abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72658501
Neehoor, acryl. Maar alleen een versteviging, dus geen verlenging.
pi_72658716
En dat doe je zelf?
There is no love sincerer than the love of food.
pi_72659295
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 21:45 schreef MinderMutsig het volgende:

@Tammymara: Wat jammer. Kon je hem niet meer plakken?
Teveel moeite en hij was al voor de helft "over" dan was ie deze week toch wel geknapt.
Ik heb ze nu wat vierkanter (als ik dit rond had moeten vijlen had ik helemaal niks meer over ) en zwart met rode glitter van etos effect erop!

ik moet trouwens wel even zeiken over die effectlak, ik krijg m er bijna niet vanaf! Blijven echt van die glitters op zitten, gaat echt heel moeilijk eraf.
  vrijdag 11 september 2009 @ 22:19:49 #284
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_72659654
MinderMutsig, wat mooooooooi gedaan met Konad!!
Ik word er echt heel erg hebberig van... ik wil ook van die stempel-dingen... en nieuwe nagellakjes... en en en en...
Ik ga morgen maar eens even naar de Etos! In elk geval even een paar nieuwe kleurtjes halen
Don't come closer, I might hurt you
pi_72659711
Glitters zijn altijd ellendig. Alsof ze zich door alle nagellaklagen heen vreten en zich vastbijten in je nagel.
Wat schijnt te helpen is pure aceton en vilt in plaats van een watje gebruiken voor het verwijderen maar dat heb ik ook nog niet geprobeerd.

Wel jammer dat ze er echt af moesten. Ik heb trouwens wel een een nagel geplakt die er bijna helemaal aflag en dat ging toch best goed. Plakken, buffen, nagels korter vijlen en ze op die lengte houden en dan uit laten groeien.

@Lindytje: ik zie zelf nog best wat foutjes in die stempels waar het patroon niet helemaal is overgekomen en strepen van de topcoat maar ik heb inmiddels geleerd dat anderen dat niet zien dus ik laat het tegenwoordig maar zitten.
pi_72660699
Oké, het zwart /rodeglitter is er al vanaf
  vrijdag 11 september 2009 @ 23:47:48 #287
269956 Nieners
Sofa King Addicted.
pi_72662514
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 21:33 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik had al eens eerder geprobeerd om mijn nagels aan de binnenkant te lakken maar toen waren ze echt nog te kort en kreeg ik dus inderdaad wel geklieder maar nu waren ze lang genoeg dus ik heb eerst een laagje basecoat gedaan tegen het verkleuren en daarna twee laagjes rood. En dan zorgen dat je niet te ver onder je nagels lakt en als het droog is bijwerken met een kwastje met aceton.
Tof! Ga het ook proberen binnenkort. Nu even laten groeien .

Chanel Django.
Living and loving in the moment.
pi_72662592
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 23:47 schreef Nieners het volgende:

[..]

Tof! Ga het ook proberen binnenkort. Nu even laten groeien .

[ afbeelding ]

Chanel Django.
Oh dat vind ik mooi, zo'n naturel kleurtje. Maar Chanel zal wel duur zijn.
  vrijdag 11 september 2009 @ 23:54:53 #289
269956 Nieners
Sofa King Addicted.
pi_72662690
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 23:50 schreef Bob. het volgende:

[..]

Oh dat vind ik mooi, zo'n naturel kleurtje. Maar Chanel zal wel duur zijn.
Thanks! .
In de winkel kosten ze zo rond de 20 euro geloof ik. Deze heb ik zelf via marktplaats gekocht voor een tientje... staan meer nagellakjes van Chanel op .
Living and loving in the moment.
pi_72663167
Ik ben zelf niet meer zo gek op nude kleurtjes. Ik heb een periode gehad dat ik mezelf te oud vond voor vrolijke kleurtjes (en al mijn vrolijke nagellak heb weggegooid ) maar inmiddels ben ik er niet meer te oud voor dus ik ga weer helemaal los.

*ik ga niet op markplaats en evilbay kijken*
pi_72666224
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 21:51 schreef MinderMutsig het volgende:
En dat doe je zelf?
Ik heb 't wel altijd zelf gedaan, zowel gel als acryl. Maar ik vind 't toch ook wel errug makkelijk om te laten doen.
  zaterdag 12 september 2009 @ 11:25:53 #292
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_72668597
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 00:12 schreef MinderMutsig het volgende:
maar inmiddels ben ik er niet meer te oud voor dus ik ga weer helemaal los.
Dat vind ik nou ook

Alhoewel ik mezelf wel eens terugfluit bij de Divided collection van de H&M
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_72671048
Nou ik heb nieuwe nagellak aangeschaft!

Van OPI het "Senoritas" pakketje met Suzi Skis in the Pyrenees, No Spain No Gain (die ga ik nu proberen), Pink Flamenco en DryRapid Top Coat.Los nog OPI Bubble Bath.

Heb nu al gezien welke in volgende keer wil als ik heb besloten dat felle kleuren mij staan
  zaterdag 12 september 2009 @ 13:32:58 #294
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_72671433
Wat een leuke namen

Ik mag eigenlijk niet zoveel geld meer uitgeven van vriendlief (heb nog al wat aangeschaft omdat ik in 1 jaar 20KG ben afgevallen ) maar ik MOEST ff een nagellak fix hebben. Dus terwijl hij in de auto zat te wachten tot ik de broodjes bij Bakker Bart had gehaald, ben ik héél snel naar de Kruidvat ernaast gelopen en heb twee potjes lak gekocht
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_72671539
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 13:32 schreef Puckzzz het volgende:
maar ik MOEST ff een nagellak fix hebben.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 12 september 2009 @ 16:27:59 #296
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_72675474
Ik ben weer even gelukkig!!

Deze gaat er nu af:

En ik heb net nieuwe lakjes gescoord (en een vijl... en nagelriembalsem... hihihi):

Dus na het bijvijlen eens even kijken wat voor creatie ik ga maken!
  zaterdag 12 september 2009 @ 16:30:00 #297
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_72675531
Ik zie dat de kleuren niet echt kloppen op de foto... alles is een beetje donkerder.. Vooral de rode en de paarse zijn in het echt donkerder.
pi_72678585
quote:
Op donderdag 10 september 2009 21:15 schreef snkr-xxx het volgende:
Heb net een nieuw lakje van Essence geprobeerd, die taupe (chocolate shake heet ie eigenlijk). Vind de kleur erg mooi, maar allemachtig wat een bobbels weer! Volgens mij ligt het dit keer aan de lak, GRRRR

[ afbeelding ]

hmpf.
Deze kleur vind ik ook erg mooi. Heb hem vandaag gezien in de Kruidvat, maar ik ging eerst even naar de Hema, toen ik terug kwam, gingen ze sluiten en mocht ik niet meer naar binnen van de meiden.

Andere keer dan maar halen.
  zaterdag 12 september 2009 @ 21:41:28 #299
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_72684525

Etos Effect Nails. De derde van rechts op de post hierboven met de nieuwe lakjes. (ja, moet de randjes nog even een beetje bijwerken..)
  zaterdag 12 september 2009 @ 22:14:32 #300
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72685338
Mooi kleurtje Lindy!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_72691862
Ik vind dit zo'n geweldig topic...ik blijf het volgen
Zal straks even foto's van me phone afhalen van hoe ik mijn nagels van de week had...

Maar kom tevens even binnen met een vraag. Mijn nagels zijn heel stevig, ze zijn niet om te buigen. Maar dat heeft ook zo z'n nadeel, want bij mijn duimen scheurt het snel in...in het vlees . Ook zijn er nu twee nagels die afbladderen, dus bij de uiteinden gaat het splijten. Meestal weet ik het te redden door er een lak overheen te doen, maar dat is natuurlijk maar een tijdelijke iets en geen oplossing.

Hebben jullie misschien tips hiervoor? Ik zag wat producten van Sally Hansen..is dat wat?
Ook zat ik te denken om een gel laagje over mijn eigen nagels te laten aanbrengen (of zelf doen, als ik ergens gel weet te krijgen), maar is dat niet op den duur slecht voor je nagels?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')