SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt geen paypal? Gewoon aanmaken joh, maakt je leven zoveel makkelijker.quote:Op maandag 7 september 2009 11:57 schreef Tammymara het volgende:
Dank je wel voor je advies
Ik loop even binnen en kijk even,Dat OPI verkopen ze dus hier nergensEn ik kan niet online dingen bestellen/betalen dus ik heb er niks aan, Ik moet echt iets pakken wat ik in de winkel kan halen.
en de kwaliteit , dat is ook niet zo héél belangrijk want bij mij houdt nagellak het nooit langer uit dan vier a vijf dagen, dan ben ik het beu en moet er wat anders op.
Maar toch bedankt! (en misschien koop ik ze wel helemaal niet)
Deze MOET MOET MOET ik gewoon hebbenquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:25 schreef MinderMutsig het volgende:
Picspam!![]()
De Nfu Oh #61 van gisteren in de zon:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 september 2009 18:54 schreef snkr-xxx het volgende:
Haha ik wil het niet weten, ik wil heel erg graag de kleur Moon Shadow van Nubar. Ik durf niet te zoeken
Van nagellak heb ik geen verstand, maar ik moet zeggen dat je de mooiste handen hebt die ik in lange tijd heb gezien. Besteed je daar veel tijd aan?quote:Op maandag 7 september 2009 12:00 schreef snkr-xxx het volgende:
O.P.I. Ds Signature:
[ afbeelding ]
binnen
[ afbeelding ]
Ridgefiller werkt beter ben ik pas achtergekomen.quote:Op maandag 7 september 2009 19:25 schreef Bob. het volgende:
Maakt zo'n echte basecoat eigenlijk nog veel uit?Want ik doe er altijd alleen een laagje blanke lak onder omdat ik hoop dat dat helpt tegen het verkleuren van mijn nagels, maar verder niks.
Oké, dan moet ik toch maar eens op zoek gaan naar een beetje een fijne.quote:Op maandag 7 september 2009 19:36 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ridgefiller werkt beter ben ik pas achtergekomen.
Hm, ik zit voorlopig niet in Nederland en hier hebben ze geen Etos, maar het hoeft dus in ieder geval niet een hele dure te zijn?quote:Op maandag 7 september 2009 19:49 schreef snkr-xxx het volgende:
@Bob Ik ben ook meer van de ridgefiller! Die is net wat meer 'smooth' zeg maar, en ik vind het makkelijker opbrengen. Ik gebruik ook die van de Etos, en die is prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |