om gewoon te kijken of ik spullies voor veel minder geld uit hong kong kan laten komenquote:Op woensdag 9 september 2009 23:47 schreef MinderMutsig het volgende:
@ Mirjam: Nfu Oh heeft geen namen, alleen nummers. En je moet niet in Hongkong gaan kijken maar gewoon op die link in de OP. Ze hebben heel snelle levertijden en 15% korting!![]()
dank jequote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 20:42 schreef Crientj het volgende:
[..]
Anders zou ik er wel een aantal cm van willen.Krijg er zelf zin van om ook te gaan fimo'en, eens kijken voor bv kersjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |