Kerel, je kan ook staan te pissenquote:Op woensdag 2 september 2009 22:29 schreef SharQueDo het volgende:
'deaud'? Doe eens optyfen doen naar geenstijl, ofzeau.
Je rosbief staat al zo lang in de open lucht, vraag me nog steeds af waarom het niet is begonnen met schimmelen.quote:
WTF? jij snapt het echt niet he?quote:
Vraag ik me ook af, ik had allang dood moeten zijnquote:Op woensdag 2 september 2009 22:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je rosbief staat al zo lang in de open lucht, vraag me nog steeds af waarom het niet is begonnen met schimmelen.
Jawel hoor. Bier en Tieten en zoquote:Op woensdag 2 september 2009 22:31 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
WTF? jij snapt het echt niet he?
quote:
quote:In ONZ regeren knapen die zitten te pissen, chagrijnig zijn omdat hun vriendin ongesteld is, en dat ook van hem verlangt.
Knulletjes die graag de afwas voor hun vriendin doen, of gezellig samen de Libelle lezen op de bank
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:33 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jawel hoor. Bier en Tieten en zo
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:31 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af, ik had allang dood moeten zijn
Jah, elke reanimatiepoging lijkt ook zinloosquote:
kssst SC is n deur verderquote:Op woensdag 2 september 2009 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
En zeiken en zeuren dat ONZ niet meer is wat het ooit eens was is de oplossing denk je?
Gelukkig, we zaten op je te wachten!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:37 schreef Graseter het volgende:
Sorry, ik was werken maar ik ben er weer
Dat horen we nu al 3 jaar Bioquote:Op woensdag 2 september 2009 22:38 schreef Biogarde het volgende:
ONZ is niet dood, het heeft een beetje inspiratie nodig. Komt vanzelf wel weer. Vroeger teerde het op dezelfde grappen van dezelfde users en was het zo intimi als de onderbroek van een non.
En bepaalde lieden zaten aan de lopende band te baggeren!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:38 schreef Biogarde het volgende:
ONZ is niet dood, het heeft een beetje inspiratie nodig. Komt vanzelf wel weer. Vroeger teerde het op dezelfde grappen van dezelfde users en was het zo intimi als de onderbroek van een non.
Ja, en dat zeiden ze in 2004 ook. Maar goed, wie gaat het veranderen? Waarom moet het veranderen? Jij hebt ook geen verschil kunnen brengen toch?quote:
But damn, how i triedquote:Op woensdag 2 september 2009 22:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, en dat zeiden ze in 2004 ook. Maar goed, wie gaat het veranderen? Waarom moet het veranderen? Jij hebt ook geen verschil kunnen brengen toch?
Je kan ook even normaal doen want ik reageer geheel ontopicquote:
zegt iemand die bij painttopics loopt te huilen dat ONZ een paintforum gaat wordenquote:Op woensdag 2 september 2009 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan ook even normaal doen want ik reageer geheel ontopic![]()
Wat denk jij dan dat de oplossing is? Want je snapt zelf ook wel dat zo'n topic als dit de boel niet opeens op mysterieuze wijze tot leven wekt.
Je kan zeiken en zeuren dat het niet meer is zoals het was of accepteren dat dingen veranderen en daarin of meegaan of opzouten
Een topic een [PAINT] tagje geven maakt het nog geen goed topic, niet iedereen snapt dat.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:43 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
zegt iemand die bij painttopics loopt te huilen dat ONZ een paintforum gaat worden
dat kan ookquote:Op woensdag 2 september 2009 22:44 schreef H1F5 het volgende:
Je kan het gewoon niet uitstaan dat er geen hond meedoet aan jouw topics, Hupt. Je begint met de dag meer verzuurder te posten en af te 'dwingen'. En je mist overduidelijk een aantal functies die je voorheen wél tot je beschikking had.
ook waarquote:Op woensdag 2 september 2009 22:45 schreef Khlate het volgende:
[..]
Een topic een [PAINT] tagje geven maakt het nog geen goed topic, niet iedereen snapt dat.
Er zijn altijd een paar azijnpissers langs de kant die vinden dat het anders moet. Maar die vergeten dat het gewoon een verschuiving is van de soort humor, users en het feit dat ze inmiddels volwassen zijn en zelfs buiten komen.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:41 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
But damn, how i tried
dat zal niemand mij kunnen verwijten, dat weet je
Je kan natuurlijk ook mod worden.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:45 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dat kan ook
dan verdient dit topic een slotje
Bio toch!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Er zijn altijd een paar azijnpissers langs de kant die vinden dat het anders moet. Maar die vergeten dat het gewoon een verschuiving is van de soort humor, users en het feit dat ze inmiddels volwassen zijn en zelfs buiten komen.
Users hebben hier lol toch? Zelfs een conflict kan zich hier prima vermaken en maakt vanmiddag toch weer een supertof topic waar mensen om stuk gaan van het lachen.
Tja, wie ben jij dan om er iets van te zeggen? Waai gewoon eens mee met de wind voor de gein. Kuttopics heb je overal, ook in de serieuzere forums. Face it.
je hebt gelijkquote:Op woensdag 2 september 2009 22:46 schreef SuperwormJim het volgende:
Vooruit dan, even een ontopic reactie van mijn kant:
Ik denk dat jij ONZ veel te krampachtig 'leven in wilt blazen' omdat jij het niet leuk vindt zoals het nu is. Maar vergeet niet dat er nog altijd een hoop users zijn die ONZ prima vinden zoals het nu is. En over een tijdje is ONZ weer helemaal anders met een hele andere usergroep.
ONZ is veranderd en zal blijven veranderen, of je dat nu leuk vindt of niet. Leg het naast je neer, open af en toe een topic dat je leuk vindt en reageer in de topics die jij de moeite waard vindt.
Nee, Danny.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:47 schreef ploppperrrr het volgende:
ff tussen door
FOK! & Yvonne staan in de Revu
is dat yvonne op die foto?
gast.... zoek even verder rond hier op het forumquote:Op woensdag 2 september 2009 22:47 schreef ploppperrrr het volgende:
ff tussen door
FOK! & Yvonne staan in de Revu
is dat yvonne op die foto?
Ja dus?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:43 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
zegt iemand die bij painttopics loopt te huilen dat ONZ een paintforum gaat worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |