abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72622021
Ik kan die taobao site niet lezen.
En tussenpersoon? Wie, wat, waar?
There is no love sincerer than the love of food.
pi_72622054
Ja, ik heb er ook veel leuke dingen gezien, alleen nog niets besteld.

Bestellen gaat toch via Jack van dealperfect.com?
pi_72622246
quote:
Op donderdag 10 september 2009 19:52 schreef Mylene het volgende:
Ja, ik heb er ook veel leuke dingen gezien, alleen nog niets besteld.

Bestellen gaat toch via Jack van dealperfect.com?
ja. ik heb er pas iets besteld, duurde even voor alles goed was, maar ging prima. hoe rekening met invoerrechten en prijzen, probeer de prijs van een pakketje qua waarde onder de 22 euro te houden, dan zit je vaak wel goed
quote:
Op donderdag 10 september 2009 19:51 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik kan die taobao site niet lezen.
En tussenpersoon? Wie, wat, waar?
okay, quick taobao.com tut:
ga naar taobao.com
plak dit voor de url:
http://translate.google.com/translate?hl=nl&sl=zh-CN&u=
dus dan krijg je http://translate.google.com/translate?hl=nl&sl=zh-CN&u=http://www.taobao.com/
voeg in de bovenste balk een term in, in engels, dat lukt vaak wel
en ga goed zoeken.
en ja, zoeken is kut, alles wordt slecht/half vertaald.

bestellen:
dat gaat via jack van http://www.dealperfect.com
mailadres: dealperfectcs01@gmail.com
stuur een mail met linkje naar het product, en vraag naar de prijs. prijs goed? dan bestel je het via hem. betalen via paypal, en dan stuurt hij het op. wel in engels bestellen he

Chinese webshops-topic #17 - Flashlights bestellen daar gaat het veel over dealperfect en taobao _
en sja, niet alles is daar goedkoper, ze vragen voor die nfu.oh 61 bijv. ruim 22 dollar.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_72624669
Hee allemaal!

ik kan me eindelijk melden in dit topic heb pas een bruiloft gehad dus moest van mezelf mijn nagels heel houden. Nu ze zo mooi lang zijn moet ik ze ook maar mooi lakken Ik zag hier O.P.I. voorbij komen, ken dat merk helemaal niet. Zag dat er een winkel hier in de buurt zit die het verkoopt, maar ik vroeg me af wat zo'n potje kost?

Durf dat anderr merk niet goed online te bestellen omdat ik de kleuren niet goed in kan schatten ... en ik allemaal leuke kleurtjes wil maar geen idee heb of het een beetje staat bij mij dus denk dat ik het dan beter even in de winkel kan kijken

Mocht ik iets hebben dan zal ik eens een foto maken
pi_72624887
Thanks Mirjam .
pi_72625269
quote:
Op donderdag 10 september 2009 20:57 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Hee allemaal!

ik kan me eindelijk melden in dit topic heb pas een bruiloft gehad dus moest van mezelf mijn nagels heel houden. Nu ze zo mooi lang zijn moet ik ze ook maar mooi lakken Ik zag hier O.P.I. voorbij komen, ken dat merk helemaal niet. Zag dat er een winkel hier in de buurt zit die het verkoopt, maar ik vroeg me af wat zo'n potje kost?

Durf dat anderr merk niet goed online te bestellen omdat ik de kleuren niet goed in kan schatten ... en ik allemaal leuke kleurtjes wil maar geen idee heb of het een beetje staat bij mij dus denk dat ik het dan beter even in de winkel kan kijken

Mocht ik iets hebben dan zal ik eens een foto maken
Heyy welkom
O.P.I kost standaard ¤13,95, maar is wel voor 15ml (=veel). Soms heb je wel dat lakjes uit een speciale collectie wat meer kosten, zo kost een O.P.I nagellak uit de DS collectie weer ¤19,95. Persoonlijk vind ik het wel heel fijne lakjes

[ Bericht 0% gewijzigd door snkr-xxx op 10-09-2009 21:20:58 ]
pi_72625336
Heb net een nieuw lakje van Essence geprobeerd, die taupe (chocolate shake heet ie eigenlijk). Vind de kleur erg mooi, maar allemachtig wat een bobbels weer! Volgens mij ligt het dit keer aan de lak, GRRRR

hmpf.

[ Bericht 9% gewijzigd door snkr-xxx op 10-09-2009 21:33:24 ]
pi_72627638
Thanks Mirjam!

@Tinkerbel: je kan eens kijken op verschillende nagelblogs hoe de kleuren uitvallen. Zo kom ik tenminste aan mijn wishlist. Inschatten hoe een kleur is n.a.v. een plaatje van een flesje is erg lastig inderdaad.

@snkr: klopt hij wordt stroperig hè? Dat is de reden waarom ik zo blij ben met mijn nagellakverdunner, die red dit soort lakjes echt. De kleuren zijn goed maar de formule van essence is niet altijd je van het. Hoewel ik de tijdelijke nagellakjes vaak beter vind dan de permanente collectie.
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:11 schreef Oblivion het volgende:
Tip voor de dames hier, bij de action heb je een multi embossing prikset te koop.
Volgens mij zijn het wel handige tools voor het bewerken van de nagels.
En dat voor 1,99...
Ik kan ze hier niet vinden. Ik had een setje in het pakketje voor mijn nichtje willen stoppen. Zij is ook een nagellakmonstertje. Iemand nog leuke ideeën voor must have dingen voor een jong meisje?

Voor haar verjaardag krijgt ze een konadsetje van me met een paar leuke plates en stempellakjes.

Wie was dat ook alweer die voornamelijk BarryM nagellak droeg? Waar koop je die?

[ Bericht 2% gewijzigd door MinderMutsig op 10-09-2009 22:24:37 ]
  donderdag 10 september 2009 @ 22:26:21 #259
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72628108
quote:
Op donderdag 10 september 2009 21:15 schreef snkr-xxx het volgende:
Heb net een nieuw lakje van Essence geprobeerd, die taupe (chocolate shake heet ie eigenlijk). Vind de kleur erg mooi, maar allemachtig wat een bobbels weer! Volgens mij ligt het dit keer aan de lak, GRRRR

[ afbeelding ]

hmpf.
Wel een hele mooie kleur hoor! Bij de kruidvat naast mijn werk hadden ze die mooie paarsw van catrice niet morgen in de pauze maar even naar de grote kruidvat in het centrum lopen!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_72631276
@ MinderMutsig, Ik had eigenlijk nog niet echt ervaring met kleurlakjes van Essence, maar wel jammer van de formule dan.. Nagellakverdunner staat nog altijd op m'n wishlist, dus ik schrijf 'm nog maar niet af dan

Wat leuk zeg, zo'n nichtje! Misschien een leuk opbergetuitje? Ik weet natuurlijk niet hoe jong ze is, maar essence heeft ook nog wel geinige dingetjes, glittertjes, steentjes etc.Of wat leuke vijltjes ofzo?

@Guess haha zo grappig dat iedereen een Kruidvat naast het werk heeft . Ze hebben ze idd niet overal, want mijn 'eigen' kruidvat heeft ze helaas ook niet..
pi_72632027
Je moet naar de Trekpleister! Echt! De Kruidvaten die ik ken verkopen alleen het standaard assortiment van catrice, Trekpleister heeft een grotere display met ook themadingen.

Mijn nichtje heeft al een grote plastic bak vol nagellak, een setje van die nailartpennen/striperlakjes en verschillende blingdingen maar er kan altijd meer bij natuurlijk.
pi_72642243
Vanmorgen die bobbellak er weer afgehaald, want ikben een pietlut. . Toen besloten een ander nieuw Essence lakje nog een kans te geven, weeeer een mooie kleur, maar wat een rotlak!

Doe er mooi niks meer mee totdat ik ooit van die verdunner heb gescoord! (MinderMutsig waar doe ik dat? (a) ).

Was zo frusti dat ik geeneens meer gelakt heb en zit nu met naakte nagels in de bus, haha..
pi_72644124
Snkr-xxx, die haalt MiMu bij de eurodiscount.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_72645363
Wat Obli zegt.
Ik koop flesjes van 100ml en giet die dan over in een potje voor oordruppels van de apotheek (40 cent! Inclusief glazen pipetje! ) zodat ik het beter kan doseren. Bij nieuwe Essence lakjes is 1 druppeltje vaak al genoeg, bij dikke en stroperige lak twee of drie.

Ik heb geen nieuwe foto's. Ik heb nu niks spannends op en ga straks mijn nagels weer met die paarse lakken voor het weekend want we gaan het hele weekend weg en ik moet er iets op hebben wat mij niet gaat vervelen en wat ik ook rustig kan dragen als we uit eten gaan en ik heb tussendoor geen tijd of zin om mijn nagels opnieuw te lakken.
  vrijdag 11 september 2009 @ 15:48:15 #265
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_72645886
Ik wil eigenlijk nog eens een schotse ruit proberen, ik ben gek op schotse ruit maar het lijkt me lastig om als nail art te maken....
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_72646333
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 15:48 schreef Puckzzz het volgende:
Ik wil eigenlijk nog eens een schotse ruit proberen, ik ben gek op schotse ruit maar het lijkt me lastig om als nail art te maken....
http://www.wonderhowto.co(...)-nails-plaid-234506/
  vrijdag 11 september 2009 @ 16:11:17 #267
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_72646656
quote:
thnx! ik hoop wel dat ik het ietsje netter kan
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_72647027
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 16:11 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

thnx! ik hoop wel dat ik het ietsje netter kan
Ik zit te denken of daar niet wat voor is.
Ik weet dat er echt hele dunne tape bestaat speciaal voor nagels, misschien kan je daar wat mee?
pi_72647156
Ik vond het erg lastig. Die strepen in de lengterichting gaan nog wel met zo'n lange dunne kwast maar die overdwars over de bolling van je nagel zijn gewoon kut.
  vrijdag 11 september 2009 @ 16:34:40 #270
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_72647485
Ik ben inmiddels thuis en ben aan het experimenteren. Ik heb nu eerst een brede witte streep in de lengte en 1 overdwars gemaakt. FF drogen en dan denk ik een roze (ja ) net uit het middne van de witte ook weer beide richtingen en dan als laatste de zwarte lijnen. ik ben gewoon over de tips die ik gisteren heb gedaan aan het kalken

edit: dat gaat 'm niet worden is veuls te moeilijk

[ Bericht 19% gewijzigd door Puckzzz op 11-09-2009 16:42:23 ]
pi_72651333
Toch nog foto's! Ik verveelde me dus ik heb dit gedaan met schildertape en een schaar voor sierrandjes:

En ik heb eindelijk het kabeltje van mijn telefoon teruggevonden dus ik kan ook dit laten zien.

De wazige foto's van mijn Louboutin:

China Glaze L8R G8R met Konad plate m63 en special polish blauw:

Gosh Ocean met Konad plate m51 en special polish zwart:
pi_72651860
Woei, MiMu door bocht!
  vrijdag 11 september 2009 @ 18:44:14 #273
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_72651891
Nice!
  vrijdag 11 september 2009 @ 19:33:34 #274
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_72653675
Whoo MinderMutsig! Maak me gek

en en en en
Mijn Nfu-oh is binnen!!!!

Nummer 56, 125, 45, 60

whoooooo, morgen als ik tijd heb ga ik 60 proberen over mijn 'almost black' van catrice (heel donkerbruin met bronzen en gouden microglitter)
Knoei
pi_72654151
Voel jij je nou ook helemaal als je naar die flesjes kijkt?
Je zou ze eigenlijk ergens moeten uitstallen zo lief zijn ze.
  vrijdag 11 september 2009 @ 20:05:56 #276
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_72654872
Ja zeker omdat ze vandaag al binnen zijn terwijl ik ze op zn vroegst pas dinsdag verwachtte
Wat heb jij mooie mani's gepost zeg! Vooral die paars/zilveren en die Louboutin. Hoe heb je dat nou gedaan zonder dikke klonten rood onder je nagels te krijgen?
Knoei
pi_72657259
Krak
Middelvinger nagel nog maar een halve centimeter

Potver!
Nu zijn ze allemaal kort. Voor mijn doen dan

Beetje zoals die van PartyHardy op de vorige pagina..en er zit ook nog een scheurtje in anders moest ik ze tot op de vinger afknippen.

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.
pi_72658013
Ik had al eens eerder geprobeerd om mijn nagels aan de binnenkant te lakken maar toen waren ze echt nog te kort en kreeg ik dus inderdaad wel geklieder maar nu waren ze lang genoeg dus ik heb eerst een laagje basecoat gedaan tegen het verkleuren en daarna twee laagjes rood. En dan zorgen dat je niet te ver onder je nagels lakt en als het droog is bijwerken met een kwastje met aceton.
pi_72658134

Net gedaan.
pi_72658471
Leuk maartjeh. Doe je dat met nagellak?

@Tammymara: Wat jammer. Kon je hem niet meer plakken?
pi_72658501
Neehoor, acryl. Maar alleen een versteviging, dus geen verlenging.
pi_72658716
En dat doe je zelf?
pi_72659295
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 21:45 schreef MinderMutsig het volgende:

@Tammymara: Wat jammer. Kon je hem niet meer plakken?
Teveel moeite en hij was al voor de helft "over" dan was ie deze week toch wel geknapt.
Ik heb ze nu wat vierkanter (als ik dit rond had moeten vijlen had ik helemaal niks meer over ) en zwart met rode glitter van etos effect erop!

ik moet trouwens wel even zeiken over die effectlak, ik krijg m er bijna niet vanaf! Blijven echt van die glitters op zitten, gaat echt heel moeilijk eraf.
  vrijdag 11 september 2009 @ 22:19:49 #284
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_72659654
MinderMutsig, wat mooooooooi gedaan met Konad!!
Ik word er echt heel erg hebberig van... ik wil ook van die stempel-dingen... en nieuwe nagellakjes... en en en en...
Ik ga morgen maar eens even naar de Etos! In elk geval even een paar nieuwe kleurtjes halen
Don't come closer, I might hurt you
pi_72659711
Glitters zijn altijd ellendig. Alsof ze zich door alle nagellaklagen heen vreten en zich vastbijten in je nagel.
Wat schijnt te helpen is pure aceton en vilt in plaats van een watje gebruiken voor het verwijderen maar dat heb ik ook nog niet geprobeerd.

Wel jammer dat ze er echt af moesten. Ik heb trouwens wel een een nagel geplakt die er bijna helemaal aflag en dat ging toch best goed. Plakken, buffen, nagels korter vijlen en ze op die lengte houden en dan uit laten groeien.

@Lindytje: ik zie zelf nog best wat foutjes in die stempels waar het patroon niet helemaal is overgekomen en strepen van de topcoat maar ik heb inmiddels geleerd dat anderen dat niet zien dus ik laat het tegenwoordig maar zitten.
pi_72660699
Oké, het zwart /rodeglitter is er al vanaf
  vrijdag 11 september 2009 @ 23:47:48 #287
269956 Nieners
Sofa King Addicted.
pi_72662514
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 21:33 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik had al eens eerder geprobeerd om mijn nagels aan de binnenkant te lakken maar toen waren ze echt nog te kort en kreeg ik dus inderdaad wel geklieder maar nu waren ze lang genoeg dus ik heb eerst een laagje basecoat gedaan tegen het verkleuren en daarna twee laagjes rood. En dan zorgen dat je niet te ver onder je nagels lakt en als het droog is bijwerken met een kwastje met aceton.
Tof! Ga het ook proberen binnenkort. Nu even laten groeien .

Chanel Django.
Living and loving in the moment.
pi_72662592
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 23:47 schreef Nieners het volgende:

[..]

Tof! Ga het ook proberen binnenkort. Nu even laten groeien .

[ afbeelding ]

Chanel Django.
Oh dat vind ik mooi, zo'n naturel kleurtje. Maar Chanel zal wel duur zijn.
  vrijdag 11 september 2009 @ 23:54:53 #289
269956 Nieners
Sofa King Addicted.
pi_72662690
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 23:50 schreef Bob. het volgende:

[..]

Oh dat vind ik mooi, zo'n naturel kleurtje. Maar Chanel zal wel duur zijn.
Thanks! .
In de winkel kosten ze zo rond de 20 euro geloof ik. Deze heb ik zelf via marktplaats gekocht voor een tientje... staan meer nagellakjes van Chanel op .
Living and loving in the moment.
pi_72663167
Ik ben zelf niet meer zo gek op nude kleurtjes. Ik heb een periode gehad dat ik mezelf te oud vond voor vrolijke kleurtjes (en al mijn vrolijke nagellak heb weggegooid ) maar inmiddels ben ik er niet meer te oud voor dus ik ga weer helemaal los.

*ik ga niet op markplaats en evilbay kijken*
pi_72666224
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 21:51 schreef MinderMutsig het volgende:
En dat doe je zelf?
Ik heb 't wel altijd zelf gedaan, zowel gel als acryl. Maar ik vind 't toch ook wel errug makkelijk om te laten doen.
  zaterdag 12 september 2009 @ 11:25:53 #292
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_72668597
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 00:12 schreef MinderMutsig het volgende:
maar inmiddels ben ik er niet meer te oud voor dus ik ga weer helemaal los.
Dat vind ik nou ook

Alhoewel ik mezelf wel eens terugfluit bij de Divided collection van de H&M
pi_72671048
Nou ik heb nieuwe nagellak aangeschaft!

Van OPI het "Senoritas" pakketje met Suzi Skis in the Pyrenees, No Spain No Gain (die ga ik nu proberen), Pink Flamenco en DryRapid Top Coat.Los nog OPI Bubble Bath.

Heb nu al gezien welke in volgende keer wil als ik heb besloten dat felle kleuren mij staan
  zaterdag 12 september 2009 @ 13:32:58 #294
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_72671433
Wat een leuke namen

Ik mag eigenlijk niet zoveel geld meer uitgeven van vriendlief (heb nog al wat aangeschaft omdat ik in 1 jaar 20KG ben afgevallen ) maar ik MOEST ff een nagellak fix hebben. Dus terwijl hij in de auto zat te wachten tot ik de broodjes bij Bakker Bart had gehaald, ben ik héél snel naar de Kruidvat ernaast gelopen en heb twee potjes lak gekocht
pi_72671539
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 13:32 schreef Puckzzz het volgende:
maar ik MOEST ff een nagellak fix hebben.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 12 september 2009 @ 16:27:59 #296
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_72675474
Ik ben weer even gelukkig!!

Deze gaat er nu af:

En ik heb net nieuwe lakjes gescoord (en een vijl... en nagelriembalsem... hihihi):

Dus na het bijvijlen eens even kijken wat voor creatie ik ga maken!
  zaterdag 12 september 2009 @ 16:30:00 #297
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_72675531
Ik zie dat de kleuren niet echt kloppen op de foto... alles is een beetje donkerder.. Vooral de rode en de paarse zijn in het echt donkerder.
pi_72678585
quote:
Op donderdag 10 september 2009 21:15 schreef snkr-xxx het volgende:

[ afbeelding ]

hmpf.
Deze kleur vind ik ook erg mooi. Heb hem vandaag gezien in de Kruidvat, maar ik ging eerst even naar de Hema, toen ik terug kwam, gingen ze sluiten en mocht ik niet meer naar binnen van de meiden.

Andere keer dan maar halen.
  zaterdag 12 september 2009 @ 21:41:28 #299
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_72684525

Etos Effect Nails. De derde van rechts op de post hierboven met de nieuwe lakjes. (ja, moet de randjes nog even een beetje bijwerken..)
  zaterdag 12 september 2009 @ 22:14:32 #300
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72685338
Mooi kleurtje Lindy!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')