Die dame is een paar maanden geleden haar nagels kwijtgeraakt in een auto ongeluk geloof ik. Ik heb eens een docu over haar gezien. 1 potje nagellak per nagel volgens mijquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:40 schreef Merel het volgende:
Misschien was 't hier al voorbijgekomen hoor, maar hebben jullie dit gezien?
[ afbeelding ]
IEUW!
drie blauwe lettertjes is écht te klein hoorquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
psst, dat staat ook in het bericht van Merel
ja, da's natuurlijk moeilijk om aan te klikken met die lange nagelsquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
drie blauwe lettertjes is écht te klein hoor
Ik vraag me dan meteen af, hoe veegt ze haar billen af ?quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:40 schreef Merel het volgende:
Misschien was 't hier al voorbijgekomen hoor, maar hebben jullie dit gezien?
[ afbeelding ]
IEUW!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien bij de Douglas of ICI Paris?quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:10 schreef Mirjam het volgende:
waar koop je trouwens een behoorlijke glasvijl? (zo heten die dingen toch?)
ik was bij de hema, etos en kruidvat, maar daar hebben ze enkel gewone?
Deze kleur nagellakquote:Op donderdag 3 september 2009 00:23 schreef MinderMutsig het volgende:
De nail-artkunsten van Guess.
[ afbeelding ]
Dankjequote:Op dinsdag 8 september 2009 21:31 schreef snkr-xxx het volgende:
@Marloes Ik gebruik of probeer altijd een basecoat te gebruiken. Gebruik hier de ridge filler van de Etos voor, werkt prima.Top coat, ben ik te lui voor
Had ik al gezegd dat jij mijn allerbesteste vriendinnetje bent?quote:Op woensdag 9 september 2009 13:20 schreef Loqi het volgende:
Ik heb op verschillende nail-art sites leuke fimo canes zien staan, waar je dan schijfjes vanaf snijd en die je dan op je nagels plakt.
[ afbeelding ]
en aangezien ik vroeger nogal wat fimo'de heb ik nog een hele bubs klei liggen, dus ik ga eens proberen van die fruitstaafjes te maken zelf![]()
Ik houd jullie op de hoogte
Wat mooi!quote:Op woensdag 9 september 2009 13:26 schreef MinderMutsig het volgende:
Oooooooooohhhh ik ben verliefd!![]()
[ afbeelding ]
De perfecte paarse creme nagellak.In het echt is hij ietsje warmer van kleur. Smeert als boter, fijn kwastje, helemaal perfect.
![]()
Degene die kan raden welk merk het is krijgt, euh... eeuwige roem!
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat jij mijn allerbesteste vriendinnetje bent?
Oeh wow, die bovenste.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:21 schreef MinderMutsig het volgende:
Zoiets?
[ afbeelding ]
Of wat grijzer?
[ afbeelding ]
Tuurlijk moet je wel lakken! Lakken is leuk!quote:Op woensdag 9 september 2009 15:49 schreef Ek-Mei het volgende:
Hallo,
Kom hier regelmatig even jullie kunstwerkjes bekijken, ik lak mn nagels ook wel (nu met die lichtst catrice purple passion van hier boven) maar vergeleken met jullie ziet er er niet uit, mijn nagels zijn van zichzelf heel kort en breed, eigelijk zou ik ze niet moeten lakken zo vallen ze alleen maar meer op
Ik heb alleen de lichte en hij dekt erg goed, heb niet veel ervaring met verschillende merken maar hij lakt naar mijn idee ook fijnquote:Op woensdag 9 september 2009 15:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Tuurlijk moet je wel lakken! Lakken is leuk!![]()
En je nagels zijn met lak sterker dan zonder lak dus beschadigen minder snel en kunnen beter groeien. Komt allemaal vanzelf, heus.Je wilt niet weten hoe mijn nagels er uitzagen een jaar of drie terug.
Gewoon meeposten en foto's spammen.![]()
Die lichte is ook leuk hč? Vind jij ze ook zo goed?
Oooh wat schattig!quote:Op woensdag 9 september 2009 16:30 schreef Loqi het volgende:
Zo! Ik heb me weer een hele middag vermaaktmet fimo!
Ik heb een tijd geleden redelijk wat gefimo'd, en toen ook canes gemaakt.
Canes zijn lange staven klei, met over de gehele lengte hetzelfde patroon. Als je dan een plakje van de staaf afsnijd heb je dus een klein schijfje met een patroontje en kun je bevoorbeeld hele voorwerpen bedekken met exact hetzelfde patroon.
Maar ik heb er eigenlijk nooit aan gedacht dat je canes ook als nailart kon gebruiken tot ik het op verschillende webshops zag.
Dus ben ik zelf eens een paar nailart canes gaan proberen.
En het ging best goed![]()
Ik heb nu 30cm aan sinaasappel cane en 70cm(!) aan meloen cane, maar in kleinere hoeveelheden canes maken is erg moeilijk.
Dusch, genoeg gekletst, fotoooooos:
Sinaasappel
[ afbeelding ]
Voor het kleiner maken.
[ afbeelding ]
Na het kleiner maken.
[ afbeelding ]
En op m'n nagel. (heb ze hierna nog wat kleiner gemaakt, ze zijn nog ongeveer 5 mm in doorsnede).
Meloen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Canes zijn niet perfect geworden, tis lang geleden en ik heb nooit zoiets ingewikkelds ermee gemaakt, dus door de doorsnede heen is het patroon soms onregelmatig.. maar ik ben er toch wel heel trots op![]()
![]()
Op mijn nagels zijn het hier nog dikke plakjes.. om ze echt te gebruiken en dus heel dun te snijden moet ik ze eerst nog afbakken zodat ze niet buigen tijdens het snijden en dus dunner kunnen.
Eerst bakken en daarna pas snijden? Werkt dat niet enorm tegen?quote:Op woensdag 9 september 2009 16:30 schreef Loqi het volgende:
Zo! Ik heb me weer een hele middag vermaaktmet fimo!
Ik heb een tijd geleden redelijk wat gefimo'd, en toen ook canes gemaakt.
Canes zijn lange staven klei, met over de gehele lengte hetzelfde patroon. Als je dan een plakje van de staaf afsnijd heb je dus een klein schijfje met een patroontje en kun je bijvoorbeeld hele voorwerpen bedekken met exact hetzelfde patroon.
Maar ik heb er eigenlijk nooit aan gedacht dat je canes ook als nailart kon gebruiken tot ik het op verschillende webshops zag.
Dus ben ik zelf eens een paar nailart canes gaan proberen.
En het ging best goed![]()
Ik heb nu 30cm aan sinaasappel cane en 70cm(!) aan meloen cane, maar in kleinere hoeveelheden canes maken is erg moeilijk.
Dusch, genoeg gekletst, fotoooooos:
(let aub niet op de staat van m'n nagels, overal zit nog klei open ze zijn wat gechipped)
Sinaasappel
[ afbeelding ]
Voor het kleiner maken.
[ afbeelding ]
Na het kleiner maken.
[ afbeelding ]
En op m'n nagel. (heb ze hierna nog wat kleiner gemaakt, ze zijn nog ongeveer 5 mm in doorsnede).
Meloen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Canes zijn niet perfect geworden, tis lang geleden en ik heb nooit zoiets ingewikkelds ermee gemaakt, dus door de doorsnede heen is het patroon soms onregelmatig.. maar ik ben er toch wel heel trots op![]()
![]()
Op mijn nagels zijn het hier nog dikke plakjes.. om ze echt te gebruiken en dus heel dun te snijden moet ik ze eerst nog afbakken zodat ze niet buigen tijdens het snijden en dus dunner kunnen.
Je moet ze wurgen. Steeds regelmatig knijpen zodat ze gelijkmatig kleiner worden.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:09 schreef Keroppi het volgende:
Maar hoe ga je van die grote naar het kleine formaat? (Tenminste als ik het goed zie is ie eerst groter dan de 2 euro en daarna een stuk kleiner, wat is de truc?)
Hmm. Dat ze te zacht zijn ben ik idd ook achter gekomen, ik gooi ze dan altijd een uurtje of 2/3 in de diepvries.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:45 schreef Loqi het volgende:
Ik las dat dat het makkelijkste is. Als je ze zo laat zijn ze ongelofelijk zacht, en is het zo goed als onmogelijk om ze dun genoeg te snijden voor op je nagels en gaat de staaf enorm vervormen door de druk van het mesje. Als je ze bakt worden ze hard. En als je ze dan wilt gebruiken om te snijden maak je ze even warm (in kokend water of de oven) zodat ze weer wat zachter zijn (maar dus niet zo zacht als ongebakken klei) Niet TE warm maken, dan verbranden ze.
Then again, dat is wat gelezen hebIk ga het eerst nog even zelf testen door een stukje cane te bakken, afkoelen, opwarmen en dan snijden. Maar daar kom ik vandaag niet meer aan toe.
Ik laat het weten als ik dat gedaan heb![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |