Ahaha,quote:Op donderdag 3 september 2009 17:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik mijn fototoestel weer kan gebruiken dat ik er foto's van ga maken. Ik kan je nu al wel vertellen dat jij dat zéker ook kunt.
Momentje!
Lief roze.quote:
Check!quote:Op donderdag 3 september 2009 17:42 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dunne laagjes smeren!
Zo precies mogelijk lakken (want dan gaat het uiteindelijk vanzelf beter) en als je klaar bent een kort recht kwastje in nagellakremover dippen, even afvegen op een stukje keukenrol en dan de knoeiboel bijwerken.
Jaaaaaaaa!quote:Op donderdag 3 september 2009 19:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Check!
Allerlaatste poging van vandaag.. Lichtroze.
Nou moet m'n ringvingernagel nog een groeispurt krijgen.
[ afbeelding ]
Yeahquote:Op donderdag 3 september 2009 17:47 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Leuk! Heb je dat met de hand gedaan?
Etos,quote:
Etos is helemaal fijn, ik heb ook nog donkerrode kleinere glittertjesquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Etos,.
Ik heb die glitters met roze,.
Wat zij zegtquote:Op vrijdag 4 september 2009 01:28 schreef snkr-xxx het volgende:
Shit, en toen klikte ik op die lebeautyboutique-link...
Zo had ik het ook altijd,quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:21 schreef Guess. het volgende:
Die roze met glitters heb ik nu dus op,over roze nagelak heen
Iedere vrouw heeft minstens 1 Nfu Oh nagellak nodig.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:19 schreef Loqi het volgende:
[..]
Wat zij zegt![]()
Ik geef echt te veel geld uit aan tutspul
Bedoel je echt niet deze? (kon eindelijk een plaatje vindenquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:04 schreef Tammymara het volgende:
Niet rond rond als in bolletje rond,maar zoals die wat sjeen neerzet,zo'n vorm ongeveer (Het is hem niet) en zo te zien zijn deze glitters rond en die van mij die ik bedoel die zijn echt ( l ) zo vorm. Ja ik weet niet hoe ik die vorm anders moet beschrijven. Vind die van Guess ook wel mooi maar jammer van de rondjes die erin zitten.
Bedankt voorhet meedenken.
Miss sporty is het niet trouwens!
Ik kom nooit bij etos maar zo te zien moet ik dat maar eens doen!
deze?quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:04 schreef Tammymara het volgende:
Niet rond rond als in bolletje rond,maar zoals die wat sjeen neerzet,zo'n vorm ongeveer (Het is hem niet) en zo te zien zijn deze glitters rond en die van mij die ik bedoel die zijn echt ( l ) zo vorm. Ja ik weet niet hoe ik die vorm anders moet beschrijven. Vind die van Guess ook wel mooi maar jammer van de rondjes die erin zitten.
Bedankt voorhet meedenken.
Miss sporty is het niet trouwens!
Ik kom nooit bij etos maar zo te zien moet ik dat maar eens doen!
wauw, die is écht mooi!quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:25 schreef MinderMutsig het volgende:
Picspam!![]()
De Nfu Oh #61 van gisteren in de zon:
[ afbeelding ]
Ja ik heb ze gezien, ik vond ze ook mooi! Ik ga ze ook halen. Dat dacht ik dus ook, perfecte herfstkleuren en lekker goedkoop.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:13 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik kom net van de Kruidvat en de nieuwe Essence Creamylicious lakjes zijn moooooooi!![]()
Een donkere auberginepaars, een donkerroze met grijzige ondertonen en een mooietaupe
. Er was ook nog een licht beige kleurtje maar die vond ik niet mooi dus die heb ik laten liggen.
Perfecte herfstkleuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |