abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72385986
Edit 04/09/2009 16:50: het bedrijf heeft er gelukkig alles aan gedaan om het recht te zetten en lijkt erg veel moeite gedaan te hebben voor onze zaak en toch een betrouwbare site te zijn. Omdat ik hun naam niet ten onrechte door het slijk wil halen zet ik dit bovenaan de OP omdat deze pagina nogal hoog scoort bij veel zoektermen op Google. Ze hebben beloofd het complete bedrag terug te storten, waarmee het probleem opgelost zal zijn en het bedrijf het zeer netjes afgehandeld heeft. Tot het geld terug is laat ik de rest staan en mag het topic open blijven wat mij betreft. Ik zal het meteen plaatsen zodra alles rond is

Ik zit met een probleem. Ik werd net gebeld door mijn moeder en die kwam erachter dat er door diverse bestellingen op *****.nl ¤600,- is afgeschreven. Er is van alles besteld bij het bedrijfl, waar ze nooit op is geweest of iets besteld heeft. Ook niet 1 kado, dat weet ze 100% zeker.

Begin juli is ze een pinpas verloren en je hebt een op die site slechts een naam en rekeningnummer nodig om een dwingende incasso op je rekening te krijgen. Ze gaat morgen er proberen achter te komen waar deze dingen zijn afgeleverd en ze gaat ermee naar de bank en de politie. Weet iemand hoe je hierin staat of wat je hier nog tegen kunt doen? Zijn er mogelijkheden om je geld terug te krijgen? Zou ze geskimd kunnen zijn? Hopelijk kan iemand me hierin helpen.

Alvast bedankt!

[ Bericht 15% gewijzigd door Five_Horizons op 10-09-2009 12:32:24 ]
De prins met de witte baard.
pi_72386288
Heb je al gemaild naar het bedrijf?

[ Bericht 28% gewijzigd door Five_Horizons op 10-09-2009 12:42:52 ]
pi_72386475
quote:
Op woensdag 2 september 2009 23:49 schreef Stephan1237 het volgende:
Heb je al gemaild naar het bedrijf?
Nee, ze is er vanavond achter gekomen en ze zijn nu niet te bereiken via de telefoon. Als ik zo eens kijk lijkt het me ook een vrij vage website. Er staat bijvoorbeeld geen klantenservice nummer, alleen een contactformuliertje. Het lijkt op een echte klotestreek van iemand.

[ Bericht 1% gewijzigd door Five_Horizons op 10-09-2009 12:43:08 ]
  Redactie Frontpage donderdag 3 september 2009 @ 00:23:42 #4
38148 crew  Innisdemon
pi_72387372
Kun je de incasso nog terug laten boeken? Zij hebben nl. geen handtekening van de rekeninghouder.

Ik zie net dat in juli al is geweest. Da's te laat voor een storno.
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_72387689
quote:
Op donderdag 3 september 2009 00:23 schreef Innisdemon het volgende:
Kun je de incasso nog terug laten boeken? Zij hebben nl. geen handtekening van de rekeninghouder.

Ik zie net dat in juli al is geweest. Da's te laat voor een storno.
Dan een MOI-procedure starten, kan tot een jaar na dato.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_72387941
Nee voor de duidelijkheid, de bestellingen zijn pas 31 augustus geplaatst, de pas is begin juli verloren. Het zou ook om een trieste actie kunnen gaan van een (vage) bekende. We hopen dat we er in ieder geval achter kunnen komen op welk adres ze besteld zijn, maar dat kan ook op allemaal verschillende adressen zijn. Morgen weet ik hopelijk meer, voorlopig is het even zweten en heel vervelend
  donderdag 3 september 2009 @ 03:11:35 #7
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_72389040
Wat valt er te zweten dan?
pi_72389060
Terugboeken!
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_72389079
Yep, als het inderdaad door hen geincasseerd is, zo snel mogelijk naar je bank en laten storneren die hap.
pi_72389092
quote:
Op donderdag 3 september 2009 03:46 schreef LuieDonder het volgende:
Yep, als het inderdaad door hen geincasseerd is, zo snel mogelijk naar je bank en laten storneren die hap.

Ooit van internet gehoord?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_72389169
quote:
Op donderdag 3 september 2009 00:51 schreef Grimmbeard het volgende:
Nee voor de duidelijkheid, de bestellingen zijn pas 31 augustus geplaatst, de pas is begin juli verloren. Het zou ook om een trieste actie kunnen gaan van een (vage) bekende. We hopen dat we er in ieder geval achter kunnen komen op welk adres ze besteld zijn, maar dat kan ook op allemaal verschillende adressen zijn. Morgen weet ik hopelijk meer, voorlopig is het even zweten en heel vervelend
Niet zo dramatisch doen. Gewoon de incasso laten storneren en gelijktijdig bij de bank een klacht deponeren over deze onterechte incasso. Dat is alles. Gebeurt duizenden mensen per jaar, is niets ernstigs.
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_72389171

[ Bericht 100% gewijzigd door SuperFucker op 03-09-2009 04:53:44 ]
pi_72389176
-

[ Bericht 89% gewijzigd door SuperFucker op 03-09-2009 07:44:21 ]
pi_72389393
Storneren zoals iedereen roept, niks aan de hand dus
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_72389454
quote:
Op woensdag 2 september 2009 23:54 schreef Grimmbeard het volgende:

[..]

Nee, ze is er vanavond achter gekomen en ze zijn nu niet te bereiken via de telefoon. Als ik zo eens kijk lijkt het me ook een vrij vage website. Er staat bijvoorbeeld geen klantenservice nummer, alleen een contactformuliertje. Het lijkt op een echte klotestreek van iemand.
Er staat ook een telefoonnummer (0800) op de site.
pi_72392120
quote:
Op donderdag 3 september 2009 07:17 schreef rene90 het volgende:
Storneren zoals iedereen roept, niks aan de hand dus
Succes daarmee! Het gaat hier om een eenmalige incasso en die zijn (in princiepe) niet te storneren. Ik heb een paar jaar geleden bij de Postbank aan de lijn gehangen toen de NS voor de 2de keer geld afboekte voor 1 eenmalige incasso, en de Postbank kon/wilde geen vinger voor mij uitsteken. Uiteindelijk via de NS zelf mijn geld weer terug gekregen. Banken zijn er niet voor de klanten, banken zijn er voor hun eigen centjes...
Who's that riding in the sun? Who's the man with the itchy gun? Who's the man who kills for fun? Psycho Dad, Psycho Dad, Psycho Dad!
pi_72392141
Waarom heb je die pas toen ook niet laten blokkeren?
  donderdag 3 september 2009 @ 10:36:35 #18
3542 Gia
User under construction
pi_72392272
quote:
Op donderdag 3 september 2009 10:32 schreef OxygeneFRL het volgende:
Dat dus inderdaad. Als je je pas verliest, laat je die toch meteen blokkeren!!
pi_72392329
quote:
Op donderdag 3 september 2009 10:32 schreef OxygeneFRL het volgende:
quote:
Op donderdag 3 september 2009 10:36 schreef Gia het volgende:

[..]

Het gaat niet om het misbruik van de pinpas.
Of je die pinpas nu blokkeert of niet, als je het rekeningnummer en de juiste naam die er opstaat invult bij een webshop via een eenmalige machtiging, dan wordt het gewoon afgeschreven.
En dat is wat er nu gebeurd is.
Een bankafschrift was ook genoeg geweest in dit geval.
pi_72392351
quote:
Op donderdag 3 september 2009 10:36 schreef Gia het volgende:
Als je voor die site inderdaad alleen een rekeningnummer en een naam nodig hebt, heeft dat niet heel veel zin he..
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')