Nee, ze is er vanavond achter gekomen en ze zijn nu niet te bereiken via de telefoon. Als ik zo eens kijk lijkt het me ook een vrij vage website. Er staat bijvoorbeeld geen klantenservice nummer, alleen een contactformuliertje. Het lijkt op een echte klotestreek van iemand.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:49 schreef Stephan1237 het volgende:
Heb je al gemaild naar het bedrijf?
Dan een MOI-procedure starten, kan tot een jaar na dato.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:23 schreef Innisdemon het volgende:
Kun je de incasso nog terug laten boeken? Zij hebben nl. geen handtekening van de rekeninghouder.
Ik zie net dat in juli al is geweest. Da's te laat voor een storno.
quote:Op donderdag 3 september 2009 03:46 schreef LuieDonder het volgende:
Yep, als het inderdaad door hen geincasseerd is, zo snel mogelijk naar je bank en laten storneren die hap.
Niet zo dramatisch doen. Gewoon de incasso laten storneren en gelijktijdig bij de bank een klacht deponeren over deze onterechte incasso. Dat is alles. Gebeurt duizenden mensen per jaar, is niets ernstigs.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:51 schreef Grimmbeard het volgende:
Nee voor de duidelijkheid, de bestellingen zijn pas 31 augustus geplaatst, de pas is begin juli verloren. Het zou ook om een trieste actie kunnen gaan van een (vage) bekende. We hopen dat we er in ieder geval achter kunnen komen op welk adres ze besteld zijn, maar dat kan ook op allemaal verschillende adressen zijn. Morgen weet ik hopelijk meer, voorlopig is het even zweten en heel vervelend
Er staat ook een telefoonnummer (0800) op de site.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:54 schreef Grimmbeard het volgende:
[..]
Nee, ze is er vanavond achter gekomen en ze zijn nu niet te bereiken via de telefoon. Als ik zo eens kijk lijkt het me ook een vrij vage website. Er staat bijvoorbeeld geen klantenservice nummer, alleen een contactformuliertje. Het lijkt op een echte klotestreek van iemand.
Succes daarmee! Het gaat hier om een eenmalige incasso en die zijn (in princiepe) niet te storneren. Ik heb een paar jaar geleden bij de Postbank aan de lijn gehangen toen de NS voor de 2de keer geld afboekte voor 1 eenmalige incasso, en de Postbank kon/wilde geen vinger voor mij uitsteken. Uiteindelijk via de NS zelf mijn geld weer terug gekregen. Banken zijn er niet voor de klanten, banken zijn er voor hun eigen centjes...quote:Op donderdag 3 september 2009 07:17 schreef rene90 het volgende:
Storneren zoals iedereen roept, niks aan de hand dus
Dat dus inderdaad. Als je je pas verliest, laat je die toch meteen blokkeren!!quote:Op donderdag 3 september 2009 10:32 schreef OxygeneFRL het volgende:
Waarom heb je die pas toen ook niet laten blokkeren?
quote:Op donderdag 3 september 2009 10:32 schreef OxygeneFRL het volgende:
Waarom heb je die pas toen ook niet laten blokkeren?
Het gaat niet om het misbruik van de pinpas.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:36 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat dus inderdaad. Als je je pas verliest, laat je die toch meteen blokkeren!!
Als je voor die site inderdaad alleen een rekeningnummer en een naam nodig hebt, heeft dat niet heel veel zin he..quote:Op donderdag 3 september 2009 10:36 schreef Gia het volgende:
Dat dus inderdaad. Als je je pas verliest, laat je die toch meteen blokkeren!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |