ja. ik heb er pas iets besteld, duurde even voor alles goed was, maar ging prima. hoe rekening met invoerrechten en prijzen, probeer de prijs van een pakketje qua waarde onder de 22 euro te houden, dan zit je vaak wel goedquote:Op donderdag 10 september 2009 19:52 schreef Mylene het volgende:
Ja, ik heb er ook veel leuke dingen gezien, alleen nog niets besteld.
Bestellen gaat toch via Jack van dealperfect.com?
okay, quick taobao.com tut:quote:Op donderdag 10 september 2009 19:51 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik kan die taobao site niet lezen.![]()
En tussenpersoon? Wie, wat, waar?
Heyy welkomquote:Op donderdag 10 september 2009 20:57 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Hee allemaal!
ik kan me eindelijk melden in dit topicheb pas een bruiloft gehad dus moest van mezelf mijn nagels heel houden. Nu ze zo mooi lang zijn moet ik ze ook maar mooi lakken
Ik zag hier O.P.I. voorbij komen, ken dat merk helemaal niet. Zag dat er een winkel hier in de buurt zit die het verkoopt, maar ik vroeg me af wat zo'n potje kost?
Durf dat anderr merk niet goed online te bestellen omdat ik de kleuren niet goed in kan schatten ... en ik allemaal leuke kleurtjes wil maar geen idee heb of het een beetje staat bij mijdus denk dat ik het dan beter even in de winkel kan kijken
Mocht ik iets hebben dan zal ik eens een foto maken
Ik kan ze hier niet vinden. Ik had een setje in het pakketje voor mijn nichtje willen stoppen. Zij is ook een nagellakmonstertje.quote:Op maandag 7 september 2009 18:11 schreef Oblivion het volgende:
Tip voor de dames hier, bij de action heb je een multi embossing prikset te koop.
Volgens mij zijn het wel handige tools voor het bewerken van de nagels.
En dat voor 1,99...
Wel een hele mooie kleur hoor! Bij de kruidvat naast mijn werk hadden ze die mooie paarsw van catrice nietquote:Op donderdag 10 september 2009 21:15 schreef snkr-xxx het volgende:
Heb net een nieuw lakje van Essence geprobeerd, die taupe (chocolate shake heet ie eigenlijk). Vind de kleur erg mooi, maar allemachtig wat een bobbels weer! Volgens mij ligt het dit keer aan de lak, GRRRR
[ afbeelding ]
hmpf.
http://www.wonderhowto.co(...)-nails-plaid-234506/quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:48 schreef Puckzzz het volgende:
Ik wil eigenlijk nog eens een schotse ruit proberen, ik ben gek op schotse ruit maar het lijkt me lastig om als nail art te maken....
thnx! ik hoop wel dat ik het ietsje netter kanquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:01 schreef Oblivion het volgende:
[..]
http://www.wonderhowto.co(...)-nails-plaid-234506/
Ik zit te denken of daar niet wat voor is.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
thnx! ik hoop wel dat ik het ietsje netter kan
Teveel moeite en hij was al voor de helft "over" dan was ie deze week toch wel geknapt.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:45 schreef MinderMutsig het volgende:
@Tammymara: Wat jammer. Kon je hem niet meer plakken?
Tof! Ga het ook proberen binnenkort. Nu even laten groeienquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:33 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik had al eens eerder geprobeerd om mijn nagels aan de binnenkant te lakken maar toen waren ze echt nog te kort en kreeg ik dus inderdaad wel geklieder maar nu waren ze lang genoeg dus ik heb eerst een laagje basecoat gedaan tegen het verkleuren en daarna twee laagjes rood. En dan zorgen dat je niet te ver onder je nagels lakt en als het droog is bijwerken met een kwastje met aceton.
Oh dat vind ik mooi, zo'n naturel kleurtje.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:47 schreef Nieners het volgende:
[..]
Tof! Ga het ook proberen binnenkort. Nu even laten groeien.
[ afbeelding ]
Chanel Django.
Thanks!quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:50 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh dat vind ik mooi, zo'n naturel kleurtje.Maar Chanel zal wel duur zijn.
Ik heb 't wel altijd zelf gedaan, zowel gel als acryl. Maar ik vind 't toch ook wel errug makkelijk om te laten doen.quote:
Dat vind ik nou ookquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:12 schreef MinderMutsig het volgende:
maar inmiddels ben ik er niet meer te oud voor dus ik ga weer helemaal los.![]()
quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:32 schreef Puckzzz het volgende:
maar ik MOEST ff een nagellak fix hebben.
Deze kleur vind ik ook erg mooi. Heb hem vandaag gezien in de Kruidvat, maar ik ging eerst even naar de Hema, toen ik terug kwam, gingen ze sluiten en mocht ik niet meer naar binnen van de meiden.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:15 schreef snkr-xxx het volgende:
Heb net een nieuw lakje van Essence geprobeerd, die taupe (chocolate shake heet ie eigenlijk). Vind de kleur erg mooi, maar allemachtig wat een bobbels weer! Volgens mij ligt het dit keer aan de lak, GRRRR
[ afbeelding ]
hmpf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |