abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 3 september 2009 @ 17:50:05 #41
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_72404866
quote:
Op donderdag 3 september 2009 17:48 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik ben zo blij dat ik mijn fototoestel weer kan gebruiken dat ik er foto's van ga maken. Ik kan je nu al wel vertellen dat jij dat zéker ook kunt.
Momentje!
Ahaha, Mooi!
Ik wil ook zulke, .
Zal nog wel even duren, want nog niet al mn nagels zijn lang (nagelbijtert die aan de zoveelste stoppoging is begonnen een tijdje terug! )
Maar kijken naar mooie nagels en nagellakjes is een goede motivatie om door te gaan.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  † In Memoriam † donderdag 3 september 2009 @ 18:06:01 #42
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_72405263
Roze!
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_72405408
Puckzzz en MiMu...

Nog even over nagellakken en het drogen daarvan:
Nagellak droogt bij kou, hoe kouder de vingers, hoe eerder droog.
Dus als je na een half uurtje echt weg moet--> koude kraan, laat het er maar overheen stromen.
Om te controleren of ze redelijk droog zijn, nagels even zachtjes tegen elkaar aan tikken, "pikt"ie nog dan issie niet droog, rustig blijven zitten of even onder de kraan.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_72405496
quote:
Op donderdag 3 september 2009 18:06 schreef Skaai het volgende:
Roze!
[ afbeelding ]
Lief roze. Ik zie geen bubbeltjes?

OK, wat ik gebruikt heb:

China Glaze Fly (kan natuurlijk ook met andere lak)
Essence multiglitter tip painter
Strass steentjes
Witte Acrylverf (eventueel kan je ook witte nagellak gebruiken)
Dotting tool (verkopen ze bij iedere hobby winkel als embossing tool voor 3D-kaarten maar je kunt ook een knopspeld, haarschuifje, ongekookte spaghetti o.i.d. gebruiken)
Topcoat

Je lakt je nagel in de gewenste kleur.
Doet een beetje acrylverf op een zilverfolietje en mengt dit indien nodig met water om het vloeibaarder te maken.

Dan pak je de stipjesding, doopt hem in de verf en zet stipjes op je nagellak.

Pak een kleiner stipjesding en zet nog meer, kleinere stipjes.
Dan doe je op iedere nagel op 1 stipje een beetje topcoat en legt daar het strass steentje in.
De andere grote stippen stip je aan met glitterlak.
De kleine stipjes laat je wit.
Topcoat er overheen en klaar!

En als bonus kan je op bovenstaande foto's het holo effect van mijn nagellak wel een beetje zien.
There is no love sincerer than the love of food.
  † In Memoriam † donderdag 3 september 2009 @ 18:26:44 #45
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_72405844
Er zitten wel wat lichte bubbeltjes op maar ik vind het nu niet storend meer. Alsof die donkerblauwe veel meer bubbeltjes geeft, ik vind 'm ook wat vervelender smeren dan deze roze.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_72405941
Oh, ik kreeg visite dus bleef mijn post heel lang open staan, genoeg om skaai d'r nagels te missen.

Mooi hoor!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_72406898
quote:
Op donderdag 3 september 2009 17:42 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Dunne laagjes smeren!
Zo precies mogelijk lakken (want dan gaat het uiteindelijk vanzelf beter ) en als je klaar bent een kort recht kwastje in nagellakremover dippen, even afvegen op een stukje keukenrol en dan de knoeiboel bijwerken.
Check!
Allerlaatste poging van vandaag.. Lichtroze.
Nou moet m'n ringvingernagel nog een groeispurt krijgen.

Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
  donderdag 3 september 2009 @ 19:09:53 #48
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_72407172
Ik krijg het echt niet voor elkaar een fatsoenlijke foto van mijn mooi gelakte nageltjes te maken..... dan maar een schrale tvp....
Don't come closer, I might hurt you
pi_72407381
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:00 schreef Janetje het volgende:

[..]

Check!
Allerlaatste poging van vandaag.. Lichtroze.
Nou moet m'n ringvingernagel nog een groeispurt krijgen.

[ afbeelding ]
Jaaaaaaaa! Ziet er netjes uit. En ringvingernagels groeien vaak sneller dan de andere nagels. Vraag me niet waarom maar dat schijnt echt zo te zijn. Dus die haalt de rest straks zo bij.

@Lindytje: bijna ieder fototoestel heeft tegenwoordig een macrofunctie waarmee je kleine dingen van dichtbij goed op de foto kunt krijgen. Moet je even in je instellingen kijken naar macro of het plaatje van een tulpje.
Als je supermacro hebt (tulpje met een + erin) gaat het nog beter.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 3 september 2009 @ 19:18:35 #50
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_72407486
Dank voor de foto's en heldere uitleg MM, .
Die koester ik!
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  donderdag 3 september 2009 @ 19:20:52 #51
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_72407585
@ Mindermutsig:
Ja... die heb ik wel... maar nog steeds is het 1 en al wazig... Ik ben er gewoon hel slecht in denk ik..

Nou ja, hier toch een fotootje, al geeft ie niet echt helemaal goed weer hoe ze nu gelakt zijn... maar toch:

pi_72408484
Waar heb je die streepjes mee gemaakt en zie ik op je duim ook nog glitterstreepjes?
Leuk hoor.
Shimmernagellak en glitter is altijd moeilijk op de foto te zetten maar dit is best een goede foto hoor.
  donderdag 3 september 2009 @ 19:48:46 #53
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_72408716
Dankje!
Ja, er zit op mijn vingers naast de twee zwarte streepjes ook nog een zilver glitterstreepje.
Gemaakt met uhm.... geen idee!! Een vriendinnetje van mij had het bij zich.. ik zal het eens vragen! Leek op gewone zwarte nagellak, alleen dan met een heel dun kwastje erbij... net zo'n kwastje als bij de glitternagellak (zo'n lang smal 'flesje') van essence zit.

Edit: en allemaal doordat ik 4 dagen geleden dit nagellak-topic ontdekte
pi_72411108
quote:
Op donderdag 3 september 2009 17:47 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Leuk! Heb je dat met de hand gedaan?
Yeah
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  donderdag 3 september 2009 @ 22:40:34 #55
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72416425
Wat mooi en leuk allemaa weer hier

Dit is een lakje van etos met daarover een glitterlak ook van etos.Ik vind em in het echt wel een stuk mooier dan op de foto.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_72421745
Wat een hoop mooie nagels weer allemaal hier! Krijg spontaan drang om m'n nagels te lakken, maar lijkt me een slecht plan op dit tijdstip

@MinderMutsig Wat een spullen! Ik voel me spontaan een stukje minder schuldig om mijn zieke nagellak-en-aanverwanten-koopdrang
En goede tips, de helft wist ik zelf ook nog niet
pi_72421796
Shit, en toen klikte ik op die lebeautyboutique-link...

Edit: Heb dus ook nr 51,52 en 56 besteld. zag ze al op Scrangie en TheNailphile, pff wat zijn die mooi zeg.

[ Bericht 50% gewijzigd door snkr-xxx op 04-09-2009 01:57:03 ]
pi_72423949
Sorry.
pi_72424721
Misschien dat jullie dit weten.Ik heb bij mijn vriendin hele mooie nagellak gezien.Maar de naam was van het potje gesleten en zij had m gekregen,Misschien dat jullie weten waar ik iets soortgelijks kan krijgen.

Het was doorzichtig,glitter, hele grote glitters in verschillende tinten( zilver maar als het licht erop scheen groen of blauw) en het leken net staalsplinters zeg maar

Sorry voor de omslachtige beschrijving
pi_72424992
Enig idee van het merk?
  Licht Ontvlambaar vrijdag 4 september 2009 @ 09:49:35 #61
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_72425022
Of de vorm van het potje?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_72425177
Hoeft niet hetzelfde te zijn als het maar van die staalsplinterachtige glitters zijn.

Rond potje,niet heel groot maar groter dan die van de schlecker,merkloos (of in elk geval, goedkoop, zoiets als Gosh of zo van kruidvat,) het dopje was geloof ik zwart en het kwastje wit. Meer weet ik eigenlijk niet ...........
  Licht Ontvlambaar vrijdag 4 september 2009 @ 09:59:50 #63
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_72425258
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 4 september 2009 @ 10:15:59 #64
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_72425601
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 09:59 schreef Sjeen het volgende:
[ afbeelding ]
Etos, .
Ik heb die glitters met roze, .
pi_72425692
Essence heeft ook zo'n top coat, maar wel met een witte dop geloof ik.. Verder moet ik bij ronde potjes in de goedkope range aan Miss Sporty denken?
  Licht Ontvlambaar vrijdag 4 september 2009 @ 10:21:52 #66
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_72425719
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 10:15 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Etos, .
Ik heb die glitters met roze, .
Etos is helemaal fijn, ik heb ook nog donkerrode kleinere glittertjes
  vrijdag 4 september 2009 @ 10:21:55 #67
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72425721
Die roze met glitters heb ik nu dus op,over roze nagelak heen
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  vrijdag 4 september 2009 @ 11:19:39 #68
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_72427022
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 01:28 schreef snkr-xxx het volgende:
Shit, en toen klikte ik op die lebeautyboutique-link...
Wat zij zegt
Ik geef echt te veel geld uit aan tutspul
Knoei
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 4 september 2009 @ 12:19:49 #69
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_72428600
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 10:21 schreef Guess. het volgende:
Die roze met glitters heb ik nu dus op,over roze nagelak heen
Zo had ik het ook altijd, .

@ Sjeen; donkerrood is ook erg mooi, ja.
pi_72429812
Niet rond rond als in bolletje rond,maar zoals die wat sjeen neerzet,zo'n vorm ongeveer (Het is hem niet ) en zo te zien zijn deze glitters rond en die van mij die ik bedoel die zijn echt ( l ) zo vorm. Ja ik weet niet hoe ik die vorm anders moet beschrijven. Vind die van Guess ook wel mooi maar jammer van de rondjes die erin zitten.

Bedankt voorhet meedenken.
Miss sporty is het niet trouwens!

Ik kom nooit bij etos maar zo te zien moet ik dat maar eens doen!
pi_72430061
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 11:19 schreef Loqi het volgende:

[..]

Wat zij zegt
Ik geef echt te veel geld uit aan tutspul
Iedere vrouw heeft minstens 1 Nfu Oh nagellak nodig.
Een baljurkflesje met korset! Dat kan je toch niet weerstaan?!
pi_72433809
Picspam!

De Nfu Oh #61 van gisteren in de zon:

En omdat we hier allemaal de Etos aan het laffen zijn Etos Effect Nails 009
In de schaduw is het niet veel bijzonders:

Maar in de zon kom het holo effect goed naar boven alleen lastig te fotograferen, in het echt is het veel duidelijker.

Close-up
pi_72436919
Oh die is mooi MinderMutsig! Toevallig heb ik van de week 2 van die Etos effect holo-achtige lakjes meegenomen, een paarse en een roze. Maar die blauwe heb ik niet gezien!
pi_72437102
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 13:04 schreef Tammymara het volgende:
Niet rond rond als in bolletje rond,maar zoals die wat sjeen neerzet,zo'n vorm ongeveer (Het is hem niet ) en zo te zien zijn deze glitters rond en die van mij die ik bedoel die zijn echt ( l ) zo vorm. Ja ik weet niet hoe ik die vorm anders moet beschrijven. Vind die van Guess ook wel mooi maar jammer van de rondjes die erin zitten.

Bedoel je echt niet deze? (kon eindelijk een plaatje vinden )

pi_72438093
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 13:04 schreef Tammymara het volgende:

deze?

topcoat van essence met verschillende maten glitters
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_72438103
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 15:25 schreef MinderMutsig het volgende:
Picspam!

De Nfu Oh #61 van gisteren in de zon:
[ afbeelding ]
wauw, die is écht mooi!
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_72440498
Ik kom net van de Kruidvat en de nieuwe Essence Creamylicious lakjes zijn moooooooi!
Een donkere auberginepaars, een donkerroze met grijzige ondertonen en een mooie taupe . Er was ook nog een licht beige kleurtje maar die vond ik niet mooi dus die heb ik laten liggen.
Perfecte herfstkleuren.
pi_72441516
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 19:13 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik kom net van de Kruidvat en de nieuwe Essence Creamylicious lakjes zijn moooooooi!
Een donkere auberginepaars, een donkerroze met grijzige ondertonen en een mooie taupe . Er was ook nog een licht beige kleurtje maar die vond ik niet mooi dus die heb ik laten liggen.
Perfecte herfstkleuren.
Ja ik heb ze gezien, ik vond ze ook mooi! Ik ga ze ook halen. Dat dacht ik dus ook, perfecte herfstkleuren en lekker goedkoop.
  vrijdag 4 september 2009 @ 19:44:32 #79
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_72441555
Boah, telefoontje gehad van de lebeautyboutique site, dat een van de door mij bestelde lakjes (de mooiste uiteraard) niet op voorraad is.
Of ik wilde wachten of iets anders bestellen..

... nou moet ik 1 tot 2 weken wachten op m'n bestelling
Knoei
pi_72441788
Hmmmmmm taupe heb ik nog niet..

Ik heb net maar eens een van m'n nieuwe Etos lakjes getest aangezien we hier even in een Etos vibe zaten

Dit is de #013, in de schaduw idd niet zo spetterend, helaas nog geen zonnestraaltje op kunnen vangen, maar in sommig kunstlicht is 'ie ook best oke (zeker voor zn 4 euro, ik heb een holo lak van O.P.I. van 20 euro en die is wel mooier, maar het scheelt niet onwijs veel!)

in de schaduw (en regen)

en binnen met flits

Wat trouwens wel apart is aan mijn nagels, is dat als het bijv koud is buiten dan trekken ze helemaal krom en als ik 's ochtends lekker warm heb gedouched zijn ze helemaal mooi recht. Stomme scheve dingen.

En morgen komen geloof ik m'n NFU.oh lakjes al binnen (goede en snelle service daar!), heb wel 1 kleur moeten wijzigen want die was niet op voorraad maar ik heb er zin in

[ Bericht 8% gewijzigd door snkr-xxx op 04-09-2009 20:12:41 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')