True. Het ligt gewoon lekker centraal.quote:
Doménique gaat deze keer gewoon.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:46 schreef Heroinjunk het volgende:
"Hmmm, ik denk dat ik wel even langs kom."
-weg-
Jep. Er is vaak discussie over geweest, maar de feiten van Stairway spreken voor zich:quote:
Vorige keer ging die ook.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:48 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Doménique gaat deze keer gewoon.
En anders gaan we weer naar hem toe.
vergeet die 20 keer daarvoor nietquote:
Gast, ga jij nooit uit in Utrecht of zo? Facking meesterlijk daar ouwe gekquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
stappen in utrecht...... verder dan the stairway en kafe belgie kom je niet
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
stappen in utrecht...... verder dan the stairway en kafe belgie kom je niet
True.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:52 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Gast, ga jij nooit uit in Utrecht of zo? Facking meesterlijk daar ouwe gek
Uit in utrecht..... Neequote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:52 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Gast, ga jij nooit uit in Utrecht of zo? Facking meesterlijk daar ouwe gek
Dat dus.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
vergeet die 20 keer daarvoor niet
Filemon, De Beurs, Poema, Wooloomooloo (alleen studenten), Het Pakhuis (alleen studenten), Tivoli, Monza en 't Gras.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Uit in utrecht..... Nee![]()
noem eens een tent dan
van al die namen ga ik achteruit lopenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:59 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Filemon, De Beurs, Poema, Wooloomooloo (alleen studenten), Het Pakhuis (alleen studenten), Tivoli, Monza en 't Gras.
Omdat je na al dat bier niet meer weet wat vooruit lopen is, jaquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
van al die namen ga ik achteruit lopen
hollyquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:03 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Omdat je na al dat bier niet meer weet wat vooruit lopen is, jaWaar wil je uit dan? Holly?
Anders ga je even in een normale stad wonen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:29 schreef Anywhere het volgende:
Ik zie net dat het vanaf hier erg kut is om met de trein te gaan
Of ik moet al om 23:38 in de trein terug zitten of ik ben pas na 7:00 thuis
Dat moet toch ook anders kunnen
Woonde ik maar in de stadquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:35 schreef MarkM het volgende:
[..]
Anders ga je even in een normale stad wonen.
Ik kom je uit je huis slepen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:49 schreef blckbb het volgende:
Ik zou niet weten of ik op die vrijdagen werken mot,
dus mijn ja heb je onder voorwaarden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |