Die dame is een paar maanden geleden haar nagels kwijtgeraakt in een auto ongeluk geloof ik. Ik heb eens een docu over haar gezien. 1 potje nagellak per nagel volgens mijquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:40 schreef Merel het volgende:
Misschien was 't hier al voorbijgekomen hoor, maar hebben jullie dit gezien?
[ afbeelding ]
IEUW!
drie blauwe lettertjes is écht te klein hoorquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
psst, dat staat ook in het bericht van Merel
ja, da's natuurlijk moeilijk om aan te klikken met die lange nagelsquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
drie blauwe lettertjes is écht te klein hoor
Ik vraag me dan meteen af, hoe veegt ze haar billen af ?quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:40 schreef Merel het volgende:
Misschien was 't hier al voorbijgekomen hoor, maar hebben jullie dit gezien?
[ afbeelding ]
IEUW!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien bij de Douglas of ICI Paris?quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:10 schreef Mirjam het volgende:
waar koop je trouwens een behoorlijke glasvijl? (zo heten die dingen toch?)
ik was bij de hema, etos en kruidvat, maar daar hebben ze enkel gewone?
Deze kleur nagellakquote:Op donderdag 3 september 2009 00:23 schreef MinderMutsig het volgende:
De nail-artkunsten van Guess.
[ afbeelding ]
Dankjequote:Op dinsdag 8 september 2009 21:31 schreef snkr-xxx het volgende:
@Marloes Ik gebruik of probeer altijd een basecoat te gebruiken. Gebruik hier de ridge filler van de Etos voor, werkt prima.Top coat, ben ik te lui voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |