Sambal bij?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
* Hyman slaat die vuile indonees op zn smoel
Minder vruchtbaar ja.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:13 schreef Sjoegerd het volgende:
Zeer goede TT.
Volgens mij word je onvruchtbaar als je telkens met een laptop op schoot zit
Over indonezen gesprokenquote:
Doe er wat zout bij dan.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:14 schreef Hyman het volgende:
[..]
Over indonezen gesprokenik heb nog een foto van een pagina uit mn agenda
zo even posten, die is wel flauw namelijk
Gebruiken doe je 'm toch niet ouwe gek.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:13 schreef Sjoegerd het volgende:
Zeer goede TT.
Damnitquote:
Kun je h2k iig niet bezwangeren.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:13 schreef Sjoegerd het volgende:
Zeer goede TT.
Ohnee? Wie weet fap ik me wat af johquote:Op woensdag 2 september 2009 22:15 schreef KingGone het volgende:
[..]
Gebruiken doe je 'm toch niet ouwe gek.![]()
Minder kans op kleine Sjoegiewoegiesquote:
Voordat je zulke opmerkingen mag maken moet je eerste je eigen tieten posten ja!quote:
"Deze jongen liegt nooit."quote:Op woensdag 2 september 2009 22:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ohnee? Wie weet fap ik me wat af joh![]()
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Minder kans op kleine Sjoegiewoegies
'Wie weet'quote:Op woensdag 2 september 2009 22:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ohnee? Wie weet fap ik me wat af joh![]()
Agenda?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Je gaat toch niet naar de brugklas? Een agenda is genoeg.
Ik heb geen foto's er van is een paint ook goed?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:16 schreef -SG- het volgende:
[..]
Voordat je zulke opmerkingen mag maken moet je eerste je eigen tieten posten ja!
Dat kan geregeld worden.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:16 schreef -SG- het volgende:
[..]
Voordat je zulke opmerkingen mag maken moet je eerste je eigen tieten posten ja!
Je gunt me geen kinders?quote:
Geniaal!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:17 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Das dus van de loempiaboer bij ons op de hoek van de school![]()
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:17 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Das dus van de loempiaboer bij ons op de hoek van de school![]()
NEIN!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's er van is een paint ook goed?
Maar één Sjoerd is wel genoeg.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je gunt me geen kinders?... Heb van mensen gehoord dat ik een prima vaderfiguur zou zijn anders
Nee ga niet naar brugklas, begin al weer aan me 3e jaartje.. maar ik moet ook nog pennen, want gek genoeg gaan ze elke maand kapot bij mij.. dus agena en pennetjes zijn schoolspullenquote:Op woensdag 2 september 2009 22:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Je gaat toch niet naar de brugklas? Een agenda is genoeg.
Hema doosje met 25 pennen, kun je een tijdje vooruitquote:Op woensdag 2 september 2009 22:19 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Nee ga niet naar brugklas, begin al weer aan me 3e jaartje.. maar ik moet ook nog pennen, want gek genoeg gaan ze elke maand kapot bij mij.. dus agena en pennetjes zijn schoolspullen
BIC-pennenquote:Op woensdag 2 september 2009 22:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hema doosje met 25 pennen, kun je een tijdje vooruit
Haha, vorig jaar begon ik mijn etui vol met pennen en een geo driehoekquote:Op woensdag 2 september 2009 22:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hema doosje met 25 pennen, kun je een tijdje vooruit
Die zijn fijner ja, maar ook een stukje duurderquote:
Geo raakte ik altijd kwijt, en vond m aan het einde van het jaar weerquote:Op woensdag 2 september 2009 22:20 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Haha, vorig jaar begon ik mijn etui vol met pennen en een geo driehoek
Eind van het jaar was die zo beetje volledig leeg
Parkersquote:Op woensdag 2 september 2009 22:21 schreef dirkjo het volgende:
ik had nog fijnere, ff kijken hoe die dingen heten
Ik brak ze altijd, maar was te lui om ze in me agenda te doen, dat schiet ook voor geen flikker opquote:Op woensdag 2 september 2009 22:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Geo raakte ik altijd kwijt, en vond m aan het einde van het jaar weer
Boeiend, neem ze altijd mee van mn werkquote:Op woensdag 2 september 2009 22:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Die zijn fijner ja, maar ook een stukje duurder
Waar?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:21 schreef mstr het volgende:
De prijzen zijn; Fris: ¤0,50
Wijn en bier; ¤ 1, 00
Sterke drank: ¤ 2,00
Mix; ¤ 2,50
'Fris'quote:Op woensdag 2 september 2009 22:21 schreef mstr het volgende:
De prijzen zijn; Fris: ¤0,50
Wijn en bier; ¤ 1, 00
Sterke drank: ¤ 2,00
Mix; ¤ 2,50
Aah.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Morgen tijdens de BBQ van studievereniging.
Niets is voor niets.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jawel gek, die stuurt ie door naar mij
!
Gast, het zegt helemaal niksquote:Op woensdag 2 september 2009 22:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Morgen ga ik met uhm, ik geloof 5 meisjes uit de klas naar de BBQ, WIN.
Nee mevrouw Chai. 'Fris'.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe wil je het anders noemen?
Of doel je op het feit dat ze het verkopen?
Vraag maar naar een tegenprestatie! Ik heb naaktfoto's van Yvonnequote:
Ik ook, en die wil je nietquote:Op woensdag 2 september 2009 22:25 schreef -SG- het volgende:
[..]
Vraag maar naar een tegenprestatie! Ik heb naaktfoto's van Yvonne.
De vraag is : Hoe zien de meisjes eruit.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Morgen ga ik met uhm, ik geloof 5 meisjes uit de klas naar de BBQ, WIN.
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:25 schreef -SG- het volgende:
[..]
Vraag maar naar een tegenprestatie! Ik heb naaktfoto's van Yvonne.
Tyfus hem dan!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:25 schreef Myraela het volgende:
Yay. der loopt weer een boze belg door het huis te kankeren.
Goed.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:25 schreef KingGone het volgende:
[..]
De vraag is : Hoe zien de meisjes eruit.
Ik zit weer vet te lachen om de Blaxje quotequote:Op woensdag 2 september 2009 22:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Klopt, maar het is wel even goed om mijzelf goed te positioneren.
Gastquote:Op woensdag 2 september 2009 22:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Klopt, maar het is wel even goed om mijzelf goed te positioneren.
Je komt verwijfd over.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik vind het zo fijn dat je mij huillacht.
Ik stuur hem wel naar irak ofzo.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:28 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zeg dat ie terug naar z'n eigen land moet gaan!
Lol hoe komt z'on figuur in jouw huis?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik stuur hem wel naar irak ofzo.
Hij wilt moslim worden.
Zeg dat ie dan niet moet zeuren maar moet eten. De zon is allang onder! Ohja en tijdens de Ramadam mag je heul niet gemeen doen, dus dat moet je ook maar ffkes tegen hem zeggen.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik stuur hem wel naar irak ofzo.
Hij wilt moslim worden.
Hoe kom je ervan af, is een betere vraagquote:Op woensdag 2 september 2009 22:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol hoe komt z'on figuur in jouw huis?
Dat is mijn ex-stiefpapa.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol hoe komt z'on figuur in jouw huis?
Hij drinkt ook, dus tis geen goede moslim he.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:30 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zeg dat ie dan niet moet zeuren maar moet eten. De zon is allang onder! Ohja en tijdens de Ramadam mag je heul niet gemeen doen, dus dat moet je ook maar ffkes tegen hem zeggen.
Kist?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:29 schreef KingGone het volgende:
[..]
Okay okay.
Zolang ze je niet uit je kist bellen is alles prima.
Mooie tekst.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:31 schreef Daniane het volgende:
Close your eyes, and try not to cry again. You deserve better than your being treated. You should never regret anything, because every little detail of your life made you who you are in the end.
Oh maar 90% van de moslims houdt er zich niet aan. Dus wat dat betreft is het nog een goedequote:Op woensdag 2 september 2009 22:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij drinkt ook, dus tis geen goede moslim he.
Ja want ik heb m niet zelf verzonnenquote:Op woensdag 2 september 2009 22:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mag ik em een stukje pikken voor in me msn.
Mafkees.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:35 schreef KingGone het volgende:
[..]
Je bed vast nieten.
Je moet het maar kunnen.
De beruchte maik.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:35 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Tof, ik ook. Maik. Je hebt vast van me gehoord.
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:35 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Tof, ik ook. Maik. Je hebt vast van me gehoord.
Is goed, zeg maar wanneer.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:36 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Proest.Kom een keer biertje drinken in Arnhem?
Van wie?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:37 schreef ImTheBase het volgende:
Jij moet haast wel een kloon zijn dirkjo.
ik zit dan op mijn introquote:Op woensdag 2 september 2009 22:38 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik kom misschien vrijdag naar de Kaat
sorryquote:
beterschapquote:
quote:
Laten we deze maand een keer kijken, moet nu eerst ff beginnen met stage en volgende week Coldplay + Appelpopquote:
Geen idee, maar je hebt een family guy dinges dus je bent lief.quote:
Dankjequote:Op woensdag 2 september 2009 22:42 schreef ImTheBase het volgende:
[..]!
[..]
Laten we deze maand een keer kijken, moet nu eerst ff beginnen met stage en volgende week Coldplay + Appelpop![]()
Komen er nog meer mensen naar Appelpop?
[..]
Geen idee, maar je hebt een family guy dinges dus je bent lief.
Ik heb pas in oktober mijn OV.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:42 schreef ImTheBase het volgende:
[..]!
[..]
Laten we deze maand een keer kijken, moet nu eerst ff beginnen met stage en volgende week Coldplay + Appelpop![]()
Komen er nog meer mensen naar Appelpop?
[..]
Geen idee, maar je hebt een family guy dinges dus je bent lief.
Nu, heul goed.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:43 schreef ImTheBase het volgende:
Alles goed met Myraela?
Wow zie die PI, ik maak een keer een uitzondering!
Houd me maar op de hoogte.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:46 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Whehe herkenbaar gedoe, had ik destijds ook. Dan kijken we begin oktober een keer. Korenmarkt
kthx. Ik kom overigens niet op die ene meet waar ik vandaag over hoorde. Als ik jullie wil spreken, zorg ik zelf wel voor een meet (zoals die van Nijmegenquote:
jep tot zondag avond en daarna nog iedere avond tot vrijdagquote:Op woensdag 2 september 2009 22:45 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee vrijdag zit hij op intro, zegt ie.
Wat doe je?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:48 schreef gers het volgende:
[..]
jep tot zondag avond en daarna nog iedere avond tot vrijdag
Nijegenquote:Op woensdag 2 september 2009 22:48 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
kthx. Ik kom overigens niet op die ene meet waar ik vandaag over hoorde. Als ik jullie wil spreken, zorg ik zelf wel voor een meet (zoals die van Nijmegen).
Komt er een meet aan dan?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:48 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
kthx. Ik kom overigens niet op die ene meet waar ik vandaag over hoorde. Als ik jullie wil spreken, zorg ik zelf wel voor een meet (zoals die van Nijmegen).
Dat moeten we ook eens binnenkort doen. Heb daar wel zin in.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:48 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Maar dan een keer in Arnhem ofzo? Sowieso is arnhem een evenementenstad, kunnen we misschien ook een keer wat leuks uitpikken.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:50 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat moeten we ook eens binnenkort doen. Heb daar wel zin in.
Als je gaat scheelt het mij een hoop gedoe. Zeker als je vanuit leeuwen gaat.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:50 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
PUB MEET, 2 Oktober - Stairway; Utrecht
Nouja... heeeeeeeeeeeeel misschien...
intro studenten vereniging van ovum novumquote:
das echt een kuttentquote:Op woensdag 2 september 2009 22:51 schreef ImTheBase het volgende:
Of gewoon naar Dollar$, relaxte tent.
Dacht ik ook aan, een gewone avond is weinig aan.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:51 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Maar dan een keer in Arnhem ofzo? Sowieso is arnhem een evenementenstad, kunnen we misschien ook een keer wat leuks uitpikken.
Oh oke.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:51 schreef gers het volgende:
[..]
intro studenten vereniging van ovum novum
uurtje lopenquote:Op woensdag 2 september 2009 22:52 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh oke.
Trouwens, dat Stairway, is dat ver van het station af?
Geen idee. Heb best zin om te gaan, maar geen zin om alleen met de trein/bus/fiets te gaan.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:52 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh oke.
Trouwens, dat Stairway, is dat ver van het station af?
Aha, wijchen is best lagge.. alleen 's avonds geen ruk te doenquote:Op woensdag 2 september 2009 22:49 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Hey een Wijchenaar! Ik kom uit ArnhemNouja.. ik zit er op kamers
ff kijken in de loop van septemberquote:Op woensdag 2 september 2009 22:51 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Als je gaat scheelt het mij een hoop gedoe. Zeker als je vanuit leeuwen gaat.
Nee man, op donderdagavond ook jamsessies, altijd vet.quote:
Donderdagavond is opzich wel relaxt, dan ga ik best vaak arnhem inquote:Op woensdag 2 september 2009 22:52 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan, een gewone avond is weinig aan.
Beetje een gat daar ofniet?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:54 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Aha, wijchen is best lagge.. alleen 's avonds geen ruk te doen
el sombrero is wel tofquote:Op woensdag 2 september 2009 22:54 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
ff kijken in de loop van september
[..]
Nee man, op donderdagavond ook jamsessies, altijd vet.Maar er zijn andere genoeg toffe tenten though.
![]()
[..]
Donderdagavond is opzich wel relaxt, dan ga ik best vaak arnhem in
Ik kom uit lauwe. Ook best uit de omgeving.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:54 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Aha, wijchen is best lagge.. alleen 's avonds geen ruk te doen
Ach lekker boeiend. Als je gewoon met wat mensen op het station in Nijmegen afspreekt maar het ook al niet meer uit toch?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:53 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Geen idee. Heb best zin om te gaan, maar geen zin om alleen met de trein/bus/fiets te gaan.
als je dronken bent welquote:
Ik vind het allemaal bestquote:Op woensdag 2 september 2009 22:54 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
ff kijken in de loop van september
[..]
Nee man, op donderdagavond ook jamsessies, altijd vet.Maar er zijn andere genoeg toffe tenten though.
![]()
[..]
Donderdagavond is opzich wel relaxt, dan ga ik best vaak arnhem in
Ja klopt, maar dat is nijmegen he.quote:
5 a 10 minutenquote:
Swarmahoer gaat vanuit nijmegen. Punt is echter, dat naar nijmegen minstwns een uur, in tegenovergestwlde richting van utrecht is. En vanuit tiel ga ik direct naar utrecht.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:55 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ach lekker boeiend. Als je gewoon met wat mensen op het station in Nijmegen afspreekt maar het ook al niet meer uit toch?
Mwah dat valt wel mee opzich, alleen er is gewoon maar een 'kroeg'.. Gelukkig is er een trein station en is nijmegen 20min fietsen:Dquote:
ja dat wist ik nietquote:Op woensdag 2 september 2009 22:56 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dat is nijmegen he.Ik had het sowieso over de Dollar$ in Arnhem ,die is groter en toffer.
Al heb ik me in nijmegen ook wel wat nachten vermaakt daar.
Dan ga je direct naar utrecht! En spreek je met een paar mensen op het station van Utrech af!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:56 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Swarmahoer gaat vanuit nijmegen. Punt is echter, dat naar nijmegen minstwns een uur, in tegenovergestwlde richting van utrecht is. En vanuit tiel ga ik direct naar utrecht.
Whehequote:Op woensdag 2 september 2009 22:57 schreef gers het volgende:
[..]
ja dat wist ik niet![]()
ik dacht dat je de dollars in nijmegen bedoelde
Ouders deden al moeilijk toen ik vanuit nijmegen alleen terug moestquote:Op woensdag 2 september 2009 22:59 schreef -SG- het volgende:
[..]
Dan ga je direct naar utrecht! En spreek je met een paar mensen op het station van Utrech af!
zekerquote:Op woensdag 2 september 2009 22:59 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Wheheach boeie. In nijmegen is camelot en samson altijd relaxt om gewoon een avondje te ouwehoeren
ben je 12 ofzoquote:Op woensdag 2 september 2009 23:00 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ouders deden al moeilijk toen ik vanuit nijmegen alleen terug moestEn dat was de bus
Vermits het niet regentquote:Op woensdag 2 september 2009 22:59 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Wheheach boeie. In nijmegen is camelot en samson altijd relaxt om gewoon een avondje te ouwehoeren
Camelot, was dat niet die ene coffeeshop?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:59 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Oh wacht, dat was dat cafe waar we zaten te drinken.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:01 schreef -SG- het volgende:
[..]
Camelot, was dat niet die ene coffeeshop?
Nee, bij camelot hebben we op het terrasje gezeten.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:01 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja, niet de coffeeshop waar je 2 keer uitgeflikkerd werdquote:Op woensdag 2 september 2009 23:01 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh wacht, dat was dat cafe waar we zaten te drinken.
Ja ik weet het weer. Ja ik was maar bij 2 dingen geweest, en ik herkende de naam ergens van. 50/50 dusquote:Op woensdag 2 september 2009 23:01 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee, bij camelot hebben we op het terrasje gezeten.
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:02 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja, niet de coffeeshop waar je 2 keer uitgeflikkerd werd
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:03 schreef -SG- het volgende:
[..]. Ik werd er niet uitgeflikkerd, ze verzochten mij vriendelijk te gaan
.
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:01 schreef -SG- het volgende:
[..]
Neem nou niet alles zo serieus.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:06 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Feit dat ze nog een keer wat wou doen zegt genoeg, me dunkt.
Dat was 't wondertjequote:Op woensdag 2 september 2009 23:01 schreef -SG- het volgende:
[..]
Serieus?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:08 schreef KingGone het volgende:
Ik heb een zere neus.
Voor mijn ouders wel lijkt hetquote:Op woensdag 2 september 2009 23:09 schreef gers het volgende:
maar jotcha ben je 12 ofzo dat je niet alleen naar nijmegen kan
volgens je fobo ben je ouderquote:
Ik mocht op me 11e al naar nijmegenquote:Op woensdag 2 september 2009 23:09 schreef gers het volgende:
maar jotcha ben je 12 ofzo dat je niet alleen naar nijmegen kan
Je bent nu? 13?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:10 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik mocht op me 11e al naar nijmegen(
)
Altijd leuk.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:12 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik ben 17 ja. Maar mijn ouders zijn nogal beschermend.
Als jij gaat ga ik ookquote:Op woensdag 2 september 2009 23:12 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik ben 17 ja. Maar mijn ouders zijn nogal beschermend.
Kamer lijken me te chillquote:Op woensdag 2 september 2009 23:13 schreef ImTheBase het volgende:
Ach, 1,5 jaar terug woonde ik nog thuis en hadden mijn ouders ook zoiets van.. naar rotterdam en dan de laatste trein terug? Maar dat kan snel veranderen, paar maanden later zat ik al op kamers en nu kan ik spontaan opeens uit belgië of hongarije opbellen van, hey ik zit in hongarije.
Die grap is flauw, en lang geleden dat ik hem voor het laatst hoorde waarbij er ook nog iemand helemaal in een deuk lagquote:
Dan ga je lopenquote:Op woensdag 2 september 2009 23:14 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee. Vanavond nog terrasje moeten afslaan, omdat geen verlichting bij
Hebben z'n ouders misschien toch gelijk dat ie nog 12 is?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:14 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Die grap is flauw, en lang geleden dat ik hem voor het laatst hoorde waarbij er ook nog iemand helemaal in een deuk lag
Ik had verder ook weinig problemen wat dat betreft thuis, erg relaxt.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:14 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Kamer lijken me te chill
Gelukkig heb ik een moeder waarvan ik al heel veel mag
Ach was niet zoveel aan, ze gingen om 9 uur al weg i.v.m. moeheid, dus kon niet eens meer aan een biertje beginnen.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:14 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee. Vanavond nog terrasje moeten afslaan, omdat geen verlichting bij
Toch zonde dat ik het om zo'n kutreden moet afzeggen.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:17 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik had verder ook weinig problemen wat dat betreft thuis, erg relaxt.
[..]
Ach was niet zoveel aan, ze gingen om 9 uur al weg i.v.m. moeheid, dus kon niet eens meer aan een biertje beginnen.Maar ach, heb ze weer even gezien.
Fail.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:17 schreef dirkjo het volgende:
[..]
PDA (omnia) zonder internet abbo =
O jee.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:18 schreef KingGone het volgende:
Wie fokt op zn mobiel is verslaafd.
Ik zit nog wel eens te mailen of smsen in de bus.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:18 schreef KingGone het volgende:
Ga jij met de bus naar school?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:18 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik zit nog wel eens te mailen of smsen in de bus.
Sommige mensen hoeven niet op een bepaalde tijd naar bed, en mogen de hele avond op de pc. Voor de rest is er mobiel internet.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:18 schreef KingGone het volgende:
Yoepie, ik val in de eerste categoriequote:Op woensdag 2 september 2009 23:19 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Sommige mensen hoeven niet op een bepaalde tijd naar bed, en mogen de hele avond op de pc. Voor de rest is er mobiel internet.
Waarom moet je dat er nou altijd weer bij zeggenquote:Op woensdag 2 september 2009 23:15 schreef Jotcha het volgende:
[..]
8km FFFUUUUUU. En xalo was erbij.
Jij zoekt smoesjes.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:19 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Sommige mensen hoeven niet op een bepaalde tijd naar bed, en mogen de hele avond op de pc. Voor de rest is er mobiel internet.
Ja inderdaad, wel jammer. Komt vanzelf wel goed, keer van je afbijten, ouders moeten soms ook leren.. zijn ook mensen.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:18 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Toch zonde dat ik het om zo'n kutreden moet afzeggen.
Extra drama.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:20 schreef nijnja het volgende:
[..]
Waarom moet je dat er nou altijd weer bij zeggen
Half 9 moet de Computer uit. Behalve als ik er 's middags al op ben geweest, dan mag die niet aan 's avonds.quote:
het zij zo, gelukkig heb ik genoeg sociale contactenquote:Op woensdag 2 september 2009 23:18 schreef KingGone het volgende:
Fiets.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Tuurlijk ga ik met de bus, ik zou niet weten hoe anders?
Broertjelief komt er keer op keer mee weg. "Jullie zijn allebei anders". Flikker op hoer, dat is niet eerlijkquote:Op woensdag 2 september 2009 23:20 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ja inderdaad, wel jammer. Komt vanzelf wel goed, keer van je afbijten, ouders moeten soms ook leren.. zijn ook mensen.
Met je eigen blik.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Tuurlijk ga ik met de bus, ik zou niet weten hoe anders?
Tijdklok?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:21 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Half 9 moet de Computer uit. Behalve als ik er 's middags al op ben geweest, dan mag die niet aan 's avonds.
Jawel die moeten dat ook, maar morgen Paboquote:
Gratis parkeren.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, oké.
Maar elke dag parkeergeld enzo is nou ook niet echt leuk.
Parkeergeld ja.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, oké.
Maar elke dag parkeergeld enzo is nou ook niet echt leuk.
Stopt iedereen met posten!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |