abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72441874
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 19:44 schreef Loqi het volgende:
Boah, telefoontje gehad van de lebeautyboutique site, dat een van de door mij bestelde lakjes (de mooiste uiteraard) niet op voorraad is.
Of ik wilde wachten of iets anders bestellen..

... nou moet ik 1 tot 2 weken wachten op m'n bestelling
Ja dat had ik dus ook met 1 kleur! Maar ik ben weer te ongeduldig natuurlijk , dus ik heb een andere uitgekozen haha.. Ze zijn wel snel daar, want ik had vannacht rond 2u de bestelling geplaatst en meteen 's ochtends half tien al een mailtje dat er eentje niet voorradig was!
pi_72442643
Wat shit loqi.

Volgens mij heb ik die ook snkr-xxx maar ik heb hem nog niet gedragen, hij is mooi!
Jij zal morgen je pakketje wel krijgen dan.
There is no love sincerer than the love of food.
  vrijdag 4 september 2009 @ 20:31:12 #83
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_72443163
Die roze van snkr-xxx heb ik nog nooit bij de Etos gezien, die is erg mooi Ik heb zelf ook die blauwe die MinderMutsig laat zien en een metallic paarse (aanrader!)

En nu wil ik ook weer naar t kruidvat voor de herfstkleurtjes

Welke kleur was er bij jou niet voorradig snkr-xxx? Bij mij nr56 , een prachtige groene opal-flake. Verder heb ik 45 (rode glitter/flake), 60 (multicolored flake) en 125 (gewone groen) besteld
Ik vond al die flakes zo mooi dat ik gewoon niet kon kiezen, heb ze op plaatjes gezien waar mensen ze over zwarte lak heen gedaan hadden echt super!

Ik heb echt bankrekening controle nodig echt...
Knoei
pi_72443984
@Loqi Ohh meeen je dat nou? Ik had 51, 52 en 56 besteld en de 52 was er niet meer . Maar nu heb ik dus zeker de laatste 56 voor je neus weggekaapt, grrrrrr sorrry .
Ipv de 52 heb ik nu 123 gekozen, ook een groene!

Ik weet ook niet wat ik heb, ik had mijn nagellak obsessie beter offline kunnen houden, want er gaan nu hele nieuwe werelden voor me open, waardoor ik maar blijf uitgeven
pi_72444152
We gaan gewoon een themamaand houden. Dat we alleen goedkope drogisterij nagellak mogen showen hier.

Ik heb net drie nieuwe lakjes die prima in dat thema zouden passen.
pi_72454983
Jaaa het zonnetje scheen net, dus hier nog een keer die Etos 013,

Haalt het toch nog niet helemaal bij m'n O.P.I. DS Signature, maar ik vind 'm leuk

[ Bericht 1% gewijzigd door snkr-xxx op 05-09-2009 09:57:51 ]
  zaterdag 5 september 2009 @ 09:48:36 #87
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_72455039
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 15:25 schreef MinderMutsig het volgende:
Picspam!

De Nfu Oh #61 van gisteren in de zon:
[ afbeelding ]
WAUW!! En die hier pal boven ook!

Gisteren brak mijn mooie lange linkse wijsvingernagel af (rechts is korter omdat ik een kantoorbaan heb en dat typt zo lastig ) dus maar ff emergency nail repair gedaan door er een gelnagel op te knallen tot ie weer op fatsoenlijke lengte is
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_72455399
Doe jij dat ook zelf?
  zaterdag 5 september 2009 @ 10:33:02 #89
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_72455552
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 10:20 schreef MinderMutsig het volgende:
Doe jij dat ook zelf?
Heb een complete kit hier staan, m aar ik probeer altijd mijn eigen nagels lang te krijgen, ik heb erg sterke nagels maar sommige groeien als een wokkel

Plus dat gelnagels mijn eigennagels zo verzwakt, dan doe ik een jaartje gel, gevolgd door een rustperiode van zeker 6 maanden.

Wat ik trouwens ook veel gebruik voor mijn nail-art zijn die stickervelletjes die ze gebruiken voor het maken van kaartjes. Die knip ik dan bij zodat ze op mijn nagel passen, extra gellaagje erover en klaar
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zaterdag 5 september 2009 @ 10:52:20 #90
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_72455816
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 20:52 schreef snkr-xxx het volgende:
@Loqi Ohh meeen je dat nou? Ik had 51, 52 en 56 besteld en de 52 was er niet meer . Maar nu heb ik dus zeker de laatste 56 voor je neus weggekaapt, grrrrrr sorrry .
Ipv de 52 heb ik nu 123 gekozen, ook een groene!
Ik ben blij dat jij hem in ieder geval wel hebt dan, want hij is echt prachtig
Nouja, misschien dat ik door het 2 weken wachten wat van m'n koopwoede afkoel (haha, wie hou ik voor de gek?)

Vandaag weer eens een nieuwe mani doen
Knoei
pi_72464280
Nouhouuu m'n pakketje is nog niet gekomen, denk dat ie maandag komt.

En ik wacht ook met smart op de foto's van Loqi's nieuwe mani

[ Bericht 33% gewijzigd door snkr-xxx op 05-09-2009 17:25:57 ]
  zaterdag 5 september 2009 @ 19:33:10 #92
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_72468295
Het lukt me niet een goede foto te krijgen met mn crappe webcam
Ik heb de paarse van de etos op (nr19) maar op de foto wordt ie blauw en zie je de microglitter helemaal niet.

Etos lak is echt
Knoei
pi_72469511
Haha nou ben ik wel nieuwsgierig naar je Etos lak Loqi!

EN! Om 7 voor 6 stond opeens de postbode voor de deur

Dus ik heb er natuurlijk meteen 1 uitgeprobeerd :

de nfu.oh 51

Ik ben er blij mee
  zaterdag 5 september 2009 @ 20:22:34 #94
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_72469725
nou kan ik nog minder goed wachten tot mijn nfu-oh komt mooi!
Knoei
pi_72471016
Mooi
  zondag 6 september 2009 @ 11:18:35 #96
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_72480927
Prachtige kleur!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 6 september 2009 @ 12:09:50 #97
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_72482188
Ohh, die kleur.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zondag 6 september 2009 @ 14:45:39 #98
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_72486402
Ik ben eens door mijn lade gegaan, heb een hoop oude meuk weggegooid omdat het uitgedroogd was, dit heb ik nu nog over:

Basic French manicure dingetjes plus wat bling shit wat ik wel eens onder de gellaag doe:

Paarsen:

Bruinen:

Groen en blauw:

Rood en zwart:

en de stickers die ik wel eens gebruik:
pi_72486863
Leuk om te zien zeg! Wat is dat merk met dat hele ronde flesje en punt dop? Die zien er echt schattig uit,
Mooie collectie!

Zal mijn verzameling ook eens uitmesten vanmiddag, mooie zondagbesteding

[ Bericht 0% gewijzigd door snkr-xxx op 06-09-2009 16:36:06 ]
  zondag 6 september 2009 @ 15:25:53 #100
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_72487423
Mja ik heb geen idee meer waar ik dat gehaald heb, zo te zien heb ik er meerdere dus het zal wel in 1 van de gebruikelijke drogisterijen zijn geweest. Het heet CoB
pi_72512691
ik denk dat ik vanmiddag eens even naar de Etos ga, ik zie zoveel mooie lakjes en ik kom nooit bij Etos,Toch maar eens doen.Wat kosten die en welk merk zijn ze? zo te zien gewoon etos merk,maar toch even vragen Ga die glitterdingen zeker weten halen! Ben helemaal verliefd
pi_72514298
Etos Effect Nails heten ze en ze kosten drie á vier euro ongeveer.
Heel eerlijk zou ik het niet doen als ik jou was. Ze zijn heel leuk maar de kwaliteit is toch wat minder dan van China Glaze of OPI en het is verhoudingsgewijs net zo duur of zelfs duurder om die van de Etos te kopen aangezien het zo'n enorm klein flesje is.
pi_72514876
Dank je wel voor je advies
Ik loop even binnen en kijk even,Dat OPI verkopen ze dus hier nergens En ik kan niet online dingen bestellen/betalen dus ik heb er niks aan, Ik moet echt iets pakken wat ik in de winkel kan halen.

en de kwaliteit , dat is ook niet zo héél belangrijk want bij mij houdt nagellak het nooit langer uit dan vier a vijf dagen, dan ben ik het beu en moet er wat anders op.

Maar toch bedankt! (en misschien koop ik ze wel helemaal niet )
pi_72514968
Ja ben ik het wel mee eens hoor, ze zijn leuk, maar het flesje is wel klein (staat niet op hoeveel ml, denk 5?), en hij chipte bij mij vrij snel. In een O.P.I flesje zit 3 keer zoveel en de kwaliteit is beter.

Vandaag draag ik toevallig die van O.P.I, want helaas vloekte m'n nieuwe NfuOh met m'n outfit

Maar even om het verschil te laten zien:

O.P.I. Ds Signature:

binnen

zon

En dan even nog de Etos in een spolier ter vergelijking
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_72515017
ik zou zweren dat het precies dezelfde lakjes zijn?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_72515122
Haha dan ligt het denk ik aan de foto's want zelf zie ik echt veel verschil . Die van O.P.I is veel meer holografisch..
pi_72515209
Maar ik ben dan ook wel een beetje een pietlut
pi_72515887
quote:
Op maandag 7 september 2009 11:57 schreef Tammymara het volgende:
Dank je wel voor je advies
Ik loop even binnen en kijk even,Dat OPI verkopen ze dus hier nergens En ik kan niet online dingen bestellen/betalen dus ik heb er niks aan, Ik moet echt iets pakken wat ik in de winkel kan halen.

en de kwaliteit , dat is ook niet zo héél belangrijk want bij mij houdt nagellak het nooit langer uit dan vier a vijf dagen, dan ben ik het beu en moet er wat anders op.

Maar toch bedankt! (en misschien koop ik ze wel helemaal niet )
Je hebt geen paypal? Gewoon aanmaken joh, maakt je leven zoveel makkelijker.

Ik heb hier het e.e.a. besteld omdat alle nagelblogs die ik lees daar goede ervaringen mee hebben. Als ze iets specifieks zoekt wat ze niet in haar shop heeft kan je haar mailen en gaat ze proberen die toch te pakken te krijgen en de prijs is ook absoluut niet gek. Je betaalt omgerekend rond de 5 á 6 euro voor een flesje en de bezorgkosten vallen ook reuze mee vind ik. Ter indicatie: ¤3,37 voor een flesje en ¤8,75 voor vijf.

En even een vergelijking voor je: op mijn ringvinger zit die paarse van de Etos, op de rest zit How About A Tumble van de Kaleidoscope collectie van China Glaze. De glitters en het holo effect in deze twee zijn bijna exact hetzelfde, het enige verschil zie je binnen en in de schaduw want dan in de China Glaze ook nog leuk glitterig om te zien maar die van de Etos is dan behoorlijk mat. De China Glaze kostte me 6 euro voor 15 ml en de Etos 3,5 euro voor 5 ml.

Ik moet zeggen dat ik de OMG collectie mooier vind.
pi_72516918
Hoe doen jullie dat toch altijd, als ik mijn nagels weer eens wil lakken, heb ik geen zin meer, omdat het zo lang duurt, vooral met base coat, dan nagellak en dan top coat.

En ik vind jullie nagels altijd zo mooi.
  maandag 7 september 2009 @ 14:14:35 #110
263519 PolkaDots
inevitability
pi_72518189
Ik heb altijd dat mijn nagels kapot gaan, waardoor mijn nagellak er na 1 dag al niet meer mooi uitziet Het lijkt wel alsof er een laagje af gaat, alsof ze splitsen of zo Zijn er meer mensen die dit hebben, of mensen die weten wat ik hiertegen kan doen? Alvast bedankt
pi_72518347
Hey bedankt voor de moeite van die foto's! Ik zie inderdaad wel verschil ja ,,,,,,,,,,,,,,,
pi_72518590
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 15:25 schreef MinderMutsig het volgende:
Picspam!

De Nfu Oh #61 van gisteren in de zon:
[ afbeelding ]
Deze MOET MOET MOET ik gewoon hebben
pi_72520069
@Lub_ya: Je moet er even de tijd voor nemen of een goede sneldrogende topcoat kopen. (b.v. Seche Vite of Nubar Diamont) Verder helpt het om dunne laagjes te smeren omdat die sneller drogen en bij nagellak die stroperig wordt en daardoor dikker erop gaat en dus ook moeilijker droogt doet nagellakverdunner wonderen.

@Polkadots: Dat bladeren komt meestal door verkeerd vijlen en/of nagels knippen. Knippen doe ik helemaal niet en vijlen moet je in een richting doen, dus niet gaan 'zagen'. Verder je nagels goed hydrateren en als het een stukje bladert de losse stukjes verwijderen en daarna voorzichtig bufferen om te voorkomen dat het verder gaat. Het moet er even uitgroeien maar daarna heb je er waarschijnlijk weinig last van als je blijft vijlen en hydrateren.
Het beste kan je trouwens een glazen vijl gebruiken.

Het is vandaag toch weer aardig zomers dus ik ben gegaan voor een vrolijk fris kleurtje.
China Glaze Tree Hugger. In het echt is hij was feller maar ik kreeg hem niet goed op de foto.
Ik ben niet zo tevreden over de formule van deze lak. Bij ieder laagje wordt de lak in het potje dikker en dikker, daar heb ik met andere China Glaze lakjes nog geen last van gehad. Binnenkort hier ook maar eens mijn verdunner uitproberen.

[ Bericht 4% gewijzigd door MinderMutsig op 07-09-2009 15:38:28 ]
  maandag 7 september 2009 @ 15:47:08 #114
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_72520622
Superspam post!
Mijn lakjes op de foto
Van links naar rechts:

Base en topcoats.
OPI Nail envy(sensitive & peeling), konad topcoat, etos basecoat, etos zilveren glitter, obscuur merk groen/multicolor glitter

Grijs en zilver
China glaze 2x, blaze (uv verkleurende lak zilver naar rood, werkt amper), hema, etos parelmoer

Blauw en groen
Sephora, etos, gosh (kruidvat merk), essence (kruidvat merk), Sabrina Rudnik( ), hema, essence

Paars/oranje/rood/roze
Etos, sephora 2x, essence, hema, Rimmel

Bruin en zwart
Catrice (kruidvat merk?)bruin/goud, essence obergine, Rimmel zwart

Konad stempellakken

Knoei
pi_72520673
@ MinderMutsig, Geweldige naam

Ik heb de creamylicious chocolate shake gekocht...
stond geen prijs bij...blijkt die maar 1.80 te kosten
pi_72521128
Fijne fotospam Loqi!
  maandag 7 september 2009 @ 16:19:02 #117
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_72521505
5 minuten geleden aangebracht: (met konad)

What if the hokey-pokey is really what it's all about?
pi_72522832
Leuk
pi_72523919
Veel gepost hier

@MinderMutsig Erg mooie kleur groen! En je hebt echt hele mooie rechte nagels, grrr .

@Loqi Leuke eyecandy idd en ook Sephora fan zo te zien!

@Lub_ya Ik moet eerlijk toegeven dat ik halverwege het nagels lakken soms ook begin te zuchten, dan word ik ongeduldig. Ik wissel echt zo;n beetje om de twee dagen van nagellak, en ik wil altijd alles er NETJES op hebben. Wat ik meestal doe is: lakken tijdens een film, tijdens de reclameblokken haha..

@PartyHardy Schattig

Ik had dus vanmorgen m'n O.P.I holo er op gedaan en toen bedacht ik me dat ik morgen een vrij formele presentatie moet geven , dus ben nu maar weeeeer voor iets anders gegaan:

O.P.I You Don't Know Jacques - Matte

Ik weet het nog niet hoor, moet ff wennen. Voelt ook raar en opbrengen is een verhaal apart! Misschien gooi ik er wel een top coat over
  maandag 7 september 2009 @ 17:35:19 #120
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_72523983
die is mooooooi! Ik wil ook matte lakjes! Mag ik vragen waar je die vandaan hebt?
Knoei
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')