abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 september 2009 @ 14:36:22 #151
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_72550713
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:40 schreef Merel het volgende:
Misschien was 't hier al voorbijgekomen hoor, maar hebben jullie dit gezien?

[ afbeelding ]

IEUW!
Die dame is een paar maanden geleden haar nagels kwijtgeraakt in een auto ongeluk geloof ik. Ik heb eens een docu over haar gezien. 1 potje nagellak per nagel volgens mij of hand
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_72551018
getsie, die vrouw kan zichzelf toch totaal niet verzorgen, of wat?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 8 september 2009 @ 14:50:01 #153
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_72551076
Ze redde zich nog prima, ze reed zelfs auto al was de laatste keer dus iets minder succesvol
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 8 september 2009 @ 14:51:27 #154
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_72551117
Ah Check
pi_72551323
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 14:51 schreef Puckzzz het volgende:
Ah Check
psst, dat staat ook in het bericht van Merel
  dinsdag 8 september 2009 @ 15:08:42 #156
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_72551545
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 15:00 schreef Mirjam het volgende:

[..]

psst, dat staat ook in het bericht van Merel
drie blauwe lettertjes is écht te klein hoor
pi_72551570
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 15:08 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

drie blauwe lettertjes is écht te klein hoor
ja, da's natuurlijk moeilijk om aan te klikken met die lange nagels
pi_72551577
waar koop je trouwens een behoorlijke glasvijl? (zo heten die dingen toch?)
ik was bij de hema, etos en kruidvat, maar daar hebben ze enkel gewone?
pi_72551641
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:40 schreef Merel het volgende:
Misschien was 't hier al voorbijgekomen hoor, maar hebben jullie dit gezien?

[ afbeelding ]

IEUW!
Ik vraag me dan meteen af, hoe veegt ze haar billen af ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  † In Memoriam † dinsdag 8 september 2009 @ 15:27:24 #160
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_72552053
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 15:10 schreef Mirjam het volgende:
waar koop je trouwens een behoorlijke glasvijl? (zo heten die dingen toch?)
ik was bij de hema, etos en kruidvat, maar daar hebben ze enkel gewone?
Misschien bij de Douglas of ICI Paris?
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_72552070
Idee: gejat, maar toch een 9

Kleurencombinatie: een zesje
Uitvoering: een dikke 3, met mijn stomme wiebellijnen

Mijn duim is wel aardig gelukt:

Dus doen ging het er weer vanaf en kwam dit in de plaats

En in de schaduw:

Nfu Oh #235 + #50

@Mirjam: de mijne heb ik bij de DA gekocht voor een tientje maar ik heb ze hier bij de Etos ook al regelmatig gezien.
There is no love sincerer than the love of food.
  dinsdag 8 september 2009 @ 19:06:30 #162
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_72558246
Ik heb er idd straks nog een in mn handen gehad bij de Etos, van Herome, maar niet meegenomen.
Yay zelfbeheersing

Knoei
pi_72559437
@MinderMutsig haha.. jij bent net zo erg als ik, zit al je lak erop, vind je het niks? meteen eraf
Ik vind die 2 NfuOh werkelijk prachtig bij elkaar

@Loqi, well done, trots op je!

Nog even een update over de matte nagellak: als je een avond mooi wil zijn met je matte nagels, dan raad ik je aan het een half uur voor vertrek er op te smeren, want ik heb nu al van die witte slijtage randen aan de tip (gistermiddag gelakt!). O.P.I zegt zelf ook op het potje dat het niet zo lang blijft zitten als hun normale lakjes, maar dit valt toch wel tegen!
pi_72560786
Zo, ik meld me even in dit geweldige topic
Ik ben ook altijd bezig met mijn nagels, dus vandaar

Nog geen "nagelshowfoto" van mij, maar daar zal ik binnenkort voor zorgen.

Vraag:
waar kopen jullie de nagellakjes van Opi en Nfu.Oh?
Ik vind ze echt prachtig mooi en wil ze ook proberen!
Heb zelf tot nu toe alleen ervaring met de merken die de drogisten verkopen (bijv Rimmel en Maybeline en Essence enzo).
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_72560894
quote:
Op donderdag 3 september 2009 00:23 schreef MinderMutsig het volgende:

De nail-artkunsten van Guess.
[ afbeelding ]

Deze kleur nagellak
Van welk merk is deze en welk nr is het?
Ik MOET deze hebben!
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_72561747
Yaaay gezellig! Welkom

Die NfuOh's komen oorspronkelijk uit Korea, maar dankzij MinderMutsig ben ik er achter komen dat ik hier kan inslaan: http://www.winkelplein.nl/lebeautyboutique/

En die O.P.I haal ik dus persoonlijk altijd zelf bij de DA op de Leidsestr. in A'dam, maar www.opi.nl heeft ook een mooie store locator

Die van Guess is idd erg mooi ja, Guess is die toevallig van de Spain collection?
  dinsdag 8 september 2009 @ 21:20:10 #167
57434 Marloes
Digital Love
pi_72563646
Even een vraagje.. Gebruiken jullie altijd een basecoat en topcoat? Zo ja, welke zijn aan te raden?
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  dinsdag 8 september 2009 @ 21:21:13 #168
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_72563683
Oeh!! Ik zie nu dat ze O.P.I ook hier in Tilburg hebben!!
Wel een eindje van mijn huis af... maar ik ga er eens een keertje inslaan!! (goed, als salaris weer binnen is... )
Don't come closer, I might hurt you
pi_72564108
@Marloes Ik gebruik of probeer altijd een basecoat te gebruiken. Gebruik hier de ridge filler van de Etos voor, werkt prima .Top coat, ben ik te lui voor
  dinsdag 8 september 2009 @ 22:15:35 #170
57434 Marloes
Digital Love
pi_72565960
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 21:31 schreef snkr-xxx het volgende:
@Marloes Ik gebruik of probeer altijd een basecoat te gebruiken. Gebruik hier de ridge filler van de Etos voor, werkt prima .Top coat, ben ik te lui voor
Dankje Dus het maakt niet zoveel uit of ik er een van de etos neem of van herome/opi? Scheelt nogal wat geld namelijk
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_72566696
Ik vond die Herome ridge filler niet zo. Als ik het me goed kan herinneren dacht ik dat ik die wat te wit/dekkend vond. Van Yves Rocher heb ik er ook ooit eens een gehad, maar die was groenachtig, ook niet fantastisch.
Die van O.P.I heb ik nooit geprobeerd, dus misschien is die wel geweldig. Maar ik ben ook niet echt into de base coats, denk wederom dat MinderMutsig meer expert is.
pi_72571367
Ik heb kneitergele nagels van de nagellak en heb pas sinds kort ontdekt dat ridgefiller daar een oplossing voor zou zijn dus ik waag me er ook niet aan.

Ik ben tot nu toe best tevreden over die van de Etos, smeert goed, ziet er prima uit en kan als basis gebruikt worden voor een french manicure. Hij mag iets meer de ridges fillen van mij maar goed, dat lost desnoods een tweede laagje ook nog wel op.

En anders de Nail Tek waar ik het eerder over had, die schijnt echt heel erg goed te zijn en wil ik in de toekomst ook nog wel proberen maar vooralsnog bevalt deze me prima dus deze gaat eerst op.
  woensdag 9 september 2009 @ 07:56:41 #173
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_72573217
Ik gebruik een van de OPI nagelversterkers als basecoat (staat op het doosje dat ie geschikt is als kuur en als base- en topcoat). Ik heb hele lichte vergeling van m'n nagels, maar ik weet niet of dat van voor of na het gebruik van die basecoat is. Met een blank lakje erover zie je het in ieder geval bijna niet.
Knoei
pi_72575835
Nou het schijnt, en dat vond ik ook best logisch klinken eigenlijk, dat nagelversterkers stofjes bevatten die echt je nagel in trekken en als je er dan gekleurde nagellak op hebt dan trekt het die kleur mee. Voila: gele nagels.
Terwijl ridgefillers bedoeld zijn om onregelmatigheden op te vullen en dus bovenop je nagel blijven liggen zonder stofjes je nagel in te laten waardoor je met ridgefillers dus geen (of veeeeeel minder) last hebt van verkleuring.

Ik had trouwens ook altijd zo'n combinatielak die zowel als nagelsversterkter te gebruiken was en als base- en topcoat maar ik ben daar helemaal vanaf. Een nagelversterker, een basecoat en een topcoat hebben zulke enorm verschillende eigenschappen en zulke specifieke eisen dat dit nooit goed kan werken volgens mij.

@ marloes: misschien zou je anders ook de Trind ridgefiller (Etos) eens kunnen proberen. Ik ben erg blij met hun cuticle balsam dus die ridgefiller moet ook wel goede kwaliteit zijn.
  woensdag 9 september 2009 @ 10:52:55 #175
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_72576089
Ja klinkt idd logisch, maar ze geven zelf aan dat deze daar wel geschikt voor is. Maargoed, als m'n nagels geler worden zie ik dat vanzelf Ik heb nu nog echt wel de versterker nodig dus ik blijf het even zo doen.
Knoei
pi_72577668
Vanmiddag op pad voor wat OPI nagellakjes en hopelijk scoor ik de perfecte neutral want mijn favoriete neutral van Clarins is uit het assortiment gemikt.
Go hard or go home
  woensdag 9 september 2009 @ 13:20:16 #177
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_72580214
Ik heb op verschillende nail-art sites leuke fimo canes zien staan, waar je dan schijfjes vanaf snijd en die je dan op je nagels plakt.

en aangezien ik vroeger nogal wat fimo'de heb ik nog een hele bubs klei liggen, dus ik ga eens proberen van die fruitstaafjes te maken zelf

Ik houd jullie op de hoogte
Knoei
pi_72580388
Oooooooooohhhh ik ben verliefd!

De perfecte paarse creme nagellak. In het echt is hij ietsje warmer van kleur. Smeert als boter, fijn kwastje, helemaal perfect.

Degene die kan raden welk merk het is krijgt, euh... eeuwige roem!
pi_72580419
quote:
Op woensdag 9 september 2009 13:20 schreef Loqi het volgende:
Ik heb op verschillende nail-art sites leuke fimo canes zien staan, waar je dan schijfjes vanaf snijd en die je dan op je nagels plakt.
[ afbeelding ]
en aangezien ik vroeger nogal wat fimo'de heb ik nog een hele bubs klei liggen, dus ik ga eens proberen van die fruitstaafjes te maken zelf

Ik houd jullie op de hoogte
Had ik al gezegd dat jij mijn allerbesteste vriendinnetje bent?
pi_72581395
quote:
Op woensdag 9 september 2009 13:26 schreef MinderMutsig het volgende:
Oooooooooohhhh ik ben verliefd!

[ afbeelding ]

De perfecte paarse creme nagellak. In het echt is hij ietsje warmer van kleur. Smeert als boter, fijn kwastje, helemaal perfect.

Degene die kan raden welk merk het is krijgt, euh... eeuwige roem!
Wat mooi!
Sowieso vind ik creme de mooiste finish van allemaal maar deze is wel heel mooi silky. Zoiets zoek ik eigenlijk ook nog in antraciet. Tips?
Go hard or go home
pi_72581915
Zoiets?

Of wat grijzer?

[ Bericht 35% gewijzigd door MinderMutsig op 09-09-2009 14:29:34 ]
  woensdag 9 september 2009 @ 14:41:44 #182
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_72582517
quote:
Op woensdag 9 september 2009 13:28 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Had ik al gezegd dat jij mijn allerbesteste vriendinnetje bent?

Is die paarse 'raadjeplaatje' van China Glaze misschien?

Fimo'en gaat best goed Ik zal als ik straks klaar ben foto's proberen te maken. Maar ik weet niet of het niet wat offtopic is om die hier te posten? Tis meer knutselen dan nagels eigenlijk...
Knoei
pi_72582762
Pfff die paarse creme is te mooi! Is het een NfuOh? Ik spotte laatst nr 282, maar die lijkt wat feller dan de jouwe.

Dat fimo'en vind ik echt geweldig!
Photo please!
pi_72583191
Nee, geen China Glaze en ook geen Nfu Oh. Denk veeeeeeel goedkoper!

Spoilerfoto met een lelijk font maar het heet Drunken Sailor dus ik moest hem gebruiken
Hier klopt de kleur ook meer. Hij is echt geweldig.

@Loqi: Het is alleen offtopic als je straks geen foto's gaat maken met citroenen, kiwi's en aardbeien op je nagels.

[ Bericht 14% gewijzigd door MinderMutsig op 09-09-2009 15:12:28 ]
pi_72583915
Haha ja hooor ik heb hem gevonden, Catrice Purple Passion!! Hij is mooi!
pi_72584225
quote:
Op woensdag 9 september 2009 14:21 schreef MinderMutsig het volgende:
Zoiets?
[ afbeelding ]

Of wat grijzer?
[ afbeelding ]
Oeh wow, die bovenste. Thanks!
*rent het web op
Go hard or go home
pi_72584250
Ding Ding Ding!

Zoveel geweldigheid voor zo weinig geld.
Dit is serieus de fijnste nagellak die ik ooit gebruikt heb en ik heb er best veel gebruikt. De formule van deze is perfect, het kwastje is helemaal goed, hij dekt bijna volledig in 1 laagje en na 2 laagjes is hij perfect, de kleur is mooi, gewoon alles is goed.

pi_72584691
Hallo,

Kom hier regelmatig even jullie kunstwerkjes bekijken, ik lak mn nagels ook wel (nu met die lichtst catrice purple passion van hier boven) maar vergeleken met jullie ziet er er niet uit, mijn nagels zijn van zichzelf heel kort en breed, eigelijk zou ik ze niet moeten lakken zo vallen ze alleen maar meer op
pi_72584916
quote:
Op woensdag 9 september 2009 15:49 schreef Ek-Mei het volgende:
Hallo,

Kom hier regelmatig even jullie kunstwerkjes bekijken, ik lak mn nagels ook wel (nu met die lichtst catrice purple passion van hier boven) maar vergeleken met jullie ziet er er niet uit, mijn nagels zijn van zichzelf heel kort en breed, eigelijk zou ik ze niet moeten lakken zo vallen ze alleen maar meer op
Tuurlijk moet je wel lakken! Lakken is leuk!
En je nagels zijn met lak sterker dan zonder lak dus beschadigen minder snel en kunnen beter groeien. Komt allemaal vanzelf, heus. Je wilt niet weten hoe mijn nagels er uitzagen een jaar of drie terug.
Gewoon meeposten en foto's spammen.

Die lichte is ook leuk hč? Vind jij ze ook zo goed?
pi_72585106
quote:
Op woensdag 9 september 2009 15:55 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Tuurlijk moet je wel lakken! Lakken is leuk!
En je nagels zijn met lak sterker dan zonder lak dus beschadigen minder snel en kunnen beter groeien. Komt allemaal vanzelf, heus. Je wilt niet weten hoe mijn nagels er uitzagen een jaar of drie terug.
Gewoon meeposten en foto's spammen.

Die lichte is ook leuk hč? Vind jij ze ook zo goed?
Ik heb alleen de lichte en hij dekt erg goed, heb niet veel ervaring met verschillende merken maar hij lakt naar mijn idee ook fijn
Die donkere is ook erg mooi zeg
  woensdag 9 september 2009 @ 16:30:32 #191
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_72586062
Zo! Ik heb me weer een hele middag vermaakt met fimo!
Ik heb een tijd geleden redelijk wat gefimo'd, en toen ook canes gemaakt.
Canes zijn lange staven klei, met over de gehele lengte hetzelfde patroon. Als je dan een plakje van de staaf afsnijd heb je dus een klein schijfje met een patroontje en kun je bijvoorbeeld hele voorwerpen bedekken met exact hetzelfde patroon.
Maar ik heb er eigenlijk nooit aan gedacht dat je canes ook als nailart kon gebruiken tot ik het op verschillende webshops zag.
Dus ben ik zelf eens een paar nailart canes gaan proberen.
En het ging best goed
Ik heb nu 30cm aan sinaasappel cane en 70cm(!) aan meloen cane, maar in kleinere hoeveelheden canes maken is erg moeilijk.

Dusch, genoeg gekletst, fotoooooos:

(let aub niet op de staat van m'n nagels, overal zit nog klei op en ze zijn wat gechipped)

Sinaasappel

Voor het kleiner maken.

Na het kleiner maken.

En op m'n nagel. (heb ze hierna nog wat kleiner gemaakt, ze zijn nog ongeveer 5 mm in doorsnede).

Meloen

De Canes zijn niet perfect geworden, tis lang geleden en ik heb nooit zoiets ingewikkelds ermee gemaakt, dus door de doorsnede heen is het patroon soms onregelmatig.. maar ik ben er toch wel heel trots op

Op mijn nagels zijn het hier nog dikke plakjes.. om ze echt te gebruiken en dus heel dun te snijden moet ik ze eerst nog afbakken zodat ze niet buigen tijdens het snijden en dus dunner kunnen.

[ Bericht 19% gewijzigd door Loqi op 09-09-2009 16:39:55 ]
Knoei
pi_72586189
Grr mijn werk zit praktisch naast een Kruidvat... Moet me inhouden om niet even drie minuten naar buiten te rennen. Hmmmmmmmmmmmmm.
pi_72586317
quote:
Op woensdag 9 september 2009 16:30 schreef Loqi het volgende:
Canes zijn lange staven klei, met over de gehele lengte hetzelfde patroon. Als je dan een plakje van de staaf afsnijd heb je dus een klein schijfje met een patroontje en kun je bevoorbeeld hele voorwerpen bedekken met exact hetzelfde patroon.
Maar ik heb er eigenlijk nooit aan gedacht dat je canes ook als nailart kon gebruiken tot ik het op verschillende webshops zag.
En het ging best goed
Ik heb nu 30cm aan sinaasappel cane en 70cm(!) aan meloen cane, maar in kleinere hoeveelheden canes maken is erg moeilijk.

Sinaasappel
[ afbeelding ]
Voor het kleiner maken.
[ afbeelding ]
Na het kleiner maken.
[ afbeelding ]
En op m'n nagel. (heb ze hierna nog wat kleiner gemaakt, ze zijn nog ongeveer 5 mm in doorsnede).

Meloen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

De Canes zijn niet perfect geworden, tis lang geleden en ik heb nooit zoiets ingewikkelds ermee gemaakt, dus door de doorsnede heen is het patroon soms onregelmatig.. maar ik ben er toch wel heel trots op

Op mijn nagels zijn het hier nog dikke plakjes.. om ze echt te gebruiken en dus heel dun te snijden moet ik ze eerst nog afbakken zodat ze niet buigen tijdens het snijden en dus dunner kunnen.
Oooh wat schattig! En zijn je nagels nou een stuk gegroeid of lijkt dat? Ziet er mooi uit hoor!
  woensdag 9 september 2009 @ 16:38:35 #194
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_72586404
Dank je wel
Ja ze zijn een stuk gegroeid, heb ze een tijd terug allemaal kort gemaakt omdat ik er 2 had gebroken tijdens een ongelukje, nu zijn ze weer op lengte
Knoei
pi_72586595
quote:
Op woensdag 9 september 2009 16:30 schreef Loqi het volgende:
Canes zijn lange staven klei, met over de gehele lengte hetzelfde patroon. Als je dan een plakje van de staaf afsnijd heb je dus een klein schijfje met een patroontje en kun je bijvoorbeeld hele voorwerpen bedekken met exact hetzelfde patroon.
En het ging best goed

(let aub niet op de staat van m'n nagels, overal zit nog klei op en ze zijn wat gechipped)

Sinaasappel
[ afbeelding ]
Voor het kleiner maken.
[ afbeelding ]
Na het kleiner maken.
[ afbeelding ]

Meloen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Eerst bakken en daarna pas snijden? Werkt dat niet enorm tegen?

Yay Fimo * Crientj maakt zelf kralen van fimo. =]
  woensdag 9 september 2009 @ 16:45:56 #196
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_72586694
Ik las dat dat het makkelijkste is. Als je ze zo laat zijn ze ongelofelijk zacht, en is het zo goed als onmogelijk om ze dun genoeg te snijden voor op je nagels en gaat de staaf enorm vervormen door de druk van het mesje. Als je ze bakt worden ze hard. En als je ze dan wilt gebruiken om te snijden maak je ze even warm (in kokend water of de oven) zodat ze weer wat zachter zijn (maar dus niet zo zacht als ongebakken klei) Niet TE warm maken, dan verbranden ze.

Then again, dat is wat gelezen heb Ik ga het eerst nog even zelf testen door een stukje cane te bakken, afkoelen, opwarmen en dan snijden. Maar daar kom ik vandaag niet meer aan toe.
Ik laat het weten als ik dat gedaan heb
Knoei
  FOK!fossiel woensdag 9 september 2009 @ 17:09:12 #197
1455 Keroppi
kool kikker
pi_72587623
Maar hoe ga je van die grote naar het kleine formaat? (Tenminste als ik het goed zie is ie eerst groter dan de 2 euro en daarna een stuk kleiner, wat is de truc?)
Chick on a mission
pi_72587980
quote:
Op woensdag 9 september 2009 17:09 schreef Keroppi het volgende:
Maar hoe ga je van die grote naar het kleine formaat? (Tenminste als ik het goed zie is ie eerst groter dan de 2 euro en daarna een stuk kleiner, wat is de truc?)
Je moet ze wurgen. Steeds regelmatig knijpen zodat ze gelijkmatig kleiner worden.
pi_72588063
quote:
Op woensdag 9 september 2009 16:45 schreef Loqi het volgende:
Ik las dat dat het makkelijkste is. Als je ze zo laat zijn ze ongelofelijk zacht, en is het zo goed als onmogelijk om ze dun genoeg te snijden voor op je nagels en gaat de staaf enorm vervormen door de druk van het mesje. Als je ze bakt worden ze hard. En als je ze dan wilt gebruiken om te snijden maak je ze even warm (in kokend water of de oven) zodat ze weer wat zachter zijn (maar dus niet zo zacht als ongebakken klei) Niet TE warm maken, dan verbranden ze.

Then again, dat is wat gelezen heb Ik ga het eerst nog even zelf testen door een stukje cane te bakken, afkoelen, opwarmen en dan snijden. Maar daar kom ik vandaag niet meer aan toe.
Ik laat het weten als ik dat gedaan heb
Hmm. Dat ze te zacht zijn ben ik idd ook achter gekomen, ik gooi ze dan altijd een uurtje of 2/3 in de diepvries.
Daarna zijn ze wel goed om te snijden.
Als je ze bakt, bak ze dan wel goed; Niet dat de binnenkant zacht blijft.
pi_72588093
Ik doe er verder nauwelijks iets aan, soms alleen wat veilen. Dit zijn dus ook mijn echte nagels (ze zijn op dit moment jammer genoeg niet meer allemaal even lang)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')