Ja dat had ik dus ook met 1 kleur! Maar ik ben weer te ongeduldig natuurlijkquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:44 schreef Loqi het volgende:
Boah, telefoontje gehad van de lebeautyboutique site, dat een van de door mij bestelde lakjes (de mooiste uiteraard) niet op voorraad is.
Of ik wilde wachten of iets anders bestellen..
... nou moet ik 1 tot 2 weken wachten op m'n bestelling
WAUW!! En die hier pal boven ook!quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:25 schreef MinderMutsig het volgende:
Picspam!![]()
De Nfu Oh #61 van gisteren in de zon:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:52 schreef snkr-xxx het volgende:
@Loqi Ohh meeen je dat nou? Ik had 51, 52 en 56 besteld en de 52 was er niet meer. Maar nu heb ik dus zeker de laatste 56 voor je neus weggekaapt, grrrrrr sorrry
![]()
.
Ipv de 52 heb ik nu 123 gekozen, ook een groene!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt geen paypal? Gewoon aanmaken joh, maakt je leven zoveel makkelijker.quote:Op maandag 7 september 2009 11:57 schreef Tammymara het volgende:
Dank je wel voor je advies
Ik loop even binnen en kijk even,Dat OPI verkopen ze dus hier nergensEn ik kan niet online dingen bestellen/betalen dus ik heb er niks aan, Ik moet echt iets pakken wat ik in de winkel kan halen.
en de kwaliteit , dat is ook niet zo héél belangrijk want bij mij houdt nagellak het nooit langer uit dan vier a vijf dagen, dan ben ik het beu en moet er wat anders op.
Maar toch bedankt! (en misschien koop ik ze wel helemaal niet)
Deze MOET MOET MOET ik gewoon hebbenquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:25 schreef MinderMutsig het volgende:
Picspam!![]()
De Nfu Oh #61 van gisteren in de zon:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |