Kerel, je kan ook staan te pissenquote:Op woensdag 2 september 2009 22:29 schreef SharQueDo het volgende:
'deaud'? Doe eens optyfen doen naar geenstijl, ofzeau.
Je rosbief staat al zo lang in de open lucht, vraag me nog steeds af waarom het niet is begonnen met schimmelen.quote:
WTF? jij snapt het echt niet he?quote:
Vraag ik me ook af, ik had allang dood moeten zijnquote:Op woensdag 2 september 2009 22:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je rosbief staat al zo lang in de open lucht, vraag me nog steeds af waarom het niet is begonnen met schimmelen.
Jawel hoor. Bier en Tieten en zoquote:Op woensdag 2 september 2009 22:31 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
WTF? jij snapt het echt niet he?
quote:
quote:In ONZ regeren knapen die zitten te pissen, chagrijnig zijn omdat hun vriendin ongesteld is, en dat ook van hem verlangt.
Knulletjes die graag de afwas voor hun vriendin doen, of gezellig samen de Libelle lezen op de bank
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:33 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jawel hoor. Bier en Tieten en zo
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:31 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af, ik had allang dood moeten zijn
Jah, elke reanimatiepoging lijkt ook zinloosquote:
kssst SC is n deur verderquote:Op woensdag 2 september 2009 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
En zeiken en zeuren dat ONZ niet meer is wat het ooit eens was is de oplossing denk je?
Gelukkig, we zaten op je te wachten!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:37 schreef Graseter het volgende:
Sorry, ik was werken maar ik ben er weer
Dat horen we nu al 3 jaar Bioquote:Op woensdag 2 september 2009 22:38 schreef Biogarde het volgende:
ONZ is niet dood, het heeft een beetje inspiratie nodig. Komt vanzelf wel weer. Vroeger teerde het op dezelfde grappen van dezelfde users en was het zo intimi als de onderbroek van een non.
En bepaalde lieden zaten aan de lopende band te baggeren!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:38 schreef Biogarde het volgende:
ONZ is niet dood, het heeft een beetje inspiratie nodig. Komt vanzelf wel weer. Vroeger teerde het op dezelfde grappen van dezelfde users en was het zo intimi als de onderbroek van een non.
Ja, en dat zeiden ze in 2004 ook. Maar goed, wie gaat het veranderen? Waarom moet het veranderen? Jij hebt ook geen verschil kunnen brengen toch?quote:
But damn, how i triedquote:Op woensdag 2 september 2009 22:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, en dat zeiden ze in 2004 ook. Maar goed, wie gaat het veranderen? Waarom moet het veranderen? Jij hebt ook geen verschil kunnen brengen toch?
Je kan ook even normaal doen want ik reageer geheel ontopicquote:
zegt iemand die bij painttopics loopt te huilen dat ONZ een paintforum gaat wordenquote:Op woensdag 2 september 2009 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan ook even normaal doen want ik reageer geheel ontopic![]()
Wat denk jij dan dat de oplossing is? Want je snapt zelf ook wel dat zo'n topic als dit de boel niet opeens op mysterieuze wijze tot leven wekt.
Je kan zeiken en zeuren dat het niet meer is zoals het was of accepteren dat dingen veranderen en daarin of meegaan of opzouten
Een topic een [PAINT] tagje geven maakt het nog geen goed topic, niet iedereen snapt dat.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:43 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
zegt iemand die bij painttopics loopt te huilen dat ONZ een paintforum gaat worden
dat kan ookquote:Op woensdag 2 september 2009 22:44 schreef H1F5 het volgende:
Je kan het gewoon niet uitstaan dat er geen hond meedoet aan jouw topics, Hupt. Je begint met de dag meer verzuurder te posten en af te 'dwingen'. En je mist overduidelijk een aantal functies die je voorheen wél tot je beschikking had.
ook waarquote:Op woensdag 2 september 2009 22:45 schreef Khlate het volgende:
[..]
Een topic een [PAINT] tagje geven maakt het nog geen goed topic, niet iedereen snapt dat.
Er zijn altijd een paar azijnpissers langs de kant die vinden dat het anders moet. Maar die vergeten dat het gewoon een verschuiving is van de soort humor, users en het feit dat ze inmiddels volwassen zijn en zelfs buiten komen.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:41 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
But damn, how i tried
dat zal niemand mij kunnen verwijten, dat weet je
Je kan natuurlijk ook mod worden.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:45 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dat kan ook
dan verdient dit topic een slotje
Bio toch!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Er zijn altijd een paar azijnpissers langs de kant die vinden dat het anders moet. Maar die vergeten dat het gewoon een verschuiving is van de soort humor, users en het feit dat ze inmiddels volwassen zijn en zelfs buiten komen.
Users hebben hier lol toch? Zelfs een conflict kan zich hier prima vermaken en maakt vanmiddag toch weer een supertof topic waar mensen om stuk gaan van het lachen.
Tja, wie ben jij dan om er iets van te zeggen? Waai gewoon eens mee met de wind voor de gein. Kuttopics heb je overal, ook in de serieuzere forums. Face it.
je hebt gelijkquote:Op woensdag 2 september 2009 22:46 schreef SuperwormJim het volgende:
Vooruit dan, even een ontopic reactie van mijn kant:
Ik denk dat jij ONZ veel te krampachtig 'leven in wilt blazen' omdat jij het niet leuk vindt zoals het nu is. Maar vergeet niet dat er nog altijd een hoop users zijn die ONZ prima vinden zoals het nu is. En over een tijdje is ONZ weer helemaal anders met een hele andere usergroep.
ONZ is veranderd en zal blijven veranderen, of je dat nu leuk vindt of niet. Leg het naast je neer, open af en toe een topic dat je leuk vindt en reageer in de topics die jij de moeite waard vindt.
Nee, Danny.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:47 schreef ploppperrrr het volgende:
ff tussen door
FOK! & Yvonne staan in de Revu
is dat yvonne op die foto?
gast.... zoek even verder rond hier op het forumquote:Op woensdag 2 september 2009 22:47 schreef ploppperrrr het volgende:
ff tussen door
Ja dus?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:43 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
zegt iemand die bij painttopics loopt te huilen dat ONZ een paintforum gaat worden
ja. hoe was het onder je steen?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:47 schreef ploppperrrr het volgende:
ff tussen door
Ja, als in oldbie.quote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:50 schreef ploppperrrr het volgende:
Ik ben je gast niet
En deze voor TS
[ afbeelding ]
Ben weer ff terug hier, maar ik was gewoon pleite omdat ik het te druk had met mijn bedrijf. Maar ik vind het nog wel leuk. Alleen idd veel minder onzin in de AT. Toen ik nog veel op fok zat was dat toch vaak 30%.quote:
Iedereen ziet dat je enorm begaan bent met OVJL, ik snap het best van je, omdat ik zelf ook zo in elkaar steek. Maar ze hebben gelijk. Er komen andere users, ik ben inmiddels een ouwe lul en dan kan ik of opbokken, of plezier maken. Dat zal iedereen jeuken. Je hebt hard gewerkt voor OVJL, doe nu maar ff ontspannen hoor.quote:
Jawel, maar zelfs na al die jaren kun je je er nog prima vermaken toch? En zo niet, dan bedenk je wel iets.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:52 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ben weer ff terug hier, maar ik was gewoon pleite omdat ik het te druk had met mijn bedrijf. Maar ik vind het nog wel leuk. Alleen idd veel minder onzin in de AT. Toen ik nog veel op fok zat was dat toch vaak 30%.
jah, nu eerst ff n Warsteinerquote:Op woensdag 2 september 2009 22:53 schreef H1F5 het volgende:
[..]
Iedereen ziet dat je enorm begaan bent met OVJL, ik snap het best van je, omdat ik zelf ook zo in elkaar steek. Maar ze hebben gelijk. Er komen andere users, ik ben inmiddels een ouwe lul en dan kan ik of opbokken, of plezier maken. Dat zal iedereen jeuken. Je hebt hard gewerkt voor OVJL, doe nu maar ff ontspannen hoor.
Dat hupt hart voor ONZ heeft dat is een feit.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:53 schreef H1F5 het volgende:
[..]
Iedereen ziet dat je enorm begaan bent met OVJL, ik snap het best van je, omdat ik zelf ook zo in elkaar steek. Maar ze hebben gelijk. Er komen andere users, ik ben inmiddels een ouwe lul en dan kan ik of opbokken, of plezier maken. Dat zal iedereen jeuken. Je hebt hard gewerkt voor OVJL, doe nu maar ff ontspannen hoor.
quote:
Yvonne is 38!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:54 schreef ploppperrrr het volgende:
[..]
lol,,,dat mens ziet er uit als 60![]()
Ik dacht ze is een lekkere 23 jarige chik ofzo
Komt door de kerstgedachtequote:Op woensdag 2 september 2009 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat hupt hart voor ONZ heeft dat is een feit.
Maar het heeft geen zin om te schoppen omdat het allemaal anders is.
Daarnaast is het ook nog eens zomer en dan zijn er toch genoeg mensen die buiten zijn, ja ook FOK!kers. Overal op fora enz zie je dat het zomers uitsterft en in de wintermaanden weer heerlijk druk en gezellig wordt.
quote:
quote:
Ja, ik kan me altijd erg goed vermaken hoor.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jawel, maar zelfs na al die jaren kun je je er nog prima vermaken toch? En zo niet, dan bedenk je wel iets.
Ga je je avatar weer op halve snelheid laten draaien, nu je weer mod bent, Conflict?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:00 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja, ik kan me altijd erg goed vermaken hoor.
En heel de tijd plaatjes kleuren met zijn allen hebben we wmb wel gezien.
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo'n topic openen en dan niet eens reageren op de serieuze reacties.
Geniet van je warsteiner hupt
Alweer? Gefeli conflict.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:02 schreef ploppperrrr het volgende:
Gefeliciteerd conflict:)
Hoe oud ben je geworden?
Ik geniet zekerquote:Op woensdag 2 september 2009 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Hij zuipt azijn omdat hij nooit echt iets aan ONZ heeft toe kunnen voegen.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Jup, want dat werd afgeknepen, wonder why?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hij zuipt azijn omdat hij nooit echt iets aan ONZ heeft toe kunnen voegen.
Je moet zo doorgaan huptquote:Op woensdag 2 september 2009 23:07 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ik geniet zeker
En op de serieuze reacties van jou?
hee, je krijgt gelijk van mij
Dat is nou ook weer niet nodigquote:Op woensdag 2 september 2009 23:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
laat maar Huppelquote:Op woensdag 2 september 2009 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is nou ook weer niet nodig
Krijg nou dubbele beglazing!quote:Op woensdag 2 september 2009 23:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Slechte ideen en stupiditeit gaat overboord inderdaad, vandaar.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:08 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Jup, want dat werd afgeknepen, wonder why?
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wat voor magische ideeën had je dan met fok?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:08 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Jup, want dat werd afgeknepen, wonder why?
je blijft liefquote:Op woensdag 2 september 2009 23:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Slechte ideen en stupiditeit gaat overboord inderdaad, vandaar.
32quote:Op woensdag 2 september 2009 23:02 schreef ploppperrrr het volgende:
Gefeliciteerd conflict:)
Hoe oud ben je geworden?
Het is dan ook lang geleden dat ik zo'n zeikert heb meegemaakt. Wat mij betreft neemt hij de eerst volgende trein.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:12 schreef H1F5 het volgende:
[..]
Krijg nou dubbele beglazing!Vroegah was je een tikkeltje milder, zeg maar.
Zit je tampon scheef, S?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Slechte ideen en stupiditeit gaat overboord inderdaad, vandaar.
Je bent je inhoudelijkheid wederom verloren? Of ga je me nu weer via PM vragen om dit topic te sluiten omdat je er niet mee om kan gaan?quote:
En dan zeg maar te vroeg instappenquote:Op woensdag 2 september 2009 23:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is dan ook lang geleden dat ik zo'n zeikert heb meegemaakt. Wat mij betreft neemt hij de eerst volgende trein.
dan moet je ook woord bij de daad voegen.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is dan ook lang geleden dat ik zo'n zeikert heb meegemaakt. Wat mij betreft neemt hij de eerst volgende trein.
Hmm, voordat jij zoiets zegt, dan moet er wel wat gebeuren. Dan hou ik het maar voor gezien in dit topic.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ga je nu info lekken sneek?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je bent je inhoudelijkheid wederom verloren? Of ga je me nu weer via PM vragen om dit topic te sluiten omdat je er niet mee om kan gaan?
Wat voor daad bij welk woord? Waar heb je het over? Wil je op verzoek weer gebanned worden, en dan "stiekem" weer met een kloon verder?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:17 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dan moet je ook woord bij de daad voegen.
Non info, als je het al een naam zou willen geven.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:19 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ga je nu info lekken sneek?
goed bezig
ik bedoelde meer een spoorboekjequote:Op woensdag 2 september 2009 23:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wat voor daad bij welk woord? Waar heb je het over? Wil je op verzoek weer gebanned worden, en dan "stiekem" weer met een kloon verder?
Serieus....
mwah, je gaat aardig ver, ik heb ook nog nooit een woord gerept over de PM's die jij mij stuurde, iig niet op het forum.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Non info, als je het al een naam zou willen geven.
Zoals?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:24 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mwah, je gaat aardig ver, ik heb ook nog nooit een woord gerept over de PM's die jij mij stuurde, iig niet op het forum.
En zo laag ga ik ook niet.
SuperjormWim.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:22 schreef Juicyhil het volgende:
zou wel leuk zijn als superwormjim nog eens online zou komen
nope, dat hoeft niet via het forum.quote:
Als je ONZ zo verschrikkelijk vind waarom ga blijf je er toch komen?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:31 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nope, dat hoeft niet via het forum.
en voor dat je lekker door gaat met rukken op het afmaken van mij (verzuurd niet waar), nog zinvolle bijdragen ivm de OP?
niet verschrikkelijk, maar mss heb ik idd een andere smaak.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je ONZ zo verschrikkelijk vind waarom ga blijf je er toch komen?
Jij weet ook heus wel dat dat niet zo is. Ik baal er gewoon van dat je zo aan het schoppen bent de laatste tijd.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:34 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
niet verschrikkelijk, maar mss heb ik idd een andere smaak.
Probeer me dr ook voor in te zetten, maar blijkbaar met de verkeerde gedachte.
en ja, ik weet, ook jij ziet mij liever gaan dan komen in ONZ
no offence btw
Dat is nadat de SC ingevoerd isquote:Op woensdag 2 september 2009 23:33 schreef The_Terminator het volgende:
Aan het aantal posts hoeft het in iedergeval niet te liggen:
[ afbeelding ]
124102 Klaagbaak
72316 Voetbal
63671 Onzin voor je leven!
45615 Relaties & Psychologie
Plaats een MED, dan gaat het balletje vanzelf rollenquote:Op woensdag 2 september 2009 23:35 schreef Conflict het volgende:
Klaagbaak moeten ze dicht pleuren, kutforum
mss heb je nog gelijk ookquote:Op woensdag 2 september 2009 23:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij weet ook heus wel dat dat niet zo is. Ik baal er gewoon van dat je zo aan het schoppen bent de laatste tijd.
Vind ik niet nodig en op die manier verpest je het ook voor anderen.
deed het pijn?quote:
Dat jij een hekel aan hupt hebt is nu wel bekend.quote:
Het kan niet vaak genoeg gezegd worden.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat jij een hekel aan hupt hebt is nu wel bekend.
nee hoor, relativerenquote:
Hee, ouwe relnicht, jij ook hier?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het kan niet vaak genoeg gezegd worden.
Ceterum censeo enzo.
Ik hoop dat Sneek alleen maar wat bier aan het halen is.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:42 schreef LudoSanders het volgende:
Ik werd genoemd en zo te zien ben ik net op tijd.
Zal ik hem zo ff aan zijn mouw trekken op msn?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:44 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik hoop dat Sneek alleen maar wat bier aan het halen is.
Wacht, ik pak ff mijn gebroken-hand-in-het-gips-die-niet-nat-mag-worden jasje.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:45 schreef Misstique het volgende:
Ludo..
Come on in, the water is fine..
Sneekie is off. Hij ging slapen volgens mij.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zal ik hem zo ff aan zijn mouw trekken op msn?
[..]
Wacht, ik pak ff mijn gebroken-hand-in-het-gips-die-niet-nat-mag-worden jasje.
Godver, dus ik was toch minder op tijd dan dat ik eerder beweerde?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Sneekie is off. Hij ging slapen volgens mij.
Ow.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Sneekie is off. Hij ging slapen volgens mij.
nee hoorquote:Op woensdag 2 september 2009 23:58 schreef PP. het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/Het_hupt/5/25#2181813
Whehehe, fotoboek-fok-vriendschap-perikelen!
Vriendschap is een illusie.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:58 schreef PP. het volgende:
waardevolle toevoegingquote:Op woensdag 2 september 2009 23:58 schreef PP. het volgende:
D'r is verder niets te doen op Fok!, dus ik moet me hiermee vermaken.quote:
Je verlaagt je ook aardig tot het niveau van mijquote:Op donderdag 3 september 2009 00:02 schreef PP. het volgende:
[..]
D'r is verder niets te doen op Fok!, dus ik moet me hiermee vermaken.
Laat je niet mee slepen Huppelquote:
Klagen kan bij murpquote:Op donderdag 3 september 2009 00:02 schreef Triggershot het volgende:
Ik stoor me nog steeds aan Huppelmuts der avatar.
Ja. Mijn auto staat dubbelgeparkeerd, maar wanneer je je er aan stoort, klagen kan bij de fabrikant.quote:
quoten is handig, dan weet iedereen wie je bedoeld, helder licht.quote:
Ah, je geeft dus zelf toe te functioneren op vrij laag niveau?quote:Op donderdag 3 september 2009 00:03 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Je verlaagt je ook aardig tot het niveau van mij
Lijkt me vrij logisch dat ik de TS bedoel, bosmongoolquote:Op donderdag 3 september 2009 00:12 schreef PP. het volgende:
[..]
quoten is handig, dan weet iedereen wie je bedoeld, helder licht.
ja, voel jij je niet zo eenzaam lieverdquote:Op donderdag 3 september 2009 00:13 schreef PP. het volgende:
[..]
Ah, je geeft dus zelf toe te functioneren op vrij laag niveau?
Joh, dat stadium heb jij nog niet bereikt foetquote:Op donderdag 3 september 2009 00:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Lijkt me vrij logisch dat ik de TS bedoel, bosmongool
Ik ben nooit eenzaam, met al die stemmen in mn hoofd!quote:Op donderdag 3 september 2009 00:14 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ja, voel jij je niet zo eenzaam lieverd
jij ook al?quote:Op donderdag 3 september 2009 00:16 schreef PP. het volgende:
[..]
Ik ben nooit eenzaam, met al die stemmen in mn hoofd!
Altijd leuk zijn is ook geen lolletjequote:Op donderdag 3 september 2009 00:18 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
jij ook al?
wij zijn met z'n 7en, en jullie?
Daar heb jij vast geen last van.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Altijd leuk zijn is ook geen lolletje
QFT!quote:
cerrorquote:Op donderdag 3 september 2009 00:28 schreef cerror het volgende:
Ieder jaar is er wel één iemand die roept dat ONZ dood is. Ik kan het weten. Ik was zo'n zeikert voor een jaar of twee.
ONZ terug naar de tijd van Buup, BS, Croup, Inxt, Renmaestro etc? Vergeet het. Zal nimmer gebeuren.
En zelfs al krijg je creatieve zielen (zoals MeneerGoud e.d. vorig jaar ofzo) dan zijn ze snel weer weg want wie het meeste posts krijgt voorrang.
ga dood ga dood, sterfquote:Op woensdag 2 september 2009 22:49 schreef Paul het volgende:
ONZ is pas dood als ik dood ben
En over een paar jaar is er een groepje users dat zegt: "ONZ terug naar de tijd van Paul, Stoeprand, Graseter etc? Vergeet het. Zal nimmer gebeuren.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:28 schreef cerror het volgende:
Ieder jaar is er wel één iemand die roept dat ONZ dood is. Ik kan het weten. Ik was zo'n zeikert voor een jaar of twee.
ONZ terug naar de tijd van Buup, BS, Croup, Inxt, Renmaestro etc? Vergeet het. Zal nimmer gebeuren.
En zelfs al krijg je creatieve zielen (zoals MeneerGoud e.d. vorig jaar ofzo) dan zijn ze snel weer weg want wie het meeste posts krijgt voorrang.
Oh Jim wat doe je nuquote:Op donderdag 3 september 2009 07:46 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En over een paar jaar is er een groepje users dat zegt: "ONZ terug naar de tijd van Paul, Stoeprand, Graseter etc? Vergeet het. Zal nimmer gebeuren."
Inderdaad, dát zal nimmer gebeuren. Is Snakey inmiddels al wakker?quote:Op donderdag 3 september 2009 07:46 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En over een paar jaar is er een groepje users dat zegt: "ONZ terug naar de tijd van Paul, Stoeprand, Graseter etc? Vergeet het. Zal nimmer gebeuren."
quote:Op donderdag 3 september 2009 07:46 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het enige wat hetzelfde blijft is dat ik er blijf posten tot m'n deaud ( of ban )quote:Op donderdag 3 september 2009 08:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Het komt er gewoon op neer dat ONZ net als al het andere in de wereld constant veranderd. Het heeft geen zin om tegen die verandering te vechten, gewoon accepteren is eigenlijk de enige optie.
Dan wachten we enkel nog op Hupt, hoewel is dat wachten noodzakelijk?quote:
Mwa, het is een beetje actie reactie. Ik wil best een verzuurde te woord staan, maar dan het liefst wanneer ik hem recht in zijn bek kan slaan met zijn eigen gezeik.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan wachten we enkel nog op Hupt, hoewel is dat wachten noodzakelijk?
Nee, dan wachten we nog wel ff.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mwa, het is een beetje actie reactie. Ik wil best een verzuurde te woord staan, maar dan het liefst wanneer ik hem recht in zijn bek kan slaan met zijn eigen gezeik.
Wij hebben teminste een vriendinquote:Op woensdag 2 september 2009 22:27 schreef Het_hupt het volgende:
En nu? In ONZ regeren knapen die zitten te pissen, chagrijnig zijn omdat hun vriendin ongesteld is, en dat ook van hem verlangt.
Knulletjes die graag de afwas voor hun vriendin doen, of gezellig samen de Libelle lezen op de bank.![]()
Hupt ook, al dan niet denkbeeldig.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wij hebben teminste een vriendin
Ik ben al twee keer ex crew geweest, maar ik mag er niet posten.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:46 schreef justmattie het volgende:
ONZ is nu wel stil zonder al die azijnzeikerds
Kan of mag?quote:Op donderdag 3 september 2009 20:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben al twee keer ex crew geweest, maar ik mag er niet posten.![]()
Ik wil op zich best wel zien hoe je dat doet, iemand met zn eigen gezeik slaanquote:Op donderdag 3 september 2009 19:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mwa, het is een beetje actie reactie. Ik wil best een verzuurde te woord staan, maar dan het liefst wanneer ik hem recht in zijn bek kan slaan met zijn eigen gezeik.
Jij bent ook geen verzuurde (ex)mod cq admin tochquote:Op donderdag 3 september 2009 20:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben al twee keer ex crew geweest, maar ik mag er niet posten.![]()
Kan wel, "mag" niet, of beter, het is niet de bedoeling dat wij meeposten.quote:
Dat denk ik, je voelt je nog verheven tegenover de anderen, maar je bent gewoon gelijk en dat wordt je dan niet in dank afgenomen...denk ikquote:Op donderdag 3 september 2009 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Wanneer is iemand eigenlijk verzuurde excrew?
Ik heb het idee dat dat al zo is vanaf het moment dat je weer op zwart gaat.
Je hebt heus wel een kloon om toch op een of andere manier mee te kunnen doen.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Kan wel, "mag" niet, of beter, het is niet de bedoeling dat wij meeposten.![]()
Ik moet wel op mijn vingers zitten af en toe.![]()
Geen verzuurde ex FA, maar misschien wel verzuurde ex mod...quote:Op donderdag 3 september 2009 20:58 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jij bent ook geen verzuurde (ex)mod cq admin toch
Ik heb geen kloon die ex crew is.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt heus wel een kloon om toch op een of andere manier mee te kunnen doen.
"Je verheven voelen als je crew bent". Vind je echt dat we crew hebben die zoiets uitdragen? Dan wil ik graag namen en rugnummers.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:04 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat denk ik, je voelt je nog verheven tegenover de anderen, maar je bent gewoon gelijk en dat wordt je dan niet in dank afgenomen...denk ik
Uiteraard uitzonderingen daar gelaten![]()
Ik ook niet.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb geen kloon die ex crew is.
Jaquote:Op donderdag 3 september 2009 21:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar het feit dat je niet meer mee mag posten haalt wel een beetje de lol eruit of niet?
Nee hoor, dit is bedoeld voor ex crew, en daar behoor ik niet toe. Is toch lekker dat ze helemaal hun ding kunnen doen daar? Ik vind het prima hoor. Het is alleen dat ik soms dingen wil weerlegen omdat ik denk dat ze geen gelijk hebben. Tja...quote:Op donderdag 3 september 2009 21:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar het feit dat je niet meer mee mag posten haalt wel een beetje de lol eruit of niet?
Nu misschien iets minder, maar zodra mods weer op zwart gaan is gelijk alles kut, Zegt genoeg toch?quote:Op donderdag 3 september 2009 21:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
"Je verheven voelen als je crew bent". Vind je echt dat we crew hebben die zoiets uitdragen? Dan wil ik graag namen en rugnummers.
Oh w8, blont hequote:Op donderdag 3 september 2009 21:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is bedoeld voor ex crew, en daar behoor ik niet toe. Is toch lekker dat ze helemaal hun ding kunnen doen daar? Ik vind het prima hoor. Het is alleen dat ik soms dingen wil weerlegen omdat ik denk dat ze geen gelijk hebben. Tja...
Daar word je toch strontziek van.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nu misschien iets minder, maar zodra mods weer op zwart gaan is gelijk alles kut, Zegt genoeg toch?
Soms is het wel bijzonder irritant jaquote:Op donderdag 3 september 2009 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar word je toch strontziek van.
Die vallen het meest op door hun gezeik. Er zijn heel veel ex mods die je nergens over hoort omdat ze om verschillende redenen weggaan. De groep die stopt om andere redenen dan dat ze het ergens niet mee eens zijn is groter dan de "verzuurde groep" en die vallen niet op.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nu misschien iets minder, maar zodra mods weer op zwart gaan is gelijk alles kut, Zegt genoeg toch?
Kan gebeuren.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh w8, blont heik dacht dat je het over ONZ had
Ik vind het vaak wel vermakelijk. FOK! draait toch wel door, zonder of met ze.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar word je toch strontziek van.
Zeg 1x iets verkeerd en je bent verzuurd.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:18 schreef LudoSanders het volgende:
Verzuurd noemen ze je al snel.
Ah daar is de eerste al die zich aangesproken voeltquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Ben er nog steeds niet achter waarom jij in de categorie verzuurd valtquote:
Dat doet ie toch ook niet?quote:Op donderdag 3 september 2009 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben er nog steeds niet achter waarom jij in de categorie verzuurd valt
Ik lees vaak genoeg dat ludo ook tot de verzuurde excrew behoort. Snap het alleen niet. Het is overduidelijk dat ook hij vindt dat ONZ niet meer is wat het ooit was maar om nou te zeggen verzuurd.quote:
Dan ben ik het met hem eens. Ben ik nu ook verzuurd?quote:Op donderdag 3 september 2009 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lees vaak genoeg dat ludo ook tot de verzuurde excrew behoort. Snap het alleen niet. Het is overduidelijk dat ook hij vindt dat ONZ niet meer is wat het ooit was maar om nou te zeggen verzuurd.
quote:Op donderdag 3 september 2009 21:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik moet wel op mijn vingers zitten af en toe.![]()
Maar wel lekker. Dat kan je van de verzuurde excrew dan weer niet zeggenquote:Op donderdag 3 september 2009 21:44 schreef Triggershot het volgende:
Een citroen is ook heel erg zuur.
Ik vind het zielig voor zequote:Op donderdag 3 september 2009 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar wel lekker. Dat kan je van de verzuurde excrew dan weer niet zeggen
Wat dat ze verzuurd zijn of niet lekker?quote:Op donderdag 3 september 2009 21:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik vind het zielig voor ze
Nou vooruit, ik zal voor jou dan wel modje af gaan.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar wel lekker. Dat kan je van de verzuurde excrew dan weer niet zeggen
Het eerste.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat dat ze verzuurd zijn of niet lekker?
Hoeft niet hoor, wat mod je eigenlijk?quote:Op donderdag 3 september 2009 21:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik zal voor jou dan wel modje af gaan.
Tjah dat hebben ze zelf in de handquote:
Kommaarkommaarquote:Op donderdag 3 september 2009 21:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je rechteroog, als je zo door gaat.
Geen idee, ze hebben me volgens mij ergens in het proces vergeten.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, wat mod je eigenlijk?
altijd een genot om dit soort reactie's te lezenquote:Op donderdag 3 september 2009 21:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je rechteroog, als je zo door gaat.
Jij was toch diegene die Yvonne de verkeerde weg had gewezen in Istanbul?quote:Op donderdag 3 september 2009 21:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen idee, ze hebben me volgens mij ergens in het proces vergeten.
Heul niet, ze kon gewoon niet omgaan met Istanbul.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij was toch diegene die Yvonne de verkeerde weg had gewezen in Istanbul?
Ja dusquote:Op donderdag 3 september 2009 21:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heul niet, ze kon gewoon niet omgaan met Istanbul.
Ik ben niet verzuurd, en ook nooit geweest. Mijn afwezigheid is om 2 dingen, 1 is omdat ik te druk ben met FA uithangen, en me dus met meerdere dingen op FOK! bezig hou en dus simpelweg de tijd niet heb, 2 is omdat ik ONZ over het alemeen helemaal niet leuk meer vind. Dat is geen sneer naar wie dan ook, het begrip "ONZ" is helaas weg.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Niet volgens mij.
Ik weet inmiddels wel dat ONZ vroeger leuker, gezelliger, drukker, levendiger was. Ludo komt af en toe even een rotopmerking hier en daar plaatsen in ONZ en verdwijnt dan weer.
Jij bent helemaal de grote afwezige.
Nadeel met hupt is gewoon dat ie de hele tijd in ONZ rondhangt en waar ie kan dubbelzinnige posts om te zeiken over ONZ, de users, de SC, de crew.
Heil punt 2.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben niet verzuurd, en ook nooit geweest. Mijn afwezigheid is om 2 dingen, 1 is omdat ik te druk ben met FA uithangen, en me dus met meerdere dingen op FOK! bezig hou en dus simpelweg de tijd niet heb, 2 is omdat ik ONZ over het alemeen helemaal niet leuk meer vind. Dat is geen sneer naar wie dan ook, het begrip "ONZ" is helaas weg.
Ik zeg ook niet dat het een sneer is naar wie dan ook.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben niet verzuurd, en ook nooit geweest. Mijn afwezigheid is om 2 dingen, 1 is omdat ik te druk ben met FA uithangen, en me dus met meerdere dingen op FOK! bezig hou en dus simpelweg de tijd niet heb, 2 is omdat ik ONZ over het alemeen helemaal niet leuk meer vind. Dat is geen sneer naar wie dan ook, het begrip "ONZ" is helaas weg.
Zorg er dan voor dat er een omgeving is gecreëerd waarin het voor dat soort users fijn is om (terug) te komen.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Er zouden meer van dat soort users moeten komen/zijn.
WB.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:29 schreef zarGon het volgende:
Wat is het met hupt en zijn 'manier' van discussiëren? Telkens als de woordenwisselinkjes wat pittiger worden, wijkt hij af en plaatst hij een ''.
Hmm?
Ja, als zij het mogen waarom wij niet?quote:Op donderdag 3 september 2009 22:54 schreef IQM het volgende:
Kan er niet een soort ZUU komen, maar dan voor erkende kwaliteitsusers?De andere users kunnen dan, door te kijken, inspiratie opdoen terwijl de kwaliteitsusers niet gestoord worden in hun werk.
Groetjes,
Een kwaliteitsuser.
Ja ONZ opsplitsen, noemen we dat andere BAG.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:54 schreef IQM het volgende:
Kan er niet een soort ZUU komen, maar dan voor erkende kwaliteitsusers?De andere users kunnen dan, door te kijken, inspiratie opdoen terwijl de kwaliteitsusers niet gestoord worden in hun werk.
Groetjes,
Een kwaliteitsuser.
Seriously. Wij moeten eindelijk 's erkend worden. Zodat we ons ding weer kunnen en willen doen.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja ONZ opsplitsen, noemen we dat andere BAG.
Hoe vaak moet ik het nou nog zeggen? Je kan niet zoveel drinken als ik doe, daar ben je niet getrained genoeg voor.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:14 schreef Misstique het volgende:
Ik word dement Sneek. Of het is Korsakov. Of beide.
Nee man, iets compleet anders, Something Completely Different, gegarandeerd succes.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja ONZ opsplitsen, noemen we dat andere BAG.
Ik ben gewoon stronteigenwijs.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik het nou nog zeggen? Je kan niet zoveel drinken als ik doe, daar ben je niet getrained genoeg voor.
Damn, ik had geen idee dat je al van dié leeftijd was.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:17 schreef PP. het volgende:
[..]
Nee man, iets compleet anders, Something Completely Different, gegarandeerd succes.
quote:Op donderdag 3 september 2009 23:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben gewoon stronteigenwijs..
Ow christ, moet ik weer kloontje gokken, daar ben ik altijd zo verdomd slecht in.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:20 schreef H1F5 het volgende:
[..]
Damn, ik had geen idee dat je al van dié leeftijd was.
Neh, Apuleius en daarvoor Golf.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:55 schreef PP. het volgende:
[..]
Ow christ, moet ik weer kloontje gokken, daar ben ik altijd zo verdomd slecht in.
quote:Op woensdag 9 september 2009 18:52 schreef Snakey het volgende:
Iets specifieker graag. Nu weet ik niet echt wat je vraag is.
quote:Op maandag 7 september 2009 21:24 schreef zarGon het volgende:
Wat is het verhaal achter Het_hupt eigenlijk? Was een hele drama met BrandX, vele kusjes en, gekibbel met murp, Snakey die geïrriteerd post... What happened?
Ik merk aan je manier van posten en aan de inhoud van je posts dat je nogal - hoe zal ik het zeggen - geïrriteerd bent door Hupt. En niet alleen jij, maar ik zie murp ook gewoon even kibbelen met Hupt. Wat er ook gebeurd is, het weerspiegelt in jullie posts en ik zie veel wrijving.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:52 schreef Snakey het volgende:
Iets specifieker graag. Nu weet ik niet echt wat je vraag is.
Nouja was mijn topic gewoon gewist, had ik zo'n goed topic met harde feitenquote:Op woensdag 9 september 2009 19:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik merk aan je manier van posten en aan de inhoud van je posts dat je nogal - hoe zal ik het zeggen - geïrriteerd bent door Hupt. En niet alleen jij, maar ik zie murp ook gewoon even kibbelen met Hupt. Wat er ook gebeurd is, het weerspiegelt in jullie posts en ik zie veel wrijving.
Nu weet ik dat Dagonet en Misstique op z'n zachts gezegd Hupt ook niet mogen. Ik heb maar een deel van het verhaal opgevangen, maar volgens mij is er wat meer gebeurd tussen jou en Hupt. Gejank in PM-box en zo.
Ow zo. Nou nee, wat er in het verleden gebeurd is zit allang niet meer in m'n systeem. Anders zou ik jou nu ook niet meer antwoorden.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik merk aan je manier van posten en aan de inhoud van je posts dat je nogal - hoe zal ik het zeggen - geïrriteerd bent door Hupt. En niet alleen jij, maar ik zie murp ook gewoon even kibbelen met Hupt. Wat er ook gebeurd is, het weerspiegelt in jullie posts en ik zie veel wrijving.
Nu weet ik dat Dagonet en Misstique op z'n zachts gezegd Hupt ook niet mogen. Ik heb maar een deel van het verhaal opgevangen, maar volgens mij is er wat meer gebeurd tussen jou en Hupt. Gejank in PM-box en zo.
Ik was even elders bezig.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:26 schreef LudoSanders het volgende:
Snakey hult zich in nevelen.
True.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:36 schreef Snakey het volgende:
[..] Anders zou ik jou nu ook niet meer antwoorden.![]()
Dank voor het antwoord.quote:Hupt is gewoon wat doorgeslagen en denkt, let op! denkt! dat hij zich nog met van alles kan bemoeien waar hij bewezen heeft er geen klote vanaf te weten, maar wel ONZ mods terecht probeert te wijzen, en dan vooral murp als speerpunt. Dat is gewoon klootzakkerig gedrag waar ik op terug reageer.
Dus de wrijving die je denkt te zien is puur op hupt zijn gedrag nu, niks uit het verleden.
Wat een ander wel of niet met hupt heeft gaat me niet aan. In de zin dat ik het wel lees maar het langs me heen laat gaan.
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:44 schreef H-blast het volgende:
Warsteiner in de TS! Held!
Ontopic:
[ afbeelding ]
quote:
we blijven speculeren, je weet het niet... ik ben net 1tje van de toppers, maar welke...quote:Op donderdag 10 september 2009 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Murp blijf je wel mod nu je papa bent? Tijdje terug zei je dat je op zwart zou gaan als minimurp er was(maar had het idee dat dat een geintje was)
Je hebt wel wat weg van Gordonquote:Op donderdag 10 september 2009 16:42 schreef murp het volgende:
[..]
we blijven speculeren, je weet het niet... ik ben net 1tje van de toppers, maar welke...
Niets.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:28 schreef Gilead het volgende:
We zijn 11 pagina's verder en het is nog steeds niet duidelijk wat er moet gebeuren om ONZ weer leuk te maken?
waar is je slotje?quote:Op donderdag 10 september 2009 17:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Niets.
ONZ ís leuk, voor degenen die dit leuk vinden.
Opgelost.
Volgende vraag.
ONZ gaat dood!, ideeën tot leven?,quote:Op donderdag 10 september 2009 17:28 schreef Gilead het volgende:
We zijn 11 pagina's verder en het is nog steeds niet duidelijk wat er moet gebeuren om ONZ weer leuk te maken?
En lazerstraal eens op met vragen naar slotjes.quote:
Ik dacht dat ze jou daar clementie voor hadden verleent.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
ONZ gaat dood!, ideeën tot leven?,
ONZ gaat dood en we brengen het weer tot leven #2.
.
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
En lazerstraal eens op met vragen naar slotjes.
Beetje opvoeden kan geen kwaad, SwJ.
Ach, och. Ik heb werkelijk waar geen idee meer hoe en wat precies. Maar het is wel vermakelijk om die topics weer eens door te lezen,quote:Op donderdag 10 september 2009 17:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze jou daar clementie voor hadden verleent.
Giebel jij achteraf ook weleens stiekem binnensmonds als je aan iemand de vraag "mag ik je iets vragen?" stelt en ongeacht het antwoord "HAHA, MAAR DAT WAS DE VRAAG AL!" tegen die persoon brult? Dat er dan een soort van euforie door je lichaam siddert, dat je diegene even lekker tuk had?!quote:Op donderdag 10 september 2009 17:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Hij vroeg zelf wat de volgende vraag was.
Nee, jij wel dan?quote:Op donderdag 10 september 2009 17:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Giebel jij achteraf ook weleens stiekem binnensmonds als je aan iemand de vraag "mag ik je iets vragen?" stelt en ongeacht het antwoord "HAHA, MAAR DAT WAS DE VRAAG AL!" tegen die persoon brult? Dat er dan een soort van euforie door je lichaam siddert, dat je diegene even lekker tuk had?!
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:44 schreef H-blast het volgende:
Warsteiner in de TS! Held!
Ontopic:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |